מניית היום: טסה 50% במחזור גדול - אחרי שדיווחה על הסכם עם 'yahoo'

ג'ובוקיט, שעוסקת בפיתוח ובהשקעה בנכסי אינטרנט מניבים חתמה עם הענקית 'יאהו' על הסכם אסטרטגי
טיל בליסטי, צילום: Getty images Israel
חברת טוגדר -2.77% טוגדר 77.2 -2.77% טוגדר בסיס:79.4 פתיחה:78.6 גבוה:86.1 נמוך:77 תמורה:79,670 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ‏דיווחה הבוקר (א') כי חברת הבת שלה, ‏Viumbe LLC, ‏(חברה ‏בבעלות ‏מלאה) ‏ חתמה‏ על‏ הסכם‏ למסחור פירסום עם‏ ענקית ‏האינטרנט 'יאהו'. עוד לקראת ההודעה, בשעה 10:30, הופסק המסחר במניה, ועם חידושו המניה טסה בלא פחות מ-60%, במחזור הגבוה פי 17 מהממוצע.
ההסכם בין החברות הינו ‏עבור '‏Desktops' - תעבורת ‏גולשים ‏לאתר‏ החברה ‏ממחשבים‏ שולחניים, פרסום ‏משולב‏ חוויה ‏למובייל (Mobile Native Ads) וכן Mobile Web - תעבורת ‏גולשים ‏לאתר ‏החברה ‏מכלל‏ מכשירי‏ המובייל. ההסכם ‏שנחתם ‏עם ‏'יאהו' יחול ‏הן ‏על ‏אתר ‏Ebaumsworld.com של החברה, והן ‏על ‏האפליקציה‏ שהחברה‏ השיקה‏ למערכת ‏ההפעלה ‏IOS, למכשירי 'אפל'. על פי הדיווח, ההסכם ‏עם 'יאהו' מהווה הסכם ‏אסטרטגי עבור ‏ג'ובוקיט, ‏ו‏צפויה ‏להיות ‏לו ‏השפעה‏ חיובית על‏ ההכנסות ‏בדוחות‏ הכספיים ‏המאוחדים‏ של‏ החברה. 
לפני כחודשיים פרסמנו על מספר הודעות חיוביות שהוציאה החברה, כשהמניה טסה ביום אחד כ-27%. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מתחילת השנה צנחה מניית החברה בכ-35%, וב-12 החודשים האחרונים היא איבדה מעל ל-60% מערכה. כעת, מעניין יהיה לראות האם מדובר בדרך חדשה לחברה - ולמשקיעים בה.
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    Viumbe איך זה שאין שום אזכור להסכם?
    ? 05/08/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבדקו באתר החברה.אם היא חתמה הסכם על יאהו,האם זה לא מהותי שהיא תזכיר את זה באתר שלה ?
    סגור
  • 13.
    מסתבר שהססכמים האלה לא מהווים השפעה מהותית
    אאא 05/08/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהחברה לא פרטה כלום. תראו את וויטסמוק לפחות אמרה משהו.
    סגור
  • 12.
    אם ההסכם עם YAHOO יפתח את הדלת
    מעניין 04/08/2015 00:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להסכמים גדולים יותר,השמיים הם הגבול. מימוש בריא היום.
    סגור
  • 11.
    מטריד אותי שאין שום פרטים על העסקה
    מישו 02/08/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    2 4
    האם החברה לא מחוייבת לפרסם פרטים? לכמה זמן נחתם ההסכם, מה היקף ההסכם, צפי הכנסות? איך אפשר להעריך את ההשפעה?
    סגור
  • 10.
    עולה 63%,יבוא מימוש מחר אחרי עלייה כזאת?
    הערכות? 02/08/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    4 5
    תודה
    סגור
  • 9.
    מי נגד מ י
    הי רגע 02/08/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אני מבין שגובוקיט קנתה את יאהו..זה נכון?
    סגור
  • 8.
    נסחרת בחסר אדיר -פספוס גדול...
    צחי 02/08/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בשעתיים האחרונות בדקתי על החברה ועל פעילותה . נכנסתי ב 30000 ש"ח - לא מובן איך לא שמו לב אליה , על סמך ההודעות והכתבות המנייה היתה צריכה להיות בשער של פי 5 משוויה הנוכחי . זה באמת פספוס . כפי שצויין שווי החברה מצחיק !!! נראה שהעלייה היום היא רק החימום והמנייה צפוייה לזנק . חבל .
    סגור
  • אם היית בודק טוב יותר היית רואה כי מנכל החברה מוציא
    רון 03/08/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הודעות מפוצצות כבר מספר שנים. מה שבטוח שעד היום החברה רק שרפה כסף והנפיקה הודעות דרמטיות . בפועל לא היו אף פעם הכנסות וכבר שינו מספר פעמים את המודל העסקי.
    סגור
  • 7.
    מלאנוקס
    מלאנוקס 02/08/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מלאנוקס למה יורדת יאללה
    סגור
  • 6.
    ג'ובוקיט
    ג'ובוקיט 02/08/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כבר הרבה נאמר ודובר במדורים אלה על ידי רבים כולל אותי שהשווי שבו היא נסחרת בשבועות האחרונים (כ-14 מיליון ש"ח בלבד!!!) הוא מצחיק מתסכל ואנומלי. עכשיו יש תיקון שגם הוא נראה כמינימלי לעומת הפוטנציאל אף שמדובר בתיקון של כמה עשרות אחוזים ביום אחד. זוהי רק ההתחלה. זו דעתי בלבד ולא המלצה. בהצלחה לכולם.
    סגור
  • למה החברה לא מציינת את התרומה לרווח?
    ג'ובו 02/08/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למעשה חוץ מלהגיד יש הסכם אסטרטגי אין שום מספרים
    סגור
  • 5.
    רק ההתחלה. למי שעוקב אחר אתר החברה בחול
    גובוקיט 02/08/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מאות מיליוני כניסות היו בשנת 2014. יש אתר שמעריך שווי של אתרים והוא מוערך ב 75 מיליון דולר. גם הדוחות הראו שיפור החל משנת 2015 .החברה נסחרת בחסר מטורף
    סגור
  • 4.
    ואואואו יאהוווו
    יוסי 02/08/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא יאמן שיחקו אותה שם יהוא לא תעשה הסכם אם לא היתה בודקת טוב טוב שיש פה פוטנציאל אדיר !!!
    סגור
  • 3.
    ארית תעשיות
    ארי 02/08/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נקווה לפרויקט המשך אם הודו וגם היא תטוס
    סגור
  • 2.
    הסכם מעולה לחברה
    לירן 02/08/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עם שווי שוק קיקיוני כמו שלה התגובה צריכה להיות קיצונית ביותר
    סגור
  • 1.
    הסכם מדהים לג'ובוקיט ! (ל"ת)
    אמיר 02/08/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור