סגירה בת"א: המעו"ף ירד 0.17% בלבד למרות ההתרסקות בטבע שהוחרפה בסיום

טבע ריכזה מחזור של 291 מיליון שקלים. טאואר זינקה 4.6% ופרוטרום עלתה 2% במחזור חריג
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר היום במגמה מעורבת כאשר הלחץ שנרשם על מדד המעו"ף רוב שבועת המסחר נרגע לקראת הסגירה בעיקר בשל פתיחה חיובית בוול סטריט, והמדד רשם ירידה של 0.17% בלבד. מניית טבע -34.99% טבע 3,632 -34.99% טבע בסיס:5,587 פתיחה:3,632 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה ב-5.4% במחזור ענק של 291 מיליון שקל. מניות הבנקים סיפקו תמיכה למעו"ף. מניית פרוטרום -13.61% פרוטרום 27,100 -13.61% פרוטרום בסיס:31,370 פתיחה:27,100 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-2% במחזור השלישי בגובהו באחוזת בית. מניית טאואר -33.05% טאואר 7,900 -33.05% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:7,900 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-4.66% ומניית אל על -1.27% אל על 155.6 -1.27% אל על בסיס:157.6 פתיחה:155.6 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.95%. בפריגו הירידות התמתנו ממינוס 2.5% לסגירה כמעט ללא שינוי. 
מדד ת"א 35 -0.02% מדד ת"א 35 1,457.5 -0.02% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,459.97 נמוך:1,457.5 תמורה:291,547,837 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.07% מדד ת"א 90 1,064.03 -0.07% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,064.33 נמוך:1,063.87 תמורה:1,578,183 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.18% מדד ת"א בנק 1,819.58 -0.18% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,822.88 נמוך:1,817.18 תמורה:72,157,298 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.19 מיליארד שקל.
המניות הדואליות העיבו היום על המעו"ף ונזכיר כי משקלן של 4 מניות התרופות במדד המעו"ף עומד כעת על 31%, ומכאן ההשפעה הגדולה שלהן. נציין כי גם אחרי רפורמת המדדים הגדולים המתוכננת לפברואר הקרוב, משקלן של חברות התרופות הללו לא יירד בהרבה, זאת כיוון שטבע ו פריגו -34.32% פריגו 20,000 -34.32% פריגו בסיס:30,450 פתיחה:20,000 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אמנם יורדות מ-10% ל-7% אבל מיילן -21.09% מיילן 11,000 -21.09% מיילן בסיס:13,940 פתיחה:11,000 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה מ-4% ל-7% ואופקו נשארת כמעט ללא שינוי.
ייתכן שהנפילות במניות התרופות בוול סטריט קשורות להתחזקותה של הילרי קלינטון לאחר העימות שהתקיים בשני בלילה. בימים האחרונים נפל מדד הנאסד"ק ביוטק בשיעור של מעל 3%, כולל נפילה של 1% היום ומדד מניות ה-Health Care רשם נפילה של מעל 2%. כבר תקופה שסקטור התרופות מפגין עצבנות בכל הקשור לסיכוייה של קלינטון לנצח בבחירות, זאת בשל כוונתה לפעול למיגור העלאות מחירי התרופות. לפי סקר של רשת 'פוקס ניוז' שבוצע לאחר העימות ופורסם ביום שישי, קלינטון הגדילה את הפער לטובתה כאשר טיפסה לתמיכה של 43% מהנשאלים לעומת 41% בסקר הקודם של 'פוקס ניוז', זאת בעוד טראמפ נותר על 40% תמיכה.
מניות במרכז
{אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש -26.5% דלק קידוחים 721 -26.5% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:721 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעו על כינוס אסיפה כללית לטובת אישור מתווה  המיזוג בין השתיים לחברה בשווי של 16 מיליארד שקל. (לכתבה המלאה)
טבע -34.99% טבע 3,632 -34.99% טבע בסיס:5,587 פתיחה:3,632 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה את רכישת חברת אנדה האמריקאית.
פורסייט +0.63% פורסייט 273.3 +0.63% פורסייט בסיס:271.6 פתיחה:273.3 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הודיעה על חתימת הסכם לפיו תספק פתרונות טכנולוגיים לרכבים צרפתיים.
אלביט מערכות -19.69% אלביט מערכות 38,550 -19.69% אלביט מערכות בסיס:48,000 פתיחה:38,550 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה כי החברה הבת בארה"ב קיבלה הזמנה בהיקף של 7.3 מיליון דולר לאספקת ידית עמדת תותחן לרק"מ מסוג ברדלי האמריקני.
{?אשטרום נכסים}, מקבוצת אשטרום, הודיעה היום על רכישת בניין משרדים בהמבורג שבגרמניה בתמורה ל-20.4 מיליון יורו, כאשר חלק החברה הינו 80%.
תגובות לכתבה(155):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 77.
    קחו בלי פחד אלוני חץ פועלים פרוטרום (ל"ת)
    קובי 13/10/2016 06:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 76.
    לקחת ללא חשש בנקים אלוני חץ רציו אבנר פרוטרום (ל"ת)
    קובי 13/10/2016 06:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    לא לגעת בסללור ולא באל על תנודציות ומסוכנות (ל"ת)
    קובי 13/10/2016 06:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    קנו פועלים פרוטרום ורסם לונג דקס. לא לגעת בכל ולא בזק (ל"ת)
    קובי 13/10/2016 06:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    טבע
    דודי 05/10/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מישהו יכול להסביר מה קורה בטבע למכור או להשאיר
    סגור
  • 72.
    אני רק שאלה
    כיטוב 05/10/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לאן נעלם המשמעת הסדרתי שכל יום מילא את הפורום באים ספור השמצות וקרא לה זבל. הלקח לכולם הוא ברור. תעשו תמיד שיעורי בית ובטח לא להקשיב לאנשים שכל תגובה חוזרת על עצמה ללא סוף בלי שום ערך מוסף
    סגור
  • כיטוב
    תוהה 05/10/2016 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הסיבה לעלייה הפתאומית הזו?
    סגור
  • כיטוב
    משקיע 05/10/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה המקבילה שלה בארה"ב?1)1.40$2)3.70$נא תשובתכם.
    סגור
  • כיטוב
    משקיע 05/10/2016 20:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה המקבילה שלה בארה"ב?יש 2 מניות בנסדק:1)מחיר :1.40$2)3.72$נא תשובתכם.שנה טובה
    סגור
  • לא כ"כ מהר
    כיטוב 05/10/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלוואי והייתי רגוע כמוך
    סגור
  • טען עוד
  • 71.
    השנה ובמיוחד בחודשיים האחרונים
    לא לוקח צאנס 05/10/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיח הנדלן הוא מגמתי ובלחץ אדיר לאור המגמה של הצטננות השוק וירידה במחירי הדירות,צריך לחזק את הקבלנים ולעודד אותם להמשיך לבנות בלי פאניקה כי אחרת הדבר יצור גל הדף מהיר לצניחה במחירים,ונכון יהיה למתן את הכתבות ולשחק הפוך על הפוך כי הציבור מתחיל להבין שמשהו רציני קורה הפעם.חבל על ההשקעות שבנינו.
    סגור
  • אתה באמת מאמין שהמחירים ירדו והקבלנים ימשיכו לבנת כרגיל
    הקבלנים ילחמו 05/10/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר עכשיו הקבלנים הורידו גז מבנייה.
    סגור
  • 70.
    כוננות ספיגה אעלק ! הכל דבש (ל"ת)
    חחחחחח 05/10/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • אעלק? זה טוב או לא? (ל"ת)
    מה זה 05/10/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • הכותרות שלהם כל הזמן כוננות ספיגה
    צודק 05/10/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הם ממש אוהבים את זה, נו מה נעשה זה האתר שמבין הכלכלה עלאק
    סגור
  • והם מורידים כותרות שהשורט לא הולך להם (ל"ת)
    המתחזה 05/10/2016 19:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 69.
    מתחילה ניסוי שלב 2 עם התרופה לטיפול בסרטן כבד ראשוני (ל"ת)
    רדהיל הודעה במאיה 05/10/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    הבורסה בת"א לא משקפת שום מציאות כלכלית
    פשוט לא מובן! 05/10/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מופעלת ע"י מספר מצומצם של רחפנים שעושים כסף על חשבון הציבור המושקע. הדבר הטוב ביותר לעשות בתקופה הקרובה זה לחסל כל תיק ולהותיר אותם עם עצמם - והנה דוגמה קטנה, חברות הנפט בשבוע שלא היה מסחר בבורסה פרחו בגלל עליית מחירי הנפט בכמעט עשרה אחוזים. ואיך פותחים את המסחר חברות הקשורות לנפט-גז בבורסה בת"א! ניחוש נכון, רבן ככולן יורדות! למה! ממש לא מובן!! אם היה הפוך אתם מתארים איזה מפולת הייתה בפתיחת מסחר של אחרי -9% - 10%. פשוט לא מובן! מווסתים את השוק איך שבא להם ללא קשר למציאות הכלכלית. מה שמפתיע זה השתיקה של הנהלת הבורסה, שמה שמעיינן אותם זה "להרגיע" ולומר שהכל בסדר ולהמשיך לקחת משכורות עתק ושוב על חשבון המשקיעים. ווווווו....שר האוצר שותק..
    סגור
  • אני מבין את מחשבתך וריגשותיך
    א לפשוט לא מובן 05/10/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    17 1
    אך.. מצב הבורסה היה צריך להיות רע שבעתיים. ככל שבעולם רע והוא רץ אל הלא נודע מטה..הרי מצבנו קשה יותר גם בגלל היותנו במרחב לא ידידותי לנו ואנו ברשות עצמנו בלבד בלי מגן(שגם על עצמו לא יכול)הוצאות הבטחון והבטחת קיומנו הם הגדולות בתבל. מצבנו הכלכלי בנוסף רע מיסודו ואנו תלויים על בלימה. אז איך אפשר בסיטואציה כזאת לבקש מהבורסה לעלות ולהאשים את זה ואת ההוא. שמור על עצמך וכספך.
    סגור
  • שלום
    ל. א. פשוט לא מובן 05/10/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תוכל בבקשה להסביר למה התכוונת באומרך שעצמנו בלי מגן (שגם על עצמו לא יכול). בברכה ובתודה מראש
    סגור
  • שלום גם לך. הבהרה.
    א 05/10/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עם לבדו ישכון לטוב ולרע. מבחינת רע הרי ביום הדין ניצטרך לעשות את המלאכה לבד עם צבאנו שהינו אחד החזקים והטובים בעולם(מנסיון) אף אחד לא יתנדב לעזור לנו ולמעשה אני מאמין שלא נזדקק לעזרא. שגם על עצמו הכוונה שזה שהיה אמור לעזור..לא יכול להגן על עצמו. אבקשך להיות רגוע ואני מצטער אם לא הובנתי נכונה.
    סגור
  • עזרה (ל"ת)
    א 05/10/2016 20:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 67.
    אני ממליץ:
    אבנר בינתחומי 05/10/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    19 5
    לחזור ולעיין היטב בתגובה 14עם נספחיה והמספרים והספרות והתגובות לה.. בכתבת גורביץ' ביום 30/09/2016. מנסיוני בעבר עם תגובה שכזאת שאף חברים כאן בפקולטה ומרצים ראו את זאת ואחרות בעבר.. הדברים נפיצים ובפרסומים דומים בעבר בדרך לא דרך ובצורה מדוייקת הדברים תמיד התגשמו לטוב או לרע. נשמע הזוי ומוזר? גם לנו אבל עובדות מדברות בעד עצמן. שנה טובה.
    סגור
  • קודם כל מתחילים מכיתה א, מגמה למעלה!!!! מה אתה
    שלום כיתה א 05/10/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 14
    מחפש למטה, לך עם המגמה . לא נגד. ולא לשכנע אנשים עם השטויות שאתה ממציא להם .שהמגמה תשתנה אז תופיע.
    סגור
  • אתה חמוד
    אבנר 05/10/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אבל טיפשון.
    סגור
  • תמשיך למטה עם אני טיפשון, בנתיים אתה חמוד מאוד
    לאבנר 05/10/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אפילו , אבל טיפשון ענק.העובדות מדברות
    סגור
  • 66.
    אין על כרישינו !!!! איןןןןןןןןןןןןןןןןןן
    דנינו 05/10/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אין על כרישינו, הם אף פעם לא מאכזבים. ארבירטאז מטורף של מינוס 1.15 הפך בתוך המשך הירידות בארהב לירידונת זניחה של 0.3% , אני מאמין שנסגור היום בעליה של חצי אחוז לפחות. חודש אוקטובר זה חודש חגים , של עליות , שמחה וששון. יום טוב לכולם
    סגור
  • פוטים
    פקיעה 1389 05/10/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חחחחחחחחחח איזה מעורר מעוף היום 0.9 תברח כל עוד נפשך בך למה בסוף ישפכו בנקים
    סגור
  • 65.
    בדרך לפריצה של 1475
    מעוף 05/10/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הבנקים והנפט ירימו מניות התרופות יתקנו חזק
    סגור
  • 64.
    להערכתי תמשיך להתקדם לעבר שער ההנפקה באזור 130. (ל"ת)
    אליום מתאוששת 05/10/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 63.
    בדרך ל1450 1475
    מעוף 05/10/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תהנו מהרמז הדק. בדרך לפריצה. של 1475
    סגור
  • 62.
    זה הזמן הכי טוב לקנות טבע . (ל"ת)
    משקיע ותיק 05/10/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 61.
    שקטה בזמן האחרון..מחכים להודעה פצצה (ל"ת)
    רדהיל 05/10/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    עם האקזיט יצא לפועל המניה תעלה 150% האופציה 1000%
    אליום מדיקל 05/10/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוך חצי שנה אמורים להתבצע העיסקה
    סגור
  • 59.
    בקרוב אקזיט עם גרדיה (ל"ת)
    אליום מדיקל 05/10/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    תודה לך.שבוע חזק בארהב
    כיטוב 05/10/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    50% בשבוע אחד האופציה של כיטוב.ועוד היד נטויה.
    סגור
  • 57.
    גייסה 8 מיליון שח בשער 70 לא לפספס תוצאות ניסוי מוצלחות
    בונוס הודעה במאיה 05/10/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ובקרוב יהיו בנסדק
    סגור
  • מוגי
    דייייי 05/10/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מריצנית חולת כסף
    סגור
  • רק אומרת את האמת (ל"ת)
    אני לא מריצנית 05/10/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 56.
    היא שנת הליויתן ,מפסיד מי שלא מצטרף למניות ליויתן ורציו (ל"ת)
    השנה 05/10/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 55.
    שנה טובה לכולם {שבועיים לא כתבתי , אז הנה} בקרוב
    מקורב 05/10/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בשורות מצוינות לרציו !!!!!!
    סגור
  • מקווה שגם הפעם יתברר שהדיבור עם כיסוי
    פעם אחרונה פרגנתי 05/10/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה שזה יעזור לה לשבור את מחסום ה31 המעצבן הזה.
    סגור
  • רציו אופציה 14
    משה 05/10/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש התעוררות בלתי מוסברת היום באופציה שבדרך כלל בקושי סחירה בימים רגילים, נראה ומרגיש משהו בפתח... אמן
    סגור
  • הלואי אחי שאתה צודק, רציו נמוכה 65 אחוז מהיא שלה ,
    משה 05/10/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מבין למה? בזמן האחרון היו בשורוות טובות והיא בקושי מגיבה למה?
    סגור
  • 54.
    אוניית הקידוח ATWOOD ADVANTAGE כבר בדרך לארץ.
    על בטוח 05/10/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אוניית הקידוח ATWOOD ADVANTAGE כבר בדרך לארץ. היא עזבה את בלוק 71 במפרץ מקסיקו ב 25 לספטמבר לכיוון ישראל, ואמורה לעבור במייצרי גיברלטר ב- 12 לאוקטובר בדרך לבצע את קידוח תמר 8. לפי הפרטים באתר של Atwood Oceanics אוניית הקידוח הושכרה לנובל אנרג'י עד אוגוסט 2017. נובל לא תביא אוניית קידוח כזאת בשביל קידוח אחד בתמר. ליוויתן הבא בתור.
    סגור
  • יפה שמועה אומרת הקידוח הבא מוזמן לישראמקו ומודיעין
    חניבאל 05/10/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מזל טוב למשקיעי ישראמקו ומודיעין בשדה דניאל
    סגור
  • 53.
    היינו כבר מעל אחוז למטה (ל"ת)
    בלחץ הדואליות.? 05/10/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    הבנקים בגרמניה ואיטליה בדרך לקריסה
    נאיבים 05/10/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תברחו ממניות כל עוד אפשר
    סגור
  • 51.
    עושים כאלו השוק חזק אבל אנחנו רק בתחילת הירידות (ל"ת)
    עובדים עליכם 05/10/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 50.
    היום זה יהיה טאואר בירוק חזק (ל"ת)
    טאואריסט 05/10/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 49.
    איך הוא עדיין מנתח?
    גורביצ 05/10/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא לא פוגע כמעט בכלום, איך הוא מפספס עם המעוף? כל מה שאמר לאחרונה היה רחוק מאוד מהמציאות, הניתוח כושל מאוד.
    סגור
  • לך יש נתונים מובנים יותר קשקשן תמתין ותראה (ל"ת)
    מגיב 05/10/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    כשטראמפ עולה בסקרים ווול סטריט יורד
    כתבה מטומטמת 05/10/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מאשימים את העליה של טראמפ וכשקלינטון עולה בסקרים ווול סטריט יורד מאשימים את עלייתה של קלינטון, בקיצור, אין קשר בכלל לבחירות
    סגור
  • 47.
    איזון בעזרת הבנקים והשאר שוק 1435-1438 (ל"ת)
    סוחר מעוף 05/10/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 46.
    ליויתן ורציו !! (ל"ת)
    השנה היא של 05/10/2016 07:56
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 45.
    כל האויר יוצא מטבע. חוזרת ל 30 דולר? (ל"ת)
    יעקב 05/10/2016 07:48
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 44.
    לפני שבועיים אמרתי שהכיוון ל- 15858 ?
    כדורי 05/10/2016 00:49
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אז עכשיו מתחילים לאסוף טבע לתווך ארוך/ קצר גם הדולר זול וגם השער של טבע במגמת ירידה אבל זה לקראת סוף הירידות, אז סבלנות סבלנות ולאסוף
    סגור
  • טווח ארוך (ל"ת)
    טווח ארוך 05/10/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    מה הסיבה לירידות בארה"ב? (ל"ת)
    דודי 05/10/2016 00:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    מאז שעזב את אתר שחקן מעוף רק מתנכלים לו
    אפללו 04/10/2016 23:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחרפה.
    סגור
  • 41.
    טבע
    ד.ד 04/10/2016 23:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טבע זאת מנית הזבל של ישראל לא הדגל
    סגור
  • 40.
    איזה שחיטה בטבע ופריגו תענוג (ל"ת)
    דובי מספונסר 04/10/2016 22:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 39.
    קנאים
    ששון 04/10/2016 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כל מי שמתנגח עם שמעון אמסלם הוא פשוט קנאי ועלוב נפשאנני יודע מי הוא הכותב העלובאבל אני רוצה לאמר לותלך כפרה עליו חתיכת זבל
    סגור
  • 38.
    1500 לא ייראה עוד כ 15 שנה!! רישמו לפניכם (ל"ת)
    מטוס 04/10/2016 21:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • למטוס
    טילטיל 04/10/2016 22:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם לא עוד 25 שנה. משער 350 הוא יצטרך לעשות פי 5 כמעט וזה המון בכל קנה מידה ולא יגיע גם ל800 אפילו. למרות שרק בלמעלה שולטים פו וצוחקים עלינו
    סגור
  • 37.
    שאלה למבינים לגבי קול דולר שקל 3.75
    המתחזה 04/10/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יום חמישי היה שווה 200 שקל, כמה יהיה שווה מחר?
    סגור
  • 330 ₪
    קמיליון 05/10/2016 00:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחיר הוא בערבון מוגבל הדולר יכול לרדת כל מה שראית בחג זה פיקציה
    סגור
  • 350 - 370 (ל"ת)
    JONI 04/10/2016 21:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה רבה (ל"ת)
    המתחזה 04/10/2016 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    מה מחר? מעוף? (ל"ת)
    המתחזה 04/10/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • חזק חזק. (ל"ת)
    רק למעלה 04/10/2016 21:07
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 35.
    זמן טוב להצטייד שוב בטבע
    אורי 04/10/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    11 5
    אם המניה יורדת ביום רביעי בת"א במסחר 4% ויותר אולי נוצרת הזדמנות קניה נוחה יחסית?
    סגור
  • גם אני קונה את מדד הפארמה בפתיחה (ל"ת)
    אליקו 04/10/2016 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • תקנה הרבה
    טילטיל 04/10/2016 22:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלא יחסר ויחטפו לך את הסחורה
    סגור
  • 34.
    דולר/שקל אני צריך אותך היום ב 3.78 אז קדימה
    המתחזה 04/10/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בלי שטויות
    סגור
  • 33.
    החודש בודקים את רמת 1500 הנקודות. (ל"ת)
    אלי 04/10/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 16
    סגור
  • עלי עלי .שלא יגמר לעולם . החול והים רשרוש.. (ל"ת)
    טילטיל 04/10/2016 23:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 500 נקודות. (ל"ת)
    היי 04/10/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    17 4
    סגור
  • הפוט קפוט (ל"ת)
    אלי 04/10/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הלך לך הקולים גיסנו
    אלי 04/10/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם השחיקה וגם מחר 1450
    סגור
  • 32.
    מחר השוק יעלה על אפכם ועל חמתכם. (ל"ת)
    חחח 04/10/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    4 18
    סגור
  • עשה טובה תגיד כמה בבקשה.
    ל חחחח 04/10/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כי אם יעלה שתיים או שלוש אחוז אני לא מתפתה. לא נכנס ולא נוגע. אם יעשה חמש אחוז מחר בפתיחה אכנס בגדול כי אבין שבאמת רק למעלה.
    סגור
  • 31.
    אל דאגה. מחר כל הפארמה תטוס. תסמכו על כרישינו
    דנינו 03/10/2016 21:25
    הגב לתגובה זו
    33 10
    כרישינו לא יתנו לשום ארביטראז לקלקל את העליות שתכננו ליום רביעי. מחר בשעתיים האחרונות של המסחר בארה"ב יכנסו לשוק ויתחילו לקנות. הפארמה תטוס והארביטראז יהפוך ירוק ירוק. אוקטובר הנו חודש של חגים , של התחדשות ושמחה. באוקטובר המעוף יעלה ויהי מה.
    סגור
  • המצב מסוכן באוקטובר. צריך לראות אם הסנופי
    עוקב אחרי הזקן חכם 04/10/2016 21:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יורד מ- 2100 ורק אז להחליט
    סגור
  • תעבור לשחק קלאס. קשקשן
    תומר 04/10/2016 21:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ארביטראז 1.2 אדום. ממש יעלו מחר...ממש.
    סגור
  • 30.
    מצב.
    ד"ר ניר(איצ100) 03/10/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    38 4
    למעשה אין מה להוסיף על הנאמר מזה זמן רב. אך..מצב הכלכלות בעולם בכי רע. ומכאן נובעים כמובן מצב הבורסות והשווקים. ההנחה הרווחת שיהיה אי פעם טוב..לא לפני שיהיה רע מאד. נא זהירותכם.
    סגור
  • אתה נגד המגמה פרופסור.שנהיה במגמה תתחיל לדבר.
    לפרופסור 04/10/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    3 10
    מה אתה לארואה שהשוק רוצה למעלה ?כל ילד מתחיל בבורסה רואה שהמגמה למעלה, שניהיה במגמה למטה תתחיל להגיד שאנחנו למעלה? איזה מין פרופסור אתה?
    סגור
  • התבקשתי למסור:
    כרמית 04/10/2016 20:20
    הגב לתגובה זו
    11 2
    מצד אחד אתה צודק בכל דבריך וטיעוניך. אבל מצד שני אתה במבי חמוד.
    סגור
  • נכון זמן רב, עוד מאז שהSP היה ב1300
    זה שזוכר 04/10/2016 00:37
    הגב לתגובה זו
    2 20
    אותה מנטרה שחוקה ממיטב המוחות והפרופסורים שישבו וחישבו חישובים בינתיים השוק ברח לכם ואתם ממשיכים לקשקש. בסוף תהיו צודקים רק שמחקו אתכם כבר
    סגור
  • מתי אס אנד פי עמד 1300?
    זאת שיודעת יותר טוב 04/10/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    23 1
    ומה הקשר בין מצב הכלכלות המנותח כאן למחירי בורסות. הסבר לי בבקשה. ואיך למרות מה שאתה אומר התיק של האיש עושה 30 אחוז בשנה?
    סגור
  • תיקון אולי
    זאת שיודעת 04/10/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    12 0
    בתגובה קודמת אולי כתבתי בעטות פי לא לשנה וזה ממש טעות. הכוונה הייתה 30 אחוז בשנה ואני אף יודעת ברצף של 33 שנה ולדעתי אף לעיתים יותר מ30 אחוז לשנה אבל לפי ידיעתי אף פעם לא פחות מהאזור הזה של 30 אחוז לשנה. ואת החישובים צריך לעשות בריבית דריבית ותבינו את ההשג הענק שאין רבים כמותו.
    סגור
  • מוסיפה
    שולי 04/10/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    63 0
    אני לא מכירה אותו אבל הוא הגיע בערך בין שנתיים וחצי לשלוש אחורה ואספי עמד ב2014 בסביבות 2000 בתאריך שהוא התחיל אז מהיכן הבאת 1300? המעוף עמד בערך 1440 שלא לדבר על יפן ואירופה. אני גם קצת לא אוהבת את המילים הגבוהות והתנשאות שלו אבל ידע שיש שם הוא מדהים(פרופסורים לכלכלה)וניתןח מצב כלכלי לא ראיתי כזה דבר. הזקן גם מנתח מעולה. אז בבקשה אם אתה מהמקללים ואמא שלו וכדומה תן קצת ריספקט. נ.ב: הבית כנסת שהם הרימו בשכונה ליד שלנו שנחשבת למצוקה נתרם כולו ומכיל 1000 מקומות ואדריכלים באים לראות ולהתרשם. אז אתה והחברים שלך בבקשה תרגעו ושיהיה לכם שנה נפלאה של רווחים.
