נטוויז'ן 013 ברק יוצאת במהלך מיתוגי חדש: 013netvision – "הכל במרחק נגיעה"
חברת נטוויז'ן 013 ברק מקבוצת IDB, יוצאת היום יום א', 6.7.08, בתהליך מיתוג מחדש תחת השם 013netvision בהמשך למיזוג החברות נטוויז'ן, 013 ברק וגולבקול לפני כשנה וחצי, בינואר 2007.
מאז המיזוג ועד עתה קצרה החברה הישגים רבים כולל זכיות חוזרות ונשנות בכל הסקרים שנערכו השנה, כנותנת השירות הטובה ביותר בישראל. החברה הציגה תוצאות כספיות מצוינות ברבעון הראשון של השנה, ומצפה להמשיך לקצור את פירות המיזוג שיובילו לשיפור בביצועיה במהלך 2008.
כחלק מחזון החברה העתידי - הלוגו עוצב מחדש והוא כולל את דמות הלטאה וסימן של טביעת אצבע המסמל את האסטרטגיה השיווקית החדשה "הכל במרחק נגיעה". ערכי המותג החדש הם: Intimate, Surprising, International ו- Desirable.
יעוד החברה הממוזגת: "להיות חברת התקשורת המובילה, המשרתת בהתלהבות את לקוחותיה, עובדיה, ובעלי המניות, ומספקת פתרונות העולים על ציפיותיהם".
שרותי המגזר העסקי ימותגו תחת השם: 013netvision business
מהפכת ה- "FREE NET " - לראשונה בישראל 013netvision מציעה את "FREENET" לכל לקוחותיה ולמצטרפים חדשים. כחלק מהמהפכה, כל לקוחות החברה הגולשים באינטרנט מקבלים חזרה את מלוא כספם לרכישת מחשב Apple חדש.
גיתם BBDO ו-JWT מוציאים לדרך את המותג החדש
המותג החדש כולל שם ולוגו חדשים ומאחד תחתיו את הטוב משני העולמות הישנים: המובילות בשרות, המובילות במגזר העסקי, הזיקה לאינטרנט של נטוויז'ן והעוצמה של מותג אמין ואהוב בשיחות הבינלאומיות של 013 ברק.
לחברה המאוחדת נתח שוק של 36% באינטרנט והיא משרתת כ- 50% מהלקוחות ה Enterprise במגזר העסקי.
המותג החדש מושק תחת האסטרטגיה השיווקית "הכל במרחק נגיעה", לפיה 013netvision מאפשרת לכל אחד להיות קרוב למי שהוא אוהב ולמה שהוא אוהב באמצעות האינטרנט והטלפון ומעניקה ללקוח את החופש להיות בכל מקום ובכל רגע.
במהלך החודשים האחרונים בוצעה עבודה אסטרטגית נרחבת בהובלת משרד הפרסום גיתם BBDO, ובשיתוף משרד הפרסום JWT. הלוגו והשפה התקשורתית החדשה והיחודית עוצבו ע"י ברוך נאה.
המהלך ילווה בקמפיין יוצא דופן שנעשה באמצעות גיתם BBDO ואשר יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובמדיית חוצות בעלות של 5 מיליון שקלים. בקמפיין מתואר משחק מחבואים של ילד ישראלי המשחק עם חברים בכל העולם. בצילומים שנערכו במהלך שלושה ימים, השתתפו מאות ניצבים מכל העולם: סינים, אפריקאים, אמריקאים, ורוסים, ונעשה שימוש בסטים ייחודיים ששימשו לצילומי פיצ'רים בינלאומיים.
ריצ'רד הנטר, מנכ"ל 013netvision אמר: "אנו רואים היום את השלב האחרון של מיזוג החברות ושל עבודה מאומצת של כל אנשי החברה בשנה וחצי האחרונות.
"אנחנו חברת התקשורת היחידה אשר מציעה "FREENET" באמצעות החזרת כל כספי הלקוח לרכישת מחשב כל שנה. ממחקרים שביצענו, למדנו כי רוב בתי האב בישראל רוכשים מחשב חדש כל שנה וחצי - שנתיים ולכן רצינו לעזור להם לרכוש את המחשב הבא - למעשה אנו מסבסדים את רכישת המחשב בדומה למצב בעולם הסלולארי אולם אנו מחזירים את כל מה שהלקוח משלם עבור שרותי הגלישה".
המהפכה השיווקית והמותג שמושקים היום מסמלים את השקפת החברה ואת החשיבות שאנו מעניקים להבנת צרכי לקוחותינו. הפעילות שלנו נובעת מתוך אמונה בצורך המתמיד לחדש, להפתיע, לרגש ומניעה אותנו לחפש ללא הרף אחר האתגר הבא, אשר יאפשר ללקוחותינו להיות חלק בלתי נפרד מקהילת העולם הגדול".

סטיב ויטקוף מכר מניות ב-120 מיליון דולר; הונו: מעל 350 מיליון דולר
השליח של טראמפ במזרח התיכון והאיש שאחראי בצד האמריקאי על השיחות לשחרור החטופים, נכנס לממשל כאיש עסקים אמיד; מחזיק במניות אובר, סיסקו, קריפטו, נדל"ן ועוד
סטיב ויטקוף, איש העסקים ואיש אמונו של טראמפ במזרח התיכון מכר חלק ממניותיו בחברת הנדל"ן שבשליטתו. בדיווח שלו נחשף היקף אחזקות מרשים שכולל השקעות במקרקעין, סטארט-אפים, מטבעות דיגיטליים, כלי טיס וחשבון מזומן בסך 50 מיליון דולר
ויטקוף, מכר אחזקות בשווי 120 מיליון דולר בחברת הנדל"ן הפרטית שלו Witkoff Group, במסגרת מהלך שנועד להפחית סיכונים של ניגוד עניינים. לפי הדיווח, המכירה בוצעה כחלק מתוכנית כוללת להקטנת חשיפות והכנסות פוטנציאליות שעלולות להתנגש עם תפקידו הדיפלומטי. ויטקוף משמש כשליח מיוחד מטעם טראמפ למזרח התיכון ומשימות שלום נוספות, כולל מעורבות פעילה במגעים בין ישראל לחמאס ואף הרחבת סמכויות לאזור אוקראינה.
הצצה לנכסים של ויטקוף
לפי המסמכים, לויטקוף שווי מינימלי של 350 מיליון דולר - אך מדובר בגילוי חלקי. ככל הנראה שוויו האמיתי גבוה בהרבה. בין הנכסים: נדל"ן יוקרתי במיאמי, ניו יורק ודרום פלורידה, מניות ברדיט, אובר, סיסקו ו-SpaceX והשקעות בקרנות גידור, מטבעות קריפטוגרפיים ואפילו כלי טיס.
המסמך כולל גם את פירוט ההכנסות מהשנה החולפת: 35 מיליון דולר שהתקבלו כדיבידנדים מאחת מחברות ההחזקות שבשליטתו - המחזיקה בין היתר בנדל"ן, חברת ניהול גולף, מלונות וחברת הקריפטו World Liberty Financial.
World Liberty Financial - שיתוף פעולה כלכלי עם משפחת טראמפ
ויטקוף ובניו הקימו בשנה שעברה את חברת הקריפטו World Liberty Financial יחד עם שלושת בניו של טראמפ: דונלד טראמפ ג'וניור, אריק טראמפ וברון טראמפ. החברה אחראית על השקת מטבע הקריפטו USD1, ששימש את קרן MGX מאבו דאבי להשקעת ענק של 2 מיליארד דולר בבורסת Binance. מדובר בקרן השקעות ממשלתית של איחוד האמירויות.
לפי גילוי קודם, טראמפ עצמו גרף רווחים של 58 מיליון דולר מהמיזם. ויטקוף, לעומת זאת, לא פירט את חלקו בהכנסות.

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.