ראסל אלוונגר טאוואר
צילום: יח"צ

טאואר מכוונת לאסיה: מינתה שני בכירים לחברות הבנות במזרח הרחוק

חברת השבבים מבקשת לחזק את מערך המכירות שלה ולהגדיל את עסקיה במזרח הרחוק על ידי מינוי הבכירים בדרום קוריאה ויפן
חן דרסינובר | (7)

מניית טאואר מנסה הבוקר (ב') להתאושש מהצניחה שנרשמה במניה בתקופה האחרונה, לאחר שסיפקה תחזית מאכזבת לרבעון הראשון של שנת 2013. היום הודיעה חברת השבבים על מינוי בכירים בחברות הבת בדרום קוריאה וביפן, זאת על מנת לחזק את מערך המכירות שלה ולהגדיל את עסקיה ואת התמיכה הטכנית ביפן ובאזור האסיה-פסיפיק.

טאואר הודיעה על מינוי קואיצ'י קוובאטה לתפקיד מנהל נציגות ומנכ"ל טאואר ביפן. במסגרת תפקידו יהיה קוואבטה אחראי על הובלת קבוצת הפיתוח העיסקי והמכירות. החברה מציינת כי לקוואבטה נסיון ניהולי של כ-30 שנה ביצירת מכירות גלובליות ואסטרטגיות שיווקיות (במיוחד בחדירה לשווקים חדשים ובהנדסה-שיווק טכניים) ובניית יחסי לקוחות איתנים. בין תפקידיו הקודמים נציין את תפקידיו כנשיא נובלוס יפן, נשיא מיושי קסאיי, מנהל נציגות וסמנכ"ל תפעול של אבנט יפן ותפקידי ניהול מגוונים נוספים.

בנוסף, טאואר מינתה את מייקל סונג לתפקיד סגן נשיא מכירות ונשיא טאואר בקוריאה. מייקל סונג הצטרף לטאואר-ג'אז בשנת 2009 כמנהל קוריאה ובין השגיו בתפקיד - הרחבת בסיס לקוחות החברה והכנסותיה בקוריאה בשיעורים משמעותיים.

מנכ"ל טאואר ראסל אלוונגר הגיב למינויים החדשים: "הידע הרחב של קאיצ'י והשגיו בעבר יסייעו לנו לשרת טוב יותר את לקוחותינו ביפן ולהגדיל את נתח השוק שלנו ביפן. תפקיד חדש זה מעיד על חשיבות השוק היפני ויכולת התמיכה של מתקן היצור בנישיוואקי בצרכי איזור אסיה-פסיפיק לטאואר ג'אז".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    יובל 22/02/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    כמות הטוקבקים כל כך ירדה זה מראה כמה הנייר הזה כבר לא מעניין אף אחד
  • 6.
    לדעתי הסיכון גבוה מאד.המחיר ירד בחדות לאחר השתהות קצרה. (ל"ת)
    אחד שיודע 18/02/2013 22:45
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    משקיע מופסד 18/02/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    במצב בו המנייה נמצא עכשיו היא הייתה בעת המשבר הגדול בשנת 2008. אם נחשב אותה על פי הערך הקודם שלה היום ביחס לשנת 2008 היא נמצא בערך של 1.84 שקלים כאשר ז הערך הנמוך ביתר שלה היה 1.7 שקלים.אחר כך הייתה עליה של 300 אחוזים ואפילו יותר לכיוון 6 שקלים. לכן לדעתי אין סיכון גדול ברכישת מנייה זו, יחד עם זאת גם קשה לדעת אם יש יכוי גדול לפריצה. כל הנתונים קייים למעבר לרווח צריך עסקה אחת ש כמה מאוד ליונים ולא מליונים בודדים על מנת שהיא תתאושש. אני יושב במניה ו כבר 6 שנים עם שליש מהכסף שהשקעתי. מלי הוא שלא השקעתי הרבה...
  • 4.
    אחד שיודע 18/02/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    ם לא יעזרו הפעם.יש לקצץ בהוצאות מיידית כדי שיווצרו רווחים.למכור מוצרים עם שולי רווח סבירים ולא בהפסד ובתקווה שפעם המוצרים ירוויחו.לקצצץ,לווק נכון ולפתח נכון.לעת עתה נראה לי שצריך לברוח מהמניה -מהר!!!
  • 3.
    איתי 18/02/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    כל יום שיווקו את החברה והמניה הדפוקה הזו , תאמינו לי יש פה מישהו שדואג לפרסם וגם דואג למכור וזה לא כשר כלל ומסריח למרחקים , ואני מוכן להסתכן בתביעה , לא כשר אין לי ספק
  • 2.
    משקיף 18/02/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    ורווחים - למכור !!!
  • 1.
    אבי 18/02/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    אז מה שווה כניסה או לא ?
אפליקציות מסחר (גרוק)אפליקציות מסחר (גרוק)
מחקר

המחקרים שחושפים איך אפליקציות המסחר הורסות את תיק ההשקעות שלכם

חוקרים מהאוניברסיטאות המובילות בעולם ניתחו את התנהגותם של משקיעים וגילו: המעבר למסחר באפליקציות מוביל להפסדים; הסיבה: שילוב הרסני של טכנולוגיה, פסיכולוגיה והטיות קוגניטיביות

עוזי גרסטמן |

השנה היא 2010. משקיע ממוצע פותח את תוכנת המסחר במחשב הביתי, קורא דוחות כספיים, מנתח נתונים, בודק גרפים ורק אז מקבל החלטת השקעה. במהירות קדימה להיום - משקיע שוכב במיטה בשעה 22:17, גולל בפיד של אינסטגרם, רואה התראה שמניית אפל ירדה 2%, ותוך 10 שניות מוכר את כל האחזקות שלו. ברוכים הבאים לעידן החדש של שוק ההון, עידן שבו אפליקציות המסחר הפכו את המסחר לנגיש, מהיר, מרגש,. עידן שבו הרשתות מוצפות ב"מומחים" למניות, עידן שבו משקיעים חדשים הם לא באמת משקיעים - אלא מהמרים. 

המשקיעים החדשים נולדו לאפליקציות המסחר, אבל גם משקיעים וותיקים הופכים להיות מכורים יותר לנוחות, לריגושים, "למשחק", ומקבלים החלטות מהירות שהם יותר הימורים מאשר השקעות. בורסה היא לא קזינו. נסחרות בה חברות עם ערך ומי שבודק, מנתח ומשקיע לאורך זמן, מקבל תמורה. השקעה בבורסה נשענת על הבנה, מומחיות וניתוח. הימור מנגד נשען על מזל. בהימור לרוב מפסידים. מחקרים מוכיחים שמסחר באפליקציות גורם לכם להפסיד יותר מאשר במסחר במערכות אחרות. כלומר, הנגישות, המהירות, הפיתוי הופך את ההשקעה להימור - ככה אתם מפסידים אלפי דולרים בשנה.     

למעשה, העידן הדיגיטלי הבטיח ל"דמוקרטיזציה של שוק ההון". אפליקציות מסחר נוחות ונגישות אמורות היו להפוך כל אחד למשקיע חכם ומיומן. אבל סדרת מחקרים אקדמיים מהשנים האחרונות חושפת תמונה הפוכה: הטכנולוגיה שאמורה הייתה לעזור לנו דווקא פוגעת בביצועי ההשקעות שלנו באופן דרמטי.

המחקר המרכזי: השקעות חכמות?

המחקר המקיף ביותר בתחום פורסם תחת הכותרת "Smart(Phone) Investing? A within Investor-Time Analysis of New Technologies and Trading Behavior" על ידי צוות חוקרים בינלאומי: אנקיט קלדה (Assistant Professor of Finance מאוניברסיטת אינדיאנה), בנג'מין לוס (Associate Professor מאוניברסיטת הטכנולוגיה של סידני), אלסנדרו פרביטרו (Associate Professor of Finance מאוניברסיטת אינדיאנה) ופרופ' אנדראס האקת'ל (Professor of Finance מאוניברסיטת גתה בפרנקפורט).

