שוברת את השוק: הוט מובייל מציעה מסלול ב-30 שקלים ל-4 חודשים

במסגרת מבצע חדש שמציעה חברת התקשורת, רכישת כל מסלול נוסף בתוכנית "ללא הגבלה" תהיה במחיר של 29.90 שקל לחודש ל-4 חודשים
חן דרסינובר | (10)

הוט מובייל משוועת ללקוחות חדשים ומבקשת לעצור את הצניחה בהיקף הגיוסים. היום (ג') הודיעה החברה כי היא משיקה מבצע חדש, במסגרתו רכישת כל מנוי נוסף (עד 5 מנויים) בתוכנית "ללא הגבלה", תהיה במחיר של של 29.90 שקל לחוש, למשך 4 חודשים, ולאחר מכן במחיר של 99.90 שקל לחודש. המבצע הנו ללקוחות חדשים וקיימים כאחד.

נציין כי הוט מובייל משיקה את המבצע על רקע הצלילה החדה בהיקף הגיוסים. זאת, לאחר שחברת התקשורת גייסה כאלף לקוחות חדשים בלבד בחודש יוני, ונראה כי יהא קושי רב מבחינתה להגיע יעד של מיליון לקוחות ולתפיסת נתח שוק מהותי.

ללקוחות חדשים או מניידים, אשר יצטרפו במסגרת המבצע, מחיר המנוי הראשון בתוכנית "ללא הגבלה" יהיה 49.90 שקל למשך 4 חודשים (6 חודשים למצטרפים דרך האתר), ויכלול גם ספק אינטרנט של HOT net (לכל המהירויות לרבות 100 מגה). בכל מנוי נוסף שירכשו (עד 5 מנויים), ייהנו הלקוחות ממחיר של 29.90 שקל לחודש למשך 4 חודשים.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ישראל 25/04/2017 11:50
    הגב לתגובה זו
    הוט מובייל חברת נוכלים שמתהדרת בסיסמאות חלולות. עשיתי איתם הסכם ל פני כמה שנים על 4 קווים ולא היה חשבון אחד נכון ואף פעם לא לטובתי. אתה מגיע לסניף (חוצות המפרץ ) לברור מבטיחים לתקן ושלא ישנה יותר אך הכל מילים מילים. לבסוף מפצים אותך בסכום קטן וממשיכים לשלוח חשבונות מנופחים. בנקודת השבירה כשאתה מחליט להתנתק מהם ולבקש עריכת חשבון מקבלים מכתב איום מעו"ד בשם פטל-שטרית ורד שהסיכוי למצוא אותם לא קיימת לא בפקס לא טלפון ולא מייל עוד שיטה נלוזה להרגיז ולסחוט לקוחות. אני מתכוון להילחם בהם בבית המשפט ולפרסם בכל מדיה אפשרית. כולל הכל כלול
  • 6.
    לקוח לשעבר 18/07/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    לחברה הזאת אין זכות קיום. כל יום שהיא נמצאת פה זאת בושה שלנו. הדבר הכי טוב שעשיתי לאחרונה זה להתנתק מהוט. שירות גרוע, חוסר כבוד לכסף שמשלם הלקוח. אם היה קצת יותר תחרות החברה הזאת הייתה מזמן פושטת רגל.
  • 5.
    יריב 16/07/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    חברה של נוכלים וגנבים גם בחינם אני לא אצטרף לחברה הגזלנית הזו רק גולן !!! רק גולן ישמור על כך שהמחירים לא יעלו שוב שהוט יורידו במחירי הטלביזיה שלהם -- את זה הם לא עושים כי הם יודעים שהם יכולים למצוץ בפינה הזו את הציבור !!!
  • 4.
    חברה פח (ל"ת)
    איתי 16/07/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גם בחינם לא חוזר לשם זבל זבל זבל זבל חלאות אמיתיים (ל"ת)
    אביב 16/07/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
  • מנשורי אבנר 16/07/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    של 3.500 שקל ועפתי.צודק מאוד אתה איש!!!!!!!!!
  • 2.
    נתק מובייל מציעה לכם ניתוקים חינם (ל"ת)
    זוזו 16/07/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גם בחינם אסור להתקרב לחברה הזו (ל"ת)
    בזיון של שירות 16/07/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
  • למה?? (ל"ת)
    אשר 16/07/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
  • מנשורי אבנר 16/07/2013 15:10
    תראה מה כתב מגיב 1 .אני ברחתי משם עם ארבעה מכשירים!!!
יוסי ושלומי אמיר, שופרסל, צילום: יונתן בלום קטןיוסי ושלומי אמיר, שופרסל, צילום: יונתן בלום קטן

שופרסל בעצירה - נפילה בהכנסות, קיפאון ברווח

האחים אמיר השביחו את ההשקעה בשופרסל בזכות יכולות, הכרת שוק, וגם הרבה מזל - שנת 2024 היתה טובה וחריגה לקמעונאות. המספרים אז היו "מנופחים", עכשיו אלו מספרי האמת

מנדי הניג |

האחים אמיר השביחו את ההשקעה בשופרסל באופן פנומנלי, אבל שני הרבעונים האחרונים מראים שכמו תמיד - למזל יש תפקיד מרכזי בסיפור. שני הרבעונים האחרונים פושרים ואפילו חלשים יחסית לשנה שעברה. הצמיחה נעצרה, ההכנסות יורדות. הרווחים מרשימים אבל לא מבטאים שיפור לעומת שנה שעברה, אלא תהליכי התייעלות. 

