ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.5%, מדד ת"א 75 זינק 1.2%

פריגו רושמת יום 4 רצוף של ירידות. פלוריסטם רושמת יום 6 של ירידות. הבינלאומי מזנקת לשיא כל הזמנים
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בעליות שערים בהובלת מדד ת"א 75 שזינק 1.25% אחרי קפיצה של 1.2% אתמול. מדד המעו"ף עלה 0.55% אחרי עלייה של 0.5% אתמול. ברקע, ראלי גדול באירופה (הדאקס טס 1.8% ושיאים בוול סטריט כאשר הדאו ג'ונס עושה היסטוריה וחוצה את ה-20,000 נקודות. 
בולטת לחיוב מניית כיל +0.44% כיל 1,368 +0.44% כיל בסיס:1,362 פתיחה:1,368 גבוה:1,380 נמוך:1,359 תמורה:23,780,711 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שרשמה יום 4 רצוף של עליות. לסיבה לזינוק במניה - לחץ כאן. מניות הסלולר פרטנר +2.17% פרטנר 1,835 +2.17% פרטנר בסיס:1,796 פתיחה:1,777 גבוה:1,846 נמוך:1,761 תמורה:3,161,376 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו סלקום +0.97% סלקום 3,320 +0.97% סלקום בסיס:3,288 פתיחה:3,272 גבוה:3,330 נמוך:3,250 תמורה:1,928,649 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהמשיכו את המומנטום מאתמול.
אתמול ננעלו המדדים המובילים בזירה המקומית בעליות שערים. מדד המעו"ף טיפס 0.5% אחרי 6 ימים רצופים של ירידות, זאת בתמיכת מניות הבנקים שקפצו ברקע להודעת בנק ישראל כי סיפק היתר ראשון לגוף מוסדי להגדיל החזקותיו במניות הבנקים.
פער הארביטראז' המשוקלל על המעו"ף עמד הבוקר על שיעור חיובי מזערי של 0.08%. בצד החיובי, טבע חזרה עם פער של 0.7%, מיילן עם 1.7% וכיל עם 1.6%. בצד השלילי, אופקו הלת' חזרה עם פער של 0.65, פריגו עם 1.1%. 
מדד ת"א 35 -0.08% מדד ת"א 35 1,407.9 -0.08% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.06 פתיחה:1,404.17 גבוה:1,415.22 נמוך:1,403.63 תמורה:587,483,541 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.34% מדד ת"א 90 1,071.33 +0.34% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.69 פתיחה:1,069.4 גבוה:1,073.73 נמוך:1,067.24 תמורה:142,154,723 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.74% מדד ת"א בנק 1,799.97 +0.74% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,786.71 פתיחה:1,780.19 גבוה:1,799.97 נמוך:1,778.54 תמורה:164,882,982 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
המסחר בוול סטריט נפתח בעליות שערים של עד 0.6% כאשר מדד הדאו ג'ונס חוצה לראשונה את הרף הפסיכולוגי של 20 אלף הנקודות. בורסות אירופה מתנהלות במגמה זהה ורושמת עליות חדות כאשר את המגמה מוביל מדד הדאקס הגרמני כשמזנק בכ-1.8%. מוקדם יותר היום ננעלו בורסות אסיה בטריטוריה חיובית. 
נזכיר כי המסחר בארה"ב השבוע מתנהל ברקע למבול הדוחות של החברות הגדולות כאשר גם היום צפויות לפרסם חברות 'בואינג', 'AT&T' ו'נובארטיס', כאשר האחרונה תרכז גם בזירה המקומית עניין רב - לפרטים המלאים.
מניות במרכז
טבע -2.17% טבע 4,697 -2.17% טבע בסיס:4,801 פתיחה:4,786 גבוה:4,867 נמוך:4,660 תמורה:41,899,272 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.5% למרות עוד יום של ירידות במניה אמש בוול סטריט. חברת נובארטיס פרסמה הבוקר דו"חות וחברת הבת שלה 'סאנדוז' שהינה ענקית גנריקה הציגה שיחקה של 6% במחירים, כלומר ללא שינוי אל מול רבעון קודם. 
מניית אלביט מערכות -0.37% אלביט מערכות 48,720 -0.37% אלביט מערכות בסיס:48,900 פתיחה:48,750 גבוה:48,990 נמוך:48,500 תמורה:46,034,176 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.7% ונסחרת כעת בשיא כל הזמנים. 
מניית ה בינלאומי +0.51% בינלאומי 6,937 +0.51% בינלאומי בסיס:6,902 פתיחה:6,866 גבוה:7,003 נמוך:6,860 תמורה:8,623,369 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה בכ-3.3% לשיא כל הזמנים.
פלוריסטם -1.89% פלוריסטם 512.9 -1.89% פלוריסטם בסיס:522.8 פתיחה:522.2 גבוה:522.2 נמוך:503 תמורה:1,076,760 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחלשת עוד 0.6% ולא מצליחה להתאושש מהמפולת שספגה המניה מתחילת השבוע כשירדה בכמעט 25%. הקריסה הגיעה ברקע לדיווח החברה בשבוע שעבר על כך שביצעה הנפקת מניות פלוס אופציות בהיקף של 15 מיליון דולר, לפי מחיר מניה של 1.225 דולר. לפרטים המלאים.
קנון -0.08% קנון 6,239 -0.08% קנון בסיס:6,244 פתיחה:6,248 גבוה:6,277 נמוך:6,209 תמורה:739,868 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: של עידן עופר ממשיכה להתחזק ועולה ב-1.7%. אתמול קפצה המניה ביותר מ-6%, ברקע לקידום הנפקת החברה הבת IC פאואר בארה"ב. קנון שולטת גם בחברות: צים וקורוס. לפי התשקיף שהוגש שווי החברה "אחרי הכסף" יעמוד על  1.27 מיליארד דולר עד 1.59 מיליארד דולר. עוד דווח לפני זמן קצר כי עידן עופר, בעל השליטה, רוכש כ-2.5 מיליון מניות של 'קנון' מבנק לאומי, מה שגרם למניה לבצע פרסה תוך יומית - לכתבה המלאה
מניית פרוטליקס +6.64% פרוטליקס 255.5 +6.64% פרוטליקס בסיס:239.6 פתיחה:242 גבוה:258 נמוך:240.9 תמורה:991,713 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת כ-7% לאחר שחזרה הבוקר עם פער ארביטראז' חיובי של 10%.
תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    ברצוני להגיד לכם
    אחד שיודעת א 25/01/2017 19:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיש פה דפארים מפגרים ותיסלחו לי שאני כותבת זאת כל מה שמעניין אותם זה להתחרבש בשנאה והקנאה שלהם שמוציאה אותם מדעתם. מורחים צבעים בכל צבעי הקשת בלי קשר חכתוב אז או שהם עוורי צבעים או חולרות מטורפים שיהיה לכם המשך ערב נעים ותרוויחו הרבה כמו שאני הרווחתי וזאת שאני אינטליגנטית ולא אהבלה כמוכם שלא יודעים אפילו חשבון או עברית
    סגור
  • 29.
    את העולם ותקנאו (ל"ת)
    רק תראו 25/01/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 28.
    שיט ,הימרתי שורט על השוק
    א100 25/01/2017 17:11
    הגב לתגובה זו
    1 6
    הפסדתי את התחתונים שלי. מה לעשות אבל אני מהמר כפייתי , הולך תמיד עם הראש בקיר. נראה מי יותר חזק. חברה אני גרוזיני , יש לי ראש חזק אל תחשבו שלא.
    סגור
  • הוא לא הימר הוא השקיע בתבונה והיום הוא שווה יותר מכל
    לאהבל 25/01/2017 19:49
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סך קרנות הנאמנות בארץ והרבה יותר כי הם איבדו עשרות מליארדים השנה והוא עף כל שנה בתשואות שבין 40 ל 90 אחוז תעלו בריבית דריבית אם אתם יודעים מה זה ותראו שכל שקל שהשקיע לפני 20 שנה שווה היום פי הרבה הרבה אלפים ואף עשרות אלפים
    סגור
  • גם כאן אתה צודק חמוד.
    איציק 25/01/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 15
    חלק גדול מהתיק שלנו שהוא כמו שכתבתי מהגדולים בעולם כתיק פרטי לחלוטין מושקע ב Short Selling. לידיעתך בפעם ה100 שיטה זאת עושה פי 4 לערך מכל שיטה או סוג השקעה מוכרת אחרת. מה עוד שבכל הזמן שאתה במצב ויכול להיות מיום ועד שנים ואחרי שאיתרת את האובייקט..לא מעניין אותי מה קורה בשוק עולה או יורד או מדשדש או מג'עג'ע. אם תרצה אשמח להזמינך וללמדך איך עובדים בצורה זאת ומקדם הרווח הצפוי שואף ל99% שאף צורת השקעה אחרת לא עשוייה להניב. שבת טובה.
    סגור
  • על מי אתה עובד ?
    שפוי 25/01/2017 19:28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כל מי שהימר על שורט בראלי של השנים האחרונות הפסיד את התחתונים שלו. שוק המניות היה לונג חזק ולא שורט , וכאן יש שתי תוצאות : 1. היית בשורט - זאת אומרת שאתה מופסד את התחתונים שלך. 2. לא היית בשורט - משמע אתה שקרן. אני מניח שהאופציה מס' 2 היא הנכונה לאור כל מה שכתבת עד היום. רצית שהשוק ירד אבל השוק השתין עלייך בקשת. פיספסת את הראלי של החיים שלך בשנים האחרונות. החיים קצרים ואתה מבזבז אותם בשטויות והתעסקויות מיותרות. תקנה מדד עולמי במקום לשחק משחקים ולנסות לתזמן את השוק , עד היום הוכחת שאתה לא מצליח אפילו להמר על הכיוון של השוק. כבר כמה שנים שאתה רוצה ירידות והשוק הולך ההפך , פשוט עולה. הנה גם היום אתה מקבל שיא חדש בדאו גו'נס. תשמע , זה פשוט לא בשבילך וגדול עלייך. תן לאחרים לפחות לנהל לך את הכסף אתה רק מזיק לעצמך.
    סגור
  • כבר רשמו לך פה הרבה פעמים
    מנשה 25/01/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אל תנסה לתזמן מתי למכור ומתי לקנות. תשקיע במדדים הכי טוב ותישן בשקט
    סגור
  • לבין התגובה שביקרת? (ל"ת)
    יש קשר בין מה שכתבת 25/01/2017 20:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    אני מודה שאני ליצן
    איציק0 מחבורת הזבל 25/01/2017 17:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה לעשות אבל כשהיית תינוק אמא שלי זרקה אותי באוויר 4 פעמים ואפילו לא תפסה פעם אחת. רגע שניה , אני לוקח את הכדור הכחול. מממממ.... על מה דיברנו ? אהה אני יהיה פה גם מחר , מקווה שגם אתם. אני מובטל ובמילא אין לי מה לעשות. שלום , נראה לכם ? סתם , ביי.
    סגור
  • כל מה שאתה כותב נכון מאד. ואני מודה באשמה.
    איציק 25/01/2017 17:49
    הגב לתגובה זו
    1 12
    יש לי רק יתרון אחד בחיים ואני הייתי מציין: אני אהיה. אין בעברית אני יהיה. אהה ניזכרתי. אני חייזר מגלקסיה אחרת ולא נולדתי ואין לי אמא ואיני יודע מה זה.. בעניין 4 זריקות באוויר, הבדיחה מספרת על שתפסה רק 3 פעמים. בשביל מה לזרוק אחד שכבר התנפץ לפני? חוץ מזה אני חש אליך אהבה וחיבה.
    סגור
  • טען עוד
  • כשאין לך מה לענות אתה מתחיל להתפלסף (ל"ת)
    רזיאל 25/01/2017 19:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 26.
    בהמשך לתגובה 4 מהיום ותגובה 14 אמש.
    I 25/01/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מורגש ג'יעג'וע ניכר לפוקעיסטים גם בהזזת מניות הבנקים ובעוד דרכים. אורדנונג מוסט זאיין אמר היקה הגרמני והתכוון סדר צריך להיות. נ.ב: אין קשר לליל הסדר.. נ.ב: חפשו בG את השיר צל עץ תמר ואור ירח של זוהר ארגוב בביצוע מדהים ברומניה של ילדה בת 7 שלא יודעת מילה עברית. ממש מרטיט.
    סגור
  • לעגלים
    דפנה 25/01/2017 20:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סימנתם לאיציק ירוקים. זה רק מראה כמה שאתם סתומים.
    סגור
  • ועוד המשך לתגובה 4 מהיום.
    I 25/01/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם העליות בוול ..ה FTSE100 האנגלי חותר למגע עם נקודת ה0 .
    סגור
  • 25.
    3% משהו חם על הקנה זו דעתי גרדיה בדרך (ל"ת)
    אליום עולה יפה 25/01/2017 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    לא תעבור את 1420 (ל"ת)
    פקיעה 25/01/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 23.
    כל המחקרים מגלים
    פרופ' אבירם 25/01/2017 15:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שאני ואיציק מתרוממים אל על. משחק מילים נכון , זהו שלא. תבואו גם מחר , אנחנו לא נהיה פה. אולי כן אולי לא , מי יודע. כדור פה כדור שם מה זה כבר חשוב.
    סגור
  • יודעים שאתה דפוק זה בסדר
    משה 25/01/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כבר התרגלנו לזה ואף אחד לא מתייחס אלייך פה ברצינות.
    סגור
  • דפוק זה בסדר? גולם (ל"ת)
    מה? 25/01/2017 19:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היכן הקללות והיריקות והגידופים וזיהום הלוע?
    מה קורה אתה חולה? 25/01/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככה זה חלש ולא מושך תשומת לב. נא הגבר המינון של הדברים. תודה.
    סגור
  • 22.
    מחבורת הזבל , כן זה אני
    איציק 100 25/01/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 7
    חחחחחחח
    סגור
  • עוד טעות גלמים
    דפנה 25/01/2017 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הייתם צריכים לסמן ירוקים כי הוא מודה
    סגור
  • ילד, תפסיק לחפור לנו כאן ! (ל"ת)
    שלמה 25/01/2017 17:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 21.
    אמרתי לכם שהיום יהיו ירידות נכון ?
    ד"ר ברוקולי 25/01/2017 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 10
    איזה גאון אני.
    סגור
  • האהבלים דופקים אדום כמו אצלי בלי להסתכל על מה.
    אחת ש 25/01/2017 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 7
    מי זה הברוקולי המסכן שקיבל אדומים?
    סגור
  • כן ממש גאון של אמא אתה
    אלי 25/01/2017 17:44
    הגב לתגובה זו
    13 0
    השוק עולה , תגיד לי אתה עיוור צבעים ???
    סגור
  • 20.
    וכל מילה מיותרת (ל"ת)
    ארקו החזקות 25/01/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 19.
    טאואר
    משה 25/01/2017 14:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קדימה אהובתי ל 21$ !!! בהצלחה למשקיעים תהנו
    סגור
  • 18.
    במקום שהבורסה הייתה טסה למעלה מקבלים פרורים (ל"ת)
    פרורים 25/01/2017 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 17.
    תזכרו מה רשמתי היום ירידות ! (ל"ת)
    פרופ אבירם 25/01/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 16
    סגור
  • אני מכיר את פרופ' אבירם(איצ100)
    וגם 25/01/2017 13:48
    הגב לתגובה זו
    2 20
    לא מכיר מיהו פרופ אבירם. מיצטער. נסה שנית.
    סגור
  • גם אני מכיר אותו
    מוחמד 25/01/2017 15:38
    הגב לתגובה זו
    19 0
    הוא דופק אצלנו כבשים חופשי חופשי
    סגור
  • דופק זה מזיין? (ל"ת)
    תגיד לי 25/01/2017 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • פרופסור בקיצור רושמים כך: פרופ'.
    היי 25/01/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    20 27
    מה שאתה רשמת יכול להיות פרופיל או פרופורציה או פרופוגנדה ועוד.
    סגור
  • הינך מתבקש כהרגלו לנהל הפה ולקלל
    ל 16+ 17 25/01/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    2 20
    ועוד דברים שכאלו. כך זה עדין מידי. אולי בדרך המשופרת אכן תגיע לסיפוקך.
    סגור
  • 16.
    כנסו כנסו
    א100 25/01/2017 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 24
    יפה , עכשיו אתם יכולים לצאת.
    סגור
  • דחוף (ל"ת)
    תחליף כדורים 25/01/2017 14:02
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • אתה מתכוון חבר.
    למי 25/01/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 11
    הנכון דווקא בצד של נותני כדורים( פסיכיאטר בהשכלתו)
    סגור
  • מה יפה?
    היי 25/01/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מי אמר שניכנסנו?
    סגור
  • 15.
    הבורסה ומניות הגז
    בני 25/01/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה קורה לבורסה שלנו על הפנים מניות הגז רק יורדות למרות הודעות טובות מאד מוזר אכזבה תורידו כבר את המס המוזר על רווחים בניירות ערך זה יעזור מאדד יגיעו משקיעים בשורות טובות
    סגור
  • 14.
    הצחקתם את הגויים (ל"ת)
    מגמה חיובית? 25/01/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מחכים למימושים סולידריות רק בירידות (ל"ת)
    בתל אביב 25/01/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    אם נגמור באדום (ל"ת)
    לא אתפלא 25/01/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 11.
    עוסקת בתחום הסרטן
    חברת סלזיון 25/01/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המגמה נמשכת: חברת ביומד אמריקאית רביעית נרשמת למסחר בבורסה בתל אביב במסגרת הרישום הכפול. מדובר בסלזיון (Celsion) שנסחרת ברשימה המשנית של הנאסד"ק בשווי של 44 מיליון דולר, אחרי שמתחילת השנה השיגה תשואה שלילית של 18.5%. סלזיון מניו ג'רזי עוסקת בתחום החם של האימונותרפיה - תרופות שרותמות את מערכת החיסון עצמה להילחם במחלות, ובמקרה הזה בסוגי סרטן שונים. המוצר המתקדם ביותר בצנרת המוצרים של סלזיון הוא מוצר לטיפול בסרטן הכבד, שנכנס לשלב III (המתקדם ביותר) של הניסוי הקליני.
    סגור
  • 10.
    שמעתם? (ל"ת)
    על יציבות 25/01/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    ארה"ב בשיאים הדאקס טס ואצלנו 0.3 (ל"ת)
    לא יאומן 25/01/2017 11:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    נבידאה מקווה לחתימת עיסקה
    גרין 25/01/2017 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי כל הודעה בנבידאה מעלה את המניה בעשרות אחוזים
    סגור
  • 7.
    עולים פי 3? (ל"ת)
    למה בעולם 25/01/2017 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    האכלתי אתכם עם בזק ...חחחחחח (ל"ת)
    קובי 25/01/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אתה שותק כמו דג כשכיל עולה בלי הפסקה (ל"ת)
    קובי=לא כיל 25/01/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    איזה יופי של עליות בארץ ובעולם
    רמי 25/01/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כייף .אני רוכש ומוסיף 10000 שקל היום
    סגור
  • יפה אמרת אבל לא דייקת (ל"ת)
    הדגש הוא בעולם 25/01/2017 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    דברים והתפתחויות מעניינים בביצה(בביצות).. (ל"ת)
    I 25/01/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • רגע שכחתי..
    I 25/01/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    10 0
    גם אנשי החוזים יזומברו בתאום עם שוחרי צדק והבנת העניינים.
    סגור
  • לא להיבהל.
    I 25/01/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סה"כ הצגת תכלית ויכולות בקטנה. וגם הבאת הצדק לשווקים הגוססים.
    סגור
  • FTSE100 האנגלי..על הגריל. (ל"ת)
    I 25/01/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • נכון לשעה זאת החוזיסטים נסוגים. (ל"ת)
    I 25/01/2017 12:00
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • לרון מהפוקעים
    I 25/01/2017 11:56
    הגב לתגובה זו
    19 0
    ראה אזהרה ברורה שנשלחה לכם אמש בסיכום היום בתגובה 14 שלנו. אל נא תהלך איימים. זמנכם חלף עבר לו.
    סגור
  • ל I
    רון מהפוקעים 25/01/2017 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אנו מרגישים פעילות עויינת לנו. מציעים לך לרדת מהעניין. אתה עלול להפסיד בקרב. ראה הוזהרת.
    סגור
  • מדד הבנקים עד כה בשיא יומי 0.68%+
    I 25/01/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לצורך המלחמה בפקיעה יש מצב להורדתם נכון לעכשיו.
    סגור
  • נכון לשעה זאת הבנקים הועברו ל0.20% - ..
    I 25/01/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תזכורת : ב10:51 עמדו 0.68%+..
    סגור
  • יתכן משחק מסויים בין הבנקים לכל השאר ב25 לסרוגין.
    I 25/01/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הניסוי וההבטחה מאמש בתגובה 14 וגם בחוזים יסתיים נכון לרגע זה ב 13:33PM. יש מצב שיימשך גם עד 18:30PM סגירת אירופה וגם 23:00PM סגירת ארה"ב.
    סגור
  • 3.
    כמה תהיה הפקיעה בדולר? (ל"ת)
    המתחזה 25/01/2017 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ארקו החזקות
    צחי 25/01/2017 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יום ירוק נוסף צפוי במחוזותינו בהצלחה לכולם בתקווה לעוד שלוש וחצי אחוזים ויותר. יום נפלא לקרן השקעות
    סגור
  • שלוש וחצי אחוז. בחיים. אפילו אם חו"ל יטוס עשרה אחוז. (ל"ת)
    בחיים לא יהיה 25/01/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 1.
    למה השתיקה סביב ליויתן?????????????????????????
    לביזפורטל 25/01/2017 08:27
    הגב לתגובה זו
    8 20
    הפרויקט הגדול, היקר ,והחשוב ביותר לכלכלת ישראל מאז קום המדינה ,ולא שומעים כלום? רוצים לדעת מה קורה שם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • בהנפקות ומסחר ...
    ברציו מתעסקים 25/01/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רציו פטרוליום... בגלל זה אתה לא שומע כלום..רוצים שיעבור חלק
    סגור