אלכסנדר כץ ונילי רייכמן
צילום: ביזפורטל
ראיוןTV

"אלאור אזריה יככב במערכת הבחירות אם אייזנקוט יתמודד"

היועצת לאסטרטגיה ציבורית, נילי רייכמן, מעריכה שמערכת הבחירות הזאת תהיה שטופת שנאה והסתה, אף יותר מקודמותיה. "אמסלם כבר הבטיח לשבור לשמאלנים את העצמות". מה תהיה האסטרטגיה של המתמודדים והאם שווה להיות קמפיינר? צפו בראיוןTV
אלכסנדר כץ | (8)

"אין לי שום אפשרות להבטיח משהו משמח או אופטימי יותר, תהיה מערכת בחירות סוערת, מלאת הסתה והפחדה", אומרת נילי רייכמן, יועצת לאסטרטגיה ציבורית ומי שליוותה בעבר במערכות בחירות שונות את בנימין נתניהו ואת יאיר לפיד. "אם יש משהו שיתחדש בדבר הזה, לו הייתי מייעצת לצד זה או אחר, זה כבר לא יהיה בחירות רק ביבי או רק לא ביבי, אלא תעלה פה שאלה אחרת: האם אנחנו רוצים ישראל דמוקרטית או שאנו עוברים לסוג אחר של משטר. לא ברור מאיזה סוג, אבל יש הבטחה מאד מפורשת של בכירי הליכוד להוביל שורה של חקיקות ושינויים שיאפשרו בעצם לדברים להתנהל כפי שהם רוצים...".

-שליטה יותר גדולה במערכת המשפט

"גם, ואם לצטט את (דודי, א"כ) אמסלם, הוא מבטיח לשבור לשמאלנים את העצמות".

-האסטרטגיה עכשיו היא ללכת על הראש של המועמד. פעם היית מציג את היתרונות של המועמד שלך, עכשיו אתה פשוט הולך על הראש של המועמד האחר. קשה לשכוח מה שעשו לבני גנץ. למה זה?

"זו שאלה של כיוון. אני לא חושבת שכל הפוליטיקאים נקטו בכיוון הזה של להקטין ולהשפיל את המועמד שכנגד. היו קמפיינים לא מעטים בין היתר של כחלון ב-2015, של לפיד ב-2013, שדיברנו כמו שאתה אומר על המועמד - שמציג את מרכולתו האידיאולוגית ואת חבריו לסיעה שבאים איתו למסע הזה, ובעצם יוצאים למסע לא על ראשות הממשלה, ואז הם יכולים להציג אידיאולוגיה ולנסות שיח שכזה. בסוף השאלה היא אם נהיה במערכת בחירות של שני ראשי חץ מובהקים - שזה חדשות פחות טובות למפלגות הקטנות יותר בכל אחד מן הגושים, או שנהיה בבחירות דומה הרבה יותר לזו שהיינו ב-2013, שאז היה לכאורה ברור שנתניהו היחיד שיכול להיות ראש הממשלה, ולכן מפת המנדטים הייתה הרבה יותר מודולארית. שאלת הסגנון היא שאלה של המנהיגות, שאלה של מי שעומד בראש האירוע. המועמדים שלנו מסתתרים מאחורי שלוחיהם שאומרים בטונים ובסגנונות..."

-בואי נדבר על המועמדים פוטנציאלים. הרמטכ"ל לשעבר אייזנקוט מראה סימנים של כניסה למערכת הפוליטית. מה זה אומר מבחינתו?

"אייזנקוט כבר חווה את חיצי התרעלה התודעתית. מי שכח, כבר נקראו לעברו קריאות 'גדי גדי תיזהר, רבין מחפש חבר'. אני חושבת שאם הוא יקפוץ למים הפוליטיים, נראה שוב את פרשת אלאור אזריה מככבת במערכת הבחירות בהכרעת ימין-שמאל מובהקת, הילד של כולנו מול מי שביקש לשמר את הממלכתיות, הערכיות והאתיקה של חיילי צה"ל בלחימה שלהם". צפו בראיוןTV

/

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    לרון 23/06/2022 14:11
    הגב לתגובה זו
    אף פעם את "סוסי הקרבות" עתירי התהילה והפנסיה שמוכנים "לחטוף" פוליטיקה מסואבת
  • 5.
    אסטרטגית ביבון מאז ומעולם - שינאה וקיטוב (ל"ת)
    אמיר 23/06/2022 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מירי רגב 23/06/2022 14:00
    הגב לתגובה זו
    לאמסאלם הכי טוב להאזין עם אטמי אוזנים
  • 3.
    אנונימי 23/06/2022 13:51
    הגב לתגובה זו
    להיזהר ממנו - הוא לא חושב ישר!
  • 2.
    ירושלמי 23/06/2022 13:44
    הגב לתגובה זו
    ומי שהופך אותו לגיבור הוא אפס מאופס
  • חייל שמבין 23/06/2022 15:19
    הגב לתגובה זו
    מדובר במנוול צמא דם, שהיה שוחט את החיילים אם רק היה ניתן לו.. כמו שראינו מספיקפעמים בארצנו.. ואתה מהמקלדת שופט בחור צעיר, שחשוף כל יום לסכיני המרצחים, כאשר הפרקליטות המתחנפנת נושפת בערפו אם ירה מוקדם מידי או נמוך מידי... המחבל הוא בן מוות. הטענה היחידה לחייל היא עבירת משמעת.
  • במלחמה זה בסדר, באירוע שהסתיים זה מיותר. (ל"ת)
    דוד 23/06/2022 14:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חיים 23/06/2022 13:31
    הגב לתגובה זו
    יום הבחירות זה ללכת לים לטיולים למסעדות טובות. מי בכלל הולך להצביע למושחתים שם. שתישרף המדינה מצידי
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״