מהפך? ב-2019 השימוש במובייל יעבור את הצפייה בטלוויזיה
ב-2019, על פי הערכת חברת המחקר והייעוץ eMarketer, *השימוש היומיומי בארה"ב במובייל, במכשירי הסמארטפון, יעבור את משך הצפייה היומי בטלוויזיה. החברה מעריכה שהצפייה הממוצעת היומית של בוגר אמריקאי בטלוויזיה תעמוד על 3 שעות ו-35 דקות, 8 דקות פחות מהשימוש המוצע היומי במובייל.
בקרב שכבות הגיל הצעירות יותר, 18-34, השינוי המשמעותי כבר התרחש בשנת 2017. על פי נתוני נילסן, ברבעון ה-3 של 2018, אמריקאים בני 18-34 צפו בטלוויזיה פחות משעתיים ביום, לעומת כשעה יותר מכך במכשיר הטלפון הנייד. מטבע הדברים, תקציבי הפרסום מנווטים ביחס ישר למספרים. לפי מחקר גלובלי חדש של PwC ההוצאה לפרסום במובייל תעמוד על 86.3 מיליארד דולר ב-2019 מול 70.6 מיליארד דולר בטלוויזיה, כולל פרסום בטלוויזיה דרך מערכות דיגיטליות (Adressable ו-Connected TV).
ההוצאה העולמית לפרסום בדיגיטל. מקור: PwC
בתוך כך, ההוצאה לפרסום בטלוויזיות ה-IP המגישות פרסום מטורגט בשיטת האינטרנט (Adressable ו-Connected TV), צפוי לעלות ב-13.8% בממוצע ל-72.8 מיליארד דולר ב-2023.
"התמה המרכזית של עולם המדיה הצומח היא שהוא פרסונלי והרבה יותר דיגיטלי. השימוש במדיה מעוצב על ידי, ועבור המשתמש או המשתמשת להנאתם וסיפוקם האישי, ונצרך באמצעות מכשירים אישיים". כך מסבירים כותבי הדו"ח של PwC הצופה קדימה עד לשנת 2023. "חברות, בהתאם, תופרות את מה שהן מציעות לצרכנים ואת המודל העסקי שלהן כך שינוע סביב ההעדפות הפרסונליות של המשתמשים. הן עושות זאת באמצעות מינוף של דאטה וזיהוי דפוסי שימוש כדי לשווק את המוצרים שלהן לא לקהל של מיליונים אלא למיליוני פרטים אינדיבידואליים".
אינדיקציות נוספות לצריכה אינדיבידואלית ופרסונלית מגיעות מהמכונית האוטונומית והבית החכם. ב-5 השנים הבאות, עוזרי האודיו החכמים כדוגמת אלקסה של אמאזון ימצבו את עצמם כמכשיר המרכזי של הבית החכם. הבעלות על מכשירים אלו צפויה לעלות ב-38% עד 2023 ותגיע ל-440 מיליון מכשירים מסביב לעולם. הנחת העבודה היא שהרמקולים החכמים יהפכו לנתב הביתי המרכזי שדרכו יעברו כל מה שקשור באודיו לרבות מוסיקה, חדשות, פודקאסטים ופרסומות.
רמקולים אלו יהפכו את השימוש בקול לזירת תחרות עתידית. פעילות מדיה שתונחה ותופעל על ידי קול תהיה נוכחת ופרסונלית יותר ובהתאם חברות יידרשו לקבוע לעצמם אסטרטגיית עבודה בגזרת הקול.
"החלק האחרון בפאזל" כפי שמגדירים אותו כותבי המחקר, "יהיה השקת דור ה-5G של האינטרנט". בעולם שבו המובייל הוא כבר הדרך המועדפת לגלישה באינטרנט, ה-5G יציג צינור חדש לתעבורת מידע ותוכן פרסונלי. עם מהירות שהיא פי 100 ממה שאנחנו מורגלים כיום ויכולת תעבורת מידע שהיא פי 1,000 מהיום, ההשפעה של דור ה-5G תורגש בכל תעשייה, ממפעלים ותי חרושת ועד לשירותי רפואה, עבור דרך קמעונאות ותחבורה.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
* נדרש לציין כי מתודת המחקר סופרת שעת צפייה בטלוויזיה לצד שימוש במסך אחר, מובייל או טאבלט, כשעת צפייה בטלוויזיה ובמקביל כשעת שימוש בסמארטפון.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.89% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.89% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