המחקר, שניתח התנהגות של אלפי משקיעים גרמנים לאורך מספר שנים, מצא שהמעבר מפלטפורמות מסחר מסורתיות לאפליקציות סמארטפון מוביל לעלייה דרמטית בנפח המסחר ולירידה בביצועים. החוקרים תיעדו שמשקיעים שעברו לאפליקציות הגבירו את פעילות המסחר שלהם באופן משמעותי, תוך כדי נטילת סיכונים גבוהים יותר והחזקת תיקים פחות מגוונים.

אריאל קנדל מנכל קבוצת אימקו
צילום: אליעד גולן

אימקו חותמת על שת"פ גלובלי לפיתוח מערכת חכמה לניהול מנועי רכב קרבי

החברה תפתח עבור ספקית עולמית של מערכות הנעה מערכת בקרה וניטור למנועי רכבים משוריינים, שתשווק ברחבי העולם; ההסכם משתלב בגל גובר של השקעות ביטחוניות במדינות נאט"ו והמערב, שמרחיבות את צי הרק"מ והתחזוקה הטכנולוגית שלו

תמיר חכמוף |
נושאים בכתבה אימקו אריאל קנדל


אימקו אימקו 9.46%   הודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה גלובלי עם ספקית עולמית של מערכות הנעה לרכבים משוריינים, לפיתוח מערכת חכמה לניהול ובקרת מנועי רכב קרבי. במסגרת ההסכם, אימקו תפתח את מערכת ה־Engine Diagnostic and Sensor Suite (EDSS), שתוטמע במנועי הרכב ותאפשר ניטור ובקרה בזמן אמת.

המערכת החדשה תתחבר למערך רחב של חיישנים ותבצע התאמות אוטומטיות לפעולת המנוע בהתאם לתנאי השטח והשימוש. כך תוכל לשפר את הנצילות, למנוע תקלות ולהאריך את חיי השירות של מנועים קיימים וחדשים כאחד. המערכת תשווק על ידי יצרנית המנועים ללקוחותיה ברחבי העולם ותהווה חלק ממערכת ה־HUMS של אימקו, שמנטרת בזמן אמת משתנים תפעוליים בכלי רכב קרביים.

“אנחנו מודים לשותפנו על האמון המתמשך ועל ההזדמנות לתמוך במשימתה להמשיך ולהוביל את שוק טכנולוגיות ההנעה של רכבים משוריינים,” אמר אריאל קנדל, מנכ”ל קבוצת אימקו. “במסגרת חזון הצמיחה הגלובלית וההובלה הטכנולוגית שלנו, שיתופי הפעולה עם תעשיות מובילות כמו השותפות הזו מוכיחים שוב את אמון האינטגרטורים המובילים בתחומם בחדשנות ובאיכות של אימקו, בכל הנוגע לפתרונות קריטיים למשימה.”

אימקו, שנוסדה ב-1974 ופועלת בישראל, ארה"ב ורומניה, מספקת פתרונות הנדסיים ומערכות מתקדמות לשווקים הביטחוניים והתעשייתיים. החברה פועלת בשתי חטיבות עיקריות, ביטחונית ואזרחית, ומספקת שירותי פיתוח וייצור בהתאם למפרטי הלקוחות.

המהלך מגיע בתקופה שבה מדינות רבות בנאט"ו ובמערב הרחיבו משמעותית את הוצאות הביטחון שלהן, בין היתר על רקע המלחמה באוקראינה והצורך לחדש ציוד ותשתיות לוגיסטיות. הרחבת ההשקעות בכלי רכב קרביים ובפתרונות תחזוקה חכמה יוצרת הזדמנויות נוספות לחברות כמו אימקו, שפועלות בשוק הצבאי הגלובלי ומספקות פתרונות לניטור ובקרה בזמן אמת.