עסקת ענק בין קשת לאורבניקה - תמורת 60 מיליון שקל
חברת הטלוויזיה קשת ממשיכה לשלוח זרועות לחברות מסחריות. חברת פאלו ריטייל, בעלת מותג האופנה אורבניקה חתמה על הסכם השקעה ענק עם קשת החזקות. במסגרת הסכם ההשקעה, תפרסם אורבניקה בכל הפלטפורמות של קשת בהיקף של 60 מיליון שקלים.
ההסכם כולל מניות עתידיות לקשת בהיקף של 4.99% מאורבניקה, תמורת כאמור 60 מיליון שקל שווי פרסום על פני תקופה של חמש שנים. העסקה מגלמת שווי של כ-1.2 מיליארד שקל לאורבניקה לפני ההנפקה הצפויה.
על פי ההסכם, יוקצו לקשת מניות רגילות של פאלו המהוות במועד הקצאתן, על בסיס הון מניות פאלו בדילול מלא ערב השלמת הנפקה ראשונה לציבור של מניות פאלו, 4.99% מהון המניות של פאלו. הסכם ההשקעה כאמור כפוף להשלמת הנפקת פאלו עד ל-30 בספטמבר. השירותים יסופקו לפאלו על-ידי קשת בהתאם למנגנון מחירים אשר נקבע בהסכם, כשהחברה התחייבה לניצול שירותים בהיקף מינימלי ומקסימלי בכל שנה קלנדרית.
בחוזה עם פאלו ריטייל, תהיה קשת מנועה מלבצע כל פעולה במניות המוקצות במהלך שנתיים ממועד הקצאת אותן מניות. כמו כן הוקנתה לפאלו ריטייל זכות הצעה ראשונה בעת מכירה או העברת מניות פאלו על-ידי קשת, בתנאים שנקבעו בהסכם.
- אורבניקה: ירידה במכירות וחיתוך ברווח הנקי בעקבות מבצע 'עם כלביא'
- הקיץ של הקמעונאיות - האם הכסף יישאר בארץ או ימריא לחו"ל?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אורבניקה היא חברת בת בבעלות מלאה של קבוצת קסטרו-הודיס. רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, אומר כי "הסכם ההשקעה של 'קשת החזקות' במותג האופנה אורבניקה מהווה עבור הקבוצה שיתוף פעולה משמעותי לקראת ההנפקה של אורבניקה. הסכם זה יאפשר חיזוק והעמקת העוצמה של מותג 'אורבניקה' ומיצובו כאחד ממותגי האופנה והלייף סטייל המובילים בישראל בחנויות ובזירת האונליין".
לדבריו, "אנו מאמינים כי שיתוף פעולה זה עם קשת, קבוצת התקשורת המובילה והחזקה בישראל, מהווה חיבור איתן ויציב לשתי הקבוצות".
קשת פיתחה מודל עסקי חדש בשוק הישראלי בשנים האחרונות, שזכה להצלחה, במסגרתו היא מאתרת חברות קטנות או חברות בצמיחה, ותמורת אחוזים בהן ואף מעורבות בניהולן ובהשבחתן, היא מעניקה להן זמן פרסום על המסך של קשת 12 ובאתרי האינטרנט של קשת. חברה בולטת שכזו היא חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה, שעל פי דוחותיה עולה כי קשת העניקה לה זמן פרסום בשווי של 70 מיליון שקלים. בשלב הראשון קיבלה קשת 5% ממניות החברה, ובהמשך קיבלה נתח נוסף.
- 1.הרגולטור צריך לעצור את זה (ל"ת)אני 10/05/2022 12:26הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
