שוברת את השוק: הוט מובייל מציעה מסלול ב-30 שקלים ל-4 חודשים

במסגרת מבצע חדש שמציעה חברת התקשורת, רכישת כל מסלול נוסף בתוכנית "ללא הגבלה" תהיה במחיר של 29.90 שקל לחודש ל-4 חודשים
חן דרסינובר | (10)

הוט מובייל משוועת ללקוחות חדשים ומבקשת לעצור את הצניחה בהיקף הגיוסים. היום (ג') הודיעה החברה כי היא משיקה מבצע חדש, במסגרתו רכישת כל מנוי נוסף (עד 5 מנויים) בתוכנית "ללא הגבלה", תהיה במחיר של של 29.90 שקל לחוש, למשך 4 חודשים, ולאחר מכן במחיר של 99.90 שקל לחודש. המבצע הנו ללקוחות חדשים וקיימים כאחד.

נציין כי הוט מובייל משיקה את המבצע על רקע הצלילה החדה בהיקף הגיוסים. זאת, לאחר שחברת התקשורת גייסה כאלף לקוחות חדשים בלבד בחודש יוני, ונראה כי יהא קושי רב מבחינתה להגיע יעד של מיליון לקוחות ולתפיסת נתח שוק מהותי.

ללקוחות חדשים או מניידים, אשר יצטרפו במסגרת המבצע, מחיר המנוי הראשון בתוכנית "ללא הגבלה" יהיה 49.90 שקל למשך 4 חודשים (6 חודשים למצטרפים דרך האתר), ויכלול גם ספק אינטרנט של HOT net (לכל המהירויות לרבות 100 מגה). בכל מנוי נוסף שירכשו (עד 5 מנויים), ייהנו הלקוחות ממחיר של 29.90 שקל לחודש למשך 4 חודשים.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ישראל 25/04/2017 11:50
    הגב לתגובה זו
    הוט מובייל חברת נוכלים שמתהדרת בסיסמאות חלולות. עשיתי איתם הסכם ל פני כמה שנים על 4 קווים ולא היה חשבון אחד נכון ואף פעם לא לטובתי. אתה מגיע לסניף (חוצות המפרץ ) לברור מבטיחים לתקן ושלא ישנה יותר אך הכל מילים מילים. לבסוף מפצים אותך בסכום קטן וממשיכים לשלוח חשבונות מנופחים. בנקודת השבירה כשאתה מחליט להתנתק מהם ולבקש עריכת חשבון מקבלים מכתב איום מעו"ד בשם פטל-שטרית ורד שהסיכוי למצוא אותם לא קיימת לא בפקס לא טלפון ולא מייל עוד שיטה נלוזה להרגיז ולסחוט לקוחות. אני מתכוון להילחם בהם בבית המשפט ולפרסם בכל מדיה אפשרית. כולל הכל כלול
  • 6.
    לקוח לשעבר 18/07/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    לחברה הזאת אין זכות קיום. כל יום שהיא נמצאת פה זאת בושה שלנו. הדבר הכי טוב שעשיתי לאחרונה זה להתנתק מהוט. שירות גרוע, חוסר כבוד לכסף שמשלם הלקוח. אם היה קצת יותר תחרות החברה הזאת הייתה מזמן פושטת רגל.
  • 5.
    יריב 16/07/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    חברה של נוכלים וגנבים גם בחינם אני לא אצטרף לחברה הגזלנית הזו רק גולן !!! רק גולן ישמור על כך שהמחירים לא יעלו שוב שהוט יורידו במחירי הטלביזיה שלהם -- את זה הם לא עושים כי הם יודעים שהם יכולים למצוץ בפינה הזו את הציבור !!!
  • 4.
    חברה פח (ל"ת)
    איתי 16/07/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גם בחינם לא חוזר לשם זבל זבל זבל זבל חלאות אמיתיים (ל"ת)
    אביב 16/07/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
  • מנשורי אבנר 16/07/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    של 3.500 שקל ועפתי.צודק מאוד אתה איש!!!!!!!!!
  • 2.
    נתק מובייל מציעה לכם ניתוקים חינם (ל"ת)
    זוזו 16/07/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גם בחינם אסור להתקרב לחברה הזו (ל"ת)
    בזיון של שירות 16/07/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
  • למה?? (ל"ת)
    אשר 16/07/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
  • מנשורי אבנר 16/07/2013 15:10
    תראה מה כתב מגיב 1 .אני ברחתי משם עם ארבעה מכשירים!!!
רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי. 

רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.