ארץ נהדרת עונה 15 מאקו בנימין נתניהו
צילום: מסך מאקו TV
רייטינג

ירידה חדה לאח הגדול – מול רייטינג פושר לארץ נהדרת

אחרי שהושקה עם 29% וקיבלה 26.2% בפרק שני, ירדה 'האח' ל-19.1%, מול חזרתה של 'ארץ נהדרת' עם 13.3% בלבד, וגמר הגביע שניפק 10.9%
אלכסנדר כץ | (10)

הפרק השלישי של האח הגדול (רשת 13) רשם אמש (יום ד') ירידה חדה – בערב עם תחרות קשה מאד על המסך. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'האח' רשמה 19.1% במגזר היהודי, ו-493 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. במוצ"ש פרק ההשקה הניב 295, וביום ראשון - 26.2%. 

 

מנגד הושקה העונה החדשה של ארץ נהדרת (קשת 12) שרשמה רק 13.3% (349K). מצד אחד מדובר בנתונים נמוכים ביחס לאלה שהתכנית הורגלה, גם אחרי הפיצול בערוץ 2. מאידך, אתמול היו 3 עוגנים בטלוויזיה. השלישי היה גמר גביע המדינה בכדורגל בין בו ניצחה הפועל חיפה את בית"ר ירושלים (ערוץ הספורט). המשחק הניב 10.9%.

 

זמן אמת (כאן 11) ניפקה 3.4% (70K) ואילו כולם ב-20 (ערוץ 20) הניבה 0.9%.

 

'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 8.2%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) הניבה 6.7%, 'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 6.7%, 'נקסט' (קשת 12) זכתה ב-3.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 2%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 3.1%, 'פגישה עם רוני קובן' (כאן 11) הניבה 2.7%, 'אומרים שהיה פה' (ערוץ עשר) רשמה 1.9%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) זכתה ב-1.3%, ו'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) גירדה 0.7%.

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.6% נאים מאד,

מנגד קיבלה חדשות הבוקר (קשת 12) נתון שיא של 4.2%,

ואילו אורלי וגיא (ערוץ עשר) עם 2.7%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 6.9%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.7%.

מנגד רשמה לפני החדשות' (רשת 13) 6.3%,

'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) חלשה עם 3.5%,

'העולם היום' (כאן 11) הניבה 1.9% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.1%.

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת רשמה 11.7% (321K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 10.3% (246K)

(בחישוב מצרפי: 22% ו-567K).

חדשות עשר עם נתון שפל של 5.9% (195K), בהשפעת הפריים-טיים לאחר מכן בו הערוץ לא היה קיים, מול קרב הענקים.

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.8% (88K),

חדשות ערוץ 20 הניבה 2%.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    לילי 20/05/2018 11:30
    הגב לתגובה זו
    להחליף דחוף את המנחים של האח הגדול משעממים ומרגיזים
  • 9.
    אור 11/05/2018 22:17
    הגב לתגובה זו
    מה המסר החינוכי באח הגדול מנסה להעביר לילדים. שקרים , איך להיות שחקן טוב על חשבון אחרים, ריכולים, תת רמה של אנשים עם בעיות נפשיות. עד שחס וחלום יהיה מריבה ומישהו ייפגע לא יבינו . נכנסו הפעם דיירים עם עבר קשה , הפרעות אכילה,בעיות במשפחה, ..... חבל מאוד שזה מה שמקרין
  • 8.
    מהפח אל הפחת..שתי תוכניות זבל למה אתם רואים את הזבל הזה (ל"ת)
    יעל 11/05/2018 14:03
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    האח הגדול - מיצינו את הפורמט (ל"ת)
    אורן 11/05/2018 09:31
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    הרצל 10/05/2018 18:13
    הגב לתגובה זו
    אין מקום ל"אח הגדול"! תוכנית זבל, 2 שמוגדרים מנחים והם לא, אלא תת רמה!!! בא לבכות על כמה כסף שופכים על זה במקום להקרין תוכניות מעניינות, מהנאות הראויות לקהל הצופים!!! כמה כסף....כמה כסף...שופכים על הזבל הזה ופרומואים שיכלו לממן תוכניות פחות גרנדיוזיות ויותר מועילות! בטח גם מנהל הערוץ מקבל משכורת פיצוץ כדי שיזלזל בצופים עם תוכנית זבל שבזבלים הזאת!!
  • 5.
    אוהבת ישראל 10/05/2018 15:49
    הגב לתגובה זו
    פתיחת העונה היתה חלשה ומלאת שטויות. מקווה שהיוצרים והכותבים יתעשתו.. ומהר
  • 4.
    חבל פעם צפיתי 10/05/2018 14:17
    הגב לתגובה זו
    ובימוי גרוע ואחות פלגמטית שנשמעת כמו מורה בכיתה א
  • 3.
    שירה 10/05/2018 12:45
    הגב לתגובה זו
    מי רואה ארץ נהדרת תוכנית מגעילה אינפנטלית ולא מצחיקה בכלל צחוק של טיפשים ממש תוכנית דוחה
  • 2.
    צריך להחליף את המנחים באח הגדול ... (ל"ת)
    ******* 10/05/2018 11:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דן 10/05/2018 09:45
    הגב לתגובה זו
    עד כדי כך זורקים אצלהם? רשת יודעים להרוס כל פורמט שהם מקבלים... אינשאללה שהרייטינג ימשיך לצנוח לאט לאט
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״