21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

האוזר בנאום תקיף: "הבון טון של קהילת שוק ההון היא לדבר סרה על הבורסה בת"א - אני מסרב להצטרף למתייאשים"

יו"ר רשות ני"ע התייחס למצב הבורסה בכנס לשכת רואי החשבון. מציג את 'משל סודה סטרים' 
 |  69
עדיין אופטימי
Share
יו"ר רשות ני"ע שמואל האוזר נאם היום בכנס לשכת רואי החשבון והתייחס למצבה של הבורסה בת"א. "אני מסרב להצטרף לאלה שהתייאשו מהבורסה בת"א. אני דווקא אופטימי לגבי עתידה של הבורסה בת"א. אנחנו ננצח את הייאוש מהמסחר בת"א ע"י מספר פעולות: דה רגולציה – היפוך מגמה; שינוי מבני בבורסה שצפוי להוריד את גובה העמלות בכ-25%; פיתוח שוק שיגדיל את נגישות הבורסה ליותר אנשים; והגדלת אמון הציבור באמצעות אכיפה חזקה – מי שירמה, יחטוף!".


עוד אמר האזור כי "הבורסה היא המפתח לתחרות על מקורות ההון, להורדת מחירים, לתעסוקה ולצמיחה כלכלית. אלמלא הבורסה, לא היו מגלים גז בישראל. אלמלא הבורסה לא היתה קמה טבע. אלמלא הבורסה לא היתה לנו בישראל תעשיית מזון מהמתקדמות בעולם. מאז שנת 2014 רשות ניירות ערך אישרה בכנסת למעלה מ-100 הקלות רגולטוריות לגופים המפוקחים, כדי ליצור תשתית אטרקטיבית לגיוס הון בבורסה ע"י החברות. חלק מההקלות חוסכות כבר היום לגופים המפוקחים 25% ויותר. הרצון של רשות ני"ע למתן הקלות חייב להישען גם על קיומם של שומרי סף אפקטיביים. אני רואה ברואה החשבון המבקר ראש וראשון לשומרי הסף. על רקע זה באה היוזמה שלנו להקים מועצת פיקוח על הביקורת בחברות ציבוריות – PACOB". 

האוזר הציג את סודה סטרים כמשל לבורסה בת"א. "בשנות ה-80 העליזות לא היה בית בישראל שלא עמד אצלו על השיש מתקן מצהיב שידע להפוך מים לסודה. אני מתכוון כמובן לסיפולוקס, כוכב מתנות החתונה של שנות ה-70. לימים החלו לדבר סרה בסיפולוקס - שהוא מיושן, שהוא לא נדרש, שיש תחליפים טובים ממנו. וכך איבד המכשיר ממעמדו, והוא הפך לילד הדחוי של המטבח עד שנגנז. וראה זה פלא, לפני כמה שנים, המציאו את המכשיר מחדש והוא חזר להיות להיט. אמנם יפה יותר, מעוצב יותר, אבל בבסיס הוא עושה בדיוק אותו דבר - הופך מים לסודה. אז איך קם הסודה סטרים, קרוב משפחתו המתקדם של הסיפולוקס לתחיה? אני חושב שבראש וראשונה התשובה הפשוטה היא שבבסיס אנשים אוהבים ורוצים סודה. וזה לא השתנה."
 
"ומה למשל הסודה סטרים ולשוק ההון, מלבד העובדה המבורכת שחברת סודה סטרים בחרה לפני פחות משנה להירשם ברישום כפול בבורסה בתל-אביב? ובכן, אחרי שנים שהבורסה היתה מקור לגאווה ישראלית, שהתעשיה הישראלית קמה בעזרתה, שיזמים הצמיחו עסקים קטנים לעסקים חובקי עולם בזכות הבורסה, מדברים בה היום סרה. אומרים עליה שהיא מיושנת, שהיא מתייבשת, ואפילו יש הסוברים שהיא לא נדרשת. זה הבון טון בבתי הקפה של קהיליית שוק ההון. ככה שחים עורכי הדין לרואי החשבון, ורואי החשבון לחתמים, והחתמים לאנליסטים, וכן הלאה וכן הלאה. אני לעומת זאת משוכנע, שהבורסה לא רק שלא סיימה את תפקידה במשק הישראלי, אלא שזו רק שאלה של זמן עד שהיא תחזור להיות קטר הצמיחה של המשק. מודרנית יותר, יעילה יותר, מחוברת יותר, וזולה יותר למסחר עבור המשקיעים. אני לא מוכן להצטרף לטבלת הייאוש של אלה שלא מאמינים בבורסה. להפך, אני אופטימי וחושב שהתהליכים שאנחנו מובילים ושעוד נוביל ישנו את המציאות.""והסיבה לכך פשוטה - הצורך של בעל עסק לצמוח ולהתפתח באמצעות גיוס מקורות הון מחוץ לעולם הבנקאי, ליהנות מנזילות, וליהנות מתמחור טוב, היה ויהיה. זה לא השתנה. והבורסה היא פתרון מצוין עבורו. הבורסה היא המפתח לתחרות על מקורות ההון, להורדת מחירים, לתעסוקה ולצמיחה כלכלית. אלמלא הבורסה, לא היו מגלים גז בישראל. אלמלא הבורסה לא היתה קמה טבע. אלמלא הבורסה לא היתה לנו בישראל תעשיית מזון מהמתקדמות בעולם."  
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

69 תגובות ב-64 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
64 אריה 21/09/2016 00:40 צריך לתת לבורסה חיים
צריך להוריד את מס על הרווחים ל 5 אחוז או ל10 אחוז מקסימום. כדי להעביר את המשקיעים לבורסה. יופנה הכסף לבורסה ולא לנדלן. יעשה שתי דברים. טובים. א. מחיר הדירות ירד. ב. תהיה תמיכה בחברות יקומו חברות חדשות יפתחו מקומות עבודה חדשים.
63 אילן 20/09/2016 13:22 הנתונים נעשים גרועים מיום ליום ....
ואפילו הסיפולקס הפסיק לעבוד
62 מנעולן 19/09/2016 20:36 במבחן התוצאה
שים המפתחות והביתה .
61 חיים ומוות ביד הלשון 19/09/2016 15:20 שפה של בועת הנדל"ן כמשל לבורסה
היו ימים בהם הנגיד סטן לי (אה לא, התבלבלתי עם הפנטזיונר ההוא מהקומיקסים) התכוונתי הנגיד סטנלי פישר דיבר סחור סחור סביב סביב ופחד להשתמש במילה "בועה" לגבי הדיור...עד שיותר לא יכל לברוח מזה....כשהנזק כבר גלוי וכמעט חסר תקנה אם בכלל נחזור לבורסה-כיום מפחדים להשתמש במילים "שחקנים ואופציות מעו"ף" בדיבורים על מצב הבורסה ולא מסבירים מספיק איך פועלם פוגע בבורסה המסכנה שלנו...מתי יתחילו לאזור אומץ לדבר בגלוי על השחקנים באופציות המעו"ף? כשהנזק כבר יהיה גדול מדי. חיים ומוות ביד הלשון
60 אבי 19/09/2016 10:10 למה עשיתם אופציות שבועיות? שיתקתם את הבורסה מאז ההשקה
תוריד מייד את האופציות השבועיות שאין להם שום תועלת הם רק חונקים את השוק
59 אבי 19/09/2016 07:37 האוזר בנאום תקיף ??
הוא יכול להאשים רק את עצמו במצב תוריד את המס או לך הביתה אתה לא מבין כלום בשוק ההון תחזור לאקדמיה
58 רמי משקיע 19/09/2016 07:35 חצוף תשאיר את המפתחות ולך הביתה
מה קשה להוריד מיסים מה קשה להודות בטעות ולהוריד מיסים יאפס לא מבין כלום בשוק ההון תחזור לאקדמיה
57 דיבורים כמו חול 19/09/2016 07:29 הבורסה מתה מאז שהעלו מיסים ל25%
מה קשה להוריד ל15 מדברים מדברים ולא עושים משאירים את המצב כמו שהוא ולא מבינם למה כולם בורחים מפה האוזר תתפטר הרסת את השוק תודה ולהתראות
56 אדרי 18/09/2016 20:50 יש בורסות נוספות יותר טובות
אין שום סיבה להשקיע בבורסה בארץ יש נסדק ויש יורו הכל יותר נזיל ולא רגולציה והעיקר מס במקור אותו דבר אין יתרון יחסית לבורסה הזבל של הרגולטרים אם להשקיע יש את הנסדק הבורסה בארץ קיימת שהגנבים מחול ישחילו את הפנסיה השראלית באגח זבל
55 יעל 18/09/2016 20:04 למה האוזר התנגד להקלה בחוקי השימור ההזוים ?
