טיב טעם סניף רמת החייל
צילום: שלומי יוסף

הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל

חברה השקיעה שמונה מיליון שקלים בשיפוץ הסניף הוותיק, ובאמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי תשקיע כ-250 אלף שקל בקמפיין שילוט חוצות אזורי, עיתונות מקומית, דיגיטל ורדיו

ביז מדיה |

טיב טעם סניף רמת החייל (צילום: שלומי יוסף)

.

השקעה של 250 אלף שקלים בקמפיין אינה נחשבת לגבוהה עבור רשתות המרכולים, אולם במקרה של טיב טעם 0.46% , מדובר בקמפיין עבור פתיחה מחדש של סניף ותיק של הרשת, וקמפיין ייעודי שיופנה בעיקר למדיה המקומית והאזורית.

 

טיב טעם השקיעה בסניף רמת החייל המתחדש ששתחו כ-4,000 מ"ר, כשמונה מיליון שקלים. לרגל השקת הסניף, יושק קמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסלוגן "יש סופר... ויש את סניף רמת החייל המחודש".

 

הקמפיין יעלה בתקציב של כ-250 אלף שקלים, ויכלול בין היתר שילוט חוצות לוקאלי, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות מקומית, דיגיטל, ניוזלטרים לחברי מועדון, קידום בסושאל ופעילות ברשתות החברתיות.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חדשות 12חדשות 12
רייטינג

בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המתח והציפייה לחדשות בנוגע לעסקה עם החאמס באו לידי ביטוי במהדורות החדשות, כשסך כל הצופים עמד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. כמובן, שחדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של לדשות 12 של קשת עמדה אמש על 15.6% רייטינג עם 411 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 6.5% רייטינג ו-180 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 5.2% רייטינג עם 145 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.8% רייטינג ו-113 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות

 בפריים טיים, המיני סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר זכתה לכמות צופים גדולה במיוחד, עם 20% רייטינג ו-514 אלף צופים. בערב שכולו אקטואליה, גם הפטריוטים עלתה ועמדה על 8.4% רייטינג ו-243 צופים. ושוב, בערב של אקטואליה, וללא ריאליטי, השעשועון של רשת, "כלוב הזהב" היה עם 7.1% ו-166 אלף צופים ואילו "משפחות"  התיעדוית של כאן11 היה עם 1.5% בלבד ו-38 אלף צופים. 

גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם עם ערד ניר של חדשות 12 של קשת עמד על 5.1% ו-128 אלף צופים בין 13:00 ל-15:00 ואילו בין 15:00 ל-16:00 על 4.2% וכ-105 אלף צופים. משדר החדשות של רשת עם אלי ראכלין עמד על 2.9% רייטינג ו-67 אלף צופים ב13:00, ב-14:00 ירד מעט ל-2.2% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו ב-15:00 ירד ל-1.9% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד. 

ב-16:00 חדשות 12 עברו למהדורה עם גדעון אוקו, שהיה עם רייטינג של 5.1% ו-120 אלף צופים וב-17:00 עלה ל-6.5% רייטינג ו-153 אלף צופים. רשת שידרו מהדורה עם ליאור קינן, שב-16:00 עמדה על 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים וב-17:00 עלתה ל-3% רייטינג ו-61 אלף צופים. 

לאחר מכן, פגוש את העיתונות המוקדמת עם בן כספית עמדה על 7.4% רייטינג ו-201 אלף צופים ולאחר מכן, כשעמית סגל הצטרף, עמדה על 12.4% ו-345 אלף צופים. מוריה וברקו עמדו על 4.5% רייטינג ו-110 אלף צופים במהדורה המוקדמת, ולאחר מכן כששי גולדן הצטרף, עמדו על 5.9% ו-144 אלף צופים. 

חדשות 12חדשות 12
רייטינג

בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המתח והציפייה לחדשות בנוגע לעסקה עם החאמס באו לידי ביטוי במהדורות החדשות, כשסך כל הצופים עמד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. כמובן, שחדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של לדשות 12 של קשת עמדה אמש על 15.6% רייטינג עם 411 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 6.5% רייטינג ו-180 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 5.2% רייטינג עם 145 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.8% רייטינג ו-113 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות

 בפריים טיים, המיני סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר זכתה לכמות צופים גדולה במיוחד, עם 20% רייטינג ו-514 אלף צופים. בערב שכולו אקטואליה, גם הפטריוטים עלתה ועמדה על 8.4% רייטינג ו-243 צופים. ושוב, בערב של אקטואליה, וללא ריאליטי, השעשועון של רשת, "כלוב הזהב" היה עם 7.1% ו-166 אלף צופים ואילו "משפחות"  התיעדוית של כאן11 היה עם 1.5% בלבד ו-38 אלף צופים. 

גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם עם ערד ניר של חדשות 12 של קשת עמד על 5.1% ו-128 אלף צופים בין 13:00 ל-15:00 ואילו בין 15:00 ל-16:00 על 4.2% וכ-105 אלף צופים. משדר החדשות של רשת עם אלי ראכלין עמד על 2.9% רייטינג ו-67 אלף צופים ב13:00, ב-14:00 ירד מעט ל-2.2% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו ב-15:00 ירד ל-1.9% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד. 

ב-16:00 חדשות 12 עברו למהדורה עם גדעון אוקו, שהיה עם רייטינג של 5.1% ו-120 אלף צופים וב-17:00 עלה ל-6.5% רייטינג ו-153 אלף צופים. רשת שידרו מהדורה עם ליאור קינן, שב-16:00 עמדה על 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים וב-17:00 עלתה ל-3% רייטינג ו-61 אלף צופים. 

לאחר מכן, פגוש את העיתונות המוקדמת עם בן כספית עמדה על 7.4% רייטינג ו-201 אלף צופים ולאחר מכן, כשעמית סגל הצטרף, עמדה על 12.4% ו-345 אלף צופים. מוריה וברקו עמדו על 4.5% רייטינג ו-110 אלף צופים במהדורה המוקדמת, ולאחר מכן כששי גולדן הצטרף, עמדו על 5.9% ו-144 אלף צופים.