לי-אור אברבך מונה לעורך 'פירמה' - ימשיך לשמש ככתב התקשורת של 'גלובס'

אחרי יותר משנה בעיתון, יתחיל אברבך גם לערוך את ירחון התקשורת של 'גלובס', במקומו של רותם דנון, שעזב לפני כמה ימים לטובת הטלוויזיה
 |  (32)
לי-אור אברבך מונה לעורך 'פירמה' - ימשיך לשמש ככתב התקשורת של 'גלובס'
העיתונאי לי-אור אברבך מונה לעורך ירחון התקשורת 'פירמה' של 'גלובס', כמה ימים לאחר סיום דרכו של רותם דנון ביומון הכלכלי של אליעזר פישמן. לאייס נודע כי במקביל, ימשיך אברבך לשמש ככתב המדיה של העיתון.

בשנה ו-3 החודשים האחרונים היה אברבך (31) כתב המדיה של גלובס וכתב גם עבור מגזין המדיה, השיווק והפרסום של 'גלובס', 'פירמה'. הוא החליף באוקטובר 2009 את יעל גאוני שמונתה אז לדוברת הזכיינית 'רשת'. לפני כן שימש ככתב באותו תחום ב'מעריב' וב-nrg ברנז'ה ובין 2004 ל-2006 היה כתב המדיה של וואלה ברנז'ה והגיש פינה בתכנית הבוקר של ערוץ 10.

כאמור, אברבך יחליף בתפקיד את דנון, שסיים את דרכו בגלובס לאחר כמעט שנתיים. בחודש האחרון היה דנון בחופשה מגלובס לאחר שהחל לערוך את 'אולפן לילה' של 'רשת' בערוץ 2 וערך ופיתח תכנית קומית לילית לזכיינית השנייה של הערוץ - 'קשת'. את מגזין 'פירמה' עם דירוג 100 המשפיעים, שפורסם לפני כשבועיים, דנון כבר לא ערך. אברבך יעבוד תחת העורכת האחראית של 'גלובס הערב' ו'פירמה', לילך סיגן.

ב'גלובס' אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(32):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    לי-אור יביא את האור לפירמה (ל"ת)
    רחל 12/01/2011 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    מה ההבדל בין אברבך לדוברת הרשות? שניהם יחצנים של שקלאר! (ל"ת)
    אתי 12/01/2011 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    תשובה ל 19 הקרסוליים של אברבך כל כךננמוכיםהשכל גמד מגיע אליהם בקלות וחוץ מזה הוא כתב החצר של שקלאר ולא עיתונאי אמיתי. כתב חצר! נקודה!!!!!! (ל"ת)
    כתבלבי 12/01/2011 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    מוכשר ומסור מאין כמוהו (ל"ת)
    עבדתי איתו 12/01/2011 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    גאה בך לי-אורי איש יקר אתה (ל"ת)
    גליה 12/01/2011 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    אויש כמה פתטי אתה מס' 19
    מס' 19 הישראלי המכוער 12/01/2011 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היית מת להגיע לקרסוליים של לי-אור
    סגור
  • 26.
    למס' 19,15,14,10,9,8,7,5 שכמובן זה אותו אחד
    אנונימי 12/01/2011 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלחמתך אבודה מראש, התפקיד הזה קטן על לי-אור והוא עוד יגיע הרבה יותר רחוק אנשים עלובים כמוך תמיד ישארו במשבצת הקטנה שלהם- לא יעזור לך כלום!!!!
    סגור
  • 25.
    סוף סוף ! בחירה נבונה, לי-אור עלה והצלח ! (ל"ת)
    הללויה 12/01/2011 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    מס' 19- נראה שאתה בעצמך בלחץ, מעניין למה? (ל"ת)
    אנונימי 12/01/2011 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    פשששש כל כך עלוב ופתטי להשתמש במונח אחד כמו כתב חצר כל הזמן
    מעריצה של לי-אור 12/01/2011 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי-אור התותח
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    לי-אור הוא ה-איש !
    ימותו הקנאים 12/01/2011 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואב לפרגן הא? טוקבקיסט קטן, משועמם ומתלהם שלמד מושג כמו כתב החצר ולא מפסיק להשתמש בו לי-אור מאד מוערך בתעשייה על אפך וחמתך
    סגור
  • 21.
    נו באמת פישמן השתגעת????לא חבל על הכסף (ל"ת)
    עובד 12/01/2011 02:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מה ההבדל בין הקומינקטים של דוברת הרשות לידיעות של הגאון אברבך? הוא הרי עיתונאי הבית של שקלאר. מתי הוא כתב עליו ביקורת? הוא לבלר ולא עיתונאי.
    אחד שיודע 11/01/2011 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברבך זה בזיון. זאת לא עיתונות.
    סגור
  • 19.
    לי-אור בלחץ? בצדק! כותב טוקבקים שמהללים את עצמו? זה שקוף!! לא כדאי שאת הזמן הוא יקדיש להיות עיתונאי ולא כתב חצר? מה דעתך? (ל"ת)
    כתבלב לא יעזור לך גם אם תשלח מליון טוקבקים אתה כתב 11/01/2011 20:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    לי-אור - אין ולא יהיו אנשים טובים כמוך ! (ל"ת)
    אחת שיודעת 11/01/2011 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    בהצלחה לי-אור! אין ראוי ממך (ל"ת)
    גל 11/01/2011 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    לי-אור אברבך הוא האיש הראוי לתפקיד, כל הכבוד, בחירה מעולה!
    ליה 11/01/2011 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אלו ליצני החצר אם לא אלו שמסתתרים מאחורי שמות בדויים... לא מכירה בן אדם יותר מתאים לתפקיד ואיכותי כמו לי-אור אברבך ה-1 !
    סגור
  • 15.
    לי-אור כתב חצר. נקודה (ל"ת)
    קולגות היום וקולגות לשעבר 11/01/2011 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    איזו בדיחה? לי-אור אברבך הוא אחד העיתונאים הגדולים? מה הוא עשה בחיו בעיתונות חוץ מלהיות כתב החצר של שקלאר? האיש מחמיא לעצמו בטוקבקים. הוא לא ערך יום אחד בחייו! שיקול דעת מוטעה של גלובס (ל"ת)
    אברבך בושה למקצוע! כתב חצר עלוב! 11/01/2011 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מינוי ראוי
    קולגה לשעבר 11/01/2011 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליאור אברבך הוא אחד מהעיתונאים הגדולים כיום בעיתונות. חבל שאנשים לא יודעים לפרגן.
    סגור
  • 12.
    האיש הכי ראוי לתפקיד !!!
    יהונתן 11/01/2011 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולכל המלעיזים פה, אני חייב להגיד, שזה הכתב היחידי שיצא לי לעבוד איתו שהוא נטול פניות, ענייני, ישר ובעל ידע מקיף. ממש לא כתב חצר, כנראה הוא לא לוקח מכם אייטמים לא ראויים לעומת אחרים שעושים זאת בלי בעיה.
    סגור
  • 11.
    ברשות השידור קוראים לו כתבלב החצר הביזנטית (ל"ת)
    חיימון 10/01/2011 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    הוא לא עושה בית ספר לאף אחד. לא לא מקדים את אלכס כץ בחיים.
    רוני רוממה 10/01/2011 22:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העובדים ברשות השידור לא יתנו לו לעולם סיפור. לא סומכים עליו שהוא לא ימכור אותך להנהלה. רק אלכס כץ. הגון. ישר דיסקרטי ונועז שמוביל את התחום ובגדול. ליאור אברבך רכיכה. משרת חצר של שקלאר ושקד שאין בו אמון.
    סגור
  • 9.
    שמעתם פעם על המושג עיתונאי חצר? זה האיש! (ל"ת)
    מלקק התחת ההחצר של שקלאר 10/01/2011 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    הוא עיתונאי? הוא בעיקר משרת! ועוד את מי? צריך מאד להישמר מפניו. נקודה (ל"ת)
    לקקן! 10/01/2011 20:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    צריך להזהר מהאיש הוא בעיתי, פטפטן שלא שומר על מקורותיו. רכיכה! (ל"ת)
    זהירות האיש מסוכן 10/01/2011 19:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    עיתונאי טוב וגם בעייתי
    שטרית 10/01/2011 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אחת חושף שלא במודע את המקורות שלו. למרות זאת מדובר בעיתונאי טוב
    סגור
  • 5.
    ליאור אברבך הוא משרת של שקלאר! מסוכן מאד להעביר לו חומר!!! הוא משרת לא דיסקרטי!!! אמינות אצלו אפילו לא אופציה. כותב מבלי לבדוק יסודית (ל"ת)
    המשרת של שקלאר עכשיו גם עורך? 10/01/2011 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עושה ביתצפר לכל המתחרים בתא
    ליאור אתה תותח 10/01/2011 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה
    סגור
  • 3.
    מאוד זול להחזיק אדם אחד
    שושקה 10/01/2011 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשתי משרות. מאוד משתלם. בהצלחה עם להטוטי הקרקס.
    סגור
  • 2.
    מה שלומך אופירה? (ל"ת)
    שימי 10/01/2011 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פרסום ראשון! (ל"ת)
    אופירה אסייג 10/01/2011 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור