את זה אסור לכם לפספס: צפו בפרסומות שישודרו בסופרבול
פוטבול הוא לא בדיוק הספורט הכי פופולרי מחוץ לגבולות ארה"ב, אבל ההתרגשות סביב משחק הגמר שלו - הסופרבול שיתקיים בלילה שבין 13 ל-14 בפברואר (שעון ישראל) - מתקרבת לשיא ולאו דווקא בשל המשחק עצמו. לצד ההתמודדות הספורטיבית (הפעם בין הלוס אנג'לס רמס לסינסינטי בנגלס) ובמיוחד לנוכח משבר הקורונה, גמר ליגת ה-NFL כולל עוד שני מרכיבים חשובים לא פחות: מופע המחצית והפרסומות שמופקות במיוחד עבור האירוע.
אז מה יהיה בצד האומנותי? אם תצליחו להחזיק מעמד עד אחרי 2:00 לפנות בוקר, תוכלו לצפות השנה במחצית המשחק את אמינם, ד"ר דרה, סנופי דוג, קנדניק לאמא ומרי ג'יי בלייג'.
90 פרסומות בסופרבול, 6.5 מ' ד' לפרסומת
אבל כאמור, למשולש הזה יש צלע חשובה לא פחות: סרטוני הפרסומת המושקעים שחלק מהחברות חושפות בימים ובשבועות שלפני האירוע כדי ליצור באזז למותגים שלהן. השנה ישלמו חברות לרשת NBC לא פחות מ-6.5 מיליון דולר עבור ספוט פרסומת 30 שניות בשידור ארצי, זינוק של כמעט 20% ביחס לשנה שעברה, אז שילמו 5.6 מיליון דולר ל-30 שניות. פרסומות בטריטוריות מקומיות יעלו הרבה פחות. הסכומים לא כוללים כמובן עלויות הפקה.
כ-90 פרסומות ישודרו במהלך משדר הסופרבול הקרוב. לפני מספר ימים אמר סגן נשיא רשת NBC למכירות ופרסום, דן לובינגר, כי מרבית יחידות הפרסום נשארו. הפרסומות ברשימת המפרסמים בסופרבול כוללות חברות מזון, משקאות וחטיפים, מותגי מכוניות והמון חברות טכנולוגיה, כולל גם קריפטו - הלהיט החדש באירוע הנוכחי.
- קומקאסט מפצלת את הערוצים שלה - מה יהיה עם CNBC ו-MSNBC?
- התגעגעתם לקרלינג? 500 שעות לייב ישודרו ממשחקי החורף
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בין המפרסמות אפשר למצוא את פייסבוק, אמזון פריים וידאו, הולו, פרינגלס, AT&T, אמריקן איירליינס, טורקיש איירליינס, יונייטד איירליינס, אאודי, ניסאן, טויוטה, יגואר, יונדאי, פפסיקו, קוקה קולה, WeatherTech, אתר בוקינג, טאקו בל, חברת הסחר האלקטרוני היפנית Rakuten , וחברות הקריפטו Crypto.com ו-FTX.
שורפים מיליונים? נהנים מחשיפה ושיח מטורפים
הפרסום בסופרבול לא רק שנותן חשיפה של כ-100 מיליון צופים אמריקאים, אלא גם דיבור על הפרסומות שחלקן כאמור נחשף לפני כן על ידי החברות עצמן. כך יוצא שמאות מיליונים בארה"ב ובעולם כולו נהנים מפרסומות יצירתיות (לרוב) ומשעשעות (לעיתים), ואילו המפרסמים ששופכים כמה מיליוני דולרים טובים כדי לזכות בחתיכת נדל"ן במקבצי הפרסומות בסופרבול, נהנים מהשקעה שהיא הכי וליו-פור-מאני עבורם, בזכות שיח ערב ברשתות החברתיות ובתקשורת העולמית.
הבעיה מבחינתו הישראלים, שהשידור שמועבר באמצעות ערוץ הספורט, לא יכלול את מקבצי הפרסומות, ומה שנזכה לראות הוא את המשחק עצמו, ההופעות במחצית, שירת ההמנון בתחילת האירוע, ואת אולפן ערוץ הספורט. ולכן, קיבצנו עבורכם כמה פרסומות שיופיעו בסופרבול הקרוב, עם מספר לא מבוטל של סלבריטאים. תהנו.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
חטיפים ומשקאות
מותג Lay's גייס את סת' רוגן ופול רוד לסרטון. בשלב הראשון החברה שחררה שני טיזר>>>
ואתמול חשפה את סרטון הפרסומת המלא>>>
הזמר והמפיק היהודי צ'ארלי פות' מככב בפרסומת של דוריטוס, אחת החברות הכי יצירתיות בכל הנוגע לפרסום בסופרבול. פות' מגלה שמישהו חדר לקרוואן שלו על סט ההפקה>>>
פפסיקו, יצרנית פפסי ומגוון מותגי חטיפים חוזרת שוב לאחים פייטון ואיילי מאנינג, כוכבי פוטבול לשעבר ואחים במציאות, שממשיכים לריב, ובסוף נקלעים למסע מטורף לעבר האצטדיון בלוס אנג'לס בו יתקיים הסופרבול>>>
חברת המשקאות Michelob ULTRA גייסה אף היא את פייטון מאנינג, לסרטון משעשע>>>
חברת החטיפים פרינגלס עם טיזר של שש שניות שמציג ציוץ בו נכתב: "שמישהו יעזור לי. היד שלי נתקעה בקופסת הפרינגלס">>>
באד לייט גייסה את השף הכוכב גאי פיירי לפרסומת למשקה שלה Bud Light Seltzer Hard Soda שמופיע לראשונה בסופרבול. בסרטון משמש פריירי כראש עיריית פלבורטאון שמקבל מכמה חברים שמגיעים לעיר דרך מעבר מתוך מקרר, את המשקה>>>
הימורים
ענקית הימורי הספורט DraftKings, שרכשה לפני פחות משנה את בלו ריבן הישראלית, מציגה את אלת המזל שלהם>>>
וסרטון נוסף של DraftKings שישודר בסופרבול>>>
טכנולוגיה ותקשורת
חברת המסחר האלקטרוני היפנית Rakuten עם אחת מכוכבות משחקי הכס האנה וודינגהם, בטיזר בו היא צוחקת ברשעות, ומשתעלת בסוף>>>
עבור שירות הפייבר שלו, גייסה חברת AT&T שתי כוכבות ענק, מילה קוניס ודמי מור, שלשתיהן משהו משותף: קוניס נשואה לאשטון קוצ'ר, מור הייתה נשואה לו בעבר. התוצאה נהדרת>>>
מטא (פייסבוק) תשדר פרסומת של 60 שניות במהלך הסופרבול. החברה שחררה טיזר על מקום מפגש שנוצר מחדש באמצעות מציאות מדומה כרשת מסעדות בשם Questy's >>>
רכב
הטיזר לפרסומת האקשן של ניסאן בכיכובו של יוג'ין לוי, הזכור כאבא מסדרת סרטי אמריקן פאי, הניב כבר יותר משמונה מיליון צפיות>>>
- 1.הפרסומות של החטיפים מעולות!!!! (ל"ת)משקיע 03/02/2022 12:39הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
.jpg)