ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תועדו םיחותינ רודמ

מדור ניתוחים ודעות

מדור ניתוחים ודעות

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הטייסים הם המפסידים הגדולים במלחמה מול אל על - ואלו הסיבות לכך

רונן קרסו, סמנכ"ל איסתא, על המלחמה שבין הנהלת אל על לבין טייסיה, והסיבות לכך שהטייסים הפסידו ובגדול
 |  66
הסכסוך בעיצומו
Share
השביתה באל על טרם הסתיימה אבל כבר אפשר להצביע על כך שיש מפסידים ברורים, הטייסים. כלל ראשון בסכסוך יחסי עבודה הוא לבדוק מה התחמושת שיש לך כשאתה יוצא למלחמה, באילו כלים תתחיל ומה תזרוק כאשר המשבר יתעצם. הטייסים הפסידו את המערכה כי לא היה להם ביד אף קלף, שלא לדבר על שום קלף מנצח.


בעניין השכר, אי אפשר לקבל רוח גבית מהציבור כאשר אתה מרוויח שכר עתק שעשוי להגיע לפי עשרה מהשכר הממוצע במשק. אהדה ציבורית תינתן לכאלה שמרוויחים מעט ומתקשים לסיים את החודש. הציבור לא מוכן להזדהות עם ארגון עובדים שבו השכר הממוצע החודשי נושק ל-90,000 אלף. ברגע שהציבור קורא שטייס שמקבל סכום כה גבוה הוא כועס. עבורו זו אינה שביתה על הלחם והחמאה אלא על מותרות, על פסגת השמנת, ולכן אין אפשרות שיזדהה איתה.

כמו כן, כלי השביתה עשוי להיות יעיל כאשר אין למקבל השירות אלטרנטיבה. במקום שבו השמיים פתוחים ויש עשרות חברות תעופה שטסות לארץ, השביתה ככלי מאבדת מכוחה. אילו מונופול כמו רכבת ישראל או רשות שדות התעופה היה שובת סביר להניח שהשביתה הייתה מסתיימת מהר עם הישגים לעובדים. הפגיעה היא במספר מועט יחסי של לקוחות, מה שמקשה על שביתה כזו לצבור תאוצה. כאן יש חלופות, בטח בתקופת החורף, ואפשר להסתדר עם שביתה של כמה מטוסי אל על.על לוחמה פסיכולוגית ומוסר
מנכ"ל אל על השכיל להכין את המאבק עם כלים רבים אותם השליך למערכה. כל יום התפרסמו נתונים חדשים על הטייסים, מרביתם מקוממים מאד. על הטסות בני משפחה במחלקת עסקים במקום נוסעים בתשלום, דיווח שאינו אמת על שעות עבודה ועוד. מרבית הנושאים הם על גב הנוסעים, מה שקומם אותם כנגד הטייסים. מנגד, הטייסים שלחו למערכה איש אחד, יו"ר הוועד, שבשלל הראיונות שהעניק התגלה כיהיר שהתקשה להסביר את עמדות הטייסים. טוב היו עושים אילו היו שולחים למערכה טייסים צעירים בוגרי חיל האוויר שרק סיימו את שירותם. כאלו שמרוויחים הרבה פחות ולא נגועים עדיין באותן שיטות פסולות כמו הטייסים הוותיקים.עניין המוסר הוא אולי העניין החשוב ביותר. הציבור לא יכול לסלוח לאלו שנוהגים באמצעים שאינם מוסריים. כאשר טיסה לניו יורק מתארכת בשעה על מנת לנפח את משכורת הטייסים, יש אצל הציבור, שמרביתו לקוחות אל על, תחושת מיאוס קשה. זו פגיעה בקודש הקודשים של הנוסע - להגיע ליעד באופן בטוח והמהיר ביותר. כאשר טייס מודיע שהוא אינו כשיר על מנת לאפשר להזעיק אחר ולקבל על כך תוספת של 230%, יש אצל הציבור תחושת חמיצות קשה. זו אינה קומבינה, זו רמאות. כאשר טייס רוצה לפצל טיסה ולא מוכן להחזיר את המטוס ארצה ולא די בכך, הוא מבקש לטוס במחלקת עסקים על חשבון הנוסעים, אין שום סיכוי שמישהו יזדהה עם דרישה כזו. כאשר טייס אינו כשיר לעבודה 18 יום בשנה למול ממוצע של 4 ימי מחלה במשק, אתה, כאחד שחולה בממוצע ארבעה ימים בשנה, לא מוכן להזדהות עם אותם הטייסים.

