09:59 בולטות בת"א: מזור רובוטיקה מוסיפה 1.3%, כיל מאבדת 1%

09:49 תל אביב: נעצרו 4 חשודים בזיוף כרטיסי אשראי בכספומטים בעיר >>

08:41 תושב כפר קאסם נפצע בינוני מירי; נסיבות האירוע נחקרות

08:33 ירושלים: צעיר בן 23 נעצר בחשד לפריצה לסניף בנק

08:20 כוחות הבטחון פשטו במבצע לילי על 8 כלי תקשורת פלסטיניים >>

08:16 אסיה: שנחאי עולה 0.3%, סנסקס יורד 0.35%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הציוץ של ח"כ סמוטריץ' - שמעורר היום סערה שלמה ברשתות

ח"כ בצלאל סמוטריץ', כהרגלו, הסעיר את הרוחות לאחר ציוץ שנוי במחלוקת, והפעם צייץ שאשתו לא רוצה חאפלות של ערבים בחדר הלידה, ואף אמר שממש לא מדובר בגזענות. נפתלי בנט גינה את דבריו, אגב, וגם לזה סמוטריץ' הגיב...
 |  66
גזען נולד
Share
ח"כ בצלאל סמוטריץ' (המחנה היהודי) שוב מעורר מהומה. ציוץ עם ניחוח גזעני בו הוא מביע תמיכה בהפרדה בין יהודיות לערביות בחדרי הלידה שבבתי החולים גרר תגובות קשות. בתחילה סמוטריץ' הסביר כי המשפחות הערביות נוהגות לעשות "חאפלות המוניות" בחדרי הלידה, וזה יפריע לאשתו שרק רוצה לנוח. ואם עד כאן זה נשמע לא ממש יאה, אז סמוטריץ' הלך עוד צעד אחד קדימה - "טבעי שאשתי לא תרצה לשכב ליד מישהי שהרגע ילדה תינוק שאולי ירצה לרצוח את התינוק שלה בעוד 20 שנה - הכי טבעי והכי נורמלי בעולם".

הציוץ הראשוני של סמוטריץ' הגיע כתגובה לדיווח ברשת ב' הבוקר, לפיו הפרדה שכזאת מתבצעת במספר בתי חולים בארץ, ביניהם שערי צדק, איכילוב ומאיר. בחלקם ההפרדה נובעת מבקשת היולדות, אך בחלקם היא נערכת באופן קבוע. מדובר בנוהל המנוגד להוראות משרד הבריאות.



כפי שאפשר לראות בצילום המסך, לאחר שקיבל אינספור תגובות על כך שמדובר בציוץ גזעני, הוא התעקש בשנית שלא מדובר באמרה גזענית, אלא שפשוט מדובר בפערים מנטליים ושבגדול - ליהודים יותר נוח לשהות עם יהודים.

עם זאת, לאחר שטען תחילה שמדובר בנוחות (הרי ערבים עושים חפלות רועשות והמוניות), בציוציו הבאים כבר הוציא את כל שעל לבו, ונראה שנוחות לא הייתה העילה שלו לתמוך בהפרדה:





אכן, מבלי להתבלבל סמוטריץ' ממשיך לטעון שמדובר ברצון טבעי ונורמלי, ולא חלילה בגזענות שלו או של אשתו. ובינתיים, הרשת גועשת, אך במפתיע - בנוסף לתגובות המזועזעות, יש לא מעט תגובות משועשעות שמסתובבות להן. בין התגובות העיקריות שמתנגדות לדברי סמוטריץ' אפשר למצוא בעיקר את יוצאי עדות המזרח שנזכרים בטקסי החינה שעשו בחייהם, ותוהים אם גם לידם אשתו של סמוטריץ' לא תרצה לשהות.

לכך צייץ שוב סמוטריץ' שמכיוון שמדובר ב"אחים" שלו, אין לו בעיה עם החפלות שלהם. האם עדיין מדובר רק בבקשה טבעית מטעמי נוחות ולא בגזענות? שפטו אתם.



בין התגובות:
 
 

זה לא שאני גזען או משהו, גם אשתי לא כמובן, אבל יכל להיות נחמד אם סמוטריץ' ודומיו לא היו חולקים איתי את אותו המרחב. או את אותה האזרחות. או את אותה המדינה.

Posted by Guy Gold on Tuesday, April 5, 2016
 

ותגובה אחת ספציפית שגרפה המון לייקים, שייכת לחנוך דאום:
 

אתה יודע, סמוטריץ׳, בבחירות האחרונות הצבעתי לבית היהודי, המפלגה שלך, אז תרשה לי לספר לך דבר מה: אחד הדברים הכי מתוקים שא...

Posted by ‎חנוך דאום - Hanoch Daum‎ on Tuesday, April 5, 2016


מעניינת ביותר היתה גם תגובתו של נפתלי בנט, יו"ר מפלגתו של סמוטריץ' - הבית היהודי:
לכך לא איחר סמוטריץ' להגיב:


בשעות הצהריים המאוחרות גם ח"כ סתיו שפיר, יו"ר ועדת השקיפות, התייחסה להתבטאויותיו בחריפות וציינה כי הוא יהודי במקרה:

"יש אנשים שהם יהודים-במקרה. למה אני מתכוונת? לאנשים שעבורם ההשתייכות לעם היהודי, להיסטוריה היהודית, למורשת היהודית, היא סתם תירוץ. סתם קליפה. באותה מידה הם היו יכולים להיות בני כל עם אחר – ועדיין להיות בדיוק אותם אנשים ולהתנהג בדיוק אותו דבר. בצלאל סמוטריץ' הוא אדם כזה.

אם תקחו את הגזענות שלו – מההתבטאות המבחילה הבוקר על הערבים ועד למצעד הבהמות הדוחה שארגן נגד מצעד הגאווה – ותתרגמו אותה לכל שפה אחרת – אנגלית, איטלקית, ערבית, גרמנית – לא ישתנה כלום. סמוטריץ' הוא מסוג האנשים שיש בכל העולם: תנו להם קבוצה להשתייך אליה, כל קבוצה, והם יזהמו אותה בשנאה עיוורת ובגזענות. כל מה שחשוב להם בחיים זו תחושת העליונות על אחרים.

מבחינת היהודים-במקרה, להשתייך לעם היהודי זה סתם עוד תירוץ טוב במיוחד לבריונות, להשפלה של אחרים ולאלימות. הם לא רואים שום אירוניה בכך שהם מעוללים לאחרים את מה שעשו לבני העם שלנו לאורך אלפיים שנות גלות.

מבחינתם, האסון הגדול מכולם – זה שקרה לעם שלנו על אדמת אירופה לפני פחות ממאה שנה – הוא לא שיעור מוסרי. הוא לא ציווי שמחייב אותם לאמות מידה מחמירות מהרגיל ולתיקון עולם. אין לפרק האפל הזה בתולדות העם שלנו שום דבר ללמד אותם.

להפך. מבחינת היהודים-במקרה, העבר הכואב של העם שלנו איננו אלא תירוץ מעולה לדרוס כל מי שעומד בדרכם. וכך שנה אחרי שנה, צעד אחר צעד, להפוך קצת יותר דומים לאויבים הכי גרועים שלנו".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

66 תגובות ב-54 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
54 עזור 10/04/2016 16:09 סמוטריץ...
אל דאגה אחינו...הרבה מנדטים תקבל מהיהודים...יישר כח
53 יוגלי 09/04/2016 08:07 סמוטריץ
סמרטוט ממפלגה של גונבי העם . לכו לראות מה קורה בבתי חולים ! האנשים מתים במסדרונות ואתם אורי אריאל נפתלי בנט סלומיאנסקי וסמוטריץ גונבים את הקופה הציבורית כדי לחיות בוילות בשומרון . כולכם המתנחלים גנבים
52 בוב 08/04/2016 20:19 למה העיתונות נותנת לו במה ? מי הוא בכלל ?
טרמפיסט על גבו של בנט... אפס.
51 צפוני 07/04/2016 18:37 זה מה שהם בחרו להיות
ערבים הרוויחו את היחס בצדק ואין מה להתלונן. לא מתאים לי שאמא שלי אחרי ניתוח קשה הייתה צריכה לארח בחדרה 25 מבקרים של שכנתה ערביה לחדר למשלך3 שעות . ביקשתי מיהם להיות בשקט 20 פעם וכמעט הגענו למכות ואף אחד לא הבין למה צריך להיות בשקט. אם זו התרבות שלהם אזי שיבנו להם בתי חולים מותאמים בתרבות שלי חולים צריכים לקבל טיפול ולנוח אחרי הניתוחים.
50 מוטי 07/04/2016 05:20 סמוטריץ == סמרטוט חסר ערך
נשמע כמו סמרטוט חסר ערך
49 המהמר 07/04/2016 01:35 אחלה גבר..כן ירבו גזענים כאלו.. (ל"ת)
48 גולני וצנחנים 06/04/2016 19:20 ערבים 20% מהאוכלוסיה, 60% מהמאושפזים בבתי חולים
66 אחוז מהרוצחים, מהמעורבים בתאונות, מהגנבים, מהלוקחי ביטוח לאומי, מהמעלימי מס.
גייס חמישי 09/04/2016 20:37 מדוייק לצערנו
והם חוגגים
47 יוגלי 06/04/2016 18:10 סמוטריץ
מתנחל מושחט מהבית היהודי גזען גזען גזען
עזור 10/04/2016 15:53 יוגלי אין שכל
תלמד לכתוב עברית נכונה ואז תגיב ...מושחת
46 משה 06/04/2016 11:34 כתבה זה משמקשקש הקומץ השולט ,תגובות זה מחושב העם (ל"ת)
45 חיים 06/04/2016 09:40 אני לא דתי אשכנזי, אבל תומך בהחלט בדבריו של ח"כ (ל"ת)
44 יואב 06/04/2016 09:07 מצעד הבהמות הוא של ימנים גזענים ניאונאצים שכמותו (ל"ת)
43 טומארפורקולו 06/04/2016 08:01 דתיים מהזרם האשכנזי ברובם קיבלו חינוך גזעני חלק מהחינוך
שינקו הממזרים בילדות זה להתחתן אם אשכנזיה ,זה קורה בחצרות ובישיבות מהזרמים מזרח אירופה התופעה ידועה ומוכרת גם בבתי ספר ובגני ילדים ,המחנה הציו ני אינו יוצא מהכלל המפלגה בנויה בדיוק כמו באותם ישיבות ראו מקרה אוחנה כיצד ניסו להכניס מזרחי למפלגה על מנת לטשטש את ציביונה
42 פרס רבין 06/04/2016 02:38 כתבתה של סתו שפיר
את אישיות בלתי רצויה בארץ הקוגש.
41 צ.פ 05/04/2016 21:52 תגובה ל29
המדינה מבוזה ממה שהיא עושה לחייל אמתי שעשה את מה שצריך. היא מבוזה שחברי כנסת ערבים נפגשים עם הורי רוצחים. המדינה מבוזה שכל חבר כנסת ערבי או שמולני רשאי להשמיץ אותה. ואולי אתה אוהב להיות מבוזה. ואולי יהיה יותר טוב פחות דמוקרטיה. ויותר שליטה על הגיס ה5 בביתנו
40 צ.פ 05/04/2016 21:46 גם לי לא נוח עם ערבים
מכוון שאנו יודעים שכל כוונותיו של האיסלם זה לכבוש את העולם בכוח ודם. אז ברור שלא נוח לנו להיות לידם ובמחיצתם בשום מקום. סמוטריץ אתה צודק ותמיד תגיד רק את ליבך ואת האמת שלך.
39 אתם הולכים ונעלמים! 05/04/2016 21:36 שמאלנים עלובים צבועים ומתחסדים
שמאלנים עלובים - אתם אוהבים ערבים, מתים על עובדים זרים ובמיוחד אתם מאוהבים במהגרי העבודה המוסלמים מסודן, כל עוד הענין לא ממש מפריע לכם ולא מגיע עד לסף ביתכם. מעניין איך הייתם מגיבים אם ערבי או עובד זר היה מחזר אחרי בתכם, או אם איזשהו פלסטיני "מיסכן" היה משתכן בכניסה לבנין המגורים המפואר שלכם, תולה כביסה ומבשל בחדר המדרגות. בכלל, אנשי השמאל מזכירים לי חזירים. כדי שיחשבו שהוא חיה כשרה, החזיר פושט את טלפיו קדימה כדי שכולם יראו שהוא מפריס פרסה, אבל יחד עם זה הוא גם מסתיר את פיו כדי שלא יבחינו שאינו מעלה גירה. כך גם אנשי השמאל הצבועים, השקרנים והמתחסדים, שחוץ מרעש וצילצולים אין בהם כלום! כלפי חוץ, הם מציגים את עצמם כשיא האנושיות והטוהר. אבל אם מעמידים אותם במבחן, מגלים שהם שיא הצביעות, ההתחסדות והדו-פרצופיות.
38 ישראל זאת הנבחרתת 05/04/2016 20:49 צביעות!!עד שזה יגיע אליכם הכל בסדר!!
זה שאתם לא חיים עם ערבים זה לא אומר שום דבר!! תחייו איתם שבועיים ואז נדבר..
37 ranr 05/04/2016 20:06 סמוטריץ הוא הקוזק היהודי
ברוסיה, היתה מוכרת הקריאה בפוגרומים "הכו ביהודים והצילו את רוסיה". לסמוטריץ מתאימה הקריאה הזו ככפפה ליד, רק תחליפו את היהודים בערבים ואת רוסיה בישראל. הקוזק הוא אותו קוזק והגזענות אותה גזענות.
36 שמאלנים עופו מכאן 05/04/2016 19:34 יפי נפש סהרורים - תצטרפו לאחיכם בעזה, בלבנון ובסוריה
ואז לנו, הרוב השפוי בא"י יהיה טוב, וגם לכם חולי נפש הזויים ומעוררי רחמים יהיה טוב... עמוק עמוק בתוך האדמה כשאתם ערופי ראש וכרותי עורלה.
35 פמיניסט 05/04/2016 19:19 מדינה חסרת מוסר
זה לא מתחיל בבתי החולים..אני מזמן כאשר אני הולך לשירותים אני רואה שלט מזעזע של הפרדה בין גברים לנשים.
34 אריק 05/04/2016 18:59 לא להגיב לטיפש, החמצן שלו זה התגובות שלכם (ל"ת)
33 ונראה מה קורה למחיר 05/04/2016 18:28 אני מאחל ליפיופים 4 משפחות כאלה אצלכם בבניין
ונראה מה קורה למחיר הנכס.. ולשכנים .. ותגידו לי לדוגמה למה עיר כמו לוד שקרובה 15 דקות לתא" מחירי הדירות שם נמוכים יחסית ? באמת רוצה תשובה למה ?
טומארפורקולו 06/04/2016 10:53 כל החוכמה שאתה וחבריך תהיו בהתנחלות אני וחבריי נתמוך בכ
ם למען קיר מגן לביתנו במרכז ועל מנת שתתבוססו באידאולוגיה המזוייפת שלכם
32 השפוי 05/04/2016 17:26 סמוטריץ=מלך . אדם עם ביצים שאומר תאמת
רוב המוחץ של העם חושב בדיוק ככה .
31 ד"ר משה פרץ 05/04/2016 17:18 מדוע הנושא מתעורר רק במחלקת יולדות ?????
לפני שהעליהום הגזעני מתעורר, אולי נשאל את עצמינו מדוע באף בית חולים ובאף מחלקה אחרת אין הפרדה בין ערבים ליהודים???? אלא רק במחלקת יולדות!!! הסיבה פשוטה וממש לא גזענית. היולדות מעוניינות לנוח ולשוחח באינטימיות על תינוקות והנקה. ככל שהיולדות בחדר שייכות לאותו מגזר, הן מרגישות יותר נוח. מי שיכולה להרשות לעצמה, תעדיף לקבל חדר פרטי, ותארח רק את בני משפחתה.
30 ישראלי 05/04/2016 17:15 להעיף אותו ואת דומיו מהכנסת, מבזה את המדינה.
גזען מימין או גזען מכיוון אחר, לא משנה, יש לפעול נגדם במסגרת החוק. בושה שהוא בכנסת ואם יש שפיות במפלגתו (חוששני שאין) שיעיפו אותו.
השפוי 05/04/2016 17:29 מוזמן לעוף לשטחים .לאחיך הערבים (ל"ת)
29 טוביה 05/04/2016 17:10 אם היה יהודי בבית חולים בג'נין , היו הורגים אותו כבר (ל"ת)
28 אלגריסי 05/04/2016 16:34 אתה בושה לעם בציון
תזהר , אלהים לא אוהב מי שמתנשא על מישהו אחר שגם אותו הוא ברא. עכשו יש לך חשבון עם בורא עולם
השפוי 05/04/2016 17:30 בתור אלוהים .לך תזדיין טמבל (ל"ת)
27 איציק 05/04/2016 16:24 ודאי גזען. לטעון שהמחבלים הם דוקא ערבים?! (ל"ת)
26 יהודי 05/04/2016 16:20 חוקי סמוטריץ=חוקי נירנברג
סמוריץ, לא למדת כלום ממהיסטוריה ובמקום להיות אור לגויים מעשי הנאצים נהיו אור לרגליך בושה!!
25 יהודי 05/04/2016 16:15 חוקי סמוטריץ=חוקי נירנברג
סמוריץ, לא למדת כלום ממהיסטוריה ובמקום להיות אור לגויים מעשי הנאצים נהיו אור לרגליך בושה!!
השפוי 05/04/2016 17:28 ולמה אתה בכינוי יהודי ? צבוע מסריח .
אתה מהאנשים ששומעים שנשחטה מנשפחה בידי מרצחים .אתה צועק קורבנות שלום .רק הבעיה שזה לא משפחתך .
24 אדולף 05/04/2016 16:03 ואיך נדע איך להפריד ? רעיון ! נסמן את היהודי בטלאי צהוב
ואת המוסלמי בחצי סהר. אבל אם הוא ערבי נוצרי ? אז שיבוא עם צלב. ואם הוא תימני - שירכיב ג'יחנון על הראש. אבל הכי חשוב.... אם הוא סמוטריץ' שפשוט ילך מכאן, הוא ואישתו כדי שלא נהיה צריכים להתנצם כל היום על כך שיש לנו בבית הנבחרים שלנו כאלו.... אני חושב שישעיהו לייבוביץ אמר פעם.... יהודונאצ.... לא ?
23 יהודי 05/04/2016 15:51 לא רק בבתי החולים לא נוח לי איתם
לא נוח לי איתם ולהם לא נוח איתי מה לעשות פשוט ככה ואם אתם חושבים שאני גזען אז לבריאות אני גזען וטוב לי עם זה!!! שכל אחד יתעסק בעצמו ובמה שעושה לו טוב
22 Pini 05/04/2016 15:44 צביעות
בשנה האחרונה שכבתי מ'ס פעמים בהילל יפה.תלכו לשם יצבועים ותראו מה הולך שם.מארוחת ערב עד חצות חפלות כאילו יצאו לאיזה טיול.מישתלטים על השולחנות בחדר האוכל בלי בושה והחולים נשארים עומדים מחוסר מקום.מטנפים את השירותים של החולים הם לא מעבירים מים בניאגרה.באים בכמויות יושבים על המיטות של החולים ברוב חוצפתם וממאנים לקום.והכמות של האנשים שבאים מפריעה למנוחה של החולה.לכן מ'ס פעמים החלפתי חדר.ממש סיוט.והכל אמת.עד שכל המיתיפפים יתנסו בזה אז יסתמו.
קרוב שלי נפטר שם 09/04/2016 20:43 צודק בדיוק כך לצערנו
הייתי עם קרוב משפחה , לא יאומן איזה התנהגות וכמה מלוים ערבים היו שם הבנים של איזה חמש נשים , קרוב שלי בסוף נפטר לצערי ולא מן הנמנע שההפרעות שלם תרמו לזה !!! ואני רציני לחלוטין !!!
21 אשתו 05/04/2016 15:40 לא עברה ישר למלונית? (ל"ת)
20 ד 05/04/2016 15:36 זבל
המיץ של הזבל
19 רני 05/04/2016 15:30 נו באמת, אני מכיר שמאלנים שמתחמקים מבתי חולים מסויימים
רק בגלל הדבר הזה. הם מודים בזה בפה מלא אבל לא בפייסבוק ולא בטוויטר. רק בחוג החברים והמשפחה. וכל הצורחים והצווחים - לא נתקלים בערבים בחיי היום יום שלהם. כן, נכון, יש גם יהודים כאילו ולא כל הערבים הם בסגנון הזה. אבל כל מי שצריך לקבל טיפול בבתי חולים מסויימים, יודע טוב מאד על מה מדובר
18 בלהה 05/04/2016 15:29 תגובה לחנוך דאום.
על פניו אתה צודק, חדר לידה היא אם ילד ואביו, כאן מתחיל וכן גם נפסק. כי גם אם אשב לשוחח עם ערבייה על___וזה קרה. עדין הם יכולים לבוא וללכת חופשיים בארצנו ואנו בארצנו צריכים ללכת על קצות האצבעות ולחשוש מלחיות. אם הכל היה הדדי ושיוויוני מסיכמה עימך מאד. למדתי עם ערביות עשיתי עימם עבודות אך עדין הכל בגדר כבהו ושחדהו. ואיני מסכימה לרעש וההמולה שיש בבית החולים סביב החולה. גם אם צריך מתורגמן אדם אחד בלבד כל ייתר בני המשפחה מחוץ למחלקה. זה בית חולים לא פארק ולא חופשה.
17 ערן 05/04/2016 15:24 100% מהרווחים על רקע לאומני
ערבים.........תעצמו עניים חזק אולי זה יעזור. .
16 תהיו בטוחים 05/04/2016 15:23 שהזוג סמרטוטוביץ יגדל ילדים גזענים . אבל עתידם פה
מובטח. הגזע הארי עם המראה הנכון כסף וקשרים אז אין מה לדאוג לאשתו שסבלה מהילידים הרעשנים. שיקח אותה למקום הראוי לה לנוח. בפעם הבאה שהיא תלד שתלך לבית חולים השרון שם גם הרופאים גם האחיות וגם מרבית החולים הם ערבים.
15 בנט הנאור 05/04/2016 15:20 איזה חמוד בנט. כולל העידוד שלו להגירת בני ישראל ע"י
לימוד 5 יחידות במתימטיקה כשהוא יודע בוודאות שכל הדוקטורנטים והמדענים יהיו תושבי חוץ. וזה הנאור שהמפלגה שלו לא רצתה כדורגלן מזרחי? לדעתי חצרוני יתאים בול למפלגה הזאת וחבל שלא מציעים לו תפקיד שם. כי כולם בסופו של יום פחדנים ועושים מה שצריך להשתיק את הצבור. ולשרת המשפטים צריך להגיד שהיא לא עושה מספיק לצמצם את מספר עורכי הדין בוגרי המכללות במדינה . שכנה שלי בת 50 עסוקה מאוד היא עושה סטג' במשפטים. מה היינו עושים בלעדיה? ו
14 אמיר 05/04/2016 15:16 אם כבר אז כבר
אם מר סמוטריץ רוצה הפרדה בחדר לידה , הוא יוכל לקבל את זה כאשר יהיו שתי מדינות ל שתי העמים , אזי זה יהיה מאד טבעי . לא יהיה צורך להשתכשך אחד בשני .
דוד 05/04/2016 16:15 ומה עם הערבים כאן ? תעיף אותם לפלסטין ? (ל"ת)
13 דויד 05/04/2016 15:15 איזו מפלגה מחורבנט! בנט-תעיף את הריקבון!
בנט הקים מפלגה לתפארת עם כל מיני אנשים הזויים. שלא לדבר על אלי אוחנה ויינון מגל שפרשו בשיא...
12 דניאל 05/04/2016 15:12 תפסיקו להיות צבועים,בכל מקום שאני רואה ערבי אני חושש
שלא יוציא סכין למה שאני רואה אמרקאי או ארופאי ,אני לא חושש עוד כמה פיגועים אתם רוצים חס ושלום כדי להתעורר הם לא רוצים אותנו פה ובכלל,נקודה. הם הגזענים ואו הרוצחים בדם קר
11 אבו אל בנאת מן יקנעם 05/04/2016 14:58 שמע אדון שרמוטוביץ'
כשאשתך עשתה עמך ילד היא סבלה מספיק. חפלה אחרי הלידה זה כלום בשבילה. (עברה מתחת לפרעה, היא תעבור גם אתה זה)
10 ענת 05/04/2016 14:54 צודק ,צודק,צודק (ל"ת)
9 אנונימי 05/04/2016 14:54 הבית הגזעני ולא היהודי
סמרטוטוביץ ומה לגבי הצוות "הערבי" בבתי החולים האם זה נאה בעיניך ? בטוח שלא ! כותבים יקרים , בפעם הבאה שתלכו לקלפי אנא חשבו טוב למי אתם מצביעים ! בבקשה !
8 אחרי 05/04/2016 14:53 אחרי שנגמרו להתייפיף
תחשבו שוב
ww 05/04/2016 15:06 בטח ססמת הבחירות של היטלר (ל"ת)
השפוי 05/04/2016 17:32 ואתה בל"ד (ל"ת)
7 אזרח 05/04/2016 14:51 בצל-אל. חזק ואמץ. (ל"ת)
6 דורון 05/04/2016 14:49 סמוטריץ צודק לחלוטין! !!
וכל מי שכותב אחרת הוא או צבוע או תמים שלא רואה מה קורה סביבו..
5 ישראלי אמיתי 05/04/2016 14:48 כל המתיפיפים
מזכיר לי את הסודנים בבריכת גורדון..עד שזה מגיע אליכם!
4 אבישי מנור 05/04/2016 14:39 יש לי רעיון שסמרטוטיץ לא חשב עליו
נדאג לכך שאשה ערביה לא תוכל להרות .ואם בכל זאת הצליחה - ניתקע כדור בראש של המחבל העתידי. מתחיל להיות לא נעים ליהודים השפויים במדינת ישראל.
3 תימני עתיק וימני 05/04/2016 14:28 גם אצלינו נהוג לשמוח אחרי הלידה,אצלך לא? (ל"ת)
2 תום 05/04/2016 14:27 עם שעבר את השואה ואת ההפרדה בושה שאפס כזה נמצא בכנסת (ל"ת)
בצל אל 05/04/2016 14:55 שואה
היהודים בגרמניה רצו אמנציפציה ולא לרצוח גרמני כי הוא גרמני.ההמשך לא צריך הסבר ....כל חכם יודע ומבין את המציאות וגם את ההמשךאל תטיף מוסר, גם בארצות ערב היו גטאות ומנות עבודה ורצח
1 moshe 05/04/2016 14:20 שאשתך תלד בבית או בבי"ח פרטי
מי שרוצה תנאים מיוחדים שיחפש לו את המקום שנותן זאת וישלם מכיסו על כך.
י.נ. 05/04/2016 14:48 גם בבי״ח פרטי אסורה אפליה והפרדה. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש