סלקום: עלייה של 8% בשיעור הנטישה של מנויי הסלולר ב-2017

סלקום מסכמת את השנה עם ירידה של כ-24.7% ברווח הנקי לעומת 2016; ניר שטרן: "התחרות הגבוהה בשוק הסלולר המשיכה לתת אותותיה"
|
(1)
ניר שטרן, צילום: סיון פרג'
סלקום -1.9% סלקום 911 -1.9% סלקום בסיס:928.6 פתיחה:936 גבוה:939 נמוך:903.2 תמורה:1,468,573 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2017 כולה והציגה ירידה של 24.7% ברווח הנקי בשנת 2017 וירידה של כ-4% בהכנסות. הרווח הנקי ברבעון הרביעי קטן בכ-28.6%.
על פי הדו"ח אותו מפרסמת הקבוצה, ההכנסות של סלקום ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-975 מיליון שקל, ירידה של כ-0.9% לעומת 984 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם בכ-10 מיליון שקל, ירידה של כ-28.6% לעומת כ-14 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
בראייה שנתית, ההכנסות של סלקום בשנת 2017 הסתכמו בכ-3.87 מיליארד שקל, ירידה של כ-4% לעומת כ-4.02 מיליארד שקל בשנת 2016. הרווח שנקי של סלקום הסתכם בשנת 2017 בכ-113 מיליון שקל, ירידה של כ-24.7% לעומת שנת 2016.
בסלקום מייחסים את הירידה ברווח הנקי בעיקר לשחיקת המחירים לאור התחרות הגוברת בשוק הסלולר, כאשר הירידה בהכנסות מיוחסת לירידה של 1.0% בהכנסות משירותים ולירידה של 0.8% בהכנסות מציוד.
התחרות הגוברת בשוק הסלולר הובילה לכך ששיעור הנטישה של מנויי הסלולר של סלקום עמד ברבעון הרביעי על 11.5%, עלייה של 10.6% לעומת שיעור נטישה של כ-10.4% ברבעון המקביל אשתקד. ברמה שנתית, שיעור הנטישה של מנויי הסלולר עמד על כ-45.8%, עלייה של כ-8% לעומת 42.4% בשנת 2016. 
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום: "מאז השקתה, מובילה סלקום TV את שוק הטלוויזיה החדשה בישראל ומדווחת, נכון להיום על 183,000 בתי אב שבחרו בחוויית הטלוויזיה שלה. במקביל  אנו  בעיצומה של תנופה בשוק תשתיות האינטרנט עם הנגשת שירות הסיבים האופטיים "סופר פייבר" ללקוחותינו, וביסוס מעמדנו כשחקן דומיננטי גם בשוק זה". התחרות הגבוהה בשוק הסלולר בשנת 2017 המשיכה לתת אותותיה על תוצאות המגזר הנייד".
 
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השרות הגרוע של סלקום
    יובל 26/03/2018 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמזלזל בלקוחותיו , יפסיד ברגע שיש אלטרנטיבות. אני לעולם לא חוזר לסלקום. גם חינם.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות