דלתא מדווחת על הכנסות של כ-340 מיליון דולר ברבעון השלישי
קבוצת דלתא שבשליטת אייזיק דבח, פרסמה את דו"ח פעילותה הכספית לרבעון השלישי והציגה עלייה של 15% בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה. סך הכנסות החברה ברבעון השלישי - כ-340 מיליון דולר. החברה השלימה סגירת 13 חנויות לא רווחיות, 6 מהם ברבעון השלישי.
במהלך הרבעון השלישי, השלימה דלתא את רכישת מותגי הפרימיום של תאגיד האופנה הבינלאומי, VF Corporation, ששולבו לראשונה בדו"ח החברה. ועם זאת, פעילות הפרימיום הביאה עמה הוצאות תפעול גבוהות, כאשר הוצאות המכירה ושיווק ברבעון השלישי גדלו ב-35% והסתכמו ב-82.8 מיליון דולר. הוצאות ההנהלה וכלליות עלו ב-37% ל-17.2 מיליון דולר.
הרווח התפעולי בניטרול הוצאות חד פעמיות נאמד בכ-24.3 מיליון דולרים, עלייה של כ-8% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2016. הרווח הנקי בנטרול הוצאות חד פעמיות עמד על כ-14.5 מיליון דולרים, עלייה של כ-12% בהשוואה לרבעון המקביל, והרווח המתואם למניה עמד על 0.57 דולר, זאת לעומת רווח של 0.51 ברבעון המקביל - עלייה של כ- 12%. ה- EBITDA (רווח התפעולי לפני פחת והפחתות) ברבעון השלישי הסתכם ב-28.7 מיליון דולר לעומת 27.1 מיליון דולר, גידול של 5% מהרבעון המקביל בשנה שעברה.
על פי הדו"ח אותו פרסמה, מתכוונת קבוצת דלתא להתמקד ביצירת מותג פרטי ולהציע את מוצרי החברה באמאזון, כמו גם להרחיב את פעילותה באסיה ובדרום אמריקה.
מיכל אלשיך, אנליסטית בכירה באקסלנס ברוקראז': "אנו לא רואים טריגר מספיק חזק להיחשף למניה בתמחור ובסיכוני השוק הנוכחיים. ב-2018 צפויה שנה טובה יותר עקב חוזה ck והמשך התייעלות בפרימיום. דלתא אמנם מתמודדת יפה ביחס לרשתות האופנה בארה״ב (מה גם שהיא בעיקר בסיטונאות). כפי שניתן להבין, מצב השוק, בייחוד בארה״ב, עדיין מאוד מאתגר". בהתאם לכך, ממשיכה אלשיך להמליץ על המניה בתשואת שוק במחיר יעד של 105 שקל ביחס ל-113 בשוק.
- דלתא מותגים: זיכיון להפעלת חנויות BBW בגרמניה; המניה קופצת
- מנכ"לית דלתא מותגים: "ויקטוריה ו-BBW הם מנועי צמיחה גדולים; אנחנו בוחנים מותגים נוספים"
בתוך כך, מניית דלתא יורדת הבוקר 1.3% ביום מסחר רביעי ברציפות של ירידות ורושמת תשואה שלילית של 2.9% מתחילת החודש.