מגדל ביטוח: זינוק של 286% ברווח הכולל ברבעון השלישי של 2018

ההכנסות צמחו בכ-18%. התשואה להון עמדה על 15.9%. מניית החברה קפצה 12% מתחילת השנה ונסחרת כעת במפיל הון של כ-0.7
 | 
דורון ספיר, מנכ"ל מגדל ביטוח
מגדל ביטוח -1.07% מגדל ביטוח 351.2 -1.07% מגדל ביטוח בסיס:355 פתיחה:353 גבוה:358.4 נמוך:347.4 תמורה:2,450,292 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה הבוקר (ד') את תוצאותיה לרבעון השלישי של 2018 עם קפיצה של 18% בהכנסות וזינוק של 286% ברווח הכולל. התשואה להון עמדה על 15.9%. מניית החברה עלתה 12% מתחילת השנה ונסחרת כעת במפיל הון של כ-0.7.
הכנסות מגדל ביטוח ברבעון השלישי של 2018 הסתכמו בכ-6.8 מיליארד שקל, עלייה של כ-18.1% לעומת הכנסות של כ-5.7 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול בהכנסות נבע מעלייה של כ-870 מיליון שקל ברווחים מהשקעות ביחס לרבעון המקביל. הרווחים מהשקעות הסתכמו בכ-3.2 מיליארד שקל, זינוק של כ-42% ביחס לרווחים מהשקעות ברבען המקביל, אשר הסתכמו בכ-2.1 מיליארד שקל.
בנוסף, הציגה החברה גידול של כ-5.3% בפרמיות שהורווחו בשייר, אשר הסתכמו בכ-3.2 מיליארד שקל, לעומת כ-3 מיליארד שקל ברבעון המקביל.
בשורה התחתונה דיווחה חברת הביטוח על רווח כולל של כ-243 מיליון שקל ברבעון השלישי, זינוק של כ-285.6% לעומת הרווח הכולל רבעון המקביל אשר הסתכם בכ-63 מיליון שקל. התשואה להון עמדה על 15.9% (על בסיס הרווח הכולל) ברבעון השלישי, לעומת תשואה להון של כ-4.4% ברבעון המקביל.
הנהלת החברה מציינת כי מגדל עומדת בדרישות ההון ללא התחשבות בהוראות מעבר ופריסה, כאשר יעד ההון כפי שאישר דירקטוריון החברה יעלה ב-3% כל שנה, החל מ-100% נכון לסוף שנת 2017 ועד לשיעור של 120% בסוף שנת 2024. להערכת הנהלת החברה, עודף ההון מעל הנדרש, יתמוך ביכולת מגדל ביטוח להתמודד עם תנודתיות בשווקי ההון ובסביבה העסקית מבלי לפגוע בפעילותה או בחוסנה הפיננסי.
דורון ספיר, מנכ"ל מגדל ביטוח: "מגדל מסכמת פעילות מוצלחת ברבעון השלישי של השנה, כאשר הגידול ברווח הכולל נובע בעיקרו מרווחי ההשקעות ומשיפור בתוצאות החיתומיות במרבית ענפי הפעילות. בנינו מתווה רב שנתי להתפתחות ההון שיתמוך ביכולת מגדל להתמודד עם תנודתיות בשוקי ההון ובסביבה העסקית מבלי לפגוע בפעילותה או בחוסנה הפיננסי. במהלך השנה החולפת השלמנו פיתוחן של תשתיות דיגיטליות מתקדמות כנדבך מרכזי במדיניות השירות הרב-ערוצית שלנו, מתוך עשייה המציבה את המבוטחים והעמיתים במרכז ומייעלת את ממשקי העבודה עם סוכני הביטוח".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה