צרכנות: למי יש את הנקניקיה הכי גדולה?

לטירת צבי כמובן. מי תיתן ויאגרה בחצי הגמר? במה תטבל אסם את יום העצמאות? איזו חוויה של הדור ה-3 מכינה פלאפון? ואיזה טעם של ביסלי חדש יושק על ידי אסם?
שרות Bizportal |

לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר מפתיעה טירת צבי בסדרת נקניקיות ענק, ראשונה מסוגה בישראל "ענקניקיות". המוצרים פותחו בהשקעה כספית של חצי מליון שקל. החברה צופה גידול שנתי של 10% במכירות מוצרי הנקניקיות של "טירת צבי" בעקבות ההשקה.

ה"ענקניקיות" הינן נקניקיות ענק בתיבול פיקנטי, הייחודיות בגודלן, שאין שני לו בישראל. הסדרה כוללת 2 מוצרים במארזים שונים: מארז של 2 נקניקיות 300 גר', ומארז של 5 נקניקיות 800 גר'. המארזים מעוטרים בלוגו חגיגי דמוי מגן דוד המציין את יום העצמאות ומהווה סמל לישראליות.

חברת התרופות פייזר (Pfizer) , יצרנית הויאגרה (Viagra), תיתן חסות במשחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה בכדורגל. החסות כוללת פרסום באיצטדיון רמת גן ופרסום על חולצות שחקני מכבי הרצליה. הכיתוב שיוביל את החסות הוא "תוסיפו V לסקס טוב יותר", משפט המלווה את פעילות המותג ויאגרה (Viagra), המותג המוביל בתחום הטיפול בתפקוד המיני.

חברת אסם ממשיכה לחדש בתחום רטבי הבישול והתיבול ומשיקה לרגל יום העצמאות סדרת רטבי ברביקיו לעוף בשלושה טעמים שונים: רוטב ברביקיו לעוף בטעם שום ודבש, רוטב ברביקיו לעוף בטעם מזרחי, Uרוטב ברביקיו לעוף בטעם מעושן.

סדרת רטבי הברביקיו לעוף מיועדת לשימוש בתנור הביתי או על המנגל והיא נותנת מענה לצרכנים המבקשים ליהנות מאכילת עוף בתיבול עשיר וטעים, תוך חסכון במאמץ וזמן

וללא פשרות באיכות.

חוויה הדור ה-3 בפלאפון. צפייה בכל התוכניות חינם ללא הגבלה. קונים מכשיר דור שלישי במחיר מיוחד של 29 שקל נטו לחודש ומקבלים את כל התכנים והגלישה בדור השלישי של פלאפון חינם ללא הגבלה למשך שנה. הפלאפון הרשמי של הדור השלישי: ה-Samsung 740 מוצע עכשיו למשדרגים ולמצטרפים מרשתות אחרות במחיר 29 שקל לחודש - 79 שקל בחודש עם זיכוי של 50 שקל בזמן אויר.

אסם מרחיבה את סדרת חטיפי הביסלי ומשיקה לרגל יום העצמאות טעם שישי בסדרה: חטיף ביסלי בטעם המבורגר. ביסלי המבורגר מצטרף לחטיפי הביסלי בטעמים הבשריים ? ביסלי גריל וביסלי ברביקיו, הזוכים לפופולאריות גבוהה ביותר. במבחני טעימה שנערכו בקרב בני נוער, המהווים את קהל היעד העיקרי של המוצר, זכה ביסלי המבורגר לציונים גבוהים מאד.

ביסלי המבורגר, כשאר סדרת חטיפי ביסלי מבית אסם, מיוצר ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. אריזת ביסלי המבורגר מעוצבת בצבע אדום אש, וכוללת את שתי דמויות הביסלי, המלוות את הקמפיינים הפרסומיים של סדרת חטיפי ביסלי וזוכות לשיעורי אהדה גבוהים בקרב בני נוער ומבוגרים. למוצר אריזה מטאלית אטומה המבטיחה שמירה על טריות לאורך זמן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מעצר חשודים בהלבנת הון באמצעות מטבעות קריפטו. קרדיט: דוברות המשטרהמעצר חשודים בהלבנת הון באמצעות מטבעות קריפטו. קרדיט: דוברות המשטרה

עורך דין ידוע סיפק חברות קש לרשת שהרוויחה מאות מיליונים מחשבוניות פיקטיביות



רן קידר |

בית משפט השלום בחיפה שחרר בתנאים מגבילים עורך דין ידוע מדרום הארץ, העוסק בסחר בחברות, בחשד שסיפק חברות לרשת שעסקה בהפצה של חשבוניות פיקטיביות בענף הדלקים. כמו כן, שוחרר בתנאים מגבילים תושב דליית אל כרמל, החשוד כי היה אחד מראשי הרשת אם לא הבכיר ביותר בה.

במחלקת חקירות מכס ומע"מ חיפה והצפון ברשות המסים מתנהלת בחודשים האחרונים חקירה בחשד להתארגנות עבריינית מורכבת ומסועפת שמטרתה להונות את קופת המדינה באמצעות שימוש בחברות קש לשם הוצאה וקיזוז של חשבוניות מס פיקטיביות בענף הדלקים ותוך ביצוע עבירות הלבנת הון בהיקף של קרוב לחצי מיליארד שקל.

על פי החשד, התארגנות זו נבנתה בצורה סדורה והיררכית, עם "מגייסים" שפעלו על מנת לאתר אנשי קש ולהעביר את החברות לבעלותם. הניהול החשבונאי ברשת התנהל תחת ידיו של ובאמצעות משרדו של רו"ח נביל ואכים מחיפה, שנעצר ושוחרר בתנאים מגבילים בינואר האחרון, עם הפיכת החקירה לגלויה.   

שלשום עוכב ושוחרר בתנאים מגבילים עורך דין ידוע מדרום הארץ, העוסק בסחר בחברות ושימש על פי החשד כאחד מספקי החברות של הרשת. החברות שנמכרו לרשת והושמו בהם אנשי קש, שימשו על פי החשד להפצת החשבוניות הפיקטיביות לחברות שונות, על מנת לסייע להן להתחמק מתשלום מס. מהחקירה עולה חשד כי העורך דין, שפרטיו אסורים לפרסום, נטל חלק פעיל בהפצת החשבוניות הפיקטיביות, בהיקף של עשרות מיליוני שקל.

היום שוחרר חשוד נוסף בתנאים מגבילים, תושב דליית אל-כרמל בשם עמיר נאטור. על פי החשד, שימש נאטור כאחד מראשי הרשת אם לא הבכיר שבהם מבחינת תפעול ההפצה והקיזוז של חשבוניות מס פיקטיביות,

סמוטריץ ממשלהסמוטריץ ממשלה

הרחבת הפטור ממס על יבוא אישי תיכנס לתוקף עוד 21 יום

במסגרת המהלכים שמקדם שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' במאבק נגד יוקר המחיה, החליט השר להרחיב את הפטור ממע"מ על יבוא אישי; הרחבת הפטור ממס על יבוא אישי עד לסכום של 150 דולר תיכנס לתוקף עוד 21 יום 

רן קידר |

במסגרת המהלכים שמקדם שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' במאבק נגד יוקר המחיה, החליט השר להרחיב את הפטור ממע"מ על יבוא אישי. הפטור ממס על יבוא אישי לסכום של 150 דולר ייכנס לתוקף עוד 21 יום. "הצרכן הישראלי לא יכול להיות שבוי בידי טייקונים שמחזיקים במשק" אמר סמוטריץ'. 

שר האוצר מוביל שורה של צעדים להקלה בתחום יוקר המחייה ולתפיסתו פתיחת השוק תוציא מידי מונופולים וחברות ששולטות במשק את היכולת לגבות מהצרכן הישראלי מחירים גבוהים מרוב מדינות אירופה. כך למשל מחירי ההלבשה וההנעלה בישראל גבוהים ביחס לממוצע האירופאי. הפער במחירי המוצרים האלו מגיע לכ-28% מהממוצע ה-OECD. 

על פי ההערכות, ארבע חברות גדולות בתחום ההלבשה וההנעלה בישראל מחזיקות יחד בכ-40% מנתח השוק בסקטור זה ולמעשה קובעות רף מחירים גבוה ולא מוצדק לכל משקי הבית. על פי נתוני משרד האוצר כוח הקנייה של אזרחי ישראל נמוך מזה של רוב מדינות אירופה כאשר ישראל נמצאת במקום ה-22 מתוך 38 מדינות. הסיבה לכך היא רמת מחירים יקרה שמצמצמת את כוח הקנייה של האזרחים בישראל. 

שר האוצר בצלאל סמוטריץ': ״הצרכן הישראלי משלם יותר מחברו במדינות המערב. הסיבה המרכזית לכך נעוצה בעובדה כי סקטורים שלמים מוחזקים בידי מונופולים וטייקונים שמנצלים את המשק הסגור כדי לגבות מחיר יקר ולא מוצדק מהצרכן הישראלי. החלטתי להגביר את התחרות בתחום הזה ולהוזיל בכך את סל המחייה עבור משקי הבית בישראל". השר פירסם את הצו להערות הציבור לקראת כוונתו לחתום עליו. בעוד 21 יום יוכל השר לחתום וההוזלה תיכנס לתוקף. 

הצעד מוצג לציבור כעידוד תחרות, אך גורמי המקצוע באוצר מזהירים כי מדובר במהלך של כלכלת בחירות. וויתור על הכנסות ממסים בזמן שהמשק עדיין מתמודד עם עלויות המלחמה אינו צעד זהיר ובוודאי לא כזה שהדרג המקצועי תמך בו. בצמרת האוצר מדגישים כי שנים מדברים על ביטול פטורים, לא על הרחבתם, והמהלך הנוכחי הפוך לחלוטין לאג’נדה הרשמית של המשרד.