"אלאור אזריה יככב במערכת הבחירות אם אייזנקוט יתמודד"
"אין לי שום אפשרות להבטיח משהו משמח או אופטימי יותר, תהיה מערכת בחירות סוערת, מלאת הסתה והפחדה", אומרת נילי רייכמן, יועצת לאסטרטגיה ציבורית ומי שליוותה בעבר במערכות בחירות שונות את בנימין נתניהו ואת יאיר לפיד. "אם יש משהו שיתחדש בדבר הזה, לו הייתי מייעצת לצד זה או אחר, זה כבר לא יהיה בחירות רק ביבי או רק לא ביבי, אלא תעלה פה שאלה אחרת: האם אנחנו רוצים ישראל דמוקרטית או שאנו עוברים לסוג אחר של משטר. לא ברור מאיזה סוג, אבל יש הבטחה מאד מפורשת של בכירי הליכוד להוביל שורה של חקיקות ושינויים שיאפשרו בעצם לדברים להתנהל כפי שהם רוצים...".
-שליטה יותר גדולה במערכת המשפט
"גם, ואם לצטט את (דודי, א"כ) אמסלם, הוא מבטיח לשבור לשמאלנים את העצמות".
-האסטרטגיה עכשיו היא ללכת על הראש של המועמד. פעם היית מציג את היתרונות של המועמד שלך, עכשיו אתה פשוט הולך על הראש של המועמד האחר. קשה לשכוח מה שעשו לבני גנץ. למה זה?
"זו שאלה של כיוון. אני לא חושבת שכל הפוליטיקאים נקטו בכיוון הזה של להקטין ולהשפיל את המועמד שכנגד. היו קמפיינים לא מעטים בין היתר של כחלון ב-2015, של לפיד ב-2013, שדיברנו כמו שאתה אומר על המועמד - שמציג את מרכולתו האידיאולוגית ואת חבריו לסיעה שבאים איתו למסע הזה, ובעצם יוצאים למסע לא על ראשות הממשלה, ואז הם יכולים להציג אידיאולוגיה ולנסות שיח שכזה. בסוף השאלה היא אם נהיה במערכת בחירות של שני ראשי חץ מובהקים - שזה חדשות פחות טובות למפלגות הקטנות יותר בכל אחד מן הגושים, או שנהיה בבחירות דומה הרבה יותר לזו שהיינו ב-2013, שאז היה לכאורה ברור שנתניהו היחיד שיכול להיות ראש הממשלה, ולכן מפת המנדטים הייתה הרבה יותר מודולארית. שאלת הסגנון היא שאלה של המנהיגות, שאלה של מי שעומד בראש האירוע. המועמדים שלנו מסתתרים מאחורי שלוחיהם שאומרים בטונים ובסגנונות..."
-בואי נדבר על המועמדים פוטנציאלים. הרמטכ"ל לשעבר אייזנקוט מראה סימנים של כניסה למערכת הפוליטית. מה זה אומר מבחינתו?
"אייזנקוט כבר חווה את חיצי התרעלה התודעתית. מי שכח, כבר נקראו לעברו קריאות 'גדי גדי תיזהר, רבין מחפש חבר'. אני חושבת שאם הוא יקפוץ למים הפוליטיים, נראה שוב את פרשת אלאור אזריה מככבת במערכת הבחירות בהכרעת ימין-שמאל מובהקת, הילד של כולנו מול מי שביקש לשמר את הממלכתיות, הערכיות והאתיקה של חיילי צה"ל בלחימה שלהם". צפו בראיוןTV
- נתניהו הציג את ממשלתו החדשה בכנסת: "מצפה שתכבדו את הכרעת הבוחר"
- אריה דרעי מתקרב לאוצר - מה המצע הכלכלי של ש"ס?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
/
- 6.לרון 23/06/2022 14:11הגב לתגובה זואף פעם את "סוסי הקרבות" עתירי התהילה והפנסיה שמוכנים "לחטוף" פוליטיקה מסואבת
- 5.אסטרטגית ביבון מאז ומעולם - שינאה וקיטוב (ל"ת)אמיר 23/06/2022 14:01הגב לתגובה זו
- 4.מירי רגב 23/06/2022 14:00הגב לתגובה זולאמסאלם הכי טוב להאזין עם אטמי אוזנים
- 3.אנונימי 23/06/2022 13:51הגב לתגובה זולהיזהר ממנו - הוא לא חושב ישר!
- 2.ירושלמי 23/06/2022 13:44הגב לתגובה זוומי שהופך אותו לגיבור הוא אפס מאופס
- חייל שמבין 23/06/2022 15:19הגב לתגובה זומדובר במנוול צמא דם, שהיה שוחט את החיילים אם רק היה ניתן לו.. כמו שראינו מספיקפעמים בארצנו.. ואתה מהמקלדת שופט בחור צעיר, שחשוף כל יום לסכיני המרצחים, כאשר הפרקליטות המתחנפנת נושפת בערפו אם ירה מוקדם מידי או נמוך מידי... המחבל הוא בן מוות. הטענה היחידה לחייל היא עבירת משמעת.
- במלחמה זה בסדר, באירוע שהסתיים זה מיותר. (ל"ת)דוד 23/06/2022 14:41הגב לתגובה זו
- 1.חיים 23/06/2022 13:31הגב לתגובה זויום הבחירות זה ללכת לים לטיולים למסעדות טובות. מי בכלל הולך להצביע למושחתים שם. שתישרף המדינה מצידי

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
