דנה אינטרנשיונל תעודד צריכה ישראלית בקמפיין חדש בעלות 4 מיליון שקל לשנה
קונים כחול לבן: משרד המסחר התעשייה והתעסוקה מעלה השבוע קמפיין חדש לעידוד צריכה תוצרת ישראלית תחת הנושא- גאווה לאומית באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית. מטרת הקמפיין להניע צרכנים להעדפת מוצרים ישראלים באופן יומיומי, כפי שאנו מעדיפים מותגים ישראלים בתחרויות בינלאומיות כמו האירוויזיון ומשחקי נבחרת הכדורגל. לקמפיין גויסו נציגת ישראל באירוויזיון דנה אינטרנשיונל ושחקני כדורגל ידועים מנבחרת ישראל. שלום שמחון שר התמ"ת: "העדפת תוצרת הארץ היא תרומה למשק, לכלכלה ולחברה הישראלית" במקביל תעלה תחרות באתר הפייסבוק- גולשים אשר יצטרפו לדף הפייסבוק של "קונים כחול לבן" יוכלו לזכות בפרס כספי על סך 10,000 שקל. עלות הקמפיין 4 מיליון שקל למשך שנה שלמה לפרסום חוצות וטלוויזיה. מתוך מחקר שנעשה בחודשים האחרונים עלה כי 83% מציבור הצרכנים השיבו כי יעדיפו לקנות מוצרים כחול לבן על פני מוצרים תוצרת חוץ באיכות ובמחיר שווה (לעומת 6% בלבד שיעדיפו תוצרת חוץ). 61% מהמרואיינים במחקר מסכימים מאד עם הטענה שהגברת קניית מוצרים כחול לבן תרחיב את מעגל התעסוקה. הכרה זו בולטת יותר באוכלוסייה היהודית הותיקה לעומת אוכלוסיית העולים מחבר העמים ומהאוכלוסייה הלא יהודית. עוד עלה מהמחקר: 72% מהצרכנים הישראלים מחשיבים מוצרים כחול לבן כמוצרים איכותיים במידה שווה או במידה העולה על זו של מוצרים תוצרת חוץ, 53% מציבור הצרכנים השיבו כי יעדיפו לקנות מוצרים כחול לבן באיכות זהה, גם אם מחירם גבוה ב- 5%. העדפה זו מתקיימת בכל המגזרים, בכל הגילאים ובכל רמות ההשכלה. 65% מהמרואיינים מסכימים מאוד עם הטענה שהגדלת קניית "מוצרים כחול לבן" תורמת לשיפור הכלכלה.
- 2.נורית 07/05/2011 23:07הגב לתגובה זוהקמפיין מצויין. אבל חסר שם הפניה לאתר שמרכז שמות של חנויות ובתי עסק שמוכרים כחול לבן. על יש שתי חנויות כאלה, אני גאה לייצג יוצרים ישראלים, אני חריגה בנוף העסקים שרובם כולם מוכרים תוצרת סין ודומיה.אשמח לפרסום דרך אתר המפרסם עסקים כמוני. תודה נורית 052-6608833
- 1.דנה המקסימה, בחירה נבונה (ל"ת)יערה 05/05/2011 11:57הגב לתגובה זו