את זה אסור לכם לפספס: צפו בפרסומות שישודרו בסופרבול
פוטבול הוא לא בדיוק הספורט הכי פופולרי מחוץ לגבולות ארה"ב, אבל ההתרגשות סביב משחק הגמר שלו - הסופרבול שיתקיים בלילה שבין 13 ל-14 בפברואר (שעון ישראל) - מתקרבת לשיא ולאו דווקא בשל המשחק עצמו. לצד ההתמודדות הספורטיבית (הפעם בין הלוס אנג'לס רמס לסינסינטי בנגלס) ובמיוחד לנוכח משבר הקורונה, גמר ליגת ה-NFL כולל עוד שני מרכיבים חשובים לא פחות: מופע המחצית והפרסומות שמופקות במיוחד עבור האירוע.
אז מה יהיה בצד האומנותי? אם תצליחו להחזיק מעמד עד אחרי 2:00 לפנות בוקר, תוכלו לצפות השנה במחצית המשחק את אמינם, ד"ר דרה, סנופי דוג, קנדניק לאמא ומרי ג'יי בלייג'.
90 פרסומות בסופרבול, 6.5 מ' ד' לפרסומת
אבל כאמור, למשולש הזה יש צלע חשובה לא פחות: סרטוני הפרסומת המושקעים שחלק מהחברות חושפות בימים ובשבועות שלפני האירוע כדי ליצור באזז למותגים שלהן. השנה ישלמו חברות לרשת NBC לא פחות מ-6.5 מיליון דולר עבור ספוט פרסומת 30 שניות בשידור ארצי, זינוק של כמעט 20% ביחס לשנה שעברה, אז שילמו 5.6 מיליון דולר ל-30 שניות. פרסומות בטריטוריות מקומיות יעלו הרבה פחות. הסכומים לא כוללים כמובן עלויות הפקה.
כ-90 פרסומות ישודרו במהלך משדר הסופרבול הקרוב. לפני מספר ימים אמר סגן נשיא רשת NBC למכירות ופרסום, דן לובינגר, כי מרבית יחידות הפרסום נשארו. הפרסומות ברשימת המפרסמים בסופרבול כוללות חברות מזון, משקאות וחטיפים, מותגי מכוניות והמון חברות טכנולוגיה, כולל גם קריפטו - הלהיט החדש באירוע הנוכחי.
- קומקאסט מפצלת את הערוצים שלה - מה יהיה עם CNBC ו-MSNBC?
- התגעגעתם לקרלינג? 500 שעות לייב ישודרו ממשחקי החורף
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בין המפרסמות אפשר למצוא את פייסבוק, אמזון פריים וידאו, הולו, פרינגלס, AT&T, אמריקן איירליינס, טורקיש איירליינס, יונייטד איירליינס, אאודי, ניסאן, טויוטה, יגואר, יונדאי, פפסיקו, קוקה קולה, WeatherTech, אתר בוקינג, טאקו בל, חברת הסחר האלקטרוני היפנית Rakuten , וחברות הקריפטו Crypto.com ו-FTX.
שורפים מיליונים? נהנים מחשיפה ושיח מטורפים
הפרסום בסופרבול לא רק שנותן חשיפה של כ-100 מיליון צופים אמריקאים, אלא גם דיבור על הפרסומות שחלקן כאמור נחשף לפני כן על ידי החברות עצמן. כך יוצא שמאות מיליונים בארה"ב ובעולם כולו נהנים מפרסומות יצירתיות (לרוב) ומשעשעות (לעיתים), ואילו המפרסמים ששופכים כמה מיליוני דולרים טובים כדי לזכות בחתיכת נדל"ן במקבצי הפרסומות בסופרבול, נהנים מהשקעה שהיא הכי וליו-פור-מאני עבורם, בזכות שיח ערב ברשתות החברתיות ובתקשורת העולמית.
הבעיה מבחינתו הישראלים, שהשידור שמועבר באמצעות ערוץ הספורט, לא יכלול את מקבצי הפרסומות, ומה שנזכה לראות הוא את המשחק עצמו, ההופעות במחצית, שירת ההמנון בתחילת האירוע, ואת אולפן ערוץ הספורט. ולכן, קיבצנו עבורכם כמה פרסומות שיופיעו בסופרבול הקרוב, עם מספר לא מבוטל של סלבריטאים. תהנו.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
חטיפים ומשקאות
מותג Lay's גייס את סת' רוגן ופול רוד לסרטון. בשלב הראשון החברה שחררה שני טיזר>>>
ואתמול חשפה את סרטון הפרסומת המלא>>>
הזמר והמפיק היהודי צ'ארלי פות' מככב בפרסומת של דוריטוס, אחת החברות הכי יצירתיות בכל הנוגע לפרסום בסופרבול. פות' מגלה שמישהו חדר לקרוואן שלו על סט ההפקה>>>
פפסיקו, יצרנית פפסי ומגוון מותגי חטיפים חוזרת שוב לאחים פייטון ואיילי מאנינג, כוכבי פוטבול לשעבר ואחים במציאות, שממשיכים לריב, ובסוף נקלעים למסע מטורף לעבר האצטדיון בלוס אנג'לס בו יתקיים הסופרבול>>>
חברת המשקאות Michelob ULTRA גייסה אף היא את פייטון מאנינג, לסרטון משעשע>>>
חברת החטיפים פרינגלס עם טיזר של שש שניות שמציג ציוץ בו נכתב: "שמישהו יעזור לי. היד שלי נתקעה בקופסת הפרינגלס">>>
באד לייט גייסה את השף הכוכב גאי פיירי לפרסומת למשקה שלה Bud Light Seltzer Hard Soda שמופיע לראשונה בסופרבול. בסרטון משמש פריירי כראש עיריית פלבורטאון שמקבל מכמה חברים שמגיעים לעיר דרך מעבר מתוך מקרר, את המשקה>>>
הימורים
ענקית הימורי הספורט DraftKings, שרכשה לפני פחות משנה את בלו ריבן הישראלית, מציגה את אלת המזל שלהם>>>
וסרטון נוסף של DraftKings שישודר בסופרבול>>>
טכנולוגיה ותקשורת
חברת המסחר האלקטרוני היפנית Rakuten עם אחת מכוכבות משחקי הכס האנה וודינגהם, בטיזר בו היא צוחקת ברשעות, ומשתעלת בסוף>>>
עבור שירות הפייבר שלו, גייסה חברת AT&T שתי כוכבות ענק, מילה קוניס ודמי מור, שלשתיהן משהו משותף: קוניס נשואה לאשטון קוצ'ר, מור הייתה נשואה לו בעבר. התוצאה נהדרת>>>
מטא (פייסבוק) תשדר פרסומת של 60 שניות במהלך הסופרבול. החברה שחררה טיזר על מקום מפגש שנוצר מחדש באמצעות מציאות מדומה כרשת מסעדות בשם Questy's >>>
רכב
הטיזר לפרסומת האקשן של ניסאן בכיכובו של יוג'ין לוי, הזכור כאבא מסדרת סרטי אמריקן פאי, הניב כבר יותר משמונה מיליון צפיות>>>
- 1.הפרסומות של החטיפים מעולות!!!! (ל"ת)משקיע 03/02/2022 12:39הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
