תהיה מכירה? הרוכשים הפוטנציאליים של מנצ'סטר יונייטד העלו את ההצעה ל-5 מיליארד ליש"ט
האחים גלייזר לא ממהרים למכור את המועדון ודורשים לפחות 6-7 מיליון ליש"ט. פג המועד להגשת ההצעה, אבל הוא הוארך בעקבות הביקוש
האחים גלייזר הבהירו כי מדובר בהצעות נמוכות מהמבוקש ולכן האריכו את הדדליין מתוך תקווה שיגיעו רוכשים נוספים שיגדילו את ההצעה. ההצעה הגבוהה אי פעם לרכישת מועדון ספורט עומדת על 4.65 מיליארד. זה קרה עבור קבוצת הפוטבול, דנבר ברונקוס. ההצעות האחרונות עולות ולכן יהפכו כנראה לרכישה הגדולה בהיסטוריה של הספורט. במקביל, חשוב להדגיש כי לפי הדיווח אם וכאשר הגלייזרים יסכימו למכור - יידרשו בין 12 ל-24 חודשים להשלמת עסקה כזאת. בדיקת נאותות לארגון כמו מנצ'סטר יונייטד תיקח כחצי שנה, כיוון שבניגוד לסיטואציה של אברמוביץ' וצ'לסי, אין כאן פקטור של מתיחות גאופוליטית שמחייב מכירה בהקדם.Putting our fans at the heart of what we do ❤️#MUFC
— Manchester United (@ManUtd) March 22, 2023
- 1.אוהד יונייטד 23/03/2023 18:49הגב לתגובה זותביאו שחקנים מנאפולי ואת קיין אימפריהההה!
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
