קבוצת יפעת רכשה את חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש"
קבוצת יפעת הודיעה היום (ג') על רכישת הפעילות בישראל של חברת Effect-TV, מקבוצת 'מחקרי הגל החדש' המתמחה בניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי. על פי הערכות שווי העסקה עומד על כ-700 אלף שקל.
חברת Effect-TV הוקמה בסוף שנת 2007 על ידי מחקרי הגל החדש, מתוך מטרה לתת מענה למפרסמים בתחום ניתוח האפקטיביות של פעילויות תוכן שיווקי בטלוויזיה. כיום היא החברה היחידה בארץ אשר מעניקה שירותי ניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי, המבוצעים על בסיס טכנולוגיה ומודל יחודיים שהחברה פיתחה. בין לקוחות החברה: תנובה, יוניליוור, חוגלה, בנק הפועלים, בזק, נוקיה, מפעל הפיס, פנסוניק, הראל, איסתא, טמפו וחברות רבות נוספות.
גבי בגס, מנכ"ל קבוצת יפעת, אמר כי "לאחר בדיקות ארוכות מצאנו כי חברת Effect-TV והפעילות הייחודית שלה בישראל מתאימים מאד לפורטפוליו של המוצרים שלנו ולאסטרטגיה של יפעת. רכישת הזכויות על הפעילות והמודלים של Effect-TV יכולים לתרום רבות לפעילות שלנו בתחום המידע והניתוח מול המפרסמים בישראל ולספק פתרונות בתחום התוכן השיווקי המתפתח שעד כה לא נתנו עליו דגש רב.
עופר לוי, מנכ"ל מחקרי הגל החדש: "אנו מברכים את יפעת על ההחלטה לרכוש את הזכויות על המודלים שלנו לפעילות בארץ. זוהי רכישה שיוצרת סינרגיה למוצרים הקיימים של יפעת ומעניקה לה ערך נוסף בדרך לפיתרון כולל בשוק המדיה והפרסום המקומי. עוד ציין לוי, כי "החל מהיום מיקוד החברה והמאמצים שלנו יושקעו בייצוא של המודלים והטכנולוגיה שפיתחנו לחו"ל, שם מדובר בשווקים גדולים מאד של תוכן שיווקי עם פוטנציאל כלכלי רב".
לדברי אורי אלמן, מנכ"ל Effect-TV, "במהלך השנתיים האחרונות המותג שלנו בנה לו אחיזה חזקה בשוק הפרסום המקומי, עם עשרות לקוחות מהמפרסמים הגדולים במשק, ויצר מודעות ליכולת למדוד את האפקטיביות של פעילויות תוכן שיווקי. מאז הושק המוצר ביצענו עשרות רבות של מחקרים וניתוחים עבור מפרסמים מקטגוריות שונות ויצרנו מומחיות בתחום התוכן השיווקי".
*יש לציין: קבוצת יפעת הינה חברה המוחזקת על ידי משפחת בגס המחזיקה גם בקבוצת קו מנחה, מפעילת אתר האינטרנט Bizportal