    סגור
  • ואני ממשיכה לזאת שיודעת
    שולי 04/10/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    13 1
    הזקן ו/או הפרופסורים עשו על גוגל על מליונים מכבדים פי 15 בערך מאז 12 שנה בהנפקה ואחד מהם או אולי שניהם קיבלו ים סחורה במחירים הרבה נמוכים מהנפקה שנתיים לפני שגוגל הייתה קיים אבל לא נסחר אז עשו בטח פי 20. אז אל תרשום בלי לבדוק כמו החברים שלך שמקללים ומדברים גסויות.
    סגור
  • 29.
    נשארו עוד יומיים נקווה שיעלו דולר/שקל כבר, כל הזמן
    המתחזה 03/10/2016 00:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מנחיתים אותו למטה, שיעלה כבר נו בבקשה, אם אתה שחקן מטח ואתה קורא את זה אז בבקשה תעלה קצת דולר/שקל
    סגור
  • מעוניין. (ל"ת)
    לא 03/10/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    שמעון אמסלם אתה לוזר הכי גדול שיש שלא מבין
    טל 02/10/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    2 6
    בכלל איזה מרכיבים משפיעים על האופציה ,וסוחר נגד המגמה , תספר כמה מיליונים הפסדתה באופציות כי אתה לוזר
    סגור
  • טל מה ששמעון הצדיק תרם ותורם לעולם לא תתרום
    מורן 02/10/2016 23:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    את שמעון אמסלם הכרתי לפני 6 שנים- נכנסתי לפוזיציה טיפשית שהביאה אותי להפסד על הנייר של 80 אלף .פניתי לצדיק שמעון אמסלם שעם המון אהבת חינם וללא תמורה סייע לי בעודי מבוהל והביא אותי לרווח של 1000 ש״ח ובריחה.שמעון כולו אהבת חינם עם לב זהב ונשמה טהורה,אין לך שום זכות להכפיש שמו למעט קינאה.עיצה איש יקר שנה חדשה תתעסק בטוב ואל תחפש את הרע שבטוב....ולך שמעון אמסלם היקר תודה
    סגור
  • שתף אותנו במבי טל.
    מי זה שמעון אמסלם? 02/10/2016 19:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ואם הפסיד הנ"ל מליונים. כנראה שההיה לו מהיכן להפסיד ואתה פשוט מקנא. כי אתה קטנצ'יק.
    סגור
  • גולד סינגל
    פז 04/10/2016 00:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מכונה בשם ציף
    סגור
  • כנראה זה טל מפורום טלנירי (ל"ת)
    דג קטן 03/10/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 27.
    בוול סטריט. טבע תרד עוד 10 אחוז בחודשים הקרובים (ל"ת)
    לפי האופציות 02/10/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • בעוד 60 אחוז
    ומה רע 02/10/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    9 4
    בקטנה בלי להרגיש.
    סגור
  • 26.
    ומה יקרה אם ביום שני וול סטריט תרד חזק? (ל"ת)
    באמת? 02/10/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • קורה פה משהו מדהים
    יואב 02/10/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ביום שארהב עולה יפה הדואליות מתרסקות. ואם בשני ושלישי ארהב תיפןל ואיתה ייפלו עוד הדואליות תהיה פה קטסטרופה ביום רביעי.
    סגור
  • יום רביעי כנסו לבונקרים (ל"ת)
    לבאמת וליואב 02/10/2016 19:45
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 25.
    שוק המניות והמעוף אחרי החג
    שמעון אמסלם 01/10/2016 20:59
    הגב לתגובה זו
    9 17
    עולה חזק
    סגור
  • כאן מוח קטן שלי (ל"ת)
    מי מזיין 02/10/2016 19:45
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • לאמסלם אפילו אם תתאסלם זה לא יקרה.
    מחמוד מבחוח 02/10/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    11 10
    אנחנו הערבים וגם כל המוסלמים הכי חכמים. מפוצצים בשורטים פי 3. הולכים לעשות מכה של החיים. לא יוע מהיכן מהיקרצת השטות ב25. יהיה פיצוץ למטה בישראל ובעולם שבשבועות ספורים השווקים ירדו עד 40 אחוז ובחודשים ספורים עד 87 אחוז.
    סגור
  • 24.
    מניות הכבדות- ארביטראז
    בני 01/10/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    9 1
    צריכים להוריד את אחוז ההשפעה של המניות הכבדות האלה בצורה משמעותית לא יתכן שכל ירידה שלהם זה ישפיע בצורה כל כך קיצונית ולפגוע בצורה אנושה כל כך במעוף ובציבור המשקיעים שנה טובה ובשורות טובות לכל עם ישראל
    סגור
  • במקמם
    אולי נשים 01/10/2016 22:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את כי טוב ורציו וכיל ואינסוליין וצירון וכך ניצור איזון והבורסה נורמלית
    סגור
  • 23.
    אין פלא שהבריטים החליטו על ברקזיט
    עוקב אחרי הזקן חכם 01/10/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
    11 5
    מערכת הבנקאות בגרמניה ואיטליה על סף קריסה. רק יציאה מהאיחוד והדפסת כסף במטבע נפרד של כל מדינה תציל אותם. החכמים שמחזיקים במניות הישרליות התחילו לברוח בארה"ב. לכן ארביטרז שלילי מאוד. ביום שני המשך הבריחה בבורסות ארה"ב מה שמשאיר את המשקיעים באחד העם עם המכנסיים למטה ביום רביעי בבוקר. האדום ישלוט בחודשים הקרובים כמו שהזהיר זקן חכם. הצלחות לכולם....ושנה טובה לסוחרים וכל העם.
    סגור
  • לזקן ולדוקטורים ןלעוקב ולפרופסורים
    רק למעלה 01/10/2016 20:37
    הגב לתגובה זו
    4 5
    רק למעלה ואל תבהילו אותנו כל ירידה ואפילו אם יהיה 20 אחוז לצורך עליות מטורפות של מאות אחוזים אז תפסיקו להבהיל יא לוזרים שלא מרוויחים בחיים ואפילו מעופ כמעט בשיא כל הזמנים אז תרגעו בבקשה ועל תהיו ההעכברים והעעכברים שהחתולים שלנו צדים גם אס אננ דפי יגיע ל3000 עד סוף השנה הבנתם סתומים אל תבהילו כי אנחנו שולטים
    סגור
  • ועעכברים
    מה עם ההעכברים 04/10/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואס אנ דפי וגם snp??
    סגור
  • 22.
    ממנית העם למדשדשת הלאומית
    גיל 01/10/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    טבע משקיעה יותר מדי בקומבינות, הנפות,עצירת מתחרים בטרם עת ועוד ספוקלציות. הגיע הזמן שמשהו ישלם על הניהול הכושל,הגיע הזמן שישקיעו במחקר ופיתוח ויתרכזו בטוב שיש.בעלי המניות סובלים ומתאכזבים ואף אחד לא פוצה
    סגור
  • 21.
    לא לדאוג. ביום ג מוסדיי הניגזרים ישפכו טונות של דולרים
    דנינו 01/10/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    3 10
    למרות החג , מוסדיי הניגזרים לא ישבו בחיבוק ידיים. ביום שלישי כרישינו ייכנסו לעילות מאומצת וישפכו מיליארדים של דולרים מכספי הקופות שלנו ויביאו את הארבירטאז לערך חיובי ואפילו לעליה מכובדת של 1.5% . כרישינו לא יתנו להתארגנות של עליות ביום ד להיכשל. לכו לטייל ולבלות ואל תדאגו. גם אני לא דואג וערימת קולים שלי יישלמו היטב ביום ד . חודש אוקטובר הנו חודש של חגים והכיוון רק למעלה. חג שמח.
    סגור
  • בחגי תשרי 2015 היו רק ירידות. הארביטראז ישאר שלילי
    תומר 02/10/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מבין שאתה רוצה להאמין שהשחקנים יזרקו כסף וכו...אבל ירידות משרתות אינטרס שלהם להעלות סטיית תקן . שים לב שסטיית התקן היא כבר חד ספרתית. לא מאמין שיסגרו את הארביטראז. מקסימום יירד קצת לאזור ה -0.7 . יום ד יהיה אדום וישחילו פוטים וקולים לכולם. כנראה שהפקיעה תהיה רגועה או חיובית. חג שמח. אגב בחגים שנה שעברה השור ירד.
    סגור
  • מסכן
    אודי 01/10/2016 21:25
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תבכה בשקט חבר
    סגור
  • דנינו
    שמעון אמסלם 01/10/2016 21:04
    הגב לתגובה זו
    4 9
    עליות אחרי החג
    סגור
  • שמעון אמסלם אתה לוזר הכי גדול שיש
    טל 02/10/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תספר לכולם כמה מיליונים הפסדתה במעוף , נותן טריידים שיוצאים בסטופ וסוחר נגד המגמה , ולא מבין בכלל איך בנויה האופציה
    סגור
  • אתה מתוק (ל"ת)
    לדנינו 01/10/2016 20:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה באמת חושב ככה? למה נראה לך? (ל"ת)
    המתחזה 01/10/2016 20:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    *** עוד כתבת פקה פקה פקה פקה ****
    מביז-בורדל 01/10/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כאשר ישנם עדיין ימי מסחר בחול בימי שני ושלישי - ובישראל המסחר יתחדש רק ביום רביעי. עולב
    סגור
  • לעולב. אי אפשר כבר לברוח לפני יום ד.
    דולב 01/10/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אז מה היה לנו. אכלנו אותה. ממשיכים לאכול אותה.
    סגור
  • תרגיע
    לעולב 01/10/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המצב רק יחמיר..ובהרבה.
    סגור
  • 19.
    מעוף
    שים 01/10/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קרנות ההשתלמות וקופות גמל מושקעות במעוף בטבע פריגו ומיילן לצערי. והכול יורד
    סגור
  • 18.
    חוטפות חזק
    יובל 01/10/2016 03:41
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כמה חבל שהבורסה בתל-אביב היא צופה ומחכה לראות מה הבורסה באמריקה עושה .ממש חבל למשקיעים כאן אין מילה ואין דעה .מחכים לראות האם המניות חוזרות עם פער משמעותי ורק אז קונים או מוכרים אם הוא שלילי .לפי דעתי לא צריך בכלל לראות מה עושות שם המניות . למה אנחנו לא נכתיב את הקצב ? שבאמריקה יתחילו לראות מה עושות פה המניות ולפי זה לקנות או למכור .
    סגור
  • ליובל
    מלכי 01/10/2016 19:14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אולי בעצם נקנה את אמריקה. אם ג'ובוקיט קונה את מייקרוסופט אז אנחנו יכולים לקנות את אמריקה או לפחות את מנהטן.
    סגור
  • 17.
    השוק יעלה ביום שלישי למרות הארביטראז
    צבי 30/09/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
    10 9
    כרגע מראה על מינוס אחוז בארביטראז אבל השוק יעלה ל 1447
    סגור
  • לצבי אתה מתוק שאתה מספר לעצמך סיפורים ומאמין להם. (ל"ת)
    מלכי 01/10/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • איזה דיוק. ממש טעות
    דוד מירושלים 01/10/2016 08:10
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ביום שלישי בוודאי שלא יעלה. המסחר מתחיל ביום רביעי. כדאי שתדייק בתאריך ואחר כך בשער. שנה טובה
    סגור
  • אין מסחר בשלישי
    בועז 01/10/2016 00:53
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עדיין חג, מסחר יתחדש ברביעי
    סגור
  • יום רביעי אחי.
    אליקו 01/10/2016 00:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ואתה צודק
    סגור
  • 16.
    מה הקשר......
    דני 30/09/2016 22:04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה הקשר בין חברות תרופות לנייס אורמת וכיל שיורדות ביום כזה .............ביזיון
    סגור
  • 15.
    מנסיון מר-מעוף
    י 30/09/2016 20:59
    הגב לתגובה זו
    10 3
    המעוף זהו המדד הגרוע ביותר בכל הזמנים בעולם כולו!!! מי שחכם, שישקיע בכל דבר רק לא במעוף,שהוא תוצר שחיתות ומאפיה של שחקני מעוף ויד נעלמה...
    סגור
  • מעוף
    שמעון אמסלם 01/10/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מביא רווחים אתה לוזר
    סגור
  • 14.
    ככל שמתחזק
    בני 30/09/2016 20:55
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ככל שמתחזקות העליות בניו יורק ככה הארביטראז מחשיך ויורד דרומה בושה
    סגור
  • 13.
    לסחור רק בחו"ל
    אלי 30/09/2016 20:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בבורסות בחו"ל אין חברות תרופות?איך השווקים טסים ? זה מתנת חג ?בושה גם להנהלת הבורסה צריך חקירה
    סגור
  • 12.
    ארביטראז
    אביעד 30/09/2016 20:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי קובע את הבושה הזו ואם היו ירידות אז.......מה קרה נפלו התאומים שוב?קצת היגיון
    סגור
  • 11.
    זה לא נורא ! ובכלל לא מפחיד - תחליפו כותרת למפחידה יותר
    חחח ביזפורטל 30/09/2016 20:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתר חובבני בעליל . ולא ענייני .
    סגור
  • 10.
    יש עוד זמן (ל"ת)
    שני ושלישי 30/09/2016 20:15
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • אין אפילו שניה זמן.
    ל10 01/10/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    7 1
    העתיד כבר רחוק בעבר. צפו פגיעה קשה.
    סגור
  • 9.
    גועל נפש
    איש פשוט 30/09/2016 20:08
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ארביטראז בושה השווקים טסים מה היה קורה אילו היו יורדים נטפלו לשוק התרופות אבל מה לגבי שאר המניות צריך לסגור פה את הבורסה שנה טובה
    סגור
  • 8.
    במחקר שעשו גילו
    האחד 30/09/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שכתבה עם כותרת מפחידה גורפת אחוזי צפייה גבוהים יותר . כל הכבוד ביז
    סגור
  • 7.
    תקשיבו טוב סוחרים. כל מי שיש לו מניות תרופות חייב בנקים
    אני 30/09/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חובה בנקים. זה האיזון. הלוואי טבע יבוא עם 10 אחוז למטה ביום רביעי. בנקים יטוסו וללא קשר לכלום.
    סגור
  • שיט (ל"ת)
    בול 30/09/2016 19:43
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 6.
    ביום א היה ארביטראז כמעט אחוז למעלה בגלל טבע,פריגו וכו'
    סוחר 30/09/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וסיים לל"ש, לא צריך לתת משקל מה גם שהבנקים טסים היום בכל העולם..
    סגור
  • כל מה שראית וידעת עד היום..שכח מזה. (ל"ת)
    לסוחר 01/10/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    חולים על זה !!! כוננות ספיגה!!! (ל"ת)
    אזרח 30/09/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • אפשר
    ממחלות 30/09/2016 19:43
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לא עלינו למות. נסה להיות בריא על זה. אבל..עדיין ניזדקק לכוננות ספיגה.
    סגור
  • 4.
    Teva
    גדעון רום 30/09/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    Option call on $Teva show 2.5x on down side off $43 .one month down from $52.00 to today 10:am is 12% low to day was 45.76. I Believe in the long run$Teva will double
    סגור
  • 3.
    אף אחד לא בכוננות- 97 מניות תא 100 יעלו (ל"ת)
    ביזפורטל להירגע 30/09/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 2.
    עוד פעם טעות בכתבה...