פריון
צילום: יחצ

פריון השיקה פלטפורמת פרסום מבוססת בינה מלאכותית

הפלטפורמה מיועדת לעסקים קמעונאיים, ומאפשרת לבתי עסק לקבל נתונים מעודכנים בנוגע ליעילות של קמפיינים פרסומיים, כולל התאמת תמחור של מוצרים לקהלי יעד שונים
סתיו קורן | (1)
נושאים בכתבה פריון נטוורק

חברת פריון נטוורק -2.19% הדואלית, המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים מדווחת על השקת פלטפורמת פרסום מבוססת בינה מלאכותית המיועדת לעסקים קמעונאיים. הפלטפורמה מאפשרת לקמעונאים לקבל נתונים מעודכנים בנוגע ליעילות של קמפיינים פרסומיים, כולל התאמת תמחור של מוצרים לקהלי יעד שונים. פריון מסרה, כי יעילות הפלטפורמה החדשה נבחנה בקרב מיליוני צרכנים טרם ההשקה, וכי ההחזר על ההשקעה בה עמד על עד פי 9. 

הוצאות הפרסום הדיגיטלי בשוק הקמעונאי מוערכות בכ-1.1 טריליון דולר השנה. לדברי מגהאן גאליגאן, מנהלת מדיה דיגיטלית בכירה ב-Stop&Shop, שהשתתפה בניסוי הבטא שערכה פריון, "יכולות הפלטפורמה החדשה אפשרו לנו לשנות את התוכן וההפצה של הפרסומים השבועיים, ולהתאימם לקהלי יעד ולהרגלי הצריכה בכל מקום".

פריון עקפה את התחזיות ברבעון הראשון עם צמיחה של 36% בהכנסות ל-89.8 מיליון דולר; מעלה תחזיות ל-2021. הכנסות פעילות הפרסום באתרי התוכן וברשתות החברתיות זינקו ב-61% לעומת הרבעון המקביל;  צופה לסיים את השנה עם צמיחה של כ-22% בהכנסות לכ-400 מיליון דולר.

המניה נסחרת בארץ במחיר של 55.14 שקלים למניה, ובשווי שוק של 1.82 מיליארד שקל, כאשר מתחילת השנה היא עלתה ב-31% וב-12 החודשים האחרונים זינקה ב-194%. מכפיל הרווח שלה עומד על 46.6.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יה 18/06/2021 11:19
    הגב לתגובה זו
    גילוי נאות...אני קניתי את המניות בארץ ...מתלבט האם להגדיל את ההשקעה