אהוד ברק, מתוך הסרט "להיות רמטכ"ל"
צילום: צילום מסך מאקו

אינטרקיור חתמה הסכם הפצה בגרמניה בהיקף מינימלי של 7 טון

הסכם ההפצה קובע כמות רכישה מינימלית של כ-7 טון במהלך השנים 2019 ו-2020 כאשר לאחר תקופה זאת, תקבע כמות רכישה מינימלית עדכנית בהתאם לתחזית שנתית שתאושר על ידי הצדדים
ערן סוקול | (9)

חברת הקנאביס הרפואי אינטרקיור 2.54%  מדווחת היום (ה') כי חתמה על הסכם הפצה של מוצרי קנאביס עם תאגיד גרמני, בהיקף מינמלי של 7 טון, על פני 3 שנים, לחולים, מרפאות, בתי חולים, חברות מסחריות, מוסדות מחקר ופיתוח וגורמים ממשלתיים בעלי רישיון לשימוש והחזקת קנאביס רפואי ברחבי גרמניה.

על פי הדיווח, הסכם ההפצה קובע כמות רכישה מינימלית של כ-7 טון במהלך השנים 2019 ו-2020 כאשר לאחר תקופה זאת (2021 ואילך), תקבע כמות רכישה מינימלית עדכנית בהתאם לתחזית שנתית שתאושר על ידי התאגיד הגרמני וקנדוק.

התאגיד הגרמני התחייב לרכישה של כמות מינימלית רבעונית ראשונה עוד במהלך 2019 אותה התחייבה קנדוק לספק.

החברה מבהירה כי התחייבות הדדית זאת כפופה לקבלת כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים בישראל ובאזור הפעילות, לרבות אישור ייצוא וייבוא של קנאביס רפואי.

להערכת קנדוק, ניתן יהיה לספק את כמות הרכישה המינימלית, במלואה או בחלקה, מהמדינה האירופאית הנוספת בה התקשרה קנדוק במזכר הבנות לפעילות ייצור קנאביס רפואי.

מזכר ההבנות

במקביל לדיווח אודות הסכם ההפצה כאמור, דיווחה אינטרקיור על התקשרות במזכר הבנות עם חברה מהאיחוד האירופאי בה קיימת הסדרה של ייצור, שיווק והפצה של מוצרי קנאביס רפואי תחת תקן, EU-GMP לצורך יצירת שיתוף פעולה למטרות גידול, ייצור, והפצה של מוצרי קנאביס רפואי באיחוד האירופאי.

על פי מזכר ההבנות, המוצרים ייצרו במתקן בבעלותו של השותף, כאשר בכפוף לקבלת מלוא הרישיונות הנדרשים לייצור והפצת המוצרים, ועם קציר מוצלח ראשון של המוצרים, יפעלו הצדדים להקמת חברה משותפת שתוחזק בחלקים שווים.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מוני 27/06/2019 09:40
    הגב לתגובה זו
    האם בארץ או בחו"ל?
  • 5.
    נח 24/06/2019 22:10
    הגב לתגובה זו
    זו עיסקת תיווך! הייצור בחו"ל,הלקוח בחו"ל,הרווח כנראה גם יתעכב בחברות אופשור ויישארו רק סיפורים על התרומה למשק
  • 4.
    החוק והצדק 14/06/2019 19:41
    הגב לתגובה זו
    2 מ ש"ח על השקעה של 8 מ ש"ח יופי יכסה את השכר של אודי חמודי השחצן
  • 3.
    מה יהיה איתכם?? 14/06/2019 08:06
    הגב לתגובה זו
    ואנחנו כבר באמצע 2019?
  • ערן סוקול 14/06/2019 09:29
    הגב לתגובה זו
    היה כתוב "לאחר תקופה זאת, תקבע כמות רכישה מינימלית עדכנית בהתאם לתחזית שנתית שתאושר על ידי התאגיד הגרמני וקנדוק" (הכוונה לשנת 2021).
  • 2.
    יעל 13/06/2019 19:22
    הגב לתגובה זו
    תקע הייצוא תקופה ארוכה והמדינה הפסידה מליארדים בגלל הטיפשות שלו שהאינטרס הפרטי שלו קדם לזה של המדינה.
  • אבל מזל שיש להם ראש ממשלה לשעבר ש"מסדר"כל בעייה ובחינם (ל"ת)
    bj 24/06/2019 22:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ררר 13/06/2019 16:12
    הגב לתגובה זו
    את המנייה לפחות ב 20% ..היום בקושי מדגדג לאחר שירד מכשיר בצורה חדההה
  • נגמר הכסף לטמבלים (ל"ת)
    החוק והצדק 14/06/2019 19:39
    הגב לתגובה זו
רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי. 

רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.