MeMed
צילום: באדיבות MeMed

MeMed הישראלית גייסה 93 מיליון דולר

החברה עוסקת בפיתוח של פלטפורמות דיאגנוסטיות ויש לה אישור FDA. מאז הקמתה גייסה החברה כ-200 מיליון דולר; בין השאר השקיעו כלל ביטוח, הפניקס ובנק הפועלים
תומר אמן |
נושאים בכתבה MeMed גיוס הון

חברת הדיאגנוסטיקה MeMed הישראלית, המתפתחת מוצרים בתחום האבחון הרפואי גייסה 93 מיליון דולר, ובסך הכל עד היום גייסה 200 מיליון דולר, כולל מענקים מצבא ארה"ב והאיחוד האירופי. לדברי החברה, ההשקעה תשמש להאצת פיתוח מוצרים נוספים לאבחון תגובת מערכת החיסון, הרחבת הייצור, מסחור והתרחבות. החברה מפתחת מוצר בתחום אבחון תגובת הגוף כאשר גורם זר (חיידק, וירוס) חודר אליו. על פי החברה, שני המוצרים שלה, ה-MeMed BV - בדיקה המסייעת לקלינאים להבחין בין זיהומים ויראליים לבין זיהומים חיידקיים - וה-MeMed Key, פלטפורמה למדידת מספר רב של חלבונים בו-זמנית ברמת דיוק גבוהה - קיבלו לאחרונה אישור מטעם מנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA). כמו כן פיתחה החברה את בדיקת הקורונה "Severity" שאושרה לשיווק בארץ ובאירופה. הגיוס כלל את קרן הורייזון ונצ'רז, קרן שביט קפיטל, חברת קיסריה מדיקל אחזקות, יוניון טק ונצ'רס, כלל ביטוח, הפניקס, בנק הפועלים, קרן Social Capital, קרן Touchwood Capital,La Maison Partners, WTI. "ההשקעה תאפשר לחברה להאיץ את הפיתוח הטכנולוגי שלה ולהתרחב גלובלית בדגש על השוק האמריקאי" אמר ד"ר ערן אדן, מנכ"ל MeMed. "אנו רוצים להעניק למטופלים גישה לטכנולוגיות, לצד המשך פיתוח מוצרים נוספים בתחום" את חברת MeMed מייצגים עוה”ד ארנון סמבורסקי ומירב דנור הופר ממשרד נשיץ ברנדס.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".