כאשר כל הקלפים נגדך מוטב שתשב בחדר סגור ותנסה לשפר את התנאים בשקט, העיקר שהנושא לא יקבל פומביות. לא כך עשו טייסי אל על, ולכן הם יפסידו את המאבק הזה.
 


הכותב הינו סמנכ"ל חברת הנסיעות איסתא 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לניוזלטר המומחים של ביזפורטל- כל הפרשנויות לאירועים החמים בזמן אמת
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

66 תגובות ב-56 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
56 oudi535 03/12/2016 16:05 נכון גם לח חשמל, רשות ש תעופה, תאגדי מים, נמלים וכו..
רק ששם יש מונופול, והחזירות חוגגת. אף אחד לא מנסה לתקן את השחיתות הציבורית הזאת. מדינה שהפכה שחיתות למקצוע מכובד..
55 אפי 03/12/2016 08:12 הטייסים צריכים להיות מושעים
אם כל שעשו נכון,זו ממש גניבה שדינה אחת השעיה,פיטורים. רק ככה אפשר יהיה להבריא את החברה
54 ענת 02/12/2016 22:37 כבר שנים לא אל על- בדיוק מהסיבות הנל (ל"ת)
53 רוני 01/12/2016 13:23 רואים שאתה משומן
האובייקטיביות ממך והלאה. למי מלקק? לתמי מוזס או רני רהב?
52 טוב טוב 01/12/2016 01:03 יש לך אינטרס, אבל ברור שהם גנבים (ל"ת)
51 יוסי 30/11/2016 15:27 וראה איזה פלא הטייסים קיבלו כל מה שהם רצו
או שיש דברים שאנחנו לא יודעים
50 אמנון 30/11/2016 08:11 אתמול הזמנתי כרטיסי טיסה לארה"ב וברור שלא בחרתי אל על. (ל"ת)
49 אבי לא טס 30/11/2016 04:27 כבר שנים שלא טס, לא טס אלעל
תנו סיבה אחת טובה לטוס עם אל על, ובלי להגיד, חברה ישראלית כחול לבן.... טייסים שלנו... . שמנת הארץ. .. לא רוצה נקודה.
48 אבי - נוסע מתמיד 29/11/2016 15:16 טיסי אלעל חבורת חתולים שמנים ומפונקים - פשע נגד הנוסעים (ל"ת)
47 דליה 29/11/2016 12:11 חרטוט של יחסי ציבור (ל"ת)
46 טל דויטש ננר 29/11/2016 12:03 שקר וכזב!
חבל שאתה לא כותב את האמת לאמיתה! הטייסים ל א יצאו לשום מאבק! אלא ההנהלה, ומוזר - מיד אחרי החגים!!!!! אם באמת תרצה לכתוב משהו שהוא נכון, תפנה אלי!!!!!
45 יוסי 29/11/2016 08:58 לטווח הארוך המותג יתחזק
הציבור יבין שבהנהלה יושב מישהו (אני אפילו לא יודע את שמו וזה לא רלוונטי) שלא מוכן לשחק את הקומבינה והרמאות המקובלת במזרח התיכון, ודורש לקבל מוסר עבודה יושרה ומיקצועיות ולטווח הארוך המהלך יוכיח את עצמו, זה הזמן להכניס את אל על לתיק. דרך אגב לאחר סיום הסיכסוך גם הטייסים יבינו שכללי המשחק ישתנו ולתמיד.
44 נוסע פלטינום 29/11/2016 08:48 גם אתה משומן?
רונן על פניו נראה שגם אתה נמנה עם באי החצר של רני רהב... תגיד, גם לך שיילמו? כמה? או שמא שימנו אותך בדרכים אחרות?... אתה רוצה שנדבר על המשכורת שלך? על הקופונים השמנים שאתה גוזר גם מאיתנו הנוסעים וגם מחברות התעופה? למה לך לנפנף בנתונים לא בדוקים שמישהו דחף לך דרך... אולי תבדוק את הנתונים לפני שאתה מפרסם למרות שקיבלת במה חופשית לכתוב את השטויות שלך? אגב, תחשוב טוב... האם המאבק של הטייסים בהמהלת ובבעלים המושחתים באמת יוכרע לפי געת הקהל? או לפי דעתך? או שמא על ידי קלפים שאתה בכלל לא מכיר? אולי יש להם כאלה? ועוד אגב - איפה שמעת על אירגון שמנסה להילחם בעובדיו הטובים ביותר דרך תקשורת משומנת היטב? הרי הטייסים הן אחת הסיבות העיקריות שאנחנו בוחרים בחברת אלעל. אז מי באמת מפסיד מהמלחמה התקשורתית המגעילה? הטייסים,הדיילים וצוותי קרקע המיומנים-זה הטוב שאנחנו מקבלים באלעל. כל השאר-המטוסים הישנים, מערכת הבידור משנות ה 70 המוקדמות, האוכל של שגב שבעיקר עושה לי צרבת, מלאי החלפים במחסני התחזוקה. כל אותם גורמים שלטייסים המושחתים אין בהם יד ורגל (זוכר למי יש?) - הכל,כל השאר, נראה כמו פח. אז מי מפסיד?
43 העצבני 29/11/2016 06:49 צודק. נגמרו שנות ה70. אין תלות בהם. (ל"ת)
42 מימון 29/11/2016 04:48 מנכל שהורס את הנכס העיקרי של החברה צריך ללכת הביתה (ל"ת)
דור 29/11/2016 11:08 הנכס העיקרי של החברה הוא אמון הציבור, לא הטייסים
כל הופעה של יו"ר ועד הטייסים בתקשורת דוחה ומקוממת את הציבור, יהירות וכוחנות כזאת לא מפנים אפילו כלפי אויב שלא לדבר על החברה שממנה אתה מתפרנס והציבור שהיא משרתת
41 ישי 28/11/2016 10:44 בריונים
טוב שזה הסתיים,עבור הנוסעים ועבור החברה.נקווה שישכילו להחליף כמה שיותר טייסים
40 יש ר א לי 28/11/2016 09:03 טייסי אל על סחבו 300 נוסעים במטוס ל 40- 60 דקות נוספות
רק כדי ששני הפוצים בקוקפיט יקבלו תוספת שכר. ככה זה התנהל שנים וההנהלה ידעה. זה מקומם.
אחד 28/11/2016 09:20 לא ידעתי שהם עושים את זה החולרות, לא אטוס איתם יותר
רק בגלל זה לא אטוס איתם יותר אם יהיו לי ברירות אחרות
39 אחד 28/11/2016 07:58 המפסידים הגדולים הם הנוסעים
ההנהלה והטייסים גורפים לכיסם סכומי עתק. אילו שני הצדדים היו מסתפקים במשכורות סבירות יותר היה אפשר לשפר את תנאי הטיסה, מושבים נוחים יותר, מערכות בידור ביותר מטוסים, לשפר את התחזוקה.
38 אלה 28/11/2016 07:43 טייסים חדשים
צריך לגייס טייסים חדשים תחת אלו שמתנהגים באופן כה פסול
עובד אלעל 28/11/2016 08:22 ואני דווקא חושב שצריך הנהלה חדשה, שלא מפיצה שקרים (ל"ת)
37 אני 28/11/2016 07:28 הכתב צודק אבל גם טועה
מסכים עם הכתב שחושב שהטייסים לא ניהלו את המאבק הזה נכון. אני מסכים גם שהם לא זכו לאהדה בקרב הציבור וגם על כך שההנהלה ניהלה את הסכסוך נכון יותר. עם זאת, טעה הכתב בכך שלא הבין (או לא ציין) את זה שההנהלה היא זו שנתנה פומביות לסכסוך בכך שהחליטה לא להוציא טיסות עם טייסים "ממלאי מקום" המוכנים לטוס לכיוון אחד בלבד. אם זה היה תלוי בטייסים, המאבק היה נשאר "סמוי". בכך למעשה פגעה בהכנסות הטייסים באופן ישיר, ובאמצעות יחצנות נכונה, פגעה בלגיטימיות של מאבק הטייסים. אני מקווה שבזמן כתיבת שורות אלו הסכסוך מגיע לקיצו ושהחברה תוכל לשוב לטוס כסדרה. ולמקטרגים נגד החברה באופן אוטומטי אומר שזו אמנם לא חברת התעופה הטובה בעולם, אבל כמי שטס איתם הרבה לאחרונה (במחלקת תיירים רגילה) אני מרוצה מרמת השירות שאני מקבל.
36 אלי 28/11/2016 06:07 כתבה אמיתית ומדוייקת
מחזיקים את הנוסעים בני ערובה
35 אורי 28/11/2016 05:42 ככה זה שרני רהב במערכה
כנראה עוד כתבת מטעם מבית היוצר של היחצ"ן של אלעל מר רני רהב גיבוב של שטויות לא נכונות ובחלקן אף שקריות.מי שצרך להעיף מהחברה זה את הנהלת הכושלים האלה ובראשה המנכ"ל ה"משכיל".חבורה של אוכלי לחם חסד במיליונים כל חודש שלא מייצרת ולו שקל אחד.הכוונה בכל הכתבות האלה היא לשסות את הציבור בטייסים המעולים של אלעל שרובנו בוחרים לטוס אלעל בזכותם.לא תצליחו אפסים אלה מיטב בנינו ועליהם אנחנו סומכים לא עליכם הנהלה חזירית.
לייבא טייסים 28/11/2016 13:09 הוכחת את טענת ה״אני ואפסי״ וכל היתר סתם מפריעים... (ל"ת)
34 טייס אלעל 28/11/2016 01:56 רק כשקראתי מי הכותב בבנתי את השטויותמשהוא כתב... (ל"ת)
33 יואב 28/11/2016 01:49 לך תאכל את הכובע! הטייסים קיבלו את מה שהם דרשו!! (ל"ת)
מלח הארץ? אולי פעם.. 28/11/2016 13:16 על גבי. מהיום אתם סמל לסחטנות ושחצנות.יש. עוד חברות. (ל"ת)
32 חיים 28/11/2016 00:37 תאבי בצע אתם לו חושבים על בטיחות הנוסעים
ככול שטסים יותר הסיכון גדל בהתאם.ניתן להוכיח זואת בהשוואה לחברות זרות ואם כן עליהם לתת את הדין כולל המנכ"ל שאפשר את ההתנהלות הניפשעת
31 אפרת 27/11/2016 23:14 לרגע חשבתי שמדובר בעיתונאי
איזה גיבוב של שטויות וחוסר התמצאות מקצועי בפרטי סכסוך העבודה. חזרת מאתונה עם תובנות? מצטערת בשבילך שלא נתנו לך לפחות לשים לוגו של איסתא. היית מרוויח מזה משהו.
30 מנחם 27/11/2016 23:13 יש לך טעות גדולה
מר קרסו, הטעות הגדולה היא בהבנת שדה המערכה. אחד הנכסים הגדולים של חברת אלעל כל השנים היו הטייסים. זה והבטחון מה שמוכר כרטיסים, לא מימון וגם לא תמי בורוביץ. מי שמשמיץ בציבור את אחד הנכסים החשובים שלו עושה טעות קשה, כי לציבור לא משנה מי כאן צודק וומי לא, בכל מקרה החברה היא זו שמפסידה. היא מפסידה מוניטין ומפסידה לקוחות. הדבר הגרוע ביותר הוא שהחברה מפסידה כסף והרבה. היא מפסידה ביטולים, מפסידה הזמנות ומפסידה את אמון הציבור. אף אחד לא קונה כרטיס אצל טייס, כל אחד קונה כרטיס אצל אלעל ואת זה אלעל מפסידה. מי שיצא בלי תחמושת והימר בגדול זה דווקא המנכל. למנכל אין אורך נשימה כדי להיאבק, כי ברגע שיתברר לו גודל הבור שהוא יוצר במכירות לחודשים הקרובים הוא יאלץ להתקפל ומהר! את המשא ומתן צריך לסגור בחדר ולא בעיתון. זה שהמנכל בחר לנהל את המערכה הזו בעיתונות זו טעות שלו וזה יעלה לו הרבה מאד כסף, שלא לדבר על ירידת המנייה בעשרים אחוז בימים האחרונים. בקיצור, כתבת שטויות.
ישי 28/11/2016 10:50 טוב שהסכסוך הסתיים (ל"ת)
29 עדי 27/11/2016 23:07 התקשורת מציגה שקרים שמפיץ המנכל
ברור שכנגד עובדה זו אין מה לעשות. הנהלת אל על לא בחלה בשום אמצעי ומכרה את עובדיה
28 ישראלית 27/11/2016 22:39 פרטים לא מדויקים
כדאי שהכותב ייבדוק את אמיתות הנתונים. כדאי שאנשים יזכרו שזו חברה פרטית ולא ממשלתית ואם מנהליה ובעלי השליטה לוקחים לכיסם את כל הרווח מבלי להשקיע בציוד ובעובדים !אין להם זכות קיום. ביזיון.
27 לחשוב לפני שכותבים 27/11/2016 22:11 הדבר האחרון שהמנכ״ל עשה זה ״להשכיל״
מה הטייסים הפסידו? את שמם הטוב בציבור? למי אכפת? להם בטח לא, המנכ״ל לעומת זאת פגע בתדמית החברה ובמותג... המשכורת שלהם לא נקבעת על ידי הציבור, זאת חברה פרטית... אין להם כוח? הם יכולים להשבית את החברה בכל רגע נתון. יש תחליף? אז לפי שיטתך התחליף לרכבת הוא אוטובוס... הציבור לא יסלח ולא יזדהה עם הטייס ולכן לא יקנה כרטיס? זה נזק לחברה לא למשכורת של הטייס... בקיצור, כתבת המון שטויות שרק מדגישות כמה נזק עשתה הנהלת החברה והמנכ״ל כשהחליטו לנהל מו״מ על משכורת של אוכלוסיה אחת בחברה בצורה ציבורית ומטונפת, אני מקווה בשביל איסתא שאתה לא לוקח שם החלטות חשובות...
26 אילן 27/11/2016 22:09 כמה טיפשות בכתבה אחת?
לו מטרת הטייסים היתה לזכות באהדת הציבור, רונן קרסו, הרי אתה צודק. נדמה לי שזו אינה מטרה שלהם. או שאתה טיפש, אבל ממש, או שאתה נגוע באינטרס חזק שאינו לצד הטייסים. דעתי הפרטית היא שאתה שניהם.
25 נוסע. לשעבר. 27/11/2016 22:07 ניתוח מדויק. טייסים חמדנים. (ל"ת)
24 מורי 27/11/2016 21:36 הכל בגלל רהב
יחצן שמעודד השמצה של עובדים, נכשל כשלון חרוץ על דעת הקהל
23 דן 27/11/2016 21:35 הנהלה משמיצה עובדיה
מה חשבו? שישמיצו את העובדים ומישהו ירצה לטוס איתם?
22 סער 27/11/2016 21:33 ההנהלה היא המפסידה
ההנהלה שדאגה להשמיץ את הטייסים היא שתיפגע. נראה איזה בונוס יקבל המנכל בשנה הבאה
21 רני רהב 27/11/2016 21:29 זה לא 230 אחוז זה שעתיים וחצי פיצוי
כרגיל קשקוש בלבוש
20 רני רהב 27/11/2016 21:27 אם לא הייתי משלם לך לא הייתי מאמין (ל"ת)
19 ד 27/11/2016 21:09 כנראה שהכותב לא מבין הרבה.. (ל"ת)
18 דון קישוט 27/11/2016 21:05 דיילים מרווחים פחות משכר ממוצע במשק (ל"ת)
17 רק החברה אשמה 27/11/2016 20:20 אל על היחידה בעולם שמנסה לטוס מעבר ליכולת שלה ומשבצת
20% טיסות לא מאוישות בתקווה לאיישם
16 כמה המנכל מרוויח? 27/11/2016 20:18 400000ש"ח בחודש+פנסיה צבאית (ל"ת)
15 מסכים עם כל מילה 27/11/2016 19:56 נראה שתאוות הבצע של הטייסים עלתה כשהחברה התחילה להרויח
עד לפני כמה שנים אל על הייתה חברה מדממת, בעייתית, והפסדית ברוב שנות עבודתה. בשנתיים האחרונות ובעיקר עקב משבר הנפט והתמוטטות מחירי הדלקים הפכה אל על ליותר ויותר ריווחית. המותג אל על גם נתפס כמותג בטוח יותר עבור הישראלים. והנה מתברר כי שכר הטייסים בשנה האחרונה עלה ב 33%, ועתה דרישות השכר שלהם מגיעות לעוד 60% (מעל ה-33% שכבר קיבלו) הסיפור של "אני חולה, אני שתוי, וכן הסיפורים על החזרה במחלקת עסקים נתפסת השחיתות, והטייסים של אל על משתינים לנו מהמקפצה. טוב יעשה הציבור הישראלי אם יוותר על חברת אל על כדי להחזיר את הטייסים ואת ההנהלה לקרקע המציאות. לפני כחודש נסעתי וחזרתי מתיילאנד עם מטוס נוראי ששבר לי ולמשפחתי את הגב עם כיסא שהתגלשנו ממנו וסבלנו. והפיתרון של הדייל הראשי היה לתת לנו תלוש קניה של 40 או 50 דולר, פשוט ביזיון אם היה לי זמן הייתי תובע את כל הכסף בחזרה וכן את הסבל שסבלנו. השתן עלה להם לראש פשוט איבדו את הבושה
14 יש ר א לי 27/11/2016 19:03 נכון וראוי שגם המנכ"ל וחברי ההנהלה יפחיתו משכרם המנופח.
בונוסים שמנים על רווחים שהם בזכות ירידת מחירי הנפט למזלם, לא בזכות איזו פעולה של ההנהלה המהוללת. לכן, לא מגיע להם שום בונוס. וגם לא לטייסים. שהחברה תשלם מהר יותר על המטוסים שרכשה או שתיתן דיבידנד לבעלי המניות. יש גם לטייסים ולמנהלים ממילא מניות וגם לציבור מגיע.
13 קובי 27/11/2016 18:43 ליקוי מאורות של הכותב.
אין אומץ אלא שיטחיות וחוסר הבנה. תתחיל בהנהלה ובהבנה של המניעים שלה. מהר מאד תגיע למסקנה שזו חזירות קפטליסטית לשמה. ההנהלה שבחרה לרמוס את המותג ולשלוח פעם אחר פעם נוסעים הביתה בנימוק שהיא לא נכנעת לטייסים למרות שיש טייסים זמינים, מנהלת את המאבק בטייסים על מנת להגדיל ריווחיות שתשולשל לכיסי בעליה בלבד. מקבלת רוח גבית מהתקשורת.
משה נ. 28/11/2016 20:35 סחטנים
הנהלת החברה לא מוכנה להכנע לסחטנים שרוצים לטוס תפעולית רק לצד אחד.
12 עמית 27/11/2016 18:30 סוף סוף מישהו הרים את הכפפה ואמר את האמת בפנים
כבודם של הטייסים במקומם מונח ותודה על השירות הצבאי שנתנו למדינה. אבל בין זה לבין התנאים המטורפים שיש להם ושרצו לקבל.....יש גבול. כתבת נפלא, הלוואי שתכתוב עוד !
11 אבי 27/11/2016 17:57 מדהים כמה שאתה צודק ..מצידי שילכו הביתה לא חסר חברות
עכשיו בנוסף לכול תבינו שהטיס מחר הולך להטיס בצהל הוא מקבל משכורת לפי מה הוא מקבל ?????? עם אני לא טועה זה כלפי התלוש שכר שלו אז גם ממני הוא אוכל כסף ?? תודה למי שידע לענות בעניין
10 רוסי 27/11/2016 17:33 הנהלה בעלת ביצים היתה סוגרת אל על ו פותחת מי חדש עם טיי
טייסים זרים יחד עם מקומים בתנאים שמקובלים בעולם. אני טס רק עם חברות זרות,פעם אחד הספיק לי לטוס אל על.
טייס אלעל 28/11/2016 01:59 אם תבדקו תראו שגם אחרי ההסכם אנחנו הטייסים הזולים בעולם (ל"ת)
9 הראל 27/11/2016 17:31 כתבה חכמה
ניתוח מדויק.
8 אפרת 27/11/2016 17:21 בול בפוני
מאמר מדוייק,שופך אור על הסכסוך ההזוי הזה
7 גאולה 27/11/2016 17:13 צריך להכשיר נהגי אוטובוס שיחליפו אותם
השתן בהחלט עלה להם לראש..כולה נהגים של מטוס
6 מאיר ג. 27/11/2016 16:16 כתבה מצוינת, נכון בהחלט (ל"ת)
5 עוזי 27/11/2016 15:14 כתבה מדויקת וכותב אמיץ
שאפו לכותב שנקט עמדה ברורה, ללא משוא פנים,ושם את האמת העגומה על השולחן. בשם רדיפת הבצע , הטייסים המובחרים, שכנראה היהלום היחידי שיש להם, זה ההוא שרכשו מהשעות הנוספות, רומסים את הנוסעים ואת הציבור. לצערי גם להנהלת אלעל יש חלק בתסריט האימה הזה. איפה הם היו עד כה?
טייס אלעל 28/11/2016 01:58 מה זה ללא משוא פנים... עוד מלחך פנכה שקיבל טור (ל"ת)
4 Rubi 27/11/2016 15:12 שאפו
רונן קרסו שאפוכל מילה בסלענקווה שהטייסים יקראו ויפנימו
3 קובי 27/11/2016 14:25 יפה!הניתוח מדויק וחמר טוב למחשבה ... (ל"ת)
2 טל 27/11/2016 14:05 עזות מצח
איך שובתים שמרוויחים כזה שכר?
1 יש ר א לי 27/11/2016 13:29 אם טייסי אל על כה חולים האם לא מסוכן לטוס איתם?
והאם המחלה שלהם מדבקת?
איל 27/11/2016 17:14 הפסידו פעמים
הרבה נוסעים נטשו את אל על יהיו פחות שעות עבודה לפרזיטים
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש