הוט מובייל במבצע אגרסיבי לשוק העסקי: מנוי החל מ-15 שקל לחודש לתוכנית ללא הגבלה

השוק העסקי נשאר עד לאחרונה מחוץ לתחרות האגרסיבית. כעת נפתחה חזית נוספת מול פלאפון, סלקום ופרטנר
אבי שאולי | 
אילן צחי. מנכ"ל HOT, צילום: אלי דסה
חברת HOT mobile מצטרפת היום לתחרות האגרסיבית שנפתחה בשוק העסקי. בשנים האחרונות ספגו פלאפון, פרטנר וסלקום מכה מהחברות החדשות בשוק הפרטי ולאחרונה גולן טלקום ושאר המתחרות נכנסו גם לשוק הרווחי ביותר של חברות הסלולר - המגזר העסקי.
היום הודיעה הוט מובייל על השקת מבצע נוסף חדש  למגזר העסקי, המציע מחירים בהתאם לגודלו של הלקוח העסקי, החל מ-15 שקל למנוי ללקוח עסקי (ללא מע"מ). החברה תציע תוכניות בהתאם לגודל הלקוח, במחיר קבוע שלא משתנה על פני זמן, עם GB4 גלישה ושיחות ללא הגבלה ל-31 יעדים בחו"ל.  
כל מנוי נוסף מעבר לתכניות אלו ב- 25 שקל למנוי בלבד.
ישעיהו רוזנברג, מנכ"ל HOT mobile: "החברה הוכיחה בשנים האחרונות שהיא גם מחוללת מהפכה צרכנית, וגם מהווה שחקן מרכזי ומוביל  בשוק הסלולר - במלוא מובן המילה".
מאז הקמתה בשנת 2012 השקיעה הוט מובייל כמיליארד שקל לטובת בניית רשת דור 3. רק לאחרונה רכשה החברה רצועת תדרים לטובת בניית רשת דור 4 בעלות של 34 מיליון שקל. עוד חתמה החברה על הסכם שיתוף רשתות עם חברת פרטנר שיאפשר איחוד רשתות אקטיבי לרבות דור 4. 
אילן צחי, מנכ"ל קבוצת HOT: "האסטרטגיה של HOT mobile הינה מתן פתרון כולל לצרכי התקשורת של הלקוח ובכלל זה שירות  לקוחות איכותי, רשת הפצה ארצית ורשת הנדסית מתקדמת בבעלותה והכול תוך שמירה על מחיר משתלם".
חברת HOT  mobile נכנסה לשוק במאי 2012 ויום הודיע העל הלקוח מיליון שהצטרף לחברה, הישג מרשים בהתחשב בתנאי התחרות הקשה בשוק. במהלך שלוש השנים הציגה החברה צמיחה מהירה בקצב גידול הלקוחות ושנת 2014 הייתה שנת השיא בגיוס מנויים עם למעלה מ-520,000 מנויים חדשים. עם נתח שוק של 14% בשוק הפרטי פונה כעת הוט מובייל לשוק העסקי.
פריסת ערוצי המכירות שלה הכוללים כיום 44 דוכנים, 7 מוקדי מכירות ועשרות נקודות של מפיצים. כמו כן החברה מונה היום בפריסה ארצית 18 מרכזי שירות לטובת לקוחותיה.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה