האוסקר של הדפסת התלת מימד: ננו דיימנשן זכתה בתואר "הפיתוח הטוב ביותר"
פרסים טכנולוגיים מספקים בדרך כלל לחברות הכרה בינלאומית ופותחת עבורן דלתות רבות והתעניינות מצד משקיעים. חברתננו דיימנשן מספקת היום למשקיעים דיווח על זכייה בפרס בתחום הדפסת התלת מימד בקטגוריה של "הפיתוח הטוב ביותר". הפרס ניתן על ידי הכנס המוביל של תעשיית האלקטרוניקה שנערך השבוע בברלין.
באירוע מציגות 250 חברות מובילות ושם נוכחים אלפי בכירים מהתעשייה בעולם ומשקיעים. בכנס מציגות החברות פיתוחים וטכנולוגיות חדשות. וועדת הפרס שבחנה את מדפסת התלת מימד למעגלים מודפסים שמפתחת החברה בחרה בננו דיימנשן בעקבות החדשנות הטכנולוגית, המפרט הטכני, יכולת ההדפסה ועלות ללקוח.
- 6.ביזפורטל אלופים בלהריץ מניות (ל"ת)zviqbi 05/05/2015 13:12הגב לתגובה זו
- יובל 06/05/2015 12:00הגב לתגובה זוהחברה נסחרת בשווי שוק מצחיק ביותר ביחס לפיתוח והמוצרים שיש לה ובענף שבו היא פועלת. 30 מיליון דולר, נו באמת ?!?! כשהחברה תנפיק בארה"ב היא תהיה לפחות כפול, ותוך שנה שנה וחצי היא תגיע לכל הפחות לשווי של 100 מיליון דולר. שלא תגידו שלא אמרתי.
- 5.ננדמ 02/05/2015 01:34הגב לתגובה זולדעתי הכפלת מחיר עם פרסום ההנפקה בארה״ב. לא המלצה. מחזיק. רק תחושה שהמחיר הנוכחי נמוך כשווי חברה לעומת הפוטנציאל
- 4.זאת חברה שתפתיע את העולם (ל"ת)מבין בתחום 01/05/2015 09:06הגב לתגובה זו
- ויויאן אוחנה 11/05/2015 15:34הגב לתגובה זואני מאמינה בננו ימים יגידו
- 3.דוד 30/04/2015 14:54הגב לתגובה זוירדה לפני שבועופתאום עלתה השבוע כ20%סתם להלהיב אותנו או יורדת או עולה
- ירדה כי תבעו אותה (ל"ת)פיני 01/05/2015 16:03הגב לתגובה זו
- 2.טכנולוגיית העתיד (ל"ת)disturbed 29/04/2015 18:04הגב לתגובה זו
- 1.הגדולה מכולם עוד תופתעו (ל"ת)קמטק 29/04/2015 13:57הגב לתגובה זו

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל
אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה
קבוצת אלקטרה אלקטרה -1.92% , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.
לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.
220 שערים בשלוש טבעות
הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.
מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.
- בשורה ירוקה: יוזמה להקמת מתקן ראשון בישראל לייצור אנרגיה מפסולת
- רמ"י משיקה מכרז בלהבים: 254 מגרשים לחיילי מילואים ולנכי צה"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת
גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.
