ענבר גרופ נכנסת לתחום האופנועים החשמליים - המניה מזנקת
חברת ענבר גרופ מדווחת על חתימת הסכם מחייב לרכישת חברת בליץ אלקטריק מוטורס העוסקת בייצור ושיווק של אופנועים חשמליים תמורת הקצאת 60% עד 75% ממניות החברה בתוספת אופציות. מניית ענבר גרופ מזנקת כעת בכ-34% בתגובה לדיווח, לשווי שוק של כ-32.6 מיליון שקל, אשר משקף לחברה הממוזגת (ככל שהעסקה תשולם) שווי של כ-80 עד 130 מיליון שקל.
על פי הדיווח, עם השלמת העסקה תרכוש ענבר גרופ 100% ממניות ואופציות העובדים בחברת בליץ מוטורס בתמורה להקצאה של מניות ואופציות לא סחירות בשיעור כולל של 60% מהון ענבר ותשנה את שמה לבליץ טכנולוגיות. במקביל תמכור ענבר את אחזקותיה בחברות הבנות שלה ואת כל פעילותה הנוכחית בשווי המירבי האפשרי. כמו כן, ענבר גרופ התחייבה כי יהיה בקופתה, במועד השלמת העסקה, סך של לפחות 10 מיליון שקל.
במידה ובליץ תעמוד באבן דרך של מכירת 500 אופנועים חשמליים מחוץ לישראל בהיקף של לפחות 1 מיליון דולר בתוך 21 חודשים ממועד ההשלמה, חלקם של מחזיקי בליץ בענבר גרופ יגדל ל-75%.
בליץ הינה חברה העוסקת בייצור ושיווק של אופנועים חשמליים. למיטב ידיעת החברה, וכפי שנמסר לה על ידי בליץ, לחברה טכנולוגיה ייחודית אשר הינה בתהליכי רישום של פטנט - של סוללה קלה, קלה לטעינה ובטוחה, לצורך טעינת האופנועים החשמליים, אשר מאפשרת לרוכב זמן נסיעה ארוך יותר.
- כיצד מטמיעים מערכות ERP בארגונים ועסקים
- היוניקורן הישראלי קפיטוליס רוכש את Capitalab ב-46 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על לקוחותיה של בליץ נמנים דומינוס פיצה ישראל, מקדולנד'ס ישראל, פיצה האט ישראל, מנהל הרכב ורשויות מקומיות. עד כה, מכרה בליץ כ-2,000 אופנועים חשמליים.
בשנת 2019 הציגה בליץ הכנסות של כ-8.2 מיליון שקל, גידול של כ-48% לעומת הכנסות של כ-5.54 מיליון שקל בשנת 2018. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח של כ-120 אלף שקל בכל אחת מהשנים.
רפאל מוזינסקי, מנכ״ל BLITZ: "בליץ מביאה בשורה מוכחת של אופנוע חשמלי ייחודי שזוכה להצלחה רבה בקרב לקוחות החברה עליהם נמנים דומינוס פיצה, מקדונלדס, פיצה האט, ג'פניקה ועוד רבים אחרים. פיתחנו בחברה טכנולוגיה מוכחת המניבה ערך מיידי ללקוחותינו יחד עם מודל עסקי המבטיח לבליץ הכנסות שוטפות לאורך שנים. בליץ מעניקה פתרון טכנולוגי שלם של הנעה חשמלית ירוקה חסרת זיהום ולוקחת חלק מרכזי בפתרון בעיות תנועה במרכזי ערים. בכוונת בליץ להפוך לחברה גלובאלית ולהתמקד בשיכפול ההצלחה במספר רחב של מדינות באירופה, הודו וארצות הברית, תוך הרחבה של שרותי המידע הניתנים למשתמש.״
גלי ליברמן, מנכ״ל ענבר גרופ: ״מצאנו בבליץ צוות יזמים והנהלה שמביאה בשורה אמיתית ויכולות ניהול מרשימות לאחד מהתחומים אשר מרכזים את הכי הרבה עניין היום בכלכלה עולמית, עולם הרכב החשמלי. החברה מוכרת, ממוקדת התרחבות גלובלית ואנו בטוחים בבשורה ובערך שאנו מביאים היום לציבור המשקיעים שלנו.״
- 600% בארבע שנים: שלוש החברות של ג’נרל אלקטריק מתפצלות בביצועים
- אפקט ינואר על המבחן: המניות הקטנות מדשדשות, הריבית לא משתפת פעולה
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- 100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את...
מיהי חברת בליץ - BLITZ?
BLITZ מפתחת קטנועים חשמליים, חסכוניים ומהירים המיועדים לשימוש אינטנסיבי לטובת השוק המסחרי. החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי רפאל מוזינסקי שמכהן כמנכ"ל. מוזינסקי, שגדל בבלגיה, עבר ללונדון, שם למד תואר כלכלה ופיננסים. לאחר סיום לימודיו, עבד רפאל בברקליס קפיטל כדירקטור בתחום המסחר ובתום חמש שנות קריירה, עבר לישראל. מוזינסקי הושפע רבות מהספר “Start-up nation” שהצית בו את התשוקה שהובילה להקמת חברת בליץ מוטורוס המביאה את בשורת התחבורה הירוקה, לשיפור יעילות האנרגיה והמשאבים בשנת 2012.
בליץ מספקת לקהל לקוחותיה מגוון נרחב של שירותים הכוללים תמיכה, תפעול, ביטוח, תחזוקה, תיקונים ושירותים שוטפים. יו״ר דירקטוריון החברה הינו דוד מחלב שניהל עד לאחרונה את חברת פוינטר עד למכירתה ל-ID Systems והפך לאחר המכירה למנכ"ל הפעילות הבינלאומית של החברה הממוזגת - פוורפליט.
הקטנועים מנוטרים 24/7 תוך איסוף מידע (Data), מלא המיועד לשיפור השרות ולאופטימיזציה של ה-Last Mile delivery. בין לקוחות בליץ ניתן למנות את דומינוס פיצה, פיצה האט, מקדונלד'ס וג'פניקה, לצד חברות שליחויות נוספות, רשויות ממשלתיות ומקומיות, דואר ישראל ועוד.
בחברה טוענים כי הטכנולוגיה שפיתחה בליץ מאפשרת לרוכב להנות מנסיעה רציפה, בקרת בלמים, הגבלת מהירות, לצד שיפור הבטיחות. הטכנולוגיה מאפשרת למפעיל להשיג חיסכון תיפעולי משמעותי מיידי ביחס לכלי רכב הפועלים בהנעה של בעירה פנימית.
- 8.נסים 26/05/2021 11:11הגב לתגובה זוחברה בורסאית עאלק!! ושיחות הטלפון עוברות למענה קולי. לזכותם יאמר השלוחה היחידה שעונה אנושי. זה השרות. בכל אופן בהצלחה
- 7.SCAM ALERT 09/12/2020 23:45הגב לתגובה זוDIG DEEPER
- 6.תוהה 09/12/2020 21:58הגב לתגובה זואחזקות ציבור הן 35%, זה ברור שבעלי השליטה הם אלו שמכרו את רוב המניות במחיר שיא של המניה, הציבור הפראייר קנה, השתמשו במילות הקסם "סוללה חשמלית"אפילו במצגת שפורסמה לא היה שום נתון כספי ואף מילה על תחרות, הזויפראיירים ומהמרים זה מה שיש להגיד על מי שקנה היום
- 5.אלי 09/12/2020 15:38הגב לתגובה זובשביל זה משלמים מעל 100 מיליון חברות טיפשים
- 4.דניאל 09/12/2020 12:28הגב לתגובה זוכל הנושא של הקצאות זה בלוף אחד גדול אם היו באים בדרך הקידמית גם 30 מיליון לא היו מקבלים רווח של 120 אלף ??
- 3.יש שם צוות מנצח! (ל"ת)אחד שמבין 09/12/2020 12:25הגב לתגובה זו
- 2.אורן 09/12/2020 12:16הגב לתגובה זובשורה התחתונה רשמה החברה רווח של כ-120 אלף שקל בכל אחת מהשנים?
- 1.נמאס להם ממסחר באופציות? (ל"ת)א 09/12/2020 11:57הגב לתגובה זו

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:
