צרכנות: למי יש את הנקניקיה הכי גדולה?

לטירת צבי כמובן. מי תיתן ויאגרה בחצי הגמר? במה תטבל אסם את יום העצמאות? איזו חוויה של הדור ה-3 מכינה פלאפון? ואיזה טעם של ביסלי חדש יושק על ידי אסם?
שרות Bizportal |

לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר מפתיעה טירת צבי בסדרת נקניקיות ענק, ראשונה מסוגה בישראל "ענקניקיות". המוצרים פותחו בהשקעה כספית של חצי מליון שקל. החברה צופה גידול שנתי של 10% במכירות מוצרי הנקניקיות של "טירת צבי" בעקבות ההשקה.

ה"ענקניקיות" הינן נקניקיות ענק בתיבול פיקנטי, הייחודיות בגודלן, שאין שני לו בישראל. הסדרה כוללת 2 מוצרים במארזים שונים: מארז של 2 נקניקיות 300 גר', ומארז של 5 נקניקיות 800 גר'. המארזים מעוטרים בלוגו חגיגי דמוי מגן דוד המציין את יום העצמאות ומהווה סמל לישראליות.

חברת התרופות פייזר (Pfizer) , יצרנית הויאגרה (Viagra), תיתן חסות במשחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה בכדורגל. החסות כוללת פרסום באיצטדיון רמת גן ופרסום על חולצות שחקני מכבי הרצליה. הכיתוב שיוביל את החסות הוא "תוסיפו V לסקס טוב יותר", משפט המלווה את פעילות המותג ויאגרה (Viagra), המותג המוביל בתחום הטיפול בתפקוד המיני.

חברת אסם ממשיכה לחדש בתחום רטבי הבישול והתיבול ומשיקה לרגל יום העצמאות סדרת רטבי ברביקיו לעוף בשלושה טעמים שונים: רוטב ברביקיו לעוף בטעם שום ודבש, רוטב ברביקיו לעוף בטעם מזרחי, Uרוטב ברביקיו לעוף בטעם מעושן.

סדרת רטבי הברביקיו לעוף מיועדת לשימוש בתנור הביתי או על המנגל והיא נותנת מענה לצרכנים המבקשים ליהנות מאכילת עוף בתיבול עשיר וטעים, תוך חסכון במאמץ וזמן

וללא פשרות באיכות.

חוויה הדור ה-3 בפלאפון. צפייה בכל התוכניות חינם ללא הגבלה. קונים מכשיר דור שלישי במחיר מיוחד של 29 שקל נטו לחודש ומקבלים את כל התכנים והגלישה בדור השלישי של פלאפון חינם ללא הגבלה למשך שנה. הפלאפון הרשמי של הדור השלישי: ה-Samsung 740 מוצע עכשיו למשדרגים ולמצטרפים מרשתות אחרות במחיר 29 שקל לחודש - 79 שקל בחודש עם זיכוי של 50 שקל בזמן אויר.

אסם מרחיבה את סדרת חטיפי הביסלי ומשיקה לרגל יום העצמאות טעם שישי בסדרה: חטיף ביסלי בטעם המבורגר. ביסלי המבורגר מצטרף לחטיפי הביסלי בטעמים הבשריים ? ביסלי גריל וביסלי ברביקיו, הזוכים לפופולאריות גבוהה ביותר. במבחני טעימה שנערכו בקרב בני נוער, המהווים את קהל היעד העיקרי של המוצר, זכה ביסלי המבורגר לציונים גבוהים מאד.

ביסלי המבורגר, כשאר סדרת חטיפי ביסלי מבית אסם, מיוצר ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. אריזת ביסלי המבורגר מעוצבת בצבע אדום אש, וכוללת את שתי דמויות הביסלי, המלוות את הקמפיינים הפרסומיים של סדרת חטיפי ביסלי וזוכות לשיעורי אהדה גבוהים בקרב בני נוער ומבוגרים. למוצר אריזה מטאלית אטומה המבטיחה שמירה על טריות לאורך זמן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שלמה קרעי הליכוד
צילום: הגר כהן

משרד התקשורת ביטל את עמלות הוראת הקבע בחברות התקשורת

החל מה-8 בנובמבר, נכנסו לתוקף תקנות חדשות שיזם וחתם שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי, אשר אוסרות על חברות התקשורת לגבות עמלות בגין תשלום באמצעות הוראת קבע בנקאית; במשרד התקשורת מציינים כי המהלך מבטל עיוות רווח שפגע במשך שנים בעיקר בלקוחות מוחלשים, היות וכ-10% מהמנויים בישראל שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי, ונאלצו לשלם עד היום עמלות הקמה ועמלות חודשיות שהצטברו לעשרות שקלים בשנה

רן קידר |

מזה כ-10 ימים, והחל מה-8 בנובמבר, נכנסו לתוקף תקנות חדשות שיזם וחתם שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי, אשר אוסרות על חברות התקשורת לגבות עמלות בגין תשלום באמצעות הוראת קבע בנקאית. במשרד התקשורת מציינים כי המהלך מבטל עיוות רווח שפגע במשך שנים בעיקר בלקוחות מוחלשים, היות וכ-10% מהמנויים בישראל שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי, ונאלצו לשלם עד היום עמלות הקמה ועמלות חודשיות שהצטברו לעשרות שקלים בשנה. 

לפי התקנות, חברות התקשורת עדיין יוכלו, במקרים מוצדקים, לדרוש תשלום מראש עבור חבילת השירות כדי לצמצם סיכוני גבייה, אך ללא גביית עמלה נוספת. במקביל, השר קרעי מוביל כעת מהלך משלים להרחבת האיסור גם על חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית, במטרה להבטיח שוק הוגן ושוויוני לכלל הצרכנים.

לאחרונה, משרד התקשורת נמצא במוקד של דיון ציבורי אודות הרפורמה באופן חישוב הרייטינג. להבדיל מהקונצנזוס של ביטולי עמלות, במקרה של ועדת המדרוג, יש מחלוקת גדולה. המניע של המשרד הוא לערוך רפורמה בשיטה שקיימת כבר עשורים רבים, מבלי שעודכנה, ואילו הביקורת מגיע על רקע העברת מוקדי הכח הקיימים וביזורם. 

עוד נושא שבו משרד התקשורת נמצא בכותרות הוא רכישת הוט מובייל על ידי פלאפון, שהעלתה לפני שבוע את ההצעה להוט מובייל ל-2.1 מיליארד שקל. ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל.  שוק התקשורת השתנה מאוד ב-13 השנה האחרונות, מאז הרפורמה שהורידה את המחירים בכ-80% והתחרות בו כיום היא גדולה מאוד עם מספר חברות חזקות משמעותי. כלומר, למרות ששר התקשורת הביע התנגדות עסקה, לא נראה שיש לו באמת גושפנקא אמיתית וריאלית להתנגדות הזו.

הדבר מגיע גם לאחר מהלך נוסף של המשרד, שפרסם קול קורא לפני כחודש, שבמהותו בוחן מחדש את חובת ההפרדה המבנית החלה על קבוצות בזק והוט. במידה וההפרדה תבוטל, חברת התקשורת תוכל סוף-סוף למזג לתוכה את פעילות yes ולהכיר בהפסדים הצבורים שלה מה שיכול ליצור לה מגן מס ולחסוך לה מסים בהיקף של מאות מיליוני שקלים. הקול הקורא שפרסם משרד התקשורת מבקש לשמוע עמדות מהציבור ומהחברות לקראת שינוי כולל במודל הרגולציה של שוק התקשורת. זה צעד בתהליך ארוך, שבמסגרתו נבחנת השאלה האם יש עדיין הצדקה להחזיק את בזק כמבנה מפוצל - בין פעילות התשתיות הקוויות, בזק בינלאומי ו-yes - או שהגיע הזמן לשחרר את החברות לפעול תחת קורת גג אחת כמו בשאר החברות.

שלמה קרעי הליכוד
צילום: הגר כהן

משרד התקשורת ביטל את עמלות הוראת הקבע בחברות התקשורת

החל מה-8 בנובמבר, נכנסו לתוקף תקנות חדשות שיזם וחתם שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי, אשר אוסרות על חברות התקשורת לגבות עמלות בגין תשלום באמצעות הוראת קבע בנקאית; במשרד התקשורת מציינים כי המהלך מבטל עיוות רווח שפגע במשך שנים בעיקר בלקוחות מוחלשים, היות וכ-10% מהמנויים בישראל שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי, ונאלצו לשלם עד היום עמלות הקמה ועמלות חודשיות שהצטברו לעשרות שקלים בשנה

רן קידר |

מזה כ-10 ימים, והחל מה-8 בנובמבר, נכנסו לתוקף תקנות חדשות שיזם וחתם שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי, אשר אוסרות על חברות התקשורת לגבות עמלות בגין תשלום באמצעות הוראת קבע בנקאית. במשרד התקשורת מציינים כי המהלך מבטל עיוות רווח שפגע במשך שנים בעיקר בלקוחות מוחלשים, היות וכ-10% מהמנויים בישראל שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי, ונאלצו לשלם עד היום עמלות הקמה ועמלות חודשיות שהצטברו לעשרות שקלים בשנה. 

לפי התקנות, חברות התקשורת עדיין יוכלו, במקרים מוצדקים, לדרוש תשלום מראש עבור חבילת השירות כדי לצמצם סיכוני גבייה, אך ללא גביית עמלה נוספת. במקביל, השר קרעי מוביל כעת מהלך משלים להרחבת האיסור גם על חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית, במטרה להבטיח שוק הוגן ושוויוני לכלל הצרכנים.

לאחרונה, משרד התקשורת נמצא במוקד של דיון ציבורי אודות הרפורמה באופן חישוב הרייטינג. להבדיל מהקונצנזוס של ביטולי עמלות, במקרה של ועדת המדרוג, יש מחלוקת גדולה. המניע של המשרד הוא לערוך רפורמה בשיטה שקיימת כבר עשורים רבים, מבלי שעודכנה, ואילו הביקורת מגיע על רקע העברת מוקדי הכח הקיימים וביזורם. 

עוד נושא שבו משרד התקשורת נמצא בכותרות הוא רכישת הוט מובייל על ידי פלאפון, שהעלתה לפני שבוע את ההצעה להוט מובייל ל-2.1 מיליארד שקל. ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל.  שוק התקשורת השתנה מאוד ב-13 השנה האחרונות, מאז הרפורמה שהורידה את המחירים בכ-80% והתחרות בו כיום היא גדולה מאוד עם מספר חברות חזקות משמעותי. כלומר, למרות ששר התקשורת הביע התנגדות עסקה, לא נראה שיש לו באמת גושפנקא אמיתית וריאלית להתנגדות הזו.

הדבר מגיע גם לאחר מהלך נוסף של המשרד, שפרסם קול קורא לפני כחודש, שבמהותו בוחן מחדש את חובת ההפרדה המבנית החלה על קבוצות בזק והוט. במידה וההפרדה תבוטל, חברת התקשורת תוכל סוף-סוף למזג לתוכה את פעילות yes ולהכיר בהפסדים הצבורים שלה מה שיכול ליצור לה מגן מס ולחסוך לה מסים בהיקף של מאות מיליוני שקלים. הקול הקורא שפרסם משרד התקשורת מבקש לשמוע עמדות מהציבור ומהחברות לקראת שינוי כולל במודל הרגולציה של שוק התקשורת. זה צעד בתהליך ארוך, שבמסגרתו נבחנת השאלה האם יש עדיין הצדקה להחזיק את בזק כמבנה מפוצל - בין פעילות התשתיות הקוויות, בזק בינלאומי ו-yes - או שהגיע הזמן לשחרר את החברות לפעול תחת קורת גג אחת כמו בשאר החברות.