Mip formats international pitch
צילום: צילום גולשים

בגמר תחרות הפורמטים של MIP: האיש שהתכתש עם מירי רגב - ואנשי קרקס ישראלים

מבין 500 הצעות, נבחרו חמש - שתיים מהן מישראל. תנין הפקות עם HERO OR ZIRO, וצמד אנשי הקרקס יניב סוויסה ולירז מיה שגריר עם X Y Z. הפרס: 20 אלף אירו
אלכסנדר כץ | (1)

2 קבוצות ישראליות יתמודדו בשעות הקרובות (יום א') בתחרות הפורמטים הבינ"ל של MIP שתתקיים במתחם יריד הטלוויזיה בקאן. השניים הם אנשי הקרקס יניב סוויסה ולירז מיה שגריר, וחברת תנין הפקות.

 

הפורמט הראשון של סוויסה ומיה שגריר שאוב מעולמות הקרקס, ונקרא X Y Z. סוויסה הוא אקרובט ובעלים של קבוצת קרקס  Yהגדולה בארץ, ושגריר היא בעלים של סוכנות ליהוק אמני קרקס בינ"ל. במוקד ההצעה שהגישו ל-Mip formats international pitch, מעין מכונה כמו מכונות הבובות בקניון, אבל אינושית. משתתף סלבריטי אמור לזכות בתמיכת חבריו, זוכה בבובות מלאות בכסף, ואם לא – הוא נזרק למעין בור מלא בנוזל ירוק.

 

שגריר סיפרה לאייס בשיחה מקאן איך נולד הפורמט: "יניב תכנן את המעליות בשעשועון מי למעלה עם ארז טל וישראל קטורזה, וזכה בתכנית הדבר הגדול הבא, ואז עלה הרעיון לכתוב פורמט שמתכתב עם העיסוק שלנו בקרקס. שלחנו את הפורמט לתחרות לעלינו לגמר.

 

המתחרה השני היא חברת 'תנין הפקות', לה יש כבר ניסיון עם מכירת פורמטים לחו"ל. החברה הגישה הצעה לפורמט בשם HERO OR ZIRO שיצרו בעלי 'תנין' גילי גולן יחד עם שראל פיטרמן. במוקד ההצעה עומד על במה מבנה גדול עם הספרות 1000000, כאשר בספרה 1 עומד מתמודד שאמור לנמח את המתמודדים בנמצאים בספרות אפס. כל ניצחון שכזה מעניק פרס כספי שהולך וגדל עד לפרס הגדול – מיליון דולר.

גולן, שבשנה האחרונה שמו עלה בהקשר לריב מתוקשר במיוחד עם שרת התרבות מירי רגב, שהגיע גם לבית המשפט והסתיים, אמר בשיחה מקאן: "אני מתרגש. עוד מעט אני עולה לספר על הפורמט, ואני מקווה שזה יתפוס".

 

את תחרות הפורמטים מלווה חברת הפצת התוכן all3media, שתעניק 5,000 אירו פרס לזוכה במקום הראשון, ובנוסף 15 אלף אירו לפיתוח הפורמט וליווי בהפצתו. לתחרות הנוכחית הוגשו 500 הצעות, מתוכם נבחרו חמישה בלבד, שניים מהם ישראלים. בשעה הקרובה תחל התחרות במסגרתה יעלו המתמודדים ל-5 דקות פיץ' בו יציגו את הפורמט, עוד 3 דקות שיחה עם השופטים. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    שי 03/04/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.