יונגר: "אין משמעות למתווה הגז - הגילוי מול מצרים צפוי לחתוך את שווי לווייתן"

ערן יונגר, אנליסט האנרגיה של מיטב-דש ל-Bizportal: "אם באמת יגלו שזה 30 TCF, זה מייתר את ליווייתן מבחינת המצרים"
|
(86)
לבלוע את הלווייתן

גילוי מאגר הגז שהוגדר בדיווח של ענקית האנרגיה האיטלקית Eni כמאגר "הגדול ביותר במזה"ת", טורף את הקלפים בכל הנוגע לייצוא הגז הישראלי. כעת מתחדדת השאלה לגבי עתידו של מאגר לוויתן, עת מספר הלקוחות מתמעט בהמתנה לאישור המתווה שגיבשה הממשלה מול החברות.

ערן יונגר, אנליסט האנרגיה של מיטב-דש אמר בשיחה עם Bizportal: "אם באמת יגלו שזה 30 TCF, ובהנחה שהכל יסתדר להם בהתאם לדיווח האחרון, זה מייתר את ליווייתן מבחינת המצרים. מדובר בקידוח ראשון ברישיון הזה אבל כבר בשלב הראשון שדווח מדובר במאגר גדול יותר מלווייתן. יש שני לקוחות ללווייתן שצריכים המון גז ושניהם במצרים. הגילוי של האיטלקים במצרים צפוי לחתוך את שווי לווייתן אך כרגע אי אפשר לדעת בכמה. אם אכן יתברר שנמצאו 30 TCF, אז המצב לא טוב. במצב הנוכחי אין בכלל משמעות למתווה הגז שגיבשה הממשלה מול החברות. אם אין שוק ללוויתן אז אי אפשר להכריח את החברות לפתח."

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

"הענקית האיטלקית קודחת כבר שנים במצרים וקפריסין אבל לא מצאה שום דבר, היום זה השתנה. יש שדה ענק במצרים ואם הוא בר פיתוח והפקה אז למצרים אין צורך בלוויתן", אמר יונגר.

אז אם היית אריה דרעי היית חותם עכשיו על סעיף 52?

"עצם זה שחיכינו 8 חודשים, המדינה הפסידה מיליארדים של שקלים. חוזה עם יוניון פינוסה ותמר אמור היה להחתם בינואר, החוזה מול BG אמור היה להחתם במארס, בגלל שגילה חזר מהבטחתו אז אנחנו היום בלי חוזים ועם מתחרה שעשוי לטרוף את הקלפים",סיכם יונגר.

תגובות לכתבה(86):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 61.
    גילה ואחריו דרעי ביצעו פיגוע כלכלי באוצר המדינה. (ל"ת)
    א 31/08/2015 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    תגלית הגז במצרים
    גדעון רונן 31/08/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאמר מעניין. הגז שלנו שווה פחות אבל עדין שווה!
    סגור
  • 59.
    על מה שטייניץ בוכה ? מי עיקב כל השנים ? הליכוד עצמו
    שלומי 31/08/2015 09:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הליכוד בשלטון כבר מאתיים שנה אז מי אחראי שעד עכשיו לא קרה כלום ??? עוד פעם השמאלנים ???? תתעררו יא פרימיטיבים מצביעי קמעות ..
    סגור
  • שלומי אתה דפר, אפס, שטוף מח של התקשורת.
    א 31/08/2015 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום דבר לא יכול לעזור לך. מקרה אבוד.
    סגור
  • 58.
    מגיע לנו !!
    א 31/08/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אולי סוף סוף נעשה חשבון נפש ונבטל את הרגולציה המנופחת. עדיף החלטה ממשלתית שגויה מאשר חוסר משילות, או יותר נכון משילות התקשורת ויפי הנפש למיניהם.
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    אין אמינות לכאלה שעוד לא קראו הנתונים
    תלם 31/08/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכבר יודעים ובמקרה טעו http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3668196,00.html
    סגור
  • 56.
    הדולר צריך לטוס לשמיים
    משה 31/08/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין ולא יהיו הכנסות מהגז לא תהיה מחלה הולנדית שעודף הכנסוות הגז הוריד את המטבע המקומי
    סגור
  • 55.
    שר הכלכלה
    לוך 31/08/2015 08:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לתת לחרדי להיות שר הכלכלה כשאין לו מושג על מה הוא יושב זו הבעיה כשממשלה לא רוצה לפתח את תשתיות ההובלה של הגז ע״י החברה הממשלתית נתעגז ומחכים שהפריץ יעשה כך זה המחיר בדיוק כמו שדרשו מכיל לסלול כביש בים המלח בתמורה נתנו הנחה לאשלג
    סגור
  • 54.
    שר הכלכה (ל"ת)
    לוך 31/08/2015 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    שטויות - פטנט של הפוליטיקאים להפעיל לחץ!
    mottyc 31/08/2015 08:07
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הגז של האזרחים!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 52.
    האחראים: תשובה נובל וביבי - 6 שנים יכלו לסגור את זה!
    גבי 31/08/2015 07:15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    היה אפשר לסגור לפני שגילה התהפך (כמו סטייק) וחלי וחנין יצאו מהחורים.
    סגור
  • 51.
    אז מה - יותר חשוב שהגז ישאר בארץ
    שלומי 31/08/2015 07:02
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אנחנו צריכים עצמאות אנרגטית
    סגור
  • אי אפשר לפתח בלי ייצוא!! זה יקר מדי. (ל"ת)
    א 31/08/2015 09:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 50.
    רציו נחתכת ב-50 אחוז
    אינשם 31/08/2015 06:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה מה יהיה היום.
    סגור
  • 49.
    יחימוביץ גילו ודרעי אתם קוץ בתחת למדינה לכו לגהנום (ל"ת)
    אמיר המבין 31/08/2015 04:17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 48.
    אכלתי אותה יש לי 100k רציו
    שיט יש לי רציו 31/08/2015 01:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע מה לעשות כדאי למכור או לאjQuery20307639483618550003_1440974218840מקווה שמניות הגז לא יתמוטטו ויפגינו עוצמה
    סגור
  • סוף סוף אחד שאומר באמת מה מפריע לו (ל"ת)
    סוף סוף 31/08/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    לכל המייללים לסוגיהם
    אריה 31/08/2015 01:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא צריך לביות חוקר לב וכליות כדי לזהות מיהם המייללים למיניהם. מדובר בכל אלה שקנו את מניות הגז ששייכות לתשובה, בדר"כ. אתם כולכם חסרי בינה לחלוטין - תשובה דואג לאינטרסים של גוף אחד בלבד ולא יותר. מי הגוף ? אהה, זו משפחתו. אני משוכנע שהשקעתם גם בדלק נדל"ן (אללה ירחמהא) ולא הבנתם שהוא עושה צחוק מכם לכל אורך הדרך: למה צחוק ? הוא ניהל במקביל את "אלעד נכסים".ולמה שיכניס הזדמנויות יפות לדלק נדל"ן ? מה שטוב ל"אלעד נכסים" (אגב, ע"ש בנו...) ומה שמסוכן - לדלק נדל"ן, שנאמר נתחלק בסיכונים. את הקצפת אני שומר לעצמי. אם למישהו יש השגות על דבריי - אשמח לשמוע. maagar3@walla.com
    סגור
  • 46.
    28 צודק.
    אריה 31/08/2015 01:16
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תשובה הגיבור לא רצה לפתח היות שזה עולה כסף, וכסף הוא מעדיף לקחת מאחרים. לא משלו. ואם ייקח מאחרים - במקרה הרע (מבחינתו) מהבנקים - יהיה עליו לשלם (ריבית). וככל שיוכל להציג התחייבויות של צרכנים פוטנציאליים - המחיר יהיה זול יותר. כעת הלכה ההזדמנות (אני מקווה !!!) והגז ישמש את המדינה בלבד. זה טוב לדורות ורע לתשובה. למה רע ? תמיד אפשר יהיה לקנות גז זול יותר מהמצרים, ושתשובה ימכור את הגז שלו למילוי מציתים. יעיש אל שעב אלאיטאלי (יחי העם האיטלקי). אמן
    סגור
  • אין כסף לתשובה. כל הכסף קבר מושקת. ואחרים לא משכיעים
    בוריס 31/08/2015 08:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל הרגולציה.
    סגור
  • 45.
    שונאת את שלי
    מיכל 31/08/2015 00:27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אני מציעה שלא רק זליכה יסתום את הפה אלא גם שלי שתסתום את הפה הגדול שלה....שניהם מזכירים לי את השכן האידיוט ששנא את השכן שלו כל כך שהיה מוכן שיוציאו לו עין רק כדי שלשכןן יוציאו שתיים...זליכ אולי מבין בחשבות ושלי אולי מנחה טובה ברדיו אבל מה לעזזאל המומחיות שלהם בנושא הגז?? לכו שניכם ותכרעו על חוף הסליחה
    סגור
  • 44.
    הרשו לי רשמית מחר להודיע על מפולת 2016 לאחר 7 וחצי של
    המסביר הלאומי 31/08/2015 00:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עליות המסיבה הגיעה לסיומה
    סגור
  • 43.
    שזליכה יסתום
    דן רגב 31/08/2015 00:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שזליכה יסתום את הפה - הוא נלחם לדבריו במונופול אבל הוא עצמו חושב שיש לו מונופול על החוכמה..הוא חולה צהבת משינאה לחברות הגז והוא לא קורא את המפה נכון- בגלל עצות האחיתופ]ל שלו הגז עלול להישאר קבור עמוק ואיתו גם החלום הרטוב שנהיה אי פעם אם לא מעצמה אז לפחות מדינה אנרגתית בלתי תלויה..בינתיים הוא עושה ה הכל כדי לתלות על עץ גבוה את בעלי חברות הגז ולעזזאל מצידו כל הגז שהיה יכול להוציא את ישראל קצת מהבוץ..פשוט שיסתום את הפה
    סגור
  • 42.
    15-20 אחוז ירידה ב-2-3 ימים,לערך
    חבל שחיכו 31/08/2015 00:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בעיקר רציו תחטוף 25 אחוז ירידה.
    סגור
  • 41.
    מחיר הגז
    יעקב 31/08/2015 00:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמויות הגז הולכות וגדלות עד כידי שההיצע עולה על הביקוש והמחירים רק הולכים ויורדים. מי המומחים המנסים לשכנע אותנו שהמחיר המיועד לאזרחי ישראל, העתיד לעלות בצמוד למדד בארה"ב (???)* היגיוני "וזול" ומי מממן את המומחים הנ"ל ?
    סגור
  • 40.
    מי הפוליטיקאים שייתנו את הדין על ההחלטות הכושלות? (ל"ת)
    לימון סחוט 30/08/2015 23:25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 39.
    רציו
    המהמר 30/08/2015 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 10
    במידה ותהיה ירידה ברציו...זו תהיה הזדמנות קנייה אחרונה בשערים 34.4 ומטה...מפחידים את הציבור..המאגר שמצאו משחק לטובת תעשיית הגז והנפט בארץ..הריי מצאו את המאגר בים התיכון..זה אומר אוליי עוד תגליות בארץ..שלא יעבדו עליכים..
    סגור
  • למהמר - שאינו כלכלן, כנראה
    אריה 31/08/2015 01:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם יש עוד בארות שטרם נתגלו - משמע תחרות נוספת. המאגר משחק לטובת צרכני הגז - תהיה תחרות ותשובה לא יוכל לסחוט אותם. אם תשובה לא יוכל לסחוט - מה הוא שווה ? הכי חשוב - יש להיזהר מלקנות את האג"ח אם וכאשר ינפיק. מתי תשובה החזיר חובות ? אולי זקני צפת יודעים....
    סגור
  • 38.
    לוויתן על שום מה?
    שמואל ברגר 30/08/2015 22:21
    הגב לתגובה זו
    3 7
    על שום שהיה אוכל את ישראל כולה. ומזל שלא התממש
    סגור
  • 37.
    קריסה של מניות הגז. (ל"ת)
    מני 30/08/2015 22:08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 36.
    פלוריסטים (ל"ת)
    האחד 30/08/2015 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 35.
    מחר דם יישפך במניות גז ובמיוחד ברציו. המעוף נופל 2% לפח (ל"ת)
    איזו מכה למעוף 30/08/2015 21:54
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 34.
    ביבי לא יוכל להגדיל גרעון
    וזה טוב 30/08/2015 21:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עדיף לעבוד ולא לשבת כמו הערבים ולחכות לכסף קל . עדיף לנו ככה.
    סגור
  • 33.
    גז תמיד היה במצרים בכמויות יש להם 100 מיליון פיות לאכיל
    ממן 30/08/2015 21:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וצריכת הגז תמיד עולה
    סגור
  • 32.
    לשלוח את דיויד גילה להגן על מצרים
    אשר 30/08/2015 21:04
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ואז הנפט המצרי יהיהתקוע ולא שלנו
    סגור
  • 31.
    תרגיעו, המצב לא רע המזל משחק לטובת כולם.
    פיבו 30/08/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    9 2
    קודם כל, נגמר הויכוח ומעתה, אפשר לאשר את מתווה הגז ללא דיחוי נוסף. שנית ביחס לביקוש העולמי גם השדה שהתגלה וגם לויתן הם טיפה בים (תרתי משמע). אפשר בכלל לבטל את המתווה ורק לחייב את חברות הגז לפתח במהירות את לויתן. מחיר הגז ממילא ייקבע בהתאם למחירי השוק והתחרות כמו בכל שוק פתוח נורמאלי. המזל עשה את העבודה לכולם. גם לאינטרס הלאומי, גם למתנגדי ההסכם וגם לשותפים העסקיים. אם כולם יסתכלו נכון על המצב שנוצר, זה ווין - ווין - ווין. רק שלא נוצר מחוכמה, אלא מטיפשות (שומר פתאים ...).
    סגור
  • אהבתי את עמדתך פיבו (ל"ת)
    הכהן הגדול 30/08/2015 23:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 30.
    כולם יודעים שיש למצריים מאגרים שלא מפיקים מהם (ל"ת)
    ששון 30/08/2015 21:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 29.
    גילה , יחימוביץ , כבל , דעאש כלכלי לישראל (ל"ת)
    אורן 30/08/2015 20:58
    הגב לתגובה זו
    20 3
    סגור
  • 28.
    אל תבלבל את המוח אולי זה לא טוב לך ולתשובה אכל למדינה ז
    gg 30/08/2015 20:49
    הגב לתגובה זו
    7 12
    למדינב ולעם ישראל זה מצויין זה יהיה העתודה שלנו לעשרות שניםן קדימה שלא יאיימו שלא יפתחו יהיה מישהו אחר כבר לא צריך אותם היו להט עיניים גדולות לא היו מוכנים לרדת לאן שצריך עכשיו שיקרסו למי שעוד לא יודע זה האופי של תשובה שעבר כבר פשיטת רגל
    סגור
  • מנוול בולשביק טפיל החי על חשבון אחרים (ל"ת)
    הלנה 31/08/2015 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    ליויתן
    יקי 30/08/2015 20:20
    הגב לתגובה זו
    11 16
    זה מה שקורה לאדם רודף בצע כסף תשובה הקפצת את המחיר של הגז לאזרח אלוהים שם אותך במקום . תלמד תפסת מרובה לא תפסת . תחנק עם הגז עכשיו חברת חשמל תקנה גז ממצרים המחיר הרבה יותר זול. כאשר מצרים סיפקה גז המחיר היה 2.77 יום לאחר סגירת הצינור הקפצת את המחיר כפליים זה העונש לעושק ישראל.
    סגור
  • מדובר על מחיר 6 $ (בישראל 4.7 $) (ל"ת)
    בוריס 31/08/2015 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מי זה הדפוק הזה יקי (ל"ת)
    אהובה 30/08/2015 20:55
    הגב לתגובה זו
    9 7
    סגור
  • כלומניק אחד צר עין ומוחין (ל"ת)
    יעקב 30/08/2015 22:16
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • אבל ממש
    הוא הרבה 30/08/2015 21:53
    הגב לתגובה זו
    5 6
    הרבה יותר מדפוק. לקרוא את העילגים, הטיפשים, האנטישמים, הבולשביקים - זה ממש מחריד. הרשל'ה וג'וחא קבלו פרסי נובל לעומתם.
    סגור
  • 26.
    כמו הסיפור של הדייג העני ודג הזהב
    דדה המדדה 30/08/2015 20:14
    הגב לתגובה זו
    13 1
    דג הזהב נעלם, הגז ישאר בים הלכו המיליארדים. בישראל כמו בישראל כמעט כמעט אבל בסוף לא
    סגור
  • 25.
    חתימה מוקדמת יותר לא היתה משנה את המצב.
    ranr 30/08/2015 20:12
    הגב לתגובה זו
    10 8
    אם אכן המתווה היה מאושר לפני 8 חדשים, הדבר לא היה משנה מהותית לגבי לוויתן. ברגע שיש ספק מתחרה, הדבר משפיע על המחירים. לקוחות גדולים כמו חברת החשמל יעדיפו לרכוש את הגז משני ספקים מתחרים, מה שיוזיל את עלות החשמל. הכנסות המדינה תהיינה נמוכות מהצפוי לולי נמצא הגז במצרים אך יחד עם זאת שורה של מוצרים עתירי אנרגיה תוזל ותהיה תחרותית יותר בשווקים, כמו מים מותפלים למשל, שיימכרו למדינות השכנות. ייתרון נוסף, מאגרי הגז הישראליים יישמרו למשך זמן ארוך יותר. לכן אינני בטוח בכלל שיש לנו על מה להצטער.
    סגור
  • 24.
    יחמוביץ תתנצלי לפני עם ישראל
    משה 30/08/2015 19:54
    הגב לתגובה זו
    28 9
    נלחמה עד שהפילה את כלכלת ישראל
    סגור
  • תתנצל אתה ותשובה על העיניים הגדולות רציתם מחיר כפול הא? (ל"ת)
    gg 30/08/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    8 11
    סגור
  • דבר.
    לא למדת 31/08/2015 07:54
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שכל בתחת, ושמש העמים סטאלין בפה. בולשביקים נמאסתם. לפחות תסתמו את הפה, שלא נקרא את הדומן שלכם.
    סגור
  • 23.
    שונאייך ומחריבייך ממך יצאו
    מוטי 30/08/2015 19:41
    הגב לתגובה זו
    19 5
    חבל שהמנהיגים שלנו טובתם האישית חשובה ולא המדינה. יש להזרים מיד את הגז לפי המתווה שהממשלה הגיעה להסכמה עליו.
    סגור
  • זקנה עם יהלום ותכשיטים יקרים במגירה שלא עונדת אותם (ל"ת)
    חה חה חה 30/08/2015 20:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 22.
    זה הזמן להתחיל לספק גז זול לתעשייה ולאזרחים!!!!
    IM 30/08/2015 19:37
    הגב לתגובה זו
    13 5
    קיבלנו מתנה לשנים. היא מיועדת לכולנו, לאזרחי המדינה ולמען הצמיחה. ברור לכל שלא היינו נהנים בשקל אחד ממתווה הגז הנכחי. הוא משרת את הרב-טייקון ואת המושקעים ביה"ש של חברות האנרגיה.
    סגור
  • Gasless
    יש 30/08/2015 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כן אולי עדיף, למרות שעדיף עוד יותר סולר ורוח וכו.
    סגור
  • 21.
    התרסקות במניות הגז מחר
    מעופניק 30/08/2015 19:35
    הגב לתגובה זו
    9 7
    מחר צלילה של 7-15 אחוז במניות הגז . וזה רק הסיפתח.
    סגור
  • ההיפך עליות (ל"ת)
    סטומר 30/08/2015 21:07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • איזה ? 15 . למה לא 50 אחוז למטה...יש לי רציו (ל"ת)
    מוכר כרגע 15 מטה ! 30/08/2015 20:17
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • תתכונן לצניחה חופשית (ל"ת)
    פ 30/08/2015 20:55
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 20.
    על הדרך תחתוך גם את הצמיחה בישראל....... (ל"ת)
    א 30/08/2015 19:29
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • מכירת הגז כלל איננה מבטיחה צמיחה. (ל"ת)
    ranr 30/08/2015 20:13
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 19.
    נו... אז עכשיו אין בעיה עם תחרות
    פיבו 30/08/2015 19:27
    הגב לתגובה זו
    13 2
    המחירים שיקבעו יגזרו מהמחירים שהמצרים יגבו. לכן אין יותר ויכוח על מחיר יעד ותחרות. צריך לחתום מהר עם נובל אנרגי ולקוות שהם עדיין בעניין. מעניין איך ינהגו השלומיאלים ו"הנפשות הטובות" עכשיו.
    סגור
  • 18.
    הגבר היחיד זה ליברמן (ל"ת)
    חיירק 30/08/2015 19:16
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 17.
    איפה הכריש?
    דוביד 1 המקורי 30/08/2015 19:16
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מכלוף דרעי רציתם? צינור קיבלתם
    סגור
  • לא קשור לדרעי
    ארי 31/08/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם אם היו חותמים לפני שנה על הסכם זה לא היה משנה כלום,
    סגור
  • לא קשור לדרעי
    ארי 31/08/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם אם היו חותמים לפני שנה על הסכם זה לא היה משנה כלום,
    סגור
  • 16.
    ליוויתן זה לטורקיה ולכן האנליסט מטעה
    ליקש 30/08/2015 19:15
    הגב לתגובה זו
    5 8
    וחבל כי גם ככה היה ידוע שמיצריים מלאה גז
    סגור
  • טורקיה תקנה ממצרים....אבוד. (ל"ת)
    ייי 30/08/2015 21:22
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 15.
    להעמיד לדין את שלי יחימוביץ ודרעי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    יהודית 30/08/2015 19:14
    הגב לתגובה זו
    31 8
    סגור
  • 14.
    לחתוך? יותר בכיוון של סופו של לוויתן. (ל"ת)
    מייק 30/08/2015 19:14
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 13.
    תביעה ייצוגות נגד שלי יחימוביץ ושותפיה בדיוק כמו אחריות
    רר 30/08/2015 19:13
    הגב לתגובה זו
    16 6
    אישית של דירקטוריונים
    סגור
  • 12.
    קישקוש..מיצרים גם ככה היתה מלא גז
    זהירות מאנליסטים 30/08/2015 19:12
    הגב לתגובה זו
    4 8
    העיקר זה טורקיה..ולכן תשובה ויתר על תמר ולא על ליויתן...והוא לא טפיש כמו כל הזרזרים שכותבים מאינטרס
    סגור
  • 11.
    ממש לא מעניין אותי כמה תשובה יפסיד ו"הכנסות המדינה" הן
    ממילא כסף לחרדים! 30/08/2015 19:11
    הגב לתגובה זו
    5 8
    אז מצידי שהגז ישאר מתחת לים,לאזרח משלם המיסים , זה בלאו הכי לא ישנה....
    סגור
  • 10.
    תמשיכו לקשקש למעלה בממשלה. מדינה חלם בקבלת החלטות (ל"ת)
    רפתן 30/08/2015 19:08
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 9.
    מגיע לנו
    יובל 30/08/2015 19:05
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אני לא מושקע במניות הגזאבל מה שקורה כאן זאת בושה אחת גדולה מדברים ומדברים כבר 3 שנים ולא עושים שום דבר לתובת האנשים שחיים כאן אני חוזר שום ואומר מגיע לנו נקודה!!!
    סגור
  • לא מסכים לא מגיע לנו
    שאול לא המלך 31/08/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את כנופית אפסים שנבחרו לכנסת, זו התוצאה של מערכת הבחירות כשבוחרים במפלגה ו לא בחירות אישיות. צריך לעשות סדר לשנות את שיטת הבחירות דחוך ועם במידה שיחליתו לקדם בחירות אישיות, לדרוש ממועמדים לעבור בדיקת אי. קי .איו. ולא לבחור בטיפשים ללא תקנה
    סגור
  • 8.
    מה עם הנחישות של ביבי כעת? (ל"ת)
    ביבי נחוש 30/08/2015 19:04
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 7.
    האנשים מתכננים אבל אלוהים מתכנן להם משהו אחר מלמעלה (ל"ת)
    פולניה 30/08/2015 19:04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • מי זה אלוהים ? (ל"ת)
    מבין 30/08/2015 19:19
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • השואל מדבר משכל. אמונה זה מעל השכל (ל"ת)
    לידיעתך 31/08/2015 00:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד לדרעי ולשאר ההפופוליסטים (ל"ת)
    ההפסד כולו שלנו 30/08/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 5.
    מתברר שהמנהיג היחיד במדינה זה ליברמן (ל"ת)
    ביבי חלש 30/08/2015 19:01
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 4.
    טוב מאוד