3 קמפיינים של מציאות מוגברת שמסמנים את עתיד השיווק
בעוד בישראל ממשיכים להתרגש מקמפיינים שנזכרו לשלב QR קוד, לפעמים ברמה בנאלית ובסיסית ביותר, בחו"ל מילת הבאזז בחודשים האחרונים היא אוגמנטד ריאליטי.
- 5.שרון 30/08/2012 11:38הגב לתגובה זווזה כלל לא חדש אלא בשימוש (כולל בישראל) כבר שנים, הרבה פרטים בכתבה לא מדוייקים. הQR קוד בישראל דווקא השתלב יפה מאוד ביחס לשאר המדינות המתועשות, בערך כחודשיים אחרי האמריקות, אוסטרליה ויפן, וחודש לפני גרמניה, בריטניה, ספרד ועוד אירופאיות... לפעמים כדאי לא לכתוב אם לא בטוחים.
- 4.בחור 30/08/2012 01:27הגב לתגובה זוהיו בארץ מספר קמפיינים מבוססי אוגמנטד (דרך אגב, אומרים מציאות רבודה ולא מוגברת). קסטרו עשו פעילות אוגמנטד ממש לפני שבועיים שבה ניתן היה לצפות בקטלוג באוגמנטד. יש אפליקציות של בנק לאומי, דפי זהב, מסטיק מאסט, קפה טורקי ועוד ועוד...לא מכיר ת'בחור אבל הכתבה הזו מתאימה ללפני שנתיים
- 3.מפרגן 30/08/2012 00:05הגב לתגובה זומרוב רצון לחפש את הדפקטים... חבל. השימוש הבנאלי בקיואר הוא בדיוק הדוגמא לאיך לא עושים את זה. תשווה את הקמפיין של דפי זהב לזה של איקאה, מבחינתך זה דומה?! איפה בדיוק אתה רואה אימוץ של הרבדים שלך?
- 2.מישהו 29/08/2012 14:31הגב לתגובה זוקוראים לזה בעברית "מציאות רבודה" מלשון רבדים , יעני LAYERS. יש אפילו ערך בשם זה בויקיפדיה בעברית. לא קשה לחפש. יש חברות ישראליות שמייצרות מוצרים בטכנולוגיה הזאת- זה בטח לא חדש. אפילו האפליקציה של דפי זהב מ2011 משתמשת בטכנולוגיה בחיפוש דרך המצלמה. QR קוד הוא חלק אלמנטרי מכמעט כל פרסומת בשנה האחרונה בישראל. אייס היקרים- שמח שאתם רוצים לקדם את הבחור אבל בואו נשמור על הרמה..
- 1.ליאור 29/08/2012 12:39הגב לתגובה זומדובר בגימיק שפונה לקהל ספציפי מאד, לא טוב ולא רע פשוט גימיק אין לו עתיד מזהיר (כבר קיים יותר מ 15 שנה...)

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.