עדיף בגיף: יוניליוור מביאה את ה-Look and feel של פייסבוק לטלוויזיה - בסדרת חסויות חדשה
לא מספיק 6 שעות בממוצע מול הפייסבוק, עכשיו האווירה הפייסבוקית הולכת איתנו גם לטלוויזיה בסדרת חסויות גיף חדשות של יונליוור באמצעות Great Digital Partners ובאומן בר ריבנאי.
הקמפיין מקדם את השקת חטיפי פתית בטעם חדש בסדרת החטיפים של המותג הוותיק. יוניליוור עושה זאת באמצעות קמפיין גיף - בצורה של לופ אינסופי שמעביר את התחושה של המלחמה התמידית מול הפיתי להיכנע למאכלים משמינים ו/או לא בריאים.
במשרד מסבירים כי "הפיצוח הקריאיטיבי מבוסס על הפורמט הדיגטלי הוותיק גיף (GIf) שהפך לאחד הפורמטים הטרנדים המובילים כיום בדיגיטל, שהוא למעשה מקטע/לולאת ווידאו קצרה החוזרת על עצמה. אחת הסיבות לטרנדיות של הגיפים היא היכולת שלהם לבטא תחושה שהגולש מעוניין להעביר כמסר, בדומה לאימוג׳י וסטיקרים דיגיטליים. לאחרונה גם הוציאה הרשת החברתית אינסטגרם גרסה משלה ללופ ווידאו בשם בומרנג".
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בסופו של דבר, אנחנו כצופים, לא אמורים לחוש בהבדל כלשהו. ללא ההסבר הנלווה על כך שמדובר בגיף זה נראה כמו עוד סרטון קצרצר שבו אנשי הקראייטיב החליטו לשכפל את אותה השנייה מספר פעמים. מה שכן, במקרה הספציפי הזה, הקריאייטיב, שיועד בראש ובראשונה לקמפיין דיגיטל הותאם במיוחד לפייסבוק בתהליך של חשיבה משותפת עם הצוות בפייסבוק ישראל - עדות נוספת למעורבות של פייסבוק שעברה כבר מזמן לשלב פיתוח הקריאייטיב יחד עם סוכנויות הפרסום, מעבר לתפקודה כגוף מדיה שמוכר נדל"ן פרסומי.
קרדיטים:
לקוח: יוניליוור
מותג: פתית
מנהל שיווק: עידו שני
מנהל קטגוריה: יובל גורן
מנהל תקשורת שיווקית: איל עמית
פייסבוק ישראל: עידו דותן
סוכנות דיגיטל: גרייט דיגיטל פרטנרס
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי
- 2.אמיר 28/06/2016 11:18הגב לתגובה זואם הייתם מתייעצים עם קבוצת מנהלי שיווק מצייצים המסרים שלכם היו יוצאים יותר מדוייקים ועל כן חבל.
- צודק! שלח לכולם מייל ונתחיל לשלוח לך חומרים לאישור. (ל"ת)כולם 28/06/2016 12:36הגב לתגובה זו
- 1.אור 28/06/2016 01:06הגב לתגובה זואין על האישה הזאת..
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