שמחקה חצי מהמניות בבורסה ואת כספם של המשקיעים הקטנים
54 ירון 18/09/2016 19:12 מקומך באקדמיה
בטוח שבמבחן המעשי נכשלת . עדיף שתקדים לפרוש , חשוב לצמצם נזקים .
53 ששון 18/09/2016 19:11 הבורסה
כל חנווני מבין שבסך הכל צריך להוריד את המס החזירי הזה
52 תום 18/09/2016 18:16 ככה זה כשממנים אנשים עם קשרים ולא כישורים העם משלם מחיר (ל"ת)
51 טמבל טמבל 18/09/2016 18:04 בטח מסרב. זה באופנה שהקודקודים מנותקים
איך נהיים קודקוד- מתנתקים, מכניסים ת'ראש בחול, מוציאים הודעות בלי קשר למציאות, מדחיקים ומתעלמים, ולוקחים לכיס משכורות גרנדיוזיות על חשבון הציבור..ישר אתה נהיה קודקוד. טול קורה..
50 אורן 18/09/2016 16:17 70000 משכורת
אם הייתם מקבלים 70 אלף כל חודש גם הייתם מדברים על "נפלאות "שוק ההון הישראלי חחחחהחח
49 חלם 18/09/2016 15:07 לא מכובד לדבר סרה במת
האוזר, יה ליצן, הבורסה שלך במוות קליני. היא משרתת רק את עובדיה!
48 אחד העם 18/09/2016 14:59 גם אני אופטמי - מחזק את ידי כל התומכים בבורסה המקומית (ל"ת)
47 h/ 18/09/2016 14:12 ההגיון השולט בבורסה בת"א הוא
הטעה את הציבור וגזול את כספו. נדנד את השוק הפחד את המשקיעים וגזול את כפם רבותי שומר כספו ירחק משם , ככל שיקדים כן ייטב.
46 יוסי 18/09/2016 14:02 במבחן התוצאה אתה טועה. טעותך בגלל שאתה מנותק משוק ההון. (ל"ת)
45 דודו 18/09/2016 13:53 להוריד המס דחוף ל 15% בלבל
אם המס יורד למקסימום 15 בטוח השוק יתעורר כמשקיע ותיק אני אומר
שמטוב 19/09/2016 23:05 בלי קיזוזים על הפסדים המס כפול :50 אחוז. ממשלת גנבים (ל"ת)
44 אילן 18/09/2016 13:44 נכון אמרת שהבורסה לא סיימה את תפקידה....
אבל אתה כבר מזמן סיימת את תפקידך בתום קדנציה של 5 שנים הגרועות ביותר שהיו בשוק ההון....... אפילו כחלון ידידך לא הבין עד כמה המצב רע בראשותך ונתן לך בונוס להמשיך עוד 3 שנים מתוך כוונה שאולי הפרטת הבורסה תביא את הישועה....... כאיש הגון שלוקח אחריות על מעשיו היית צריך לקום ולהתפטר ולהגיד נכשלתי .......
43 שמעון 18/09/2016 13:34 רגולציה
הרגולציה רק הולכת ומתגברת. אין לא אלא להלין על צעדיו . הם מזמן עברו את הגבול. במקום בו הרגולציה רצחנית , לא יצמח עסק.
42 אורי חביב 18/09/2016 13:27 מילים ריקות, קריסה וכל מה שיש לו להגיד זה סיפולוקס??
תהליך של כ6-7 שנים שהולך ומחריף. תקיף או רפה בפועל הבורסה הישראלית הופכת ללא רלוונטית. אני לא ממש רואה שינוי, אני שומע על סיפורים על סיפולוקס... מוצר אפשר לחדש כאן אם יגמר לא יהיה אפשר לשחזר...
41 היועץ 18/09/2016 13:06 האלו תתעורר
אתה שם בשביל לעורר את המת הזה . לא נראה שיש לך תרופה לכך אז הגיע הזמן שתסיק מסקנות .תן לאחר שמסוגל כמו שנאמר " מי שלא מסוגל טופס מקום של מישהו שמסוגל "
40 ואני 18/09/2016 13:01 הצטרפתי מזמן למיואשים ולא אשקיע לכם שקל בהימורים (ל"ת)
39 לא שכחנו 18/09/2016 12:59 את גב' לבנון המדהימה שאמרה שהיא מתנגדת למכירת כיל
כי היא תימחק מהבורסה. ואיך עידן עופר השתפן וישר אמר שהוא לא ימחוק. אבל כעת מתפרסמות ידיעות שכיל תימחק מהבורסה ואי אפשר להאשים אותם. האוזר וחבורתו אנשים טיפשים עוד פרופסור מאוסף הפרופסורים הלקקנים שיש לנו פה אף אחד לא מתרשם מהתואר פרופסור ועוד בישראל
שלי 18/09/2016 13:13 זו אני שלי עשיתי אחלה קרירה מכל הזבל שאני
מאכילה אותכם
38 צביקה 18/09/2016 12:47 אני רואה פה שכולם מדברים על המשכורת של האוזר
מישהו באמת יודע כמה המשכורת שלו? ושל סוחרי המעו''ף למיניהם?
טמבל 18/09/2016 16:44 טמבל
איזה סיכון לוקח הפרופסור על הכסא שלו , כלום מכלום לך הביתה
37 כל עוד 18/09/2016 12:46 פוליטיקאים טופחים על עצמם על השכם ומהללים את
הוד מעלתם אז אין תקווה . יחימוביץ משבחת את עצמה ואומרת שהיא מבינה בכלכלה יותר מכל הפוליטיקאים. ואם כן צריך כנראה לסגור את הפקולטה לכלכלה כי היא למדה מדעי ההתנהגות וזה עשה אותה מומחית לכלכלה וגם מומחית לנדלן היא זאת שהתפארה שיש לה חושי נדלן מאוד טובים. כל הפוליטיקאים הרסו את הבורסה כחלון הרס את מניות התקשורת. לפיד הרס את מניית כיל ויחימוביץ רוזנטל וכל חבריהם הרסו את מניות הגז וכיל הסנילית מארה"ב קלינטון הורסת את מניות הביו אז גם ככה לא נשאר במה להשקיע. ובקרוב קריסת מניות הבנקים ע"י קחלון וחברות האשראי שלו העיקר יש מס 25% // ,תעלו את המס ל 30% הבורסה תפרח
36 מיקי 18/09/2016 12:45 לא צריך פרפסורים ולא דוקטרים רק סוחר אמיתי יבריא תבורסה (ל"ת)
35 האוזר 18/09/2016 12:37 עם דברי החוכמה שלו שתק כשהיה צריך לפתוח את הפה
כעת הוא אומר שהבורסה היא מכשיר גיוס הון. אבל שתק כשיחימויץ אמרה שצריך להעלות מס ל 30% ושאנשים לא צריכים להשקיע בבורסה אלא לעבוד !!! כאילו אין פיטורי עובדים בישראל וכאילו כולם מרויחים כמוה. האוזר שתק כשהממשלה פגעה במשקיעי הגז וגם בכיל איפה היה החכם הזה כשלפיד אמר על כיל שכעת המדינה תקבל דיבידנדים ולא המשקיעים. ועוד אומר שהוא מסרב להתיאש כדאי ללוזר הזה ולממשלת הלוזרים שלו לחפש פרייארים אחרים לא נשקיע באוירה כזאת ועוד נשלם מיסים ולא נקבל כלום
34 שימו לב 18/09/2016 12:32 החלטה מפגרת של ביבי להעלות את המס על הבורסה
אפילו עושה דברו טרכטנברג חזר בו ואמר שצריך להוריד ועכשיו ביבי טפלון יושב מרחוק ורואה איך כל אחד מאשים את השני וצוחק . הכסא מאוד נוח לו. אנשים עלובים
33 נאום הגבר 18/09/2016 12:30 נראה את הגברבר האוזנר מבטל קודם כל את האופציות
השבועיות שנועדו אך ורק להכניס לו עמלות שמנות
דלי גופמן 19/09/2016 07:46 קזינו
נכון מאד מסכים איתך. האופציות הן הימורים נטו..........ונועדו להשמין את הבנקים ואת הברוקרים.......
32 669 18/09/2016 12:25 הרצחת וגם ירשת ?
אתה אופטימי ? אתה במו ידיך הרסת את הבורסה ועוד אין לך בושה ? הרגולציה שלך וההתנתקות שלך משוק ההון האמיתי הם אלה שהרסו את שוק ההון . די . לך מכאן כבר .
31 רגולטור תת רמה 18/09/2016 11:59 האוזר הפך את שוק ההון למזבלה לניירות ערך (ל"ת)
30 ובאמת מהשטח 18/09/2016 11:57 המשק במיתון ! הבורסה מתה
נאד נפוח. סגרו את מקום עבודית כי הבורסה יבשה ואין עןד גופים שבאים לכאן
29 ranr 18/09/2016 11:55 אכן נדרש פיקוח אפקטיבי על החברות הציבוריות.
תמוה ביותר שהדבר לא נעשה עד כה וגם שרואי חשבון ומורשים שאישרו ופעלו להנפקת חברות חסרות בסיס, ממשיכים לפעול בחפשיות בשוק ההון.
28 אמיר ד 18/09/2016 11:51 האוזר רק אלוהים יודע כמה אתה גונב דעת
עם משכורת כמו שלך גם אני הייתי מאד אופטימי.... גנב דעת שכמוך,הרסת את השוק בקדנציה שלך,פשוט הרסת.אתה לא נלחם עבור המיסוי,אתה לא נלחם להביא לפה ידיים חזקות וטובות,אתה מזיין מוסדיים בכיסתוח כל היום ובניירת מיותרת.אתה פשוט בושה,עושה הכל כדי שלא יהיה פה מסחר.לך לעזאזל נבלה.
27 דה רגולציה מאוחרת 18/09/2016 11:41 מאז שגושן כבר את בתי ההשקעות אין בורסה
אלפי עובדים נפלטו מהשוק בגלל שזו היתה מגמה ושאיפה של הראשות לניירות ערך,שפכתם את התינוק עם המים.עכשיו מאוחר
26 אייל 18/09/2016 11:35 האוזר -אתה מרוויח טונות של כסף על חשבוננו
נכשלת כשלון חרוץ!!! אם היה לך כבוד עצמי היית שם את המפתחות והולך הבייתה ! טיפת כבוד עצמי אין לך! במקום שתלחם בשביל להוריד את המס על רווחי הון מ 25 ל 10 אחוז אתה מתעסק בשטויות כבר תקופה ארוכה . כל ילד בכיתה א י יגיד לך שצריך להוריד את המס ההזוי ,הגבוה הזה. לא ייאמן איך נותנים לך להמשיך לכהן. תגיד האזור מה המשכורת שלך על חשבוננו?
25 ג'ינג'יס חאן 18/09/2016 11:28 בחו"ל היה מקבל בעיטה בישבן לפני 5 שנים!!!
לך הביתה כבר נמאסת אתה והפקידות שלך הרגת כאן כל חלקה טובה אין כאן שוק וזו בושה לקרוא לביצה שיש כאן בורסה בן אדם הזוי, תלוש מהמציאות וזה כואב לשמוע אותו כי זה אומר ששום דבר, אבל שום דבר לא ישתנה כאן בשנים הקרובות ברגע שתתחיל מפולת בעולם לא ישאר כאן זכר אפילו לביצה הזו שיש כאן עכשיו לא להשקיע כאן שקל! מי שמשקיע כאן שם כספו על דיו בקרח לך הביתה!!!!!!!!
24 והיא ממש עגומה.. 18/09/2016 11:23 זה לא עניין של השקפה - זאת מציאות. (ל"ת)
23 אזרח 18/09/2016 11:09 לחפש מחט בערמת שחת.תורידו מס ל 10% (ל"ת)
22 אתה חי בסרט 18/09/2016 11:08 "עפיפון" - מרחף בגובה 10 אלף רגל (ל"ת)
21 הבורסה 18/09/2016 10:54 מי משקיע כאן מי? בקזינו הזה.? (ל"ת)
20 הבורסה 18/09/2016 10:52 היא לא לגיוס כדי להשקיע רק שחקני מעוף שולטים בחסותך (ל"ת)
19 מה בדיוק התפקיד 18/09/2016 10:51 שלך ? איך הבורסה גוועת ואתה אופטימי? בדיחה (ל"ת)
18 איציק 18/09/2016 10:51 האזור יור
אתה מדבר על דוגמאות בושה בושה אני לא הייתי נותן לך שקל על העבודה שאתה עושה .אתה אופטימי למה לא המשכורת בבנק כל חודש הבורסה על הפנים זה לא מעניין אותך .
17 שלומי 18/09/2016 10:49 מת על הכותרות שלכם
"לא מרפה". במילים אחרות: איזה קרציה!!
שלומי 18/09/2016 11:41 שיניתם את הכותרת, הא? (ל"ת)
16 הוא לא מאמין לעצמו 18/09/2016 10:49 בוודאות הוא מושקע כבד ב נדל"ן
מס רווח הון של 25% ווההפסד על המשקיע, מול השקעה בנדלן עם תשואה מובטחת ומס שואף לאפס. לא צריך להבין שלמי שיש ברירה לא יתקרב לבורסה. הכי מרגיז שכניראה רוב הכסף שלו מושקע בנדלן והוא מחפש את הפריירים שישקיעו בבורסה כדי שיהיה ממה לשלם לו משכורת גבוהה ותנאים מפנקים.
15 בניתם בניין חדש 18/09/2016 10:49 מהכסף שהעם הפסיד ואת הנוכלים שמחזיקים את השוק
ועושים בו כרצונם אתם לא תופסים רק מחפשים עמלות
14 מה אתה עושה 18/09/2016 10:44 כדי שהבורסה לא תמות מוריד מיסים ? כלום לא עושה (ל"ת)
13 Z 18/09/2016 10:42 תתפטר ותן למשהו שמבין שוק הון!!
אתה נותן הקלות רגולטוריות היכן שלא צריך.. והורג את הפעילים ברגולציה היכן שלא צריך...רגל אחת בדלי של 100 מעלות רגל שניה במינוס 50מעלות... כול רגל מתה אבל בממוצע הכול טוב...- תתפטר..!!
12 איפה עוד תקבל 18/09/2016 10:40 משכורת כמו שלך? (ל"ת)
11 בני גור 18/09/2016 10:34 הכי טוב תחזור למכללה
אתה ואשתך, ותרוקנו את הקופה במשכורות העתק שלכם, בדרך גם תגדילו לזליכה את המשכורת. במקום לשדוד את קופת הבורסה ולהעלות לציבור את העמלות
10 0 18/09/2016 10:31 חי בסרט ויושב במגדל השן (ל"ת)
9 איצק 18/09/2016 10:27 כמו כלם.העיקר שהמשכורת של מליונים. בבנק.תעשה. מדהו תיב. (ל"ת)
8 איצק 18/09/2016 10:27 כמו כלם.העיקר שהמשכורת של מליונים. בבנק.תעשה. מדהו תיב. (ל"ת)
7 שי 18/09/2016 10:24 הוא מנותק (ל"ת)
6 לא משקיע שקל!!! 18/09/2016 10:24 וכרגיל - שום מילה על הורדת המס הדרקוני על הבורסה...
הסיכונים על המשקיע והרווחים למדינה...
5 איתן 18/09/2016 10:20 סוף הבורסה
למה שתתיאש אדון לווזר .תפסיד מקום עבודה. 17 שנה שחקני המעוף שולטים ועושים כרצונם .כולם יודעים ולא עושים כלום.
4 אבי 18/09/2016 10:17 האוזר הקשקשן. הרס עם הרגולציה את הבורסה ויש לו החוצפה ל (ל"ת)
3 ירון 18/09/2016 10:12 ברור שאתה אופטימי !!!
החיים שלך דבש . איך לא תהיה אופטימי ??
2 שרה 18/09/2016 10:10 איזה שטויות!
הבורסה בת"א היא כמו פגר מת! היה טוב באם הוא היה מפסיק לקשקש. חבל על כל השכר הגבוה שמשלמים לו ולשאר המיותרים!!!
1 משקיע 18/09/2016 10:08 אופטימיjQuery20308015476511791348_1474182401332?
בטח אופטימי , הבורסה מתה והא אופטימי ..... עם משכורת כמו שהוא מקבל גם אני הייתי אופטימי . שיעיפו את הפקידים של הבורסה שיושבים במגדל השין ויביאו תותחים . ילדים הביתה ומהר!!!!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש