
עדיף בגיף: יוניליוור מביאה את ה-Look and feel של פייסבוק לטלוויזיה - בסדרת חסויות חדשה
לא מספיק 6 שעות בממוצע מול הפייסבוק, עכשיו האווירה הפייסבוקית הולכת איתנו גם לטלוויזיה בסדרת חסויות גיף חדשות של יונליוור באמצעות Great Digital Partners ובאומן בר ריבנאי. הקמפיין מקדם את השקת חטיפי פתית בטעם חדש בסדרת החטיפים של המותג הוותיק. יוניליוור עושה זאת באמצעות קמפיין גיף - בצורה של לופ אינסופי שמעביר את התחושה של המלחמה התמידית מול הפיתי להיכנע למאכלים משמינים ו/או לא בריאים. במשרד מסבירים כי "הפיצוח הקריאיטיבי מבוסס על הפורמט הדיגטלי הוותיק גיף (GIf) שהפך לאחד הפורמטים הטרנדים המובילים כיום בדיגיטל, שהוא למעשה מקטע/לולאת ווידאו קצרה החוזרת על עצמה. אחת הסיבות לטרנדיות של הגיפים היא היכולת שלהם לבטא תחושה שהגולש מעוניין להעביר כמסר, בדומה לאימוג׳י וסטיקרים דיגיטליים. לאחרונה גם הוציאה הרשת החברתית אינסטגרם גרסה משלה ללופ ווידאו בשם בומרנג".
בסופו של דבר, אנחנו כצופים, לא אמורים לחוש בהבדל כלשהו. ללא ההסבר הנלווה על כך שמדובר בגיף זה נראה כמו עוד סרטון קצרצר שבו אנשי הקראייטיב החליטו לשכפל את אותה השנייה מספר פעמים. מה שכן, במקרה הספציפי הזה, הקריאייטיב, שיועד בראש ובראשונה לקמפיין דיגיטל הותאם במיוחד לפייסבוק בתהליך של חשיבה משותפת עם הצוות בפייסבוק ישראל - עדות נוספת למעורבות של פייסבוק שעברה כבר מזמן לשלב פיתוח הקריאייטיב יחד עם סוכנויות הפרסום, מעבר לתפקודה כגוף מדיה שמוכר נדל"ן פרסומי. קרדיטים: לקוח: יוניליוור מותג: פתית מנהל שיווק: עידו שני מנהל קטגוריה: יובל גורן מנהל תקשורת שיווקית: איל עמית פייסבוק ישראל: עידו דותן סוכנות דיגיטל: גרייט דיגיטל פרטנרס משרד פרסום: באומן בר ריבנאי- 2.אמיר 28/06/2016 11:18הגב לתגובה זואם הייתם מתייעצים עם קבוצת מנהלי שיווק מצייצים המסרים שלכם היו יוצאים יותר מדוייקים ועל כן חבל.
- צודק! שלח לכולם מייל ונתחיל לשלוח לך חומרים לאישור. (ל"ת)כולם 28/06/2016 12:36הגב לתגובה זו
- 1.אור 28/06/2016 01:06הגב לתגובה זואין על האישה הזאת..