מניית היום: טסה 50% במחזור גדול - אחרי שדיווחה על הסכם עם 'yahoo'

ג'ובוקיט, שעוסקת בפיתוח ובהשקעה בנכסי אינטרנט מניבים חתמה עם הענקית 'יאהו' על הסכם אסטרטגי
גיא ארז | (16)
נושאים בכתבה ג'ובוקיט יאהו

חברת ג'ובוקיט החזקות ‏דיווחה הבוקר (א') כי חברת הבת שלה, ‏Viumbe LLC, ‏(חברה ‏בבעלות ‏מלאה) ‏ חתמה‏ על‏ הסכם‏ למסחור פירסום עם‏ ענקית ‏האינטרנט 'יאהו'. עוד לקראת ההודעה, בשעה 10:30, הופסק המסחר במניה, ועם חידושו המניה טסה בלא פחות מ-60%, במחזור הגבוה פי 17 מהממוצע.

ההסכם בין החברות הינו ‏עבור '‏Desktops' - תעבורת ‏גולשים ‏לאתר‏ החברה ‏ממחשבים‏ שולחניים, פרסום ‏משולב‏ חוויה ‏למובייל (Mobile Native Ads) וכן Mobile Web - תעבורת ‏גולשים ‏לאתר ‏החברה ‏מכלל‏ מכשירי‏ המובייל. ההסכם ‏שנחתם ‏עם ‏'יאהו' יחול ‏הן ‏על ‏אתר ‏Ebaumsworld.com של החברה, והן ‏על ‏האפליקציה‏ שהחברה‏ השיקה‏ למערכת ‏ההפעלה ‏IOS, למכשירי 'אפל'. על פי הדיווח, ההסכם ‏עם 'יאהו' מהווה הסכם ‏אסטרטגי עבור ‏ג'ובוקיט, ‏ו‏צפויה ‏להיות ‏לו ‏השפעה‏ חיובית על‏ ההכנסות ‏בדוחות‏ הכספיים ‏המאוחדים‏ של‏ החברה. 

לפני כחודשיים פרסמנו על מספר הודעות חיוביות שהוציאה החברה, כשהמניה טסה ביום אחד כ-27%. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    ? 05/08/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    תבדקו באתר החברה.אם היא חתמה הסכם על יאהו,האם זה לא מהותי שהיא תזכיר את זה באתר שלה ?
  • 13.
    אאא 05/08/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    חבל שהחברה לא פרטה כלום. תראו את וויטסמוק לפחות אמרה משהו.
  • 12.
    מעניין 04/08/2015 00:04
    הגב לתגובה זו
    להסכמים גדולים יותר,השמיים הם הגבול. מימוש בריא היום.
  • 11.
    מישו 02/08/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    האם החברה לא מחוייבת לפרסם פרטים? לכמה זמן נחתם ההסכם, מה היקף ההסכם, צפי הכנסות? איך אפשר להעריך את ההשפעה?
  • 10.
    הערכות? 02/08/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    תודה
  • 9.
    הי רגע 02/08/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    אני מבין שגובוקיט קנתה את יאהו..זה נכון?
  • 8.
    צחי 02/08/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    בשעתיים האחרונות בדקתי על החברה ועל פעילותה . נכנסתי ב 30000 ש"ח - לא מובן איך לא שמו לב אליה , על סמך ההודעות והכתבות המנייה היתה צריכה להיות בשער של פי 5 משוויה הנוכחי . זה באמת פספוס . כפי שצויין שווי החברה מצחיק !!! נראה שהעלייה היום היא רק החימום והמנייה צפוייה לזנק . חבל .
  • רון 03/08/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    הודעות מפוצצות כבר מספר שנים. מה שבטוח שעד היום החברה רק שרפה כסף והנפיקה הודעות דרמטיות . בפועל לא היו אף פעם הכנסות וכבר שינו מספר פעמים את המודל העסקי.
  • 7.
    מלאנוקס 02/08/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    מלאנוקס למה יורדת יאללה
  • 6.
    ג'ובוקיט 02/08/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    כבר הרבה נאמר ודובר במדורים אלה על ידי רבים כולל אותי שהשווי שבו היא נסחרת בשבועות האחרונים (כ-14 מיליון ש"ח בלבד!!!) הוא מצחיק מתסכל ואנומלי. עכשיו יש תיקון שגם הוא נראה כמינימלי לעומת הפוטנציאל אף שמדובר בתיקון של כמה עשרות אחוזים ביום אחד. זוהי רק ההתחלה. זו דעתי בלבד ולא המלצה. בהצלחה לכולם.
  • ג'ובו 02/08/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    למעשה חוץ מלהגיד יש הסכם אסטרטגי אין שום מספרים
  • 5.
    גובוקיט 02/08/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    מאות מיליוני כניסות היו בשנת 2014. יש אתר שמעריך שווי של אתרים והוא מוערך ב 75 מיליון דולר. גם הדוחות הראו שיפור החל משנת 2015 .החברה נסחרת בחסר מטורף
  • 4.
    יוסי 02/08/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    לא יאמן שיחקו אותה שם יהוא לא תעשה הסכם אם לא היתה בודקת טוב טוב שיש פה פוטנציאל אדיר !!!
  • 3.
    ארי 02/08/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    נקווה לפרויקט המשך אם הודו וגם היא תטוס
  • 2.
    לירן 02/08/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    עם שווי שוק קיקיוני כמו שלה התגובה צריכה להיות קיצונית ביותר
  • 1.
    הסכם מדהים לג'ובוקיט ! (ל"ת)
    אמיר 02/08/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי. 

רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.