יותר ויותר חולים ומבודדים - אבל הרייטינג לא מזנק
הפער בין נינג'ה ישראל להישרדות גדל במקצת ביחס לשבת שעברה. נינג'ה (קשת) הניבה אתמול 17.4% מול 13.5% להישרדות. בשבוע שעבר הרייטינג היה 16.2% - 13%.
בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) הניבה 10.6% מול 6.9% למהדורת השבט (רשת).
פרה-פריים:
קשת: פגוש מורחב - 9.6%, פגוש את העיתונות - 10.7%
רשת: מטה מורחב - 7.3%, מטה - 8.9%
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע (קשת) - 17.1%
מהדורת שבת (רשת) - 10%
יום ו':
שני פרקי הסדרה סברי מרנן (קשת) הניבו 11.5% ו-8%, וגברו על אל תפילו את המיליון (רשת) שרשמה 6.4%.
בהמשך הערב, שידור חוזר של נינג'ה ישראל (קשת) רשם 4%, סלבריישן (רשת) הניבה 3.2% ושידור חוזר של אקס פקטור (רשת) עם 1.7%.
בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר עם עופר ויואב (קשת) – 5.3%
העולם הבוקר (רשת) – 4.6%
פרה-פריים:
קשת: שישי בחמש - 8.4%, אופירה וברקו - 10.1%
רשת: המגזין עם נגה ניר נאמן - 3.8%, אלמוג בשישי - 4.8%
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת) - 13%
שישי עם אילה חסון (רשת) - 8.5%
יום ה':
עובדה (קשת) רשמה בחמישי 15.5% מול 11.9% לאקס פקטור (רשת).
בהמשך הערב, אינטימי (קשת) ניפקה 9.3%, היום שהיה (רשת) זכתה ב-8.2%, נקסט (קשת) רשמה 5.9% וירוק בלילה (רשת) עם 4.2%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.4%
העולם הבוקר (רשת) - 3.3%
פרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 10.6%, שש עם - 11.6%, תוכנית חיסכון - 13.7%
רשת: חמש - שרון גל - 4.6%, שש - אמנון לוי - 6.4%, לפני החדשות - 6.1%
בגזרת החדשות:
חדשות 12 - 16.7%
חדשות 13 - 7.8%
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
