השעון החכם ששינה את כללי המשחק
ענקית הטכנולוגיה "אפל" ידועה בתור חברה שמשנה את כללי המשחק בכל תחום בו היא נוגעת. עוד בהוצאת האייפון הראשון, "אפל" שינתה את העולם כפי שהכרנו אותו בכל הנוגע למכשירים סלולריים. לאחר סדרה של מוצרים נוספים ומוצלחים לא פחות, בשנת 2015 "אפל" החליטה לשנות את עולם השעונים החכמים עם הוצאתו של אפל ווטש, שעון חכם מבוסס מערכת iOS המוכרת והאהובה על כולם. בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת אודות אפל ווטש בנוסף לעצות וטיפים על מומחים באשר לבחירה נכונה של השעון החכם המדהים הזה.

FREEPIK
סוגי אפל ווטש
• אפל ווטש 8 - סדרת הדגל המוכרת לכל שיוצאת מכל שנה. מדובר על שעון חכם יוצא דופן, כזה אשר מאפשר לכם לשמוע דרכו מוזיקה, לעקוב אחרי האימונים שלכם באופן ידידותי למשתמש אשר מעודד אתכם להמשיך ולהתמיד וכן גם מדובר על שעון מציל חיים. למעשה, באפל ווטש קיים חיישן ייחודי אשר מתריע במקרים של נפילות ומזעיק את כוחות הביטחון או אדם אשר הגדרתם מבעוד מועד בתור איש קשר לשעת חירום במקרים בהם הוא מזהה מקרה חירום ולא נגעתם במסך בתור 10 שניות.
• אפל ווטש SE - גרסה מוזלת של סדרת הדגל שיוצאת מדי שנה. למעשה, מדובר על שעון אשר מתיימר להביא לכולם את הערך הטוב ביותר תמורת העלות שמשלמים, כאשר מחירו מוזל באופן משמעותי יחסית למחירם של שעוני הדגל, בעוד כי מדובר על שעון נהדר מכל הבחינות. עיקר ההבדלים בין שעון ה-8 לבין שעון ה-SE הם במסך שכן, סדרת הדגל מאופיינת בתצוגת Always-on Display, כזו אשר דולקת באופן תמידי אלא אם הגדרתם אחרת. בניגוד לכך, שעון ה-SE מגיע עם מסך שנכבה, אלא אם סובבתם אותו או התחלתם לגעת בו.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
