התשובה הציונית לנטפליקס: סדרת דוקו בכיכובו של "נוכל הטינדר"
מיזם הטלוויזיה החדש מבוסס הפרסומות click.tv, שהושק לפני שבועות אחדים, חושף הפקת מקור ראשונה שלו, מבין סדרה של הפקות עליהן הוא עובד. מדובר בסדרת דוקו בת שישה פרקים, בכיכובו של סיימון לבייב, מי שזכה לכינוי "נוכל הטינדר", ו"שמו" יצא למרחוק בזכות סרט דוקו מאד מצליח שהופק ושודר על ידי נטפליקס.
חודשים ספורים לאחר העלייה לאוויר, יצרה חטיבת התוכן הבילנאומית של Click.tv קשר עם לבייב, ובשמו האמיתי שמעון יהודה חיות, והגיע עימו להסכם בלעדי. הסדרה אמורה לספר את סיפורו של לבייב, מי הוא באמת, לתעד את חייו האמיתיים ועוד.
מיזם click.tv יציג את הסדרה ביריד הטלוויזיה מיפ שיתקיים בחודש הבא בקאן שבצרפת. בחברה אומרים כי כבר בשלב הזה ישנה התעניינות בינלאומית בסדרה ומתקיימים מגעים למכירתה.
ההייפ האפשרי סביב דמותו של אותו לבייב נולדה בזכות אותו סרט "נוכל הטינדר" שעלה בפברואר השנה עלה לאוויר בשירות הסטרימינג נטפליקס. הסרט הפך לסנסציה עולמית ובתוך חודש ימים רשם 166 שעות צפייה, מה שהפך אותו לסרט הדוקו הנצפה ביותר בנטפליקס. הסרט מספר על עלילותיו של בחור בשם שמעון יהודה חיות, שאימץ לעצמו את השם לבייב כדי להתחזות לבנו של הטייקון לב לבייב. "לבייב" ניהל אורח חיים ראוותני ובזבזני, וזאת על חשבון נשים אותן סחט רגשית והוציא מהן לכאורה כסף. את הנשים הכיר באמצעות אפליקציית טינדר, שם תיאר עצמו כמיליונר.
דב שרמן, מנהל חטיבת התוכן של click.tv, אומר כי ״הבטחנו הפקות מקוריות, בועטות וכאלו שייצרו עניין - ואנחנו מקיימים. הסדרה עם סיימון, מהדמויות הכי שנויות במחלוקת של התקופה בעולם הבידור ואף מחוצה לו, היא באמת יצירה טלוויזיונית שחייבים לראות". מנכ"לית click.tv ורה וקס-מנחל, הוסיפה כי ״אנחנו מחפשים את מה שקורה עכשיו, ההפקות שלנו תמיד ינסו לפנות לקהל עם המכנה המשותף הרחב ביותר. סיימון, אם תרצו או לא הוא כזה שעניין מיליוני אנשים ברחבי העולם והתפיסה שלנו כחברה בילנאומית לחפש סיפורים מרתקים נוספים. גם ההפקות הבאות יהיו כאלו שכל אחד יכול למצוא בהם עניין, לזה אני לגמרי מתחייבת״.
את click.tv הקימו כמה יזמים מוכרים מאד, בהם מנכ"ל ויקס אבישי אברהמי ונשיא החברה ניר זוהר, גיא אדרי (Hisense, Toshiba, Vidaa) ושותפיו גל ורן בלינקיס (מקימי AM:PM), יחד עם איש הטלוויזיה צביקה הדר יחד עם יזמים ואנשי עסקים נוספים. בניגוד למשל לנטפליקס ודיסני פלוס שמתבססות על דמי מנוי חודשיים, השירות החדש הוא פלטפורמת FAST channels, כלומר שירות חינמי המבוסס פרסומות, בדומה לפלטפורמות הבינלאומיות פיקוק, פלוטו ורוקו.
המודל העסקי של המיזם כאמור מבוסס על פרסומות. הוא חותם על הסכמי התקשרות עם הערוצים השונים בתשלום שנתי, וכאשר המשתמש עובד לצפות בערוץ מסוים, הוא מקבל פרסומת אחת או יותר בתחילת השידור, עד לתחילת הצפייה באותו ערוץ. בהמשך הוא לא יקבל פרסומות מ-click.tv, אלא רק את הפרסומות שהערוץ עצמו משדר. כל מעבר מערוץ לערוץ, "יזכה" את המשתמש בצפייה בפרסומות בפתיח.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
בשנה האחרונה, עוד לפני שנחשף המיזם ציבורית, החלו לעבוד על "מילוי מדפים" בתוכן מקורי, ובחברה אומרים כי עד כה הופקו מאות שעות מקוריות.
- 3.הזוי כבר אמרנו? (ל"ת)חיים 07/09/2022 21:36הגב לתגובה זו
- 2.גאווה ישראלית (ל"ת)אני 07/09/2022 15:56הגב לתגובה זו
- 1.צביקה הדר מפיק סרט על נוכל הטינדר???? (ל"ת)עיתונאי 07/09/2022 14:48הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
