שיא רודף שיא: מניית פריגו (אבל גם טבע) דחפו את מדד המעו"ף לעלייה של 1.8%

פריגו טסה 22% וטבע הוסיפה 3.8%. המעו"ף שנסחר לאורך כל היום בעלייה של יותר מ-2% התמתן מעט בסיום
 |  (105)
באחוזת בית
הבורסה בתל אביב ממשיכה לדהור לשיאים חדשים. הסיפור היומי שייך ללא ספק למניית פריגו שזינקה ב-22% ודחפה את המעו"ף לשיא חדש - 1,681 נקודות. גם מניית טבע שטיפסה ב-3.8% סייעה למעו"ף. יתר המניות במעו"ף נסחרו בעיקר בטריטוריה האדומה בהובלת מדד הבנקים שהשיל 0.34% מערכו. לאורך כל יום המסחר מדד המעו"ף נסחר בעליות של יותר מ-2% אך בשלב הנעילה חטפו המניות היצעים והעליות התמתנו מעט. 
מניית פריגו ריכזה מחזור מסחר עצום - 279 מיליון שקל. מחזור מסחר ער נרשם במניית טבע - 158 מיליון שקל. בכלל, מחזור המסחר היום הסתכם ב-1.3 מיליארד שקל - מחזור חריג יחסית לימי א' הרגועים בדרך כלל. 
מדד ת"א 35 -0.4% מדד ת"א 35 1,547.68 -0.4% מדד ת"א 35 בסיס:1,553.83 פתיחה:1,557.56 גבוה:1,557.56 נמוך:1,546.58 תמורה:253,804,725 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מדד ת"א 90 -0.98% מדד ת"א 90 1,197.43 -0.98% מדד ת"א 90 בסיס:1,209.3 פתיחה:1,210.25 גבוה:1,211.83 נמוך:1,196.47 תמורה:85,059,886 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מדד ת"א בנקים-5 0% מדד ת"א בנק 2,363.5 0% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,363.46 פתיחה:2,363.93 גבוה:2,366.49 נמוך:2,356.25 תמורה:109,632,114 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
נציין כי המסחר נפתח רק לאחר פתיחה אנגלית (כלומר עיכוב) - הנה ההסבר  
מלבד הדואליות, מאז הסגירה בת"א ביום ד', מדד ה-S&P500 רשם עלייה של 1.25% ונמצא כעת 1% בלבד משיא כל הזמנים, זה יספק רוח גבית נוספת לבורסה בת"א עם פתיחת שבוע המסחר. העליות בניו יורק ביום ו' הגיעו ברקע לזינוק של 11% במניית ג'נרל אלקטריק (GE) שדיווחה כי תמכור את עסקי הנדל"ן שלה בשווי של כ-30 מיליארד דולר.
ביום המסחר האחרון מדד ת"א 25 השיל 0.6% כך שבסיכום שבועי עלה המדד ב-0.61%. מדד ה-S&P500 עלה השבוע 1.7%. עונת הדו"חות שנפתחה בשבוע החולף מעבירה הילוך השבוע כאשר בין המדווחות ניתן למצוא את גוגל, אינטל, ג'יפי מורגן ואחרות. לכתבה על התחזיות לגבי עונת הדו"חות - לחץ כאן
ברק בית השקעות: "להערכתנו, כדאי לסוחרים לשקול לנצל את העליות שירשמו היום, על מנת לצמצם את החשיפה לשוק המניות הישראלי. לעומת זאת בשוק התל בונד בו נסחרות אגרות החוב הקונצרניות הגדולות נמצא המרווח מול האג"ח הממשלתיות בשיא מאז 2012 ולכן נראה כי זהו האפיק שאליו כדאי להעביר את הכסף. בנוסף, בעוד שלושה ימים צפוי להתפרסם מדד חודש מרץ, שלהערכתנו יפתיע ויהיה גבוה מהציפיות בשוק, מה שמעודד את ההשקעה בתל בונד 20 בו צמודות כל האג"ח למדד".
תגובות לכתבה(105):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 73.
    תודות למילןןןןןןןןןן
    אךךךך איזה חגגגגגגגג 12/04/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    70 י'ח קול 1620 נקנו ב 2160 נמכרו 6641
    סגור
  • 72.
    החבלנים הגיעו מורידים בעוצמה (ל"ת)
    טל 12/04/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • חיל הנדסה שעושים מלאכה קשה בהקרבה רבה והכותב
    הצדיעו לחבלני 12/04/2015 18:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתלונן שהם הגיעו בשלום משדות הקרב..והם עוד זוכים לביקורת מכוערת מאנשים כמו טל שלא יודעים אפילו קצת עיברית. אולי התכוון המזיק המזיד למחבלים שבאו מדע"אש.אבל כך לבזות את גיבורינו לדורותיהם. אני ממש כועס ובוש וניכלם.
    סגור
  • 71.
    לתגובה 68
    אחת שמבינה א 12/04/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    2 5
    עם כל הכבוד לגורביץ שבחודש ו האחרון כל הזמן אמר עליות , אבל זה לא על סמך השיטה הטכנית, אייל תמיד זורם לפי המגמה בשוק, עוד לפני שהחלו העליות כל הזמן טען ירידות, עד שהמעוף התחיל לעלות ושינה את דעתו, עד לרגע זה הוא הצליח ומה יקרה הלאה, שיתחילו הירידות גורביץ יטען כל ירידה לצורך עלייה ואם הירידות יתחזקו אז גורביץ ( כמו תמיד) יתן שער תמיכה ורק עם שבירת התמיכה אל מתחת לשער שהוא נתן, יתקבל איתות טכני שלילי כלומר ימשיכו הירידות, וזו ממש חוכמה גדולה. ואת זה כל אחד יודע. זה גורביץ שלנו. לא מאמינה בשיטה הט כנית.
    סגור
  • 70.
    שבוע טוב וירוק לכולם!
    אחת שמבינה א 12/04/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כפי שכתבתי לכם ממש לא מזמן שקשה לזהות בועה במעוף, המעטף עשוי לעלות עוד 5% וגם ההיפך, לכן אני שוב כותבת לכם, מומלץ להכנס לבורסה עכשו בהדרגה , קחו למשל את אורמת טכנולוגיה תשקיעו בה בסכום קטן , אם המעוף יירד יירד קצת קחו עוד מנייה טובה ותמשיכו בשיטה הזו, בשום אופן אל תתנפלו עכשו על המניות בגלל שהמעוף עולה חזק זו תהיה טעות מצידכם וכמובן ברכות לאלה שהחזיקו קולים מפרגנת לכם.. המשך יום נעים ומהנה!
    סגור
  • מי אמר שאת מבינה
    לוזון 12/04/2015 18:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה יהיה מחר אולי את רוצה לנחש ינחש
    סגור
  • חנש שחנ ניחש
    נחש נשך נחש 12/04/2015 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חנוש
    סגור
  • 69.
    שנה וחצי מניות הבנקים בירידות אין חדש תחת השמש
    יעקב 12/04/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במיוחד פועלים שסובלת הכי הרבה במדד 100 בנק רוחי מניה זבל לתפארת עושי שוק ואנליסטים אינטרסנטים אני לא מוכר אלא מנצל המחירים המגוחכים לקנות בודאי שלא אקנה פריגו במחיר כזה
    סגור
  • 68.
    לאייל ולשיטה הטכניקלית
    שאפו ענק 12/04/2015 14:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז צדק ב 100 אחוז על העליות שהיו עד יום ג שבוע עבר כולל ג שהתגברו. וצדק שביום ד יהיה מימוש אבל לצורך עליה וגם צדק על העליות של היום ועל אלו שימשיכו.אני מבין ובטוח שיש בידיו ובידי הגרפים המנותחים על ידו לדעת את האמת עד כדי כך שאפילן שרוב המניות ב 25 יורדות היום וה25 עולה בשתי אחוז. זה מה שמדהים אותי יותר מהכל במנתח ובגרפים. אני חושב מה הקשר בין הגרפים לפריגו. ואני עונה לכם .עובדה. קבלו התוצאות המושלמות ואל תשאלו שאלות. כך יש לו הצלחות שמתקרבות ל89 אחוז לפי חשבוני בעקבבות הניסיון הרב וצפונות הגרפים העניין עובד ואני לא בטוח שזה אצל כל המנתחים רלא בעיקר המנתח של ביז שמגיע לאזור מוחלט של 90 אחוז בול.
    סגור
  • 67.
    שווה להיכנס לבורסה? היא כל הזמן רק עולה (ל"ת)
    תמר 12/04/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • שווה לנוס מהבורסה
    לתמר 12/04/2015 19:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא כל הזמן עולה. עכשיו ניזכרת מתוקה? לפי השאלה וניסוחה התמים והחמוד..גם אם יעלה עוד 9767 אחוז ןזה ממש לא יהיה כך. עדיף להשקיע בבמבה אוסם ולקנות מכל החנויות את הכל וליצור מחסור ואז או לימכור ביקר את הבמבות.. או לעבור בגני ילדים ואצל זקנים אומללים ולחלק במבה ששווה זהב.
    סגור
  • שווה להתאהב בבר רפאלי?
    תומר 12/04/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היא כל הזמן טובה ויפה ורק עולה ביופי מיום ליום ומשתבחת.
    סגור
  • את נראית ונשמעת ומתפקדת ומדברת וכותבת כעילוי ממש.
    לתמר 12/04/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאלת אם שווה וענית לעצמך היא כל הזמן עולה. אז מה לך להתעניין אצלנו הקטנים שמתלבטים כל הזמן.
    סגור
  • 66.
    תמיד בגנבה, לא בנתינה- קסם מעוף ודקס (ל"ת)
    איתן 12/04/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 65.
    כמו שנאמר הדקס פי 3 גונבים לכם כ 1 אחוז,פי 3 מעוף-0.6 (ל"ת)
    איתן 12/04/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    ציינתי במסחר האחרון ולפניו-פורטרום סיימה,וכלכלית לא לגע (ל"ת)
    שלום א. 12/04/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טען עוד
  • 63.
    קנו אלוני חץ-רווח בטוח הצעות רכש (ל"ת)
    איתמר 12/04/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 62.
    כמו שאמרתי יהיה וויסות עד כמה שניתן (ל"ת)
    סוחר חתיך 12/04/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לסוחר חתיך
    מרים 12/04/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאור תגובתך האם אתה צופה ירידה מחר לאחר הוויסות או מחרתיים כל טוב לך ושבוע טוב
    סגור
  • קשה לדעת היום זה יום לא שגרתי
    סוחר חתיך 12/04/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סהכ הכיוון למעלה וכל ירידה היא לצורך עלייה ולכן לא הייתי מוכר מניות בירידות אלה מחפש נק נוחה לחבור.גילוי נאות נמכרה פריגו בבוקר.לדעתי קיים סיכוי שהעסקה לא תצא לפועל וזה מספיק בשבילי כדי לצאת ולהמתין להתפתחות בנייר הזה.אני קניתי כלכלית היום במחיר ממוצע 1510 לא המלצה ויעד 1600 בטווח הקצר סטופ 1380 אני בחוץ.יום טוב וזוכרים את מדיגוסjQuery203047217567171901464_1428836235211?תנו מבט ותראו מה אני שווה תכלס
    סגור
  • לסוחר חתיך
    מרים 12/04/2015 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה אנחנו לא על אותו הגל התכוונתי ואני חושבת שאולי מחרתיים אולי אולי מחר להכנס בעוד רכישות ברור שאני לא מוכרת היום ומחר להיפך ממתינה עם מה יש אבל השתחרר לי עוד פיקדון ואני שאלתי האם טוב או להמתין אפילו שבוע ימים ושוב כל טוב לך ושבוע טוב
    סגור
  • לסוחר חתיך שלום
    עוזי 12/04/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המלצת על קנון גג 7100 עכשו מעל 8100 מה אומר? תודה לך
    סגור
  • לעוזי אם אתה בפנים מ6300 כמו שקניתי בזמנו
    סוחר חתיך 12/04/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז שיחקת אותה בגדול היעד האפשרי שלה הוא חזרה למחיר ההנפקה אולי עד 9000 כמו שאמרו פה אבל צריך לעקוב אחרי טאואר היא תלך בדרך שלה.
    סגור
  • הבנתי לדעתי תמתיני עם הקניות
    סוחר חתיך 12/04/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בגדול הכיוון למעלה ולא יעזור כלום,מי שלא מבין מה היא מגמה אז חבל לו על הזמן יש סיכוי שינסו להוריד את השוק השבוע ולכן אפשר לחכות עוד כמה ימים.
    סגור
  • 61.
    איזה בורסה יא ורא די (ל"ת)
    איתן 12/04/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    שער 9000. זה מה שהיא שווה (ל"ת)
    קנון 12/04/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 59.
    חכו לדו"ח ותצטערו שמכרתם. (ל"ת)
    לאומי 12/04/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • טיקבוק שכזה, הרשות לני״ע חייבת לברר מי כתב את זה, מכיון
    אני חושב שלאחר 12/04/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שזה לא חוקי ואסור על פי חוקי הבורסה.
    סגור
  • אמרו את זה קודם לפניי. אנליסטים והם צודקים
    לאומי 12/04/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לאומי מכרה את מובילאיי חברה לישראל וקנון ותרשום רווח לכן מי שמוכר כעת יצטער. אתה מזכיר לי את הסיפור על הילד שפחד מהצל שלו וכל הזמן ניסה לברוח ולא הצליח. אתה לא חייב לקנות לאומי ואתה יכול למכור מצידי.
    סגור
  • 58.
    כל יוםבבורסה מרויחים. בבנק מרוויחים 0.1 בשנה!!!!!!!!!!
    עמית 12/04/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואתם רוצים שהבורסה לא תעלה . חחחחחח
    סגור
  • 57.
    תשנו לחגיגה בסנוקר. בורסה בדיחה ובזיון (ל"ת)
    חגיגה במעוף???? 12/04/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 56.
    הוא צודק, סטאר נייט חוזרת וחבל לפספס
    סוחר 12/04/2015 11:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני כבר קניתי, עכשיו זה מחיר זול.
    סגור
  • 55.
    וכרגיל דופקים תעודות הסל פה גונבים 0.5 אחוז שם 0.7 (ל"ת)
    ערן 12/04/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 54.
    ברור לי שלא תגידו תודה על פריגו וטבע -כי אתם זבל, נפתיע (ל"ת)
    מיכה 12/04/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 53.
    אמרו להתכונן ליום סוער באמת יש גשם אז הוצאתי את
    יום סוער 12/04/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המטריה והמעיל. הכל היה צפוי מראש . משחק של שחקנים עלובים . שימכרו בזול את מניות המעוף . שימכרו את כיל בנקים ומניות הגז בלוף .
    סגור
  • 52.
    גרוסלם השקעות ומעין ונצורס הזדמנות
    חצרון 12/04/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדאי לבדוק הודעות במאיה וכתבות. וקנייה של בעלי עניין..
    סגור
  • 51.
    אתם חולמים - סטאר נייט חזרו למסחר ותיהיה פיצוץ
    אסף 12/04/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עלייה של 30% לפחות בימים הקרובים
    סגור
  • 50.
    על איזה עליות מקשקשים פה? מאזנים את המדד ע"י מכירת
    עליות או לא להיות 12/04/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מניות הקורבנות הם מניות הבנקים , אבנר וכיל. העיקר טחנו לנו את המוח כמה ימים. רק מחזיקי פריגו וטבע ותעודת סל על המדד מרויחים השאר הביתה
    סגור
  • 49.
    *** לשפשף*** ביז-בורדל**אתר תת רמה ** (ל"ת)
    ****** ביז- בורדל ** 12/04/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 48.
    שפשפתי את העיניים
    סוחר 12/04/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שפשפתי את העיניים, הן נהיו אדומות... הגעתי לעבודה, הבוס שלי חשב שאני מעשן סמים ופיטר אותי... באמת תודה רבה.
    סגור
  • 47.
    פועלים כיל לאומי בזק אדום בוהק היום!!! ולא בגלל
    סתם אחד 12/04/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שהם צריכים. והמבין יבין.
    סגור
  • 46.
    המניות ירדו. רק מי שיש לו פריגו ותעודת סל על המעוף ירוי (ל"ת)
    המעוף עולה 12/04/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    מי הקורבן היום .הבנקים (ל"ת)
    טל 12/04/2015 09:19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 44.
    שימו לב למניית פרוטרום מנייה בפריצה חזקה למעלה (ל"ת)
    א 12/04/2015 08:34
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • היא כבר בטופ. אין לה לאן להקדם. החברה גם מזהמת את
    מניה למכירה 12/04/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הסביבה . עוד תצטרך לשלם קנסות . חכו שהירוקים יתעוררו וזה יהיה מגיע להם.
    סגור
  • 43.
    סקיילקס היכנו להמראה
    אביר 12/04/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לדעתי יש קונים
    סגור
  • 42.
    חבר'ה צפו להפתעות
    השחקנים בעמ 12/04/2015 08:12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    רק אנחנו נקבע אם השוק ירד או יעלה. פריגו אמנם תטוס אבל נדאג לאזן ע"י הורדת מניות אחרות.
    סגור
  • לידיעתך לשחקנים דווקא מתאים עליות
    סתם אחד 12/04/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי העליה הזאת גדולה מדי,אבל בגדול זה מתאים להם
    סגור
  • 41.
    איזה שרת אנרגיה אמרה "ישראל חותכת לעצמה את האף"? (ל"ת)
    חידה לביבי וגילה 12/04/2015 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 40.
    הרווח עלה פי 3!!!!! אבל המניה יורדת כי אין לה יחסי ציבו (ל"ת)
    מבטח שמיר 12/04/2015 08:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 39.
    נבואה
    אבי 12/04/2015 08:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נבואה ניתנה לשוטים תפסיקו לעסוק בניחושים עוד מעט 9 וחצי ונראה בדיוק בכמה יזנק יעלה בוודאות גם בנסד"ק עלה 3 ימים השאלה כמה יעלה?
    סגור
  • 38.
    אני מפוצצת בפותים! (ל"ת)
    אחת שמבינה א' 12/04/2015 08:00
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • פותים
    אחד שמבין 12/04/2015 09:17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זה משהו אחר.הלוואי שהייתי מפוצץ בהם. פוטים יהפכו למאוד רלבנטיים במהלך השבוע
    סגור
  • כל הכבוד, לרוב הנשים יש רק פות אחד (ל"ת)
    אחד 12/04/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • מה פרוש לרוב הנשים?
    לאחד 12/04/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה? יש כאלו שאין בכלל? יש כאלו ששבעה? יש כאלו ששלושה? יש כאלו שש מאות? ומה זה בכלל הפויטת הזה שיש להן. זה טוב או רע?
    סגור
  • תשאל את אמא (ל"ת)
    אחד 12/04/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אני מהמודרנים
    לאחד 12/04/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש יש לי שני אבות
    סגור
  • 37.
    גם חברות הביטוח יזנקו
    משה 12/04/2015 07:05
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חברות הביטוח מושקעות מאוד במנית פריגו ויעלו
    סגור
  • 36.
    ראיתם את שרביבי במימונה? ביבי מוקף בלונדיניות
    מימונה 12/04/2015 06:32
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אבל שרה הכי יפה. לרגע חשבתי שאנחנו בפולניה הארית עם כל הבלונדיניות. וביבי פועל לאחדות העם במימונה . רק חסר שם את אמירה בוזגלו וחצרוני אוכלים מופלטה גולת הכותרת של המרוקאים שזה בעצם בצק עם שמן וממרח שוקולד השחר על זה.
    סגור
  • 35.
    הרי אמרתם שיהיה ויסות אז טבע ופריגו יעלו והשאר ירדו
    למה כולם מחכים? 12/04/2015 06:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השאלה בכמה יורידו את השאר.מה ההתרגשות? הבורסה זה כמו המימונה מתפקעים מסוכר ואחכ מקיאים
    סגור
  • 34.
    אנא מכם קוראים נכבדים
    המלצה חמימה לכולם 12/04/2015 05:37
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אף לפני שאתם קוראים כתבה זאת. אני ממליץ לקרוא ולהפנים את שכתב יוסף פינק(וכמובן ואולי אף יותר חשוב שלל התגובות של קוראינו)תחת הכותרת: תיתכוננו(צ"ל היתכוננו) לבוקר סוער ביום א. כך צפויה להשפיע פריגו על המעוף ועל הבורסה בכלל.
    סגור
  • אותו יוסי כותב עכשיו שזה מיותר לגמרי (ל"ת)
    ל 34 12/04/2015 08:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    הבנקים יהיו קורבן? אם מוכרים פריגו אז חייבים לקנות
    מעניין 12/04/2015 04:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פריגו תצא מהמדד . אל תמכרו בזול
    סגור
  • 32.
    חשבתי שרק השכנים שלי לוקחים משהו שגורם להם
    למס 9 12/04/2015 04:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לעשות רעש ולצעוק כל הלילה ולקשקש שטויות. האם יש משהו חדש שגורם לאנשים לשפוך את חכמתם היתרה לרווחת הציבור?
    סגור
  • 31.
    מאיפה הבטחון טמבלים
    האמיתי 11/04/2015 23:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שחקני המעוף יעשו מה שהם צריכים לעשת ואם יצטרכו 1660 יפרקו את הבנקים ואת בזק מי שמך להחליט כמה יעלה פשוט כתב חסר ניסיון שמדבר שטויות
    סגור
  • 30.
    שוק סוגר מתחת ל 1670
    סוחר 11/04/2015 22:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פריגו רק תעכב מעט את מחיקת הקולים הצפויה בפקיעה.קול 1650 מחוק בפקיעה
    סגור
  • נראה שזה הפוך (ל"ת)
    מאיפה הבאת את זה ? 12/04/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    פלוריסטם
    שרון 11/04/2015 22:35
    הגב לתגובה זו
    4 3
    שנה טובה
    סגור
  • 28.
    מבולבל
    אבי 11/04/2015 22:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עושה מי שיש לו קולים כבדים כמו 1590?כמה אחוזים יכול לעלות?
    סגור
  • 27.
    חוסר מקצועיות לכתוב ולנתח כך (ל"ת)
    דן 11/04/2015 21:21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 26.
    תמיד קורה ההפך
    סונדרי 11/04/2015 21:17
    הגב לתגובה זו
    9 7
    כבר יומיים טוחנים איזה עליות יהיו אבל מה לעשות מישהו ידאג להקטין את בשימחה כי זה לא מתאים לוחוץ מזה שהכל מלאכותי הקריסה תגיע בגדול
    סגור
  • תמיד עצוב לא להיות בחגיגה
    לוזון 11/04/2015 21:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה לעשות פער מעל 2 אחוז
    סגור
  • 25.
    תקנו פקעות של צבעונים
    נגיד הבנק 11/04/2015 20:24
    הגב לתגובה זו
    5 9
    פקעת אחת של צבעוני צהוב נמכרת במחיר אפסי של 100,000 דולר. פקעת אחת של צבעוני אדום נמכרת במחיר מיוחד ומוזל של 250,000 דולר. פקעת אחת של צבעוני ורוד נמכרת ב 500,000 דולר. ובמבצע ממש מיוחד, מיזוג של פקעת צבעוני אדום עם פקעת צבעוני צהוב נמכרת במחיר מצחיק של 1,000,000 דולר. אם לא תקנו היום מחר זה יהיה כפול. אם אין לכם כסף, כדאי למכור את הבית ולקנות את הפקעות האלה, ממש אפשר להרוויח על אלפי אחוזים, רווח בטוח, אי אפשר להפסיד.
    סגור
  • אתה נגיד עתיק למה צבעונים אם אפריקה מראה את אותו דבר (ל"ת)
    אתה לא תגיד נגיד 12/04/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    בונוס ביוגרופ
    ביומד 11/04/2015 20:18
    הגב לתגובה זו
    1 5
    צפי לפרסום תוצאות בקרוב מאוד אולי כבר השבוע תוצאות חיוביות יביאו להצפת ערך משמעותית מחזיק לטווח ארוך
    סגור
  • צפי לתוצאות שליליות
    שלילי 11/04/2015 21:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפי שמועות נהרג אדם בניסוי
    סגור
  • מעצב לא מתים ממציא בע"מ אתה..לא תחפש חברים אחרים (ל"ת)
    איזה שטויות 12/04/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    המלצות להשקע - ארביטראג' גבוה -
    אסף 11/04/2015 20:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פריגו עם 22.59% | פרוטליקס עם 11.26% | פריון נטוורק עם 8.67% | טבע עם 4.4% | מזור רובוטיקה עם 4.4% | אלביט הדמיה עם 8.53% | גילת עם 1.5% | בהצלחה לכולם, אני קונה את כל אלו
    סגור
  • 22.
    רציו ואפריקה... (ל"ת)
    יעקב 11/04/2015 19:49
    הגב לתגובה זו
    17 2
    סגור
  • 21.
    אז מחר אולי כדאי לצאת (ל"ת)
    אופיר 11/04/2015 19:40
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 20.
    די רום
    טל 11/04/2015 19:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שבוע טוב ומבורך. אין ספק שמניה זו תתקן חזק מאוד למעלה לאחר כל הירידות. רכבת הרים מחר ,,, בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • 19.
    זוכרים מה אמרתי שהשוק במגמת ירידה .
    אחת שמבינה א' 11/04/2015 19:28
    הגב לתגובה זו
    8 9
    רואים איך צדקתי. ואייל גורביץ טעה הוא אמר שהשוק במגמת עליה כמה שאני חכמה
    סגור
  • 18.
    עכברים לצאת מהחורים זה הזמן של החתולים (ל"ת)
    ירון החתול 11/04/2015 19:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 17.
    אם השחקנים לא יחבלו צריכים להגיע
    גל 11/04/2015 19:08
    הגב לתגובה זו
    4 3
    1700 אבל יורידו בנקים ועוד כבדות
    סגור
  • 16.
    kmda
    אטט 11/04/2015 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תזכרו..
    סגור
  • 15.
    כרגע
    אבי 11/04/2015 18:49
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כרגע זה נראה שהפוטים מינוס 80 אחוז הנסד"ק עלה 3 ימים רצוף אני לא אתפלא אם בשיא הסערה יעלה 2.9 עד 1699.....באמוס
    סגור
  • 14.
    מחר עליות של 3.5% לפחות, תרבחו ותסעדו (ל"ת)
    משה מעוף עף 11/04/2015 18:44
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 13.
    חיים בסרט
    יוני 11/04/2015 18:39
    הגב לתגובה זו
    6 6
    גג גג אני נותן 2% למעלה ובהמשך זליגה למטה. שחקני המעו"ף יזרקו בנקים ויאזנו
    סגור
  • 12.
    מהכתבה שלכם לחשבון שלי (ל"ת)
    אחלה חג 11/04/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    שאלה
    גיא 11/04/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בהנחה שהמעוף עולה ב50 נק' - מה העלייה הצפויה בקולים 1680, 1630 ו-1650?
    סגור
  • 10.
    טרוף מערכות...
    ישראלי 11/04/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    נכון שמזמן מזהירים אבל זה טס רק בכיוון אחד. כל מי שבכיוון למעלה יכול לצאת ברווח גדול..מי שיהיה גרידי בסוף יצטער...
    סגור
  • 9.
    מחפש מה לעשות בכסף שלך?
    טופול 11/04/2015 18:18
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לו הייתי רוטשילד אבה דגה דגה דבה דבה דבה דבה דם כל היום הייתי בדה בם לו הייתי איש עשיר אז הייתי נח קצת אבה דגה דגה דבה דבה דבה דבה דם כל היום הייתי בדה בם היידל דילדל דיידל איש עשיר הייתי אז בונה לי בית מאבן, בית נאה, עם גג אדום, שלוש שורות מדרגות על יד הקיר. ובאחת - רק עולים, בשניה - רק יורדים, השלישית לא תוביל לשום מקום, רק שידעו שזה ביתו של גביר! אז החצר תהיה מלאה אפרוחים כולם אווזים וברווזים שיקימו רעש בקול אדיר וכל הפדגה פדגי פדגו פדגה קוקוריקו ישמע למרחקים לו הייתי רוטשילד..... וזוגתי, היא גולדה, שם על המירפסת עם סנטר כפול מתאים, כמו אשתו של רב קלמן הפרנס. והיא תיפסע לה שם כגברת מפורכסת, ותיצרח על המשרתים, מתנפחת - אוי! - כמו טווס. יבואו כל חכמי העיר לשאול בעצתי גם הרב אותי ישאל אז מה הדין והמינהג: אם תואיל, רב טוביה, מה הדין, רב טוביה, בביצה שלא נולדה בערב חג? ולעולם שום איש לא יעיר לי אם טעיתי בדברי. כי הגביר צודק תמיד - ודי! ואז אוכל סוף סוף בבית המידרש לשבת, ללמוד כל הימים, לשבת סוף סוף על יד כותל המיזרח. ולהתפלל, ולהתפלפל קצת על
    סגור
  • 8.
    בכל מקרה תיהיה פתיחה אנגלית כיוון שיש תנודה גדולה לה במ (ל"ת)
    רמצ'וק 11/04/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    כן פייט
    אבו געפר 11/04/2015 18:08
    הגב לתגובה זו
    2 6
    הולכת להישחט מחר, מסכנים המושקעים.
    סגור
  • כן פייט תעלה בגלל הודעה שבקנה
    שירי 11/04/2015 21:23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לא תישחט ולא נעליים מי שימכור בזול יפסיד הודעה בדרך זיכרו
    סגור
  • 6.
    בנקים למטה חזק, רק פריגו וטבע יהיו ירוקות
    שחקן ארביטרז 11/04/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
    7 9
    שוק יסגור מקסימום 1670
    סגור
  • 5.
    בשורות מצויינות לליויתן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    בקרוב 11/04/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 4.
    מוכן להתערב שבסוף היום המדד בין 0-0.5% עליה (ל"ת)
    אלעד 11/04/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • פתיחה וסיום אנגליה חחחחח (ל"ת)
    אנגלי 11/04/2015 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    תודה על הכתבה המענינת. עשיתם לי את השבת. דוד
    דוד יצחקי 11/04/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    9 8
    ציפיתי לקבל אחר סופשבוע ארוך וסוער מידע כיצד יפתח מחר שבוע המסחר, ואכן לא התאכזבתי. תודה על הכתבה המענינת. דוד.
    סגור
  • 2.
    פתיחה אנגלית
    איל 11/04/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    15 7
    בהתאם למהלך העניינים בפריגו, טבע והבורסות מסביב לעולם, סביר פתיחה של 3%
    סגור
  • 1.5-2% (ל"ת)