ממשיכה לחגוג באזרחות: השופטת בדימוס כרייף עם קמפיין נוסף
השופטת בדימוס אתי כרייף, שעזבה את כס השיפוט בשל פרשת "מין תמורת מינויים", ממשיכה לחגוג בחייה האזרחיים. כרייף קטפה קמפיין חדש – ותהיה הפרזנטורית של חברת "סמארטק טכנולוגיות" העוסקת ברפואה אסתטית.
סמארטק טכנולוגיות משווקת בישראל מכשור לקוסמטיקאיות ורופאים. היא החברה תצא בקמפיין פרסום רחב היקף בהיקף של כשני מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום Women Media. הסלוגן של הקמפיין יהיה "יופי של בחירה חכמה".
הקמפיין החדש יכלול מיתוג מחדש של הלוגו והשפה הפרסומית שמטרתו הצגת הטכנולוגיה המתקדמת לטיפולים אסתטיים של החברה. הקמפיין שיעלה באביב יופנה לקהל קוסמטיקאיות ויכלול רשתות חברתיות, דיגיטל רוחבי וסרטוני וידאו.
ומה הסיבה בבחירתה של השופטת בדימוס? "כרייף נבחרה כפרזנטורית בשל היותה אישה בשלה וחזקה המשלבת נשיות, הישגיות ועוצמה", מסרה אור ביסמוט, מייסדת "סמארטק טכנולוגיות". לדבריה, "אלו ערכים המתאימים לחברתנו ומדברים ללקוחותינו. מדובר באישה מטופחת במיוחד שעולם הביוטי קרוב לליבה. היא רהוטה, אינה מתנצלת ועומדת על שלה, תמיד מתוקתקת ונראית נהדר. זו הזדמנות מצוינת וייחודית עבורנו להמחיש את החדשנות הטכנולוגית בתחום המכשור והחיבור הנכון שלה לקהלי היעד שלנו".
- "להעמיד את שטייף בפני כיתת יורים": "שמח" בתוכנית של אתי כרייף ברדיוס
- ג'וב רודף ג'וב: אתי כרייף תגיש תוכנית ברדיוס 100FM
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כרייף עבדה בתחילה על פי משנה סדורה אותה ניסח לה עוד בקיץ הקודם איש יחסי הציבור עופר גולן. היא התראיינה ל"עובדה" בראיון שעשה הרבה מאד רעש, יום לאחר מכן כבר הייתה ב"שישי עם אילה חסון", ומשם החלה לפקוד אולפני טלוויזיה כפאנליסטית. היא גם שוקדת על סדרת הרצאות והוצאת ספר, ואף התפקדה לליכוד, כשהכיוון העתידי שלה הוא להגיע ככל הנראה לכנסת. על הדרך היא גם קיבלה דמות בארץ נהדרת.
בנתיים גולן הודיע על עזיבת תפקידו, וכרייף שכרה את שירותיו של אורי צרור, "ילד הפלא של עולם היח"צ", שלוקח אותה לכיוונים יותר בידוריים. היא החלה לפקוד השקות ולפי דיווח בוואלה, קיבלה על הגעה להקרנה של סרט לא פחות מ-10,000 שקלים. היא גם שוקלת הצעות לקחת חלק בתוכניות ריאליטי שונות.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
שני כהן כאתי כרייף בארץ נהדרת
כזכור, כרייף היא אחד מכוכבות פרשת "מין תמורת מינויים". הסיפור החל כאשר לפני תשע שנים הגישה מועמדות לשיפוט. לאחר שנתיים בהן לא קיבלה תשובה, הפעילה את אפי נוה - אותו הכירה כשהיה ראש מחוז תל אביב והמרכז בלשכת עורכי הדין, ובהמשך יו"ר הלשכה - כדי שיברר מה הבעיה. לאחר הבירור, היא הוזמנה לשלב המיון, ובקורס התאמה לשיפוט נכשלה עם ציון נמוך, כשנקבע כי "כישוריה אינם מתאימים למשרת שיפוט". ולמרות זאת ב-2016 היא נבחרה לשיפוט כשופטת בית משפט השלום בנתניה.
בעקבות הליכי גירושין מכוערים בין נווה לפרודתו, האחרונה העבירה לעיתונאית גלי צה"ל הדס שטייף - כחלק מתחקיר שערכה שטייף - טלפון סלולרי של נוה שנותר בכספת בביתה. לאחר פריצת הטלפון, נמצאו בו ראיות לכאורה לקבלת שוחד מיני בתמורה לקידום שופטים. הטלפון נמסר למשטרה בתמורה לחסינות מהעמדתה של שטייף לדין. החקירה הובילה לחקירה גם נגד כרייף בחשד שנבחרה לשופטת לאחר שקיימה מערכת יחסים מינית עם נוה.
- 10.אנשים מושחתים פורחים במדינה הדפוקה שלנו (ל"ת)כנפו 18/05/2022 10:47הגב לתגובה זו
- 9.כרייף - על כל גבעה רמת ומתחת לכל שיח נווה (ל"ת)האם לזונה 17/05/2022 18:47הגב לתגובה זו
- 8.Business 07/03/2022 14:40הגב לתגובה זולאחר שנפלנו בקטנות כמירי , דודי , יאיר , מירי ועוד ועוד ... ונתנו מקום למי אפסיים . ראויה היא בהחלט להיות ראש ממשלתנו
- 7.פשיטת רגל מוסרית ! 07/03/2022 12:17הגב לתגובה זוהזוי שהיא מקבלת קמפיינים ומדברת על עוצמה נשית. מוצר שהיא מפרסמת אני בטוח לא אקנה . אבל למה יש לצפות כשאנחנו חיים בתקופה בה המוסר יצא לשבתון וכל אחד חושב רק על עצמו !?
- 6.ממשיכים לפרסם את כל מעללי של מוכרת המזזזון הזו בבב 07/03/2022 10:54הגב לתגובה זוממשיכים לפרסם את כל מעללי של מוכרת המזזזון הזו בבבבבבעעעעעליכם !!!
- 5.בעעע 07/03/2022 10:16הגב לתגובה זושרמוטה
- 4.מה שיותר נמוך, יותר גבוה (ל"ת)אני 07/03/2022 09:48הגב לתגובה זו
- 3.Bb 07/03/2022 09:38הגב לתגובה זוראיות כדי שחברות שאין להן תכלית ערכית ומוסרית יקחו את האישה הזו לקמפיין שלהם.
- 2.איזה בושה (ל"ת)07/03/2022 09:35הגב לתגובה זו
- 1.בדיחה (ל"ת)ממש דוגמא ומופת 07/03/2022 09:33הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
האם אנחנו לקראת רפורמה מקיפה בשידורי הטלוויזיה? לאחר שחוק השידורים עבר בקריאה ראשונה, ייתכן ונראה שינוי אמיתי באופן שבו מודדים את נתוני הצפייה בטלוויזיה; עד אז, נסתמך על הנתונים הקיימים, שמראים נפילה של ערוץ 13 והתגברות התחרות בין 12 ל-14
אחרי שחוק השידורים של שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, עבר לפני יומיים בקריאה ראשונה בכנסת, ייתכן ואנחנו לקראת מהפיכה של ממש. מעבר לשינויים דרמטיים שכוללים את הפחתת רגולציה ופתיחת השוק לתחרות, החוק ישנה את האופן בו נמדד הרייטינג כיום, ממערכת שמבוססת על הערכות, ויהפוך אותו למבוסס על נתוני אמת. במסגרת החוק, ספקי התכנים יידרשו לפרסם באתר האינטרנט את התפלגות נתוני הצפייה בזמן אמת. עד אז, נמשיך להסתמך על המערכת האנכרוניסטית ועל הנתונים שיש בידינו כיום. ספרו לנו בתגובות אם אתם או חברים שלכם אי פעם השתתפתם במדגם המייצג ה-People Meter, השיטה המקובלת כיום, שבה מותקנים מכשירים אלקטרוניים על כל מקלטי הטלוויזיה בבתיהם של המשתתפים בפאנל, המונה 700 משקי בית, וכ-2,200 פרטים, המהווים מדגם מייצג של אוכלוסיית בעלי המקלטים בישראל.
המשמעות היא אדירה, היות וההכנסות מפרסומות מתבססות, בחלקן לפחות, על נתוני הצפייה. אם נשווה בין שלושת הגופים המסחריים לאורך כל רצועות השידור, על פי הנתונים הנוכחיים, נראה תמונת מצב, שהפערים שמוצגים בה אמורים להשתקף בתקציבי הפרסום של הערוצים השונים.
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-400 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-249 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג
ו-119 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 94 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פריים טיים והנפילה של ערוץ 13
אחת התכניות הותיקות בישראל, "ארץ נהדרת" היא אחד ממנועי הרייטינג של קשת, וגם אמש, כששודרה, היתה בראש, מעל כולם, עם רייטינג של 19.1% רייטינג ו-488 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, ועמדה אמש על 8.5% רייטינג עם 286 אלף צופים. כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, עמדה על 8.1% רייטינג ו-186 אלף צופים, ואילו ערוץ 13 היה עם מספרים כמעט לא רלבנטיים לערוץ מסחרי, ו-"צומת רבין" עמדה על רייטינג של 1.3% ו-26 אלף צופים בלבד.