הסיבה לירידה בפעילות היא שתחום קמעונאות המזון תלוי מאוד במצב הרוח הציבורי וביכולת שלנו כצרכנים להיות קשובים למחירים. כשהחטופים היו במנהרות בעזה, כשאיראן איימה, כשהחיילים סיכנו את חייהם, למי היה "ראש" לעשות השוואות מחירים. אנשים גם פחות יצאו לאכול בחוץ והגדילו צריכה מהרשתות וגם - לא טסו לחו"ל. בהדרגה, במהלך השנה זה השתנה. חזר בעצם למצב קרוב לרגיל. זה מתבטא בירידה בהכנסות, אבל המבחן של הרשתות הוא לא מול שנה שעברה שהיתה חריגה, אלא לאורך זמן ממושך יותר. אחרי הכל, הן יצמחו כי האוכלוסייה גדלה. זה שוק סולידי וכמובן נחוץ, זה לא ייעלם. רק קצב הצמיחה שראינו לא יחזור.


אודי מוקדי ייסד, ניהל ומכר את סייברארק לפאלו אלטו והוא מספר על מאחורי הקלעים של העסקה, ומספק עצות ליזמים צעירים ומנהלים בשיחה בוועידת ביזפורטל - מוזמנים להגיע ביום שלישי הקרוב



הדוחות של שופרסל שנסחרת בכ-11.5 מיליארד שקל מלמדים על חברה שהרווח המייצג שלה בשורה התחתונה הוא באזור 700-750 מיליון שקל. הרווח צפוי לעלות במקביל לגידול  בהיקפי הפעילות, אבל על פניו היא מתומחרת כבר במחיר מלא. האפסייד שלה יהיה כנראה בנדל"ן. יש שם פעילות שיכולה להציף בהדרגה כמה מיליארדים טובים. היום השוק יתאכזב והמניה תרד, אבל האחים אמיר הכפילו את השווי מאז שנכנסו וייצרו בתקופה של שנה וחצי כ-2.5 מיליארד שקל.    


שופרסל הרוויחה ברבעון השלישי כ-168 מיליון שקל בדומה לרווח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי (לפני הכנסות אחרות) הסתכם בכ־222 מיליון שקל (כ־6.0% מההכנסות); בהשוואה לכ־266 מיליון שקל (כ־6.5% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

יוגב שריד שיח מדיקל
צילום: יחצ

שיח מגדילה רווחים למרות ירידה בהכנסות

רווח תפעולי של 5.7 מיליון על הכנסות של 40.9 מיליון, לעומת רווח תפעולי של 3.2 מיליון על הכנסות של 42.6 מיליון ברבעון המקביל אשתקד; יוגב שריד, מנכ"ל שיח: :"אנו רואים התייצבות במספר מטופלי הקנאביס ומאמינים כי מספרם יחזור לצמיחה בטווח הבינוני והארוך"

רן קידר |
נושאים בכתבה שיח מדיקל קנאביס

ההכנסות של שיח מדיקל שיח מדיקל 6.4%  ברבעון השלישי הסתכמו בכ-40.9 מיליון ש"ח, לעומת כ-42.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. סך ההכנסות מהווה גידול של 4.8% ביחס לרבעון הקודם וקיטון של כ-3.9% ביחס לרבעון המקביל. הקיטון מול הרבעון המקביל נובע, בין היתר, משינוי בכמות המטופלים בישראל ומירידת מחירים כתוצאה מהתחרות בענף ושינוי טעמי הצרכן.

הרווח הגולמי לפני השפעת שינויים בשווי הוגן של נכס ביולוגי ברבעון הסתכם ב-14.2 מיליון ש"ח, לעומת כ- 13.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-6.1%. שיעור הרווח הגולמי עמד ברבעון על 34.7%, לעומת כ- 31.4% ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווח הגולמי ובשיעורו נובע בעיקר מתמהיל המוצרים הנמכרים לצד מהלכים שונים בהם נקטה החברה כגון התייעלות בחוות הגידול של החברה, התאמת תכנית הגידול לצרכי השוק המשתנים, וגידול בהיקף הפעילות במפעל שיח.

הרווח התפעולי הסתכם ב-5.7 מיליון ש"ח (המהווה כ- 13.8% מההכנסות) לעומת כ- 3.2 מיליון ש"ח (המהווה כ- 7.4%), צמיחה של כ- 79% לעומת הרבעון המקביל. Adjusted EBITDA ברבעון הסתכם בכ- 5.0 מיליון ש"ח (ומהווה 12% מההכנסות) לעומת כ- 4.6 מיליון ש"ח (המהווה כ- 11% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 8%. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות בחברה ברבעון הסתכם ב-4.2 מיליון ש"ח, לעומת כ-2.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 80%.

 

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון היה מינוס 3 מיליון ש"ח לעומת תזרים חיובי  של כ-8.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, התזרים הושפע מהפרשי עיתוי טכניים (שיפטינג עם הרבעון הרביעי של השנה) אשר משתקפים ברבעון הנוכחי בגידול ביתרת הלקוחות.