לחץ חברתי: אדלר חומסקי ממזג לתוכו את חברת המדיה החברתית UTURN
אדלר חומסקי ממשיך במסע לסגירת הפער בחזית הדיגיטלית מול שאר המשרדים הגדולים בענף הפרסום. הבחירה האחרונה של יוסי ארז, סמנכ"ל הדיגיטל והאיש על פיו יישק דבר בנושאים אלו היא סוכנות המדיה החברתית והתוכן המותגי הדיגיטלי UTURN.
יוסי ארז, סמנכ"ל הדיגיטל באדלר חומסקי: "אנחנו ממשיכים לפעול לחיזוק והטמעת היכולות והידע הדיגיטלי בקבוצה על מנת לתת ללקוחותינו את המענה הטוב ביותר בעולם המתחדש ומצרפים לנבחרