פריון
צילום: יחצ

פריון השיקה פלטפורמת פרסום מבוססת בינה מלאכותית

הפלטפורמה מיועדת לעסקים קמעונאיים, ומאפשרת לבתי עסק לקבל נתונים מעודכנים בנוגע ליעילות של קמפיינים פרסומיים, כולל התאמת תמחור של מוצרים לקהלי יעד שונים
סתיו קורן | (1)
נושאים בכתבה פריון נטוורק

חברת פריון נטוורק 0.68% הדואלית, המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים מדווחת על השקת פלטפורמת פרסום מבוססת בינה מלאכותית המיועדת לעסקים קמעונאיים. הפלטפורמה מאפשרת לקמעונאים לקבל נתונים מעודכנים בנוגע ליעילות של קמפיינים פרסומיים, כולל התאמת תמחור של מוצרים לקהלי יעד שונים. פריון מסרה, כי יעילות הפלטפורמה החדשה נבחנה בקרב מיליוני צרכנים טרם ההשקה, וכי ההחזר על ההשקעה בה עמד על עד פי 9. 

הוצאות הפרסום הדיגיטלי בשוק הקמעונאי מוערכות בכ-1.1 טריליון דולר השנה. לדברי מגהאן גאליגאן, מנהלת מדיה דיגיטלית בכירה ב-Stop&Shop, שהשתתפה בניסוי הבטא שערכה פריון, "יכולות הפלטפורמה החדשה אפשרו לנו לשנות את התוכן וההפצה של הפרסומים השבועיים, ולהתאימם לקהלי יעד ולהרגלי הצריכה בכל מקום".

פריון עקפה את התחזיות ברבעון הראשון עם צמיחה של 36% בהכנסות ל-89.8 מיליון דולר; מעלה תחזיות ל-2021. הכנסות פעילות הפרסום באתרי התוכן וברשתות החברתיות זינקו ב-61% לעומת הרבעון המקביל;  צופה לסיים את השנה עם צמיחה של כ-22% בהכנסות לכ-400 מיליון דולר.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יה 18/06/2021 11:19
    הגב לתגובה זו
    גילוי נאות...אני קניתי את המניות בארץ ...מתלבט האם להגדיל את ההשקעה
כסף
צילום: Freepik

קרנות ההשתלמות באוגוסט: תשואה של כ-1.1% במסלול הכללי; כ-1.3% במסלול המנייתי

המסלולים הכלליים הניבו תשואה ממוצעת של כ-1.1% באוגוסט, והמנייתיים התקרבו ל-1.3%; אנליסט ומנורה בולטות בראש, מור וילין לפידות בתחתית; מתחילת השנה: פערים של יותר מ-1.5% בין מובילים לנגררים

מנדי הניג |
נושאים בכתבה קרן השתלמות

אוגוסט אולי נפתח באי-ודאות בשווקים עם חששות גיאו-פוליטיים אבל הסתיים כשעוד חודש טוב לחוסכים. מדדי המניות סגרו בעליות נאות בארץ ובעולם, והתשואות בקרנות ההשתלמות ממשיכות לטפס, עם ממוצע של כ-1.1% במסלולים הכלליים וכ-1.3% במסלולים המנייתיים.

מנורה ואנליסט מושכות קדימה במסלול הכללי

במסלולים הכלליים, שמיועדים לרוב הציבור ומחזיקים בתמהיל מגוון יחסית של מניות, אג"ח ונכסים אלטרנטיביים, נרשמה באוגוסט תשואה בטווח של 0.92% עד 1.24%. את הטבלה החודשית הובילה קרן ההשתלמות של אנליסט, עם 1.24%, כשאחריה מיטב עם 1.19% ומנורה עם 1.17%.

בתחתית הטבלה עומדת קרן ההשתלמות של אינפיניטי, עם תשואה של 0.56% בלבד, נמוכה משמעותית מהממוצע הענפי. מעליה נמצאת ילין לפידות עם 0.92% ומגדל עם 0.97%.

אם מסתכלים על התשואה המצטברת מתחילת השנה, גם כאן אנליסט בראש עם 9.82%, כשמור (9.62%), מגדל (9.50%) וכלל (9.74%) קרובות אליה. בתחתית נמצאות אינפינטי (0.56%) ילין לפידות (8.19%) והראל (8.15%).

בהסתכלות על שלוש השנים האחרונות אנליסט מובילה עם 35.29%, לפני מיטב (33.07%) ומור (33.56%). אינפיניטי משתחלת למרכז הטבלה עם תשואה של 32.41%, קצת מעל כלל וילין לפידות. מנגד, הראל נשארת מאחור עם 26.65% בלבד - פער של כמעט 9% מהמובילה.


ניר דוד מנכ"ל בזק; צילום: אלעד גוטמןניר דוד מנכ"ל בזק; צילום: אלעד גוטמן
ראיון

ממשחיל כבלים למנכ"ל: ניר דוד על בזק, הסיבים, ה-AI והזינוק בביקושים

אחרי 32 שנה בבזק, ניר דוד מתאר את המסלול מלמטה למעלה ומסביר כיצד החברה פרסה סיבים ל־85% ממשקי הבית, שמרה על מחירי אינטרנט הנמוכים בכ־22% מהממוצע ב-OECD ונערכת לעידן ה-AI, הבית החכם והתרחבות בשירותי סייבר וכבלי תקשורת תת-ימיים

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה בזק ניר דוד



מאיש תשתיות שמשחיל כבלים למנכ"ל החברה - זה המסלול שעשה ניר דוד ב-32 השנים שלו בבזק. דוד, שמנהל כיום את אחת מהחברות הגדולות בישראל, מספר שכבר ביום הראשון שלו בעבודה היה בטוח שיהיה מנכ"ל. המציאות הייתה שונה, אבל הוא בנה את המסלול שלו מלמטה למעלה, מהכבלים ועד לחדרי הישיבות.


החברה שבה התחיל כעובד תשתיות היא כיום אחת מ-12 החברות המובילות בעולם באיכות שירותי האינטרנט. לדבריו, בזק מחוברת כיום ל-85% ממשקי הבית בישראל עם סיבים אופטיים, ומשרתת 2.8 מיליון משקי בית. המוצר הישראלי זול ב-22% מהממוצע ב-OECD - המוצר היחיד במדינה שעולה פחות מהממוצע הבינלאומי.






כמה זמן אתה מנכ"ל בזק ואיך זה להיות בתפקיד הזה?

"שנה וחצי. איך זה - תענוג. כל יום הוא אתגר בפני עצמו. להיות מנכ"ל בזק - חוויה שהיא 24/7. לפעמים חושב ששנה של מנכ"ל בזק זה כמו שנת כלב - שבע שנים של בן-אדם רגיל. זה חוויה."