ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

הדולר ממשיך לצלול: האם יש סיכוי לתיקון מעלה - או שהכיוון הוא צלילה חופשית?

הדולר בשפל של כמעט 3 שנים. גורביץ' מסתכל על 4 טווחי זמן ויוצא עם שורה תחתונה ברורה
דולר, צילום: גטי אימג'ס ישראל
הדולר פותח הבוקר את שבוע המסחר בירידה של 0.35% לרמה של 3.54 שקלים ברקע לדו"ח התעסוקה החלש שפורסם ביום שישי בארה"ב ונסחר סביב רמת שפל של כמעט 3 שנים. איל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, חושב שהמטבע האמריקני עדיין צפוי להמשך התדרדרות ומפנה ל-4 גרפים. דולר רציף +0.02% דולר רציף 3.51 +0.02% דולר רציף בסיס:3.51 פתיחה:0 גבוה:3.52 נמוך:3.51 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
בגרף השנתי
1. בגרף השנתי אפשר לראות שהדולר מצוי ברצף יורד ומתחת לממוצע הנע ל-5 שנים. מדובר בסנטימנט שלילי ולפי שעה אין סימנים להיפוך.


בגרף הרבעוני
1. אפשר לראות רצף יורד. 

2. הדולר מצוי מתחת לממוצע הנע ל-5 רבעונים. 

3. הממוצע הנע משופע כלפי מטה. 

4. גם כאן מדובר בסנטימנט שלילי ללא רמזים להיפוך.


בגרף החודשי
1. כפי שאפשר לראות, במשך תקופה ארוכה דשדש הצמד ללא כיוון ברור. 

2. המרכיב הבולט ביותר היה רמת התמיכה המאסיבית סביב 3.73 שקל לדולר. 

3. מאידך, נקודות השיא סודרו בסדר יורד כעדות ללחץ מכירות. 

4. השבירה מטה של רמת 3.73 שמה קץ לתקופה הדשדוש שעומקה נמדד בחלק הרחב שלה. 

5. כלומר, עומק הדשדוש עומד על 7.8% מה שמעיד על יעד מינימאלי של 3.45 שקל לדולר.

6. עוד אפשר לראות שהדולר מצוי במגמת ירידה כאשר נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה יורד. 

7. הממוצעים הנעים מסודרים אף הם בסדר יורד. 

8. הרצף בו מצוי הדולר כעת הוא רצף יורד והוא מצוי מתחת לממוצע הנע ל-5 חודשים. 

9. גם כאן מדובר במומנטום שלילי.

בגרף השבועי
1. גם בגרף השבועי אפשר לראות מגמת ירידה ברורה כאשר נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה יורד. 

2. הממוצעים הנעים מסודרים אף הם במבנה יורד. 

3. רמות התמיכה שנשברות מטה הופכות לשמש כרמות התנגדות. 

4. גם כאן המומנטום שללי ומעלה את הסבירות להמשך היחלשות הדולר.


סיכום ומסקנות
הדולר שהיה חסר מגמה ממשית מול השקל בחר כיוון והוא שלילי. הצפי להמשך הדרך היא היחלשות נוספת של הדולר לפחות עד לרמה של 3.45 שקל לדולר.

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
*** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    עד שלא יהיו עשרות אלפי מובטלים, פלוג לא תתעורר (ל"ת)
    פלוג תתפטרי!!! 11/06/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    אין ברירה
    גדי 08/06/2017 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנק ושראל יבצע פיחות של 15 אחוז לפחות וירויח 15 מיליאד דולר בכלות מה אתם לא מבינים וקבע את השער על 410 שח לדולר אין ברירה אחרת נורא פשוט
    סגור
  • 19.
    השקל יתחזק עד שיהיה משבר ופיטורים המוניים אצל היצואנים (ל"ת)
    אחד העם 07/06/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    ארוחה במקדונלד בארץ 14 דולר !!!!
    ירון 06/06/2017 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לפי שער הדולר
    סגור
  • 17.
    תגובה
    ר 06/06/2017 00:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תקשיבו גם למשה שלום מנתח טכני לא פחות טוב עם הרבה זהירות וצניעות כדאי לראות את הניתוח שלו וללמוד קצת
    סגור
  • 16.
    המפץ יגיע ואת השקלים יכניסו כמזכרת
    רק$$$ 05/06/2017 23:20
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מלחמה בדרך..
    סגור
  • 15.
    רק בסביבות 3.2...עד אז אני רואה צלילה חופשית לגמרי (ל"ת)
    תמיכה 05/06/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • 14.
    במשך 13 שנה הדולר ירד ב-25% (ל"ת)
    אנונימי 05/06/2017 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 13.
    הדולר חלש כי השקל חזק
    אלי 05/06/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    2 10
    ככל שהמשק שלנו חזק ויציב ובוודאי הסארטאפ והייטק כ"כ חזקים שפשוט לא מעניין אותם שער הדולר אז כל העולם נוהר אל השקל, והיצואנים הקטנים ימשיכו ללטש יהלומים להצמיח אבוקדו ולאבק פרחים , אבל ירוויחו פחות.
    סגור
  • 12.
    גןרביץ'!!! כרגיל לפי הקריאה בקפה יש לך 50%-50%..... (ל"ת)
    Eliezer 05/06/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    בוודאי שסרגון שינתה כיוון!!!
    Eliezer 05/06/2017 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו הרבה אחרות: סיימה מיקון מטה ועברה לצניחה חופשית....
    סגור
  • 10.
    דולר היה צריך להיות לפחות 5 ש"ח
    PAN 05/06/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אם לא 6 ו-7 נותנים בזול,,, לקחת, לפי דעתי
    סגור
  • 9.
    הכל תלוי בטראמפ הבלתי צפוי שרוצה להחזיר עטרה ליושנה
    משיח 05/06/2017 11:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ככל שזה תלוי בטראמפ הוא גם יחזק את הדולר שלו וזמנים יגידו
    סגור
  • 8.
    מה שגורביץ אומר קורה הפוך תמיד!!!
    דורית 05/06/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    16 2
    לכן סביר שהדולר יתחיל לעלות בקרוב, יש לו מספיק סיבות לכך, בעוד חודש הוא יהיה 3.80
    סגור
  • 7.
    דולר
    נגידה 05/06/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הנגידה נכשלה לאורך כל דרכה עם הרכישות וחוסר מדיניות ברורה ! נזק למדינה היא גורמת
    סגור
  • 6.
    קרנית יש עוד מבנה לאחסן דולרים תקני עוד
    sus 05/06/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ארסת את המשק גם את הבורסה הציבור סובל בגללך תקני עוד דולרים הכסף גם כך לו שלך
    סגור
  • 5.
    זה ישמע אבסורד אבל הדרך הנכונה להפסיק את
    ם 05/06/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
    10 1
    התחזקות השקל היא להעלות את הריבית לאיזור חצי אחוז, הדבר יפסיק את הספקולציה החד כיוונית על השקל משום שיהיו כאלה שימכרו לנוכח החשש להורדת ריבית .
    סגור
  • הפוך גוטה הפוךךךך (ל"ת)
    גוטה 05/06/2017 11:27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • מה הפוך? לא הבנת הא? (ל"ת)
    תוקו 05/06/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    ירד עד 3.39
    אנונמי 05/06/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 16
    3.39 עד לרמת התמיכה
    סגור
  • 3.
    הפוך גוטה
    שרלטן 05/06/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    15 0
    כל מה שהוא אומר תעשו הפוךשיטת הניתוח הטכני מתה לפני שניםלא מבין איך במספור ממשיכים להעסיק אותותתקדמו חברים
    סגור
  • כל עוד יש אנשים שמוכנים לשלם .....
    משה 05/06/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    על תחזיות שאין להם שום בסיס חוץ מדעתו האישית של ה"מנתח" וגם הולכים לקורסים כדאי לדעת לקרוא גרפים ששווים לקריאה בקפה, וביזפורטל ואייל מכניסים מזה פרנסה למה שלא יעסיקו אותו ?
    סגור
  • 2.
    אייל , מה עם סרגון ? האם שינתה כיוון ? (ל"ת)
    DDD324 05/06/2017 10:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    3.45??? הוא בכיוון ברור ל3.00. כל העולם כבר קפץ על השקל (ל"ת)
    מלחמת מטבעות 05/06/2017 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 13
    סגור
  • מתי שהדולר היה 4.00 האמנתם שהוא יורד ל3.54? (ל"ת)
    מלחמת מטבעות 05/06/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • הכל הפוך
    גדי 05/06/2017 12:07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לפני כמה חודשים אמר שהיורו בדרך להשתוות לדולר 1/1 והנה יש 13 אחוז הפרש הכל הפוך
    סגור
  • זה לא הפוך- זה התכנסות לממוצע ....
    לגדי 05/06/2017 14:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    של פחות מ - 50 אחוז מה שאומר שהצלחות מול הכישלונות שלו מבחינה הסטטיסטית הם אקראיות לחלוטין וכל אחד ממכם יצליח בבחירת מניות או מדדם ותחזיות בטווח הזה לפגוע נכון בצורה אקראית עם הציורים וללא הציורים .
    סגור