ניהול עסק
צילום: FREEPIK

איך אוטומציה עסקית עוזרת לעסק שלכם למכור יותר?

?בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מגלים את העולם של אוטומציה עסקית.
מהרגע שהעסק התחיל להשתמש באופן קבוע באוטומציה עסקית, ניתן לראות בצורה ברורה עליה בהכנסות של העסק ובעלי העסקים רואים תפוקה טובה יותר באגף המכירות, התפעול והאדמיניסטרציה.
אז מה הקסם באוטומציה העסקית ומה היא באמת עושה כדי להגדיל את המכירות בעסק?
תוכן בחסות |

אוטומציה עסקית יכולה לסייע במגוון אופנים והנה 3 לדוגמא:

 

סיוע בתהליכי מכירה

האוטומציה העסקית מאפשרת ביצוע פעולות בצורה מסודרת שאופיינה מראש, מה שאומר שכל ליד שנכנס לעסק שלכם, לא משנה מאיזה ערוץ תקשורת הוא מגיע (פייסבוק, אינסטגרם, גוגל אדס ועוד), נכנס ישירות לרשימה מסודרת של לקוחות פוטנציאליים. הפעולה הזו גורמת לקבלה מסודרת של לידים אל העסק שלכם ומוודא שכל פניה של לקוח פוטנציאלי תענה בהתאם ולא תיפול בין הכיסאות - מה שעוזר למנוע פספוס של מכירה.

בנוסף המערכת עוזרת לאיש המכירה להכיר את הלקוח לעומק, היסטוריית השיחות איתו, הצעות המחיר שנשלחו והרכישות שלו נמצאות בכרטיסיית הלקוח שלו, וכך גם אם הוא הגיע לאיש מכירות חדש שטרם מכיר אותו, הלקוח עדיין יקבל את השירות הכי מקצועי ואישי בעזרת הידע שהמערכת שמרה עליו.

הצעות מחיר אוטומטיות

הוספת אוטומציה עסקית לנושא של הצעות מחיר הוא פתרון די מקובל היום. המערכת יכולה להיות לשלוח הצעות מחיר בצורה מהירה ויעילה.

הלקוח הפוטנציאלי מקבל שירות מיידי ואתם לא צריכים לחשוש מכך שהוא יפנה לנותן שירות אחר, בזמן שהוא חיכה לקבל מענה מכם.

בנוסף המערכת מבצעת פעולות של מעקב אוטומטי אחר סטטוס הצעת המחיר ועוזרת לקדם מכירות. במידה והלקוח לא השיב להצעת המחיר תוך X ימים, אז ישלח אליו SMS לתזכורת ו/או תיווצר משימה למנהל המכירות ליצור קשר לבירור סטטוס. ובמידה והצעת המחיר נחתמה, נוכל להפעיל תהליך אוטומטי אשר הופך את המתעניין ללקוח ומבצע פעולות נוספות.

סיוע באדמיניסטרציה של העסק

לקוח חדש הצטרף אליכם? מזל טוב!

מעתה יש לא מעט פעולות ידניות שאתם נאלצים לבצע על מנת שהלקוח יתחיל לקבל את השירות עליו הוא שילם. אוטומציה עסקית יכולה לתת לכם מענה לכל השלבים הרלוונטים לדוגמא: לשולח ללקוח מייל "כיף שהצטרפת אלינו", הוצאת דרישת תשלום במידת הצורך, הוספה של הלקוח לרשימת הדיוור הרלוונטית, פתיחת הלקוח במערכת הנהלת החשבונות, חיוב באמצעות כרטיס אשראי ועוד.

