
יתרון "בלתי הוגן" בעסקים – מאות לידים ביום
2018 הולכת להיות שנה של פריצת דרך בתחום ה-B2B, תחום שקשה מאוד להשיג בו יתרונות שיווקיים. בניגוד לתחום הקמעונאות, שבו היתרון הראשי מגיע ממיקום מנצח, לעסקים שמשרתים עסקים אחרים אין את אותו היתרון מבחינת מיקום שמביא להם לקוחות עסקיים.
עד היום.
כל עסק שמחזר אחרי לקוחות עסקיים מכיר את הבעיה: איך להגיע ללקוחות פוטנציאליים בדיוק ברגע הנכון, שבו הם זקוקים לשירות? וגם אם הגעת מדי פעם ללקוח כזה, איך לחזור על הפעולה שוב ושוב וליהנות מכמות בלתי פוסקת של לידים?
אחרי למעלה מ-18 שנות ניסיון בייעוץ עסקי לעשרות אלפי עסקים בישראל ובעולם, אלעד הדר מכריז שהוא מצא את הנוסחה שתשבור את תקרת הזכוכית – אבל רק ל-2 עסקים מכל תחום.
יתרון בלתי הוגן? בהחלט, כמו כל דבר בחיים, יהיו את אלו שיזהו את ההזדמנות מהר יותר וישריינו לעצמם את היתרון הזה.
בעולם ה-B2B רווי התחרות, אלעד הדר אומר שזה אפשרי עם הרעיון החדשני "קניון העסקים" הראשון, הרבה יותר ממשרד.
קניון העסקים לוקח את השיווק בתחום ה-B2B צעד ענק קדימה, עם "כוורת" של עסקים שכולם משרתים עסקים אחרים בהבדל משמעותי: הקניון מרכז תחת קורת גג אחת את כל נותני השירותים לעסקים.
זה לא נגמר כאן, כי לא מדובר בעוד "בניין משרדים" אלא בגוף דינמי שמעניק לעסקים השוכרים ערך מוסף שלא נשמע כמותו עד כה, עם אולמות הרצאות וכנסים, חדר הקלטות וידאו ושידורי LIVE, רישות בלתי פוסק וגם ייעוץ עסקי חינם.
נשמע מעולה אבל יש מגבלה: "לכל היותר 2 עסקים מכל תחום יוכלו לשכור משרדים במתחם" מסביר הדר, "המטרה היא לשמור על מגוון עסקי עשיר ואפשרות אמתית לדיירים להפנות לקוחות מאחד לשני. המהירים להצטרף ירוויחו מהמיקום ברמה כזאת שהשכירות שלהם תהפוך להוצאה שיווקית!"
פותח סניף בת"א ברבע ממחיר השוק
אורחן דנילוב הבעלים של דפוס פרסקו מחזיק כיום ב-600 מטר בצפון הארץ. תקופה ארוכה חלם לפתוח סניף במרכז אבל איך שלא הפך את זה העלות הגיעה לאזור של 20-30 אלף ₪ בחודש כולל שכירות, חשמל, ארנונה, דמי ניהול, שיפוץ, ריהוט, תקשורת, אינטרנט וכו'. כעת, בפחות מ-4,000 ₪ כולל חנייה יש לו את כל אלה והרבה מעבר לכך: הוא נהנה מגישה לחדרי ישיבות, חדר צילום וידאו, שירותי ייעוץ חינם והכי חשוב קשרים עם אורחי הבניין שיגיעו עד 1,000 איש ביום.
מחיר המשרד יותר זול מההוצאות על אולמות הרצאות
אהוד המאירי, ממשרדי השמאות המובילים בת"א הוציא עד היום אלפי שקלים בחודש על אולמות הרצאות. תקופה ארוכה הוא חיפש פתרונות להוזלת העלויות הגבוהות ולדבריו באף בניין שטחים משותפים כמו WEWORK, SOSA ואחרים הוא לא מצא אולמות הרצאות בגדלים נורמליים. הוא הצטרף ל-Success Center אחרי שבחישוב פשוט ראה שהשכרת המשרד עולה פחות מכפי שהיה מוציא על אולמות בחודש, והערך המוסף של השיווק הפנימי בבניין ישפר את הכנסות העסק באופן מהותי.
"מחפש להגדיל את ההכנסות, לא את ההוצאות"
גרגורי קבלן שיפוצים מצפון הארץ שכר בקניון החדש את המשרד הקטן בתל אביב, בידיעה שלא הגודל קובע אלא המיקום והערך המוסף. "לא אכפת לי מה גודל המשרד, אני מגיע למרכז מדי פעם לפגישות וצריך מקום לשבת בו. ב-Success Center אוכל להזמין את אחד מחדרי הישיבות אבל מעבר לזה אני רואה את הפוטנציאל להיות חלק מקהילה עסקית כזו מדהימה ומההזדמנות שבה. מבחינתי השכירות היא תקציב שיווק כי אני מחפש להגדיל את ההכנסות ולא את ההוצאות!"
מקים עסק חדש רק כדי להיכנס לקניון
תומר לוי, יזם ובעל עסק מצליח בתחום הפיגומים, זיהה את הפוטנציאל בקניון העסקי שאלעד הדר פותח ומיד החליט לקחת משרד. "ברור לי שכל משרד שיהיה שם וייתן שירות לעסקים ירוויח הרבה. קנה אותי הרעיון שזה מוגבל לשני בעלי מקצוע ומיד התחלתי לחשוב מה יכולת להיות שירות שיהיה לי קל לספק ושכל משרד בתוך המרכז יצטרך וגם בעלי מקצוע מחוצה לו ולכן אחרי מחשבה קצרה בחרתי לפתוח חברה שתספק שירותי אדמיניסטרציה ומענה אנושי לדייר הבניין ולעסקים מבחוץ" הוא אומר.
יוצא מהבית ונחשף לאלפי עסקים
יוסי סופר, טכנאי מחשבים שעובד עד היום מביתו בפרדס חנה, לא רצה לפספס את ההזדמנות: "החלטתי להצטרף לקהילה העסקית הזו מתוך הבנה שעצם הנוכחות שלי שם לא רק חושפת אותי לקהל של 500-1000 עסקים ביום על בסיס קבוע אלא גם לכל הסביבה העסקית לה אני זקוק בעסק שלי."
רשימת הטבות שלא נשמע כדוגמתה
'הקניון העסקי' ייפתח ב-01.05 במגדל 'שהם' היוקרתי בשדרות ההשכלה בתל-אביב, עד לאחרונה מקום משכנם של משרדי ארנסט אנד יאנג ממשרדי רו"ח הגדולים בישראל. הקניון ישתרע על פני 2,500 מ"ר ובו כ-80 משרדים במגוון גדלים.
אבל החידוש שמושך את כל תשומת הלב הוא מגוון השירותים החדשים שהקניון העסקי יציע לדייריו בלבד, רשימה שלא נשמע כדוגמתה בעולם: מעבר לשירותי משרד וטלפוניה מתקדמים, משרדים וחללי עבודה משותפים, שייכללו במחיר השכירות הקניון מציע שירותי שיווק פנימיים נון-סטופ דרך מסכי טלוויזיה חכמים בכל רחבי החלל, שיקדמו את העסקים השוכנים בו, אפשרויות שימוש בכלי שיווק מתקדמים כמו חדר צילומי וידאו מתקדם ועוד. נקודות בונוס יינתנו על כל הפניה בין השוכרים אותן ניתן יהיה לנצל לטובת שיווק מוגבר, הדיירים יקבלו הדרכה כל השנה בשיווק וקידום מכירות, התגברות על התנגדויות למכירה ועוד. וכל זה ללא תוספת תשלום.
מי שלא ימהר יאלץ להמתין לבניין הבא
26 משרדים אוכלסו כבר ותחומים מסוימים כבר נתפסו כמו אדמיניסטרציה, שיפוצים לעסקים ועוד, הם יאלצו כבר להמתין לבניין הבא.
יש תקווה גם למי שנשאר בחוץ, לדברי אלעד הדר מדי יום מגיעות אליו פניות מיזמים שרוצים לפתוח קניון עסקי במודל Success Center בערים אחרות ואפילו במתחמים לא מוצלחים במודל FIXPRICE ודומיהם שמעוניינים להסב את המתחם.
"כמו בקניוני שופינג רגילים, הרעיון פה הוא לא עסקת הנדל"ן אלא פתרון עסקי כולל. ידוע כי עסק שמרשת את עצמו יצליח למשוך יותר לקוחות. שירות בקניון העסקי החדש היא תקציב שיווק במיוחד לאור עלויות השכירות הסבירות, שמתחילות מ-3,000 ₪ בלבד וכל הערך המוסף הכלול במחיר" מסכם אלעד הדר.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
לשאלתי אילו תחומים נותרו פנויים מר הדר ציין כי נותר מקום לעוד רו"ח אחד, חברת קידום אתרים וכו' אך ראיתי שהכי פשוט לתת לכם את הפרטים ותוכלו לבדוק ישירות מולו.
ניתן לפנות בטלפון 03-5615200, דרך אתר הבית www.successcenter.co.il או דף הפייסבוק של קניון Success Center.
- 1.בצלאל קדם 10/01/2018 14:06הגב לתגובה זומציע לכל עסק שנותן שירות לעסקים אחרים להרים טלפון ולהגיע לפגישה. אתם רוצים להיות שם כשזה קורה!