מניית היום: טסה 50% במחזור גדול - אחרי שדיווחה על הסכם עם 'yahoo'
חברת ג'ובוקיט החזקות דיווחה הבוקר (א') כי חברת הבת שלה, Viumbe LLC, (חברה בבעלות מלאה) חתמה על הסכם למסחור פירסום עם ענקית האינטרנט 'יאהו'. עוד לקראת ההודעה, בשעה 10:30, הופסק המסחר במניה, ועם חידושו המניה טסה בלא פחות מ-60%, במחזור הגבוה פי 17 מהממוצע.
ההסכם בין החברות הינו עבור 'Desktops' - תעבורת גולשים לאתר החברה ממחשבים שולחניים, פרסום משולב חוויה למובייל (Mobile Native Ads) וכן Mobile Web - תעבורת גולשים לאתר החברה מכלל מכשירי המובייל. ההסכם שנחתם עם 'יאהו' יחול הן על אתר Ebaumsworld.com של החברה, והן על האפליקציה שהחברה השיקה למערכת ההפעלה IOS, למכשירי 'אפל'. על פי הדיווח, ההסכם עם 'יאהו' מהווה הסכם אסטרטגי עבור ג'ובוקיט, וצפויה להיות לו השפעה חיובית על ההכנסות בדוחות הכספיים המאוחדים של החברה.
לפני כחודשיים פרסמנו על מספר הודעות חיוביות שהוציאה החברה, כשהמניה טסה ביום אחד כ-27%. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
- 14.? 05/08/2015 13:18הגב לתגובה זותבדקו באתר החברה.אם היא חתמה הסכם על יאהו,האם זה לא מהותי שהיא תזכיר את זה באתר שלה ?
- 13.אאא 05/08/2015 13:04הגב לתגובה זוחבל שהחברה לא פרטה כלום. תראו את וויטסמוק לפחות אמרה משהו.
- 12.מעניין 04/08/2015 00:04הגב לתגובה זולהסכמים גדולים יותר,השמיים הם הגבול. מימוש בריא היום.
- 11.מישו 02/08/2015 15:22הגב לתגובה זוהאם החברה לא מחוייבת לפרסם פרטים? לכמה זמן נחתם ההסכם, מה היקף ההסכם, צפי הכנסות? איך אפשר להעריך את ההשפעה?
- 10.הערכות? 02/08/2015 15:13הגב לתגובה זותודה
- 9.הי רגע 02/08/2015 15:06הגב לתגובה זואני מבין שגובוקיט קנתה את יאהו..זה נכון?
- 8.צחי 02/08/2015 13:14הגב לתגובה זובשעתיים האחרונות בדקתי על החברה ועל פעילותה . נכנסתי ב 30000 ש"ח - לא מובן איך לא שמו לב אליה , על סמך ההודעות והכתבות המנייה היתה צריכה להיות בשער של פי 5 משוויה הנוכחי . זה באמת פספוס . כפי שצויין שווי החברה מצחיק !!! נראה שהעלייה היום היא רק החימום והמנייה צפוייה לזנק . חבל .
- רון 03/08/2015 13:16הגב לתגובה זוהודעות מפוצצות כבר מספר שנים. מה שבטוח שעד היום החברה רק שרפה כסף והנפיקה הודעות דרמטיות . בפועל לא היו אף פעם הכנסות וכבר שינו מספר פעמים את המודל העסקי.
- 7.מלאנוקס 02/08/2015 12:19הגב לתגובה זומלאנוקס למה יורדת יאללה
- 6.ג'ובוקיט 02/08/2015 12:12הגב לתגובה זוכבר הרבה נאמר ודובר במדורים אלה על ידי רבים כולל אותי שהשווי שבו היא נסחרת בשבועות האחרונים (כ-14 מיליון ש"ח בלבד!!!) הוא מצחיק מתסכל ואנומלי. עכשיו יש תיקון שגם הוא נראה כמינימלי לעומת הפוטנציאל אף שמדובר בתיקון של כמה עשרות אחוזים ביום אחד. זוהי רק ההתחלה. זו דעתי בלבד ולא המלצה. בהצלחה לכולם.
- ג'ובו 02/08/2015 15:16הגב לתגובה זולמעשה חוץ מלהגיד יש הסכם אסטרטגי אין שום מספרים
- 5.גובוקיט 02/08/2015 12:08הגב לתגובה זומאות מיליוני כניסות היו בשנת 2014. יש אתר שמעריך שווי של אתרים והוא מוערך ב 75 מיליון דולר. גם הדוחות הראו שיפור החל משנת 2015 .החברה נסחרת בחסר מטורף
- 4.יוסי 02/08/2015 11:41הגב לתגובה זולא יאמן שיחקו אותה שם יהוא לא תעשה הסכם אם לא היתה בודקת טוב טוב שיש פה פוטנציאל אדיר !!!
- 3.ארי 02/08/2015 11:40הגב לתגובה זונקווה לפרויקט המשך אם הודו וגם היא תטוס
- 2.לירן 02/08/2015 11:27הגב לתגובה זועם שווי שוק קיקיוני כמו שלה התגובה צריכה להיות קיצונית ביותר
- 1.הסכם מדהים לג'ובוקיט ! (ל"ת)אמיר 02/08/2015 11:18הגב לתגובה זו
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל
אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה
קבוצת אלקטרה אלקטרה 0% , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.
לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.
220 שערים בשלוש טבעות
הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.
מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.
- בשורה ירוקה: יוזמה להקמת מתקן ראשון בישראל לייצור אנרגיה מפסולת
- רמ"י משיקה מכרז בלהבים: 254 מגרשים לחיילי מילואים ולנכי צה"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת
גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל
אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה
קבוצת אלקטרה אלקטרה 0% , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.
לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.
220 שערים בשלוש טבעות
הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.
מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.
- בשורה ירוקה: יוזמה להקמת מתקן ראשון בישראל לייצור אנרגיה מפסולת
- רמ"י משיקה מכרז בלהבים: 254 מגרשים לחיילי מילואים ולנכי צה"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת
גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.
