נאייקס רכשה חברת טכנולוגיה פיננסית ברזילאית ב-22 מיליון דולר
נאייקס, פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם, הודיעה היום על רכישת VMtecnologia, חברת טכנולוגיה בעולם השירות העצמי האוטומטי, שבסיסה בברזיל.
לפי נאייקס, הרכישה תרחיב משמעותית את נוכחותה בשוק הברזילאי ובאמריקה הלטינית, ותציע פתרונות לשירות עצמי. הטכנולוגיה של VMtecnologia פועלת בכ-2,400 רשתות קמעוניות, ביותר מ-18 אלף נקודות מכירה לא מאוישות, במגוון תעשיות כמו מכירה אוטומטית, חנויות נוחות בשירות עצמי (מיקרו מרקט), מכבסות אוטונומיות, חדרי משחקים, טרקלינים בשדות תעופה ועוד.
נאייקס צופה שהרכישה תתרום מיידית לרווח הנקי שלה. מחיר הרכישה מייצג שווי של 22 מיליון דולר, שישולם בחלקו במזומן והיתרה במזומן או בהון עצמי, בכפוף לעמידה ביעדי רווחיות שנקבעו. הסגירה צפויה להתקיים ברבעון השני של 2024, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים.
מנכ"ל ויו"ר נאייקס, יאיר נחמד, אמר לאחר העסקה כי, "היכולות שלנו בשילוב עובדי VMtecnologia, יגדילו את נתח השוק של החברות, באזור אף יותר. שוק השירות העצמי האוטומטי הברזילאי במגמת צמיחה חזקה. VMtecnologia פועלת כשוק אטרקטיבי בעל פוטנציאל משמעותי. הציפייה היא לצמיחה שנתית ממוצעת של יותר מ-10% בשנים הקרובות. הרכישה מרחיבה מיידית את שוק היעד של נאייקס ומגדילה משמעותית את חדירתנו לשוק השירות העצמי האוטומטי בברזיל ובאמריקה הלטינית".
מנכ"ל VMtecnologia, אדוארדו מוניז, הוסיף כי, "ההון מהעסקה ישמש לצמיחה והתרחבות של VMtecnologia בברזיל ובאמריקה הלטינית. העסקה התקיימה בתמיכה הגדולה של Pipeline Capital, שהיתה אחראית על מבנה פרויקט גיוס הכספים, ועזרה לנו לאורך כל התהליך - מהשיחה עם בעלי העניין ועד לשלב הסופי של החתימה על העסקה".
- 1.dw 09/03/2024 09:44הגב לתגובה זונאיקס אמנם צומחת אבל רווח נקי? אין. שווי של מיליארד דולר לחברה שלא מצליחה להרוויח זה בעיה.
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