 

לסיכום, אלה רק 3 דוגמאות למה שאוטומציה עסקית יכולה לעשות לעסק שלכם, אל תשארו מאחור!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: ChatGPTצילום: ChatGPT

דמוגרפיה פוגשת את הכסף הגדול: Longevity נדל״ן


מה מושך את ההון הגדול לענף הדיור המוגן, מי הם השחקנים המרכזיים בתחום, אילו רשתות מובילות את השוק, ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים 


נושאים בכתבה דיור מוגן

בישראל של השנים האחרונות, תחום הדיור המוגן הפך מאפיק נדל"ני נישתי למוקד משיכה חזק עבור חברות הענק במשק וגופים מוסדיים. עם ביקושים הולכים וגדלים, תשואות יציבות, ותמיכה של מגמות דמוגרפיות ארוכות טווח, קרנות, בנקים וחברות ביטוח מתחרות על מקום בחזית הענף. מה מושך את ההון הגדול לענף? מי הם השחקנים המרכזיים? אילו רשתות מובילות את השוק? ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים? 

מה מניע את שוק הדיור המוגן בישראל?

השקעה בדיור מוגן בישראל מתבססת על שלושה מנועי צמיחה מרכזיים: ביקוש יציב, דמוגרפיה צפויה ומודל הכנסות רב שכבתי.
הזדקנות האוכלוסייה:  לפי הדיווח של משרד הממשלה ומשרד הבריאות, בשנת 2022 כבר נמנו בישראל כ-1.2 מיליון בני 65 ומעלה שהם כ-12.4% מהאוכלוסייה והתחזיות מצביעות על גידול משמעותי עד 2035. אז צפוי מספרם להגיע ליותר מ-1.6 מיליון, כמעט 14% מהאוכלוסייה
תוחלת חיים גבוהה: כיום עומדת תוחלת החיים בישראל על כ-80.7 שנים בקרב גברים וכ-84.8 שנים בקרב נשים. נתון זה ממקם אותנו במקום גבוה יחסית, ומעיד על מגמת התארכות חיים שפועלת כיום במדינה. הביקוש למגורי איכות עם שירותי קהילה ותמיכה רפואית צפוי להמשיך ולגדול.
מודל הכנסות יציב: הרשתות פועלות בשיטה המשלבת פיקדון ראשוני (לעיתים של מאות אלפי עד מיליוני שקלים) עם דמי אחזקה חודשיים היוצרים תזרים חודשי בטוח לצד רווחי הון בשלב החתימה והאכלוס. בנוסף, שיעורי התפוסה ברשתות המובילות גבוהים גם בתקופות כלכליות מאתגרות.

רשתות הדיור המוגן המושקעות והמובילות בישראל 

בישראל פועלות כ־11 רשתות גדולות ועוד עשרות קטנות, המפעילות יחד כ־93 בתי דיור מוגן עם כ־14,500 יחידות דיור.

מי הם המשקיעים הגדולים?

הענף הישראלי ראה בשנים האחרונות כניסה של משקיעים מגוונים- מבנקים ועד חברות ביטוח וקבוצות נדל"ן ענק:

יתרונות ההשקעה לשכבות הביניים

כניסת החברות הגדולות והגופים המוסדיים לתחום הדיור המוגן אינה רק מהלך עסקי. היא גם מנוף משמעותי להרחבת הנגישות עבור שכבות הביניים. היקפי ההשקעה הגבוהים מאפשרים לרשתות להקים מתחמים בקנה מידה רחב, לשלב מספר רמות שירות ומחירים, ולהציע יחידות דיור בגדלים שונים. כך, שגם מי שמחזיק בהון מוגבל יחסית יכול למצוא מענה מתאים. בנוסף, לגופים גדולים יש יכולת לנצל יתרונות לגודל: מימון זול יותר, ניהול תפעולי יעיל, ורכישת שירותים בהיקפים גדולים ולהוזיל חלק מהעלויות לדייר הסופי. במודלים אלה, הפיקדון הראשוני מוחזר ברובו ליורשים, והדיירים בוחרים את סל השירותים שמתאים להם.
התוצאה היא שלזוגות פנסיונרים מהמעמד הביניים נפתח חלון הזדמנויות ליהנות ממגורים בסביבה מוגנת, עם שירותי בריאות וקהילה פעילה.