שון וייסמן בדרך לסרייה ב' - יוותר על 1.5 מיליון אירו לעונה?
מצא יעד חדש? על פי הדיווחים, שון וייסמן בדרך לחתימה בספציה, שנמצאת במקום האחרון בסרייה ב'. התקשורת האיטלקית משוכנעת כי החלוץ בן ה-27 יחתום ביעדו השמיני בקריירה, לאחר שמיעט לקבל דקות בגרנאדה העונה.
בעונה הקודמת הושאל וייסמן בן ה-27 לגרנאדה מריאל ויאדוליד ובקיץ חתם בקבוצה, ששילמה עליו 3.5 מיליון אירו. מאז התקשה החלוץ להשתלב בסגל הקבוצה, כשהעונה שיחק 167 דקות בלבד ב-6 משחקים כשהספיק לבשל שער אחד.
וייסמן העונה (גרנאדה אינסטגרם)
נראה כי לוייסמן קל משמעותית בליגה הספרדית השנייה, כשבעונת 21/22 הבקיע 20 שערי שדה במדי ויאדוליד, והוסיף 3 בישולים, כשבתום העונה עלה עם הקבוצה לליגה הבכירה. כעת אחרי הישראלי מחזרות 2 קבוצות מהליגה השנייה - בורגוס וספורטינג חיחון, שממוקמות בממקומות ה-11 וה-3, בהתאמה.
- מעל 50 מיליון אירו: נחשף תג המחיר של גרינווד שהואשם באונס
- יציאה בהשאלה? היהלום של ריאל מדריד כבש אמש שער בכורה - מה שוויו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על פי הדיווחים, גרנאדה מעוניינת בלהיפטר מהשחקן, בשל שכרו הגבוה, ועשויה להשאיל אותו לאחת מן הקבוצות עם אופציית רכישה. שוויו של וייסמן עומד כיום על 2 מיליון אירו, שזהו בערך הסכום שגרנאדה תדרוש עבורו. בשיאו הוערך השחקן בשווי מרשים, שעמד על 8 מיליון אירו בזמנו בויאדוליד. החלוץ משתכר בגרנאדה ב-1.5 מיליון אירו לעונה, וצפוי להפחית בשכרו אם וכאשר יעזוב את הקבוצה, כשנתן את האור הירוק למעבר לספציה. בארץ המגף מדווחים כי האיטלקים מנהלים משא ומתן עם המועדון מתחתית הליגה הספרדית.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
