דו"חות סלקום: חושפת נתונים לגבי סך המצטרפים ל"סלקום TV" - צפו במספרים

חברת הסלולר איבדה 125 אלף מנויים ב-2014. הצליחה לרשום רווח נקי של 351 מיליון שקל ב-2014
סלקום. משרדי החברה בנתניה, צילום: יח"צ
חברת סלקום -2.2% סלקום 3,420 -2.2% סלקום בסיס:3,497 פתיחה:3,497 גבוה:3,504 נמוך:3,365 תמורה:11,045,252 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הנמצאת בשליטת דסק"ש של קונצרן IDB פרסמה הבוקר את התוצאות הכספיות לשנת 2014 וגם סיפקה הצצה ראשונית לגבי כמות המצטרפים לסלקום TV. בדומה לפרטנר, ההכנסות ירדו אך הרווח נשמר ובסיכום שנתי אף עלה הודות לתוכנית התייעלות. החברה איבדה 125 אלף מנויים בשנת 2014.
בסיכום הרבעון האחרון לשנת 2014 ההכנסות ירדו ב-5.7% לעומת התקופה המקבילה ב-2013 ל-1.1 מיליארד שקל והרווח הנקי ירד ב-46.1% ל-55 מיליון שקל. בסיכום השנה כולה התוצאות נראות טוב יותר עם הכנסות של 4.6 מיליארד שקל (ירידה של 7.2% לעומת שנת 2013) ורווח נקי של 351 מיליון שקל (שיפור של 22.3%).
מנכ"ל סלקום, ניר שטרן התייחס להשקת סלקום TV: "אנחנו מרוצים מההשקה המוצלחת של 'סלקום TV' וצופים שנסיים את הרבעון הראשון של שנת 2015 עם למעלה מ-20 אלף לקוחות TV. הישג זה הינו מעבר לציפיות הגיוס המקוריות שלנו, וזאת עוד בטרם השקת חבילות טריפל". לשם השוואהמציינים בסלקום כי בשנת 2014 כולה גייסה YES 31 אלף מנויים ו'הוט' איבדה 22 אלף מנויים.
בהתייחס לתוצאות אמר ניר שטרן: "גם בשנה זו של תחרות עזה בשוק הסלולר ממשיכה קבוצת סלקום להציג תוצאות פיננסיות טובות, שבאות לידי ביטוי בתזרים מזומנים פנוי של כ-1.2 מיליארד שקל, ברווח נקי של 354 מיליון שקל וגידול בהכנסות ממכירת ציוד קצה. אנו ממשיכים לנקוט בצעדי התייעלות במטרה להתאים את מבנה ההוצאות לרמת התחרות הגבוהה בשוק. מהלכי ההתייעלות שהובלנו בחברה מאז המיזוג עם נטוויז'ן הביאו לחסכון בהוצאות של כ-850 מיליון שקל במונחים שנתיים".
דירקטוריון החברה החליט לא לחלק דיבידנד בגין הרבעון הרביעי של 2014, לאור התחרות המוגברת בשוק והשפעתה השלילית על תוצאות החברה ועל מנת להמשיך ולחזק את מאזן החברה.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה