המלצה קנייה על AT&T - אפסייד של 25%
האנליסט ג'וזף בונר מ-Argus מעלה את המלצה על AT&T INC מ-"החזקה" ל-"קנייה", עם מחיר יעד של 24 דולר למניה - אפסייד של 25% מהמחיר שבו היא נסחרת כרגע . בונר מציין שיש פוטנציאל צמיחה חזק בשל מעמדה בשוק הטלקום האמריקאי והביצועים שלה בשנה האחרונה שהתאפיינה בהאטה כלכלית ועליות ריבית.
ברנר אמר כי "עסקי הטלקום של AT&T היו כוכבים בשנת 2022 מכיוון שהחברה הוסיפה מספר ניכר של מנויים למרות עליית המחירים, כאשר היא הצליחה לצבור עוד מנויים חדשים עקב מבצעים במהלך השנה האחרונה". ברנר מציין שהוא אוהב את הדרך שבו AT&T מתמודדת מול החוב שלה. החברה עשתה השנה ספין אוף כאשר הנפיקה את Warners Brothers, מה שהגדיל את קופת המוזמנים וסייעה להורדת החוב שלה.
החברה הכתה את תחזיות האנליסטים בדוחות האחרונים שלה - הציגה רווח מדולל של כ-0.68, בשוק ציפו לרווח מדולל של 0.61 דולר. החברה דיווחה על הכנסות של כ-30 מיליארד דולר כשצפי האנליסטים עמד על 29.8 מיליארד דולר. עם שחרור הדוחות החברה מסרה כי בעתיד תשקיע סכום של כ-24 מיליארד דולר עד סוף השנה לצורך סיום פיתוח רשת ה-5G שלה.
ביום שלאחר שחרור הדוחות החברה עלתה ב-7% ומאז היא עלתה בכ-25%, מה שהביא את תשואת הדיבידנד שלה לעמוד על שיעור של 5.75% על פי מחיר המניה הנוכחי. בשנים האחרונות החברה חילקה דיבידנדים (כל שנה) בסכום של כ-2 דולר למניה, ברבעון השני של השנה הנוכחית החברה חילקה דיבידנד בסך של יותר מ-6 דולר למניה ומאז הדיבידנד ירד לסך של 0.28 דולר למניה.
- מיזוג ענק יוצר את חברת האנרגיה השלישית בגודלה בארה"ב ומה קרה היום לפני 62 שנה
- אקוסטאר מזנקת 77% בזכות עסקה עם AT&T - מה צפוי בהמשך?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברנר עוד הוסיף: "בעוד ענף הטלקום נתפסת בדרך כלל כמקלט בטוח בזמנים של האטה כלכלית ומיתון, במקרה של AT&T הפחתת החוב הממוקדת והמימון מחדש שלה בשנים האחרונות הפכו אותה לעמידה יותר בסביבת המאקרו הנוכחית". המניה של החברה יורדת היום בכ-0.9% ונסחרת בשער של כ-19 דולר למניה, מה שמביא את החברה לשווי של יותר מ-136 מיליארד דולר עם מכפיל רווח של 7.9.
- 3.עברה חצי שנה וירדה 13% מאז.. נו תמשיכו להמליץ (ל"ת)פוקסי 19/06/2023 21:42הגב לתגובה זו
- 2.יש מצב שמיקרונט,שנתנה שירותים לAT (ל"ת)אנונימי 10/12/2022 17:58הגב לתגובה זו
- 1.Angela Palumbo 08/12/2022 23:07הגב לתגובה זוYes, I think the reporter was right. I am following the company for several years and think Bonner is right about the company. Also it is highly important to notice the high dividend
ה-SU7 של שיואמי. קרדיט: רשתות חברתיותתוך פחות משנתיים, שיאומי רווחית יותר מטסלה
19 חודשים בלבד אחרי השקת הסדאן החשמלית SU7, חטיבת הרכב וה-AI של שיאומי מייצרת רווח רבעוני של כ-98 מיליון דולר, הרבה לפני טסלה ואחרים בענף; האקוסיסטם, המותג והיעילות הובילו לרווחיות מהירה
שיאומי ממשיכה להפתיע את תעשיית הרכב החשמלי, כאשר חטיבת ה-EV והבינה המלאכותית שלה מסכמת את הרבעון השלישי עם רווח של כ-98 מיליון דולר, פחות משנתיים לאחר שהשיקה את הסדאן החשמלית SU7. החברה הגיע לאיזון משמעותית מהר יותר מהמתחרות, היות וטסלה נזקקה ליותר
מחמש שנים עד שהציגה רווח רבעוני ראשון, ולי-אוטו הגיעה לכך רק אחרי כשנתיים. בעידן שבו רוב הסטארט-אפים בתחום שורפים מזומנים לאורך שנים, שיאומי נכנסת לתמונה עם יתרון מבני יוצא דופן: קהל עצום של משתמשים קיימים, אמון מותג גבוה, ואקו-סיסטם שמחברת את העולם הדיגיטלי
של הלקוחות עם עולם הרכב החדש.
כוחו של הרגל
הכניסה של שיאומי לעולם הרכב מתבססת על נכסים שהחברות המסורתיות פשוט אינן מחזיקות. מאות מיליוני משתמשים שכבר רכשו סמארטפונים, שעונים חכמים ומוצרים ביתיים של החברה הפכו לקהל טבעי לשלב הבא: הרכב
החשמלי. עבורם, עליית המדרגה מרכישת טלפון לרכישת רכב לא מצריכה שינוי תודעתי גדול: הם כבר נמצאים עמוק באקוסיסטם של שיאומי, סומכים על המותג ורגילים לממשקיו. בנוסף, הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של רכבי החברה מאפשרת לה לייצר מקורות הכנסה נוספים מתוך מערכות הרכב, בדומה
למודלים שמוכרים מעולם המובייל. כך נוצרת סביבה שבה עלות גיוס הלקוח כמעט אפסית, וזה יתרון אדיר לחברה, בענף שבדרך כלל משלם סכומי עתק על כל לקוח חדש.
האסטרטגיה המנצחת: דגם יחיד והשקה שמתנהלת כמו מוצר אלקטרוני
שיאומי אימצה גישה שונה
לחלוטין מהמקובל בענף הרכב. במקום להשיק מספר רחב של דגמים ולחלק משאבים בין פיתוחים מקבילים, היא התמקדה בדגם אחד ויחיד, ה-SU7, וטיפלה בו כמו מוצר אלקטרוני מהונדס היטב. שרשרת אספקה הדוקה, שליטה גבוהה ברכיבים קריטיים ותכנון השקה המדמה את עולם הסמארטפונים יצרו
ביקוש גדול כבר מהרגע הראשון. וברגע שהחברה עמדה ביעדי הביקוש, היא היתה יכולה להתמקד ברווחיות ולא בהגדלת נפח מכירות, ובכך חסכה שנים של הפסדים שמאפיינות את רוב הכניסות החדשות לענף הרכב.
ה-YU7: הדגם השני שהפך להצלחה מסחררת בתוך שעות
כמעט
בלי להתאמץ, דגם ה-SUV השני של החברה, YU7, הפך במחצית 2025 לאחד הסיפורים החמים בשוק הרכב הסיני. בתוך שעות ספורות מקבלת ההזמנות כבר נרשמו כ-289 אלף הזמנות, נתון שממחיש כיצד מותג טכנולוגיה מצליח לייצר באזז שהמתחרות מתקשות לשחזר. ההתרחבות הזו הפכה את פעילות הרכב
של שיאומי לאחת המרכזיות בחברה, כאשר יותר מרבע מהכנסות הקבוצה כבר מגיעות ממנה, הרבה מעבר לזרוע ה-IoT ההיסטורית.
לצד האופטימיות, הענף הסיני כולו נכנס לתקופה מאתגרת. הממשלה מתכוונת לצמצם את הטבת המס על רכבים חשמליים והיברידיים, והמשך סבסוד הטרייד-אין
עדיין לא מובטח. כבר באוקטובר הורגשו ירידות במכירות הרכב, ושיאומי נאלצה לפעול כדי למזער פגיעה בביקוש. החברה מציעה ללקוחות הנחת גישור של עד כ-2,100 דולר למי שיזמין רכב עד סוף נובמבר ויקבל אותו במהלך 2026, צעד שמעודד הזמנות אך בהכרח יפגע במרווחי הרווח.
מי תשתלט על וורנר ברוס? 3 מתחרות הגישו הצעות
פרמאונט, קומקאסט ונטפליקס הגישו הצעות לרכישת וורנר ברוס דיסקברי - כל אחת עם גישה שונה, וגם - 10 עובדות על וורנר ברוס שכנראה לא ידעתם
חברת וורנר ברוס דיסקברי, הבעלים של אולפני הסרטים והטלוויזיה האגדיים וורנר ברוס ושל שירות הסטרימינג HBO Max, הפכה באחרונה ליעד אסטרטגי מבוקש עבור שלושה שחקנים מרכזיים בענף המדיה: פרמאונט, קומקאסט ונטפליקס.
לפי דיווחים, שלוש החברות הגישו הצעות רכישה לא מחייבות, כאשר וורנר דיסקברי מקווה להשלים את תהליך הבחינה עד לסוף השנה. עם זאת, המורכבות הרגולטורית והמבנה העסקי של וורנר, הכולל גם ערוצי כבלים כמו CNN, TNT ו-Food Network, הופכים את העסקה לאתגר לא קטן.
מבין המציעות, רק פרמאונט מתעניינת ברכישת כלל נכסי החברה, כולל האולפנים, שירותי הסטרימינג וערוצי הכבלים. לעומתה, נטפליקס וקומקאסט מבקשות לרכוש רק את חטיבת האולפנים והשירותים הדיגיטליים – ללא ערוצי הכבלים.
העניין הגובר ברכישת וורנר מגיע על רקע יוזמה פנימית של החברה לפצל את נכסיה לשתי חברות, אחת שתתמקד באולפנים ובסטרימינג, והשנייה שתאגד את ערוצי הכבלים. המהלך נועד לפשט את המבנה ולאפשר מיזוגים או רכישות גמישות יותר.
- וורנר ברוס למכירה: המניה זינקה 10% לאחר פתיחת המידע הפיננסי לרוכשים
- וורנר ברוס מסרבת להצעת רכישה של פראמאונט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פרמאונט כבר הגישה שלוש הצעות קודמות כאשר האחרונה עמדה על כ-23.50 דולר למניה, והייתה אמורה להתבצע בעיקר במזומן. במקביל, קומקאסט ונטפליקס בוחנות רכישה ממוקדת ללא התחייבות מלאה לכלל הפעילויות.
