פורים הפיל את הרייטינג בסוף השבוע; 'האח הגדול' מנסה להתאושש מ"קללת שי חי"
האח הגדול (קשת, ערוץ 2) רשמה אמש (מוצ"ש) 31.5%, נתון זהה לתכנית בשבת שעברה וגבוה ב-11% מהשפל של רביעי עם 28.4% בלבד. כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בכך בולמת 'האח' את מגמת הירידה שנרשמה מאז פרישתו של המתמודד הדומיננטי שי חי. מנגד, גב האומה (ערוץ 10) רשמה שיא צפייה של 3 חודשים עם 11%, מול 10.1% שבוע לפני כן.
היום בלילה (קשת, ערוץ 2) עם גורי אלפי קיבלה 16.8%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 7.9%, שידור חוזר של 'לה פמיליה' (ערוץ 10) הניב 6.5%, רפי רשף אינטימי (ערוץ 10) ניפקה 4.5%, ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 1.8%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) ניפקה 24.4% מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 10.6%, 'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 3.5%, ו'רואים עולם' (ערוץ 1) שקיבלה 4.3%.
יום ו'
הסדרה סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) נחתכה ב-2.5 נקודות ל-15%, מול שי בשידור (ערוץ 10) עם 7.3%, והיהודים באים (ערוץ 1) שנחלשה ל-3.5%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'עוד כותרות עם קיציס' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.9%, שידור חוזר של 'רמזור' (קשת, ערוץ 2) הניב 11.1%, לקט של 'היום בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשם 7.5%, הסרט הישראלי 'אפס ביחסי אנוש' (ערוץ 1) ניפק 3.9%, המיטב של 'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) קיבל 2.9%, והסרט 'העובד המצטיין' (ערוץ 10) עם 1.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי - מהדורה מוקדמת' (חדשות 2) הניבה 9.3%, מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) עם 5.5%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) המשיכה במגמת ההיחלשות וירדה ל-15.2%, מול מגמת ההתחזקות של 'שישי' (ערוץ 10) שעלתה ל-7.9%. 'יומן' (ערוץ 1) התחזקה ביותר מנקודה ל-3.2%.
יום ה'
ערב חמישי רשם סך צפייה נמוך יחסית של 58.5% מול 61.3% שבוע לפני כן, בשל חג הפורים המתאפיין בקיטון בצפייה בטלוויזיה. עובדה (קשת, ערוץ 2) קיבלה 21.3%, ואילו ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) בתכנית ספיישל פורים, הניבה רק 22.8%. ואולם, נתון זה לא ייספר בממוצע הרייטינג של התכנית העונה. מנגד, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ 10) רשם 9.2%, והסדרה שטיסל (ערוץ 1) עם 4.4%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
'היום בלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 14.3%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 5.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-5.1%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.6%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.4%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 12.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-6.5%.
בגזרת החדשות: 3 המהדורות רשמו ערב לא מרשים מבחינת נתוני צפייה. 'חדשות 2' קיבלה 20.3%, מול 9.2% ל'חדשות 10' ו-2.8% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 3.מיה 28/03/2016 16:28הגב לתגובה זונגמרה התוכנית כששי יצא. האח הגדול טעה כשלא עצר חרם והצופים מחרימים התוכנית בהתאם.
- 2.מי רואה בכלל האח הגדול שי חי לקח את הגמר (ל"ת)גילי 28/03/2016 12:56הגב לתגובה זו
- 1.הבעיה אצלי? 27/03/2016 10:52הגב לתגובה זוהאח הגדול (קשת, ערוץ 2) רשמה אמש (מוצ"ש) 31.5%, נתון זהה לתכנית בשבת שעברה וגבוה ב-11% מהשפל של רביעי עם 28.4% בלבד. איך עליה ל31.5 מ28.4 גבוה ב11%?!

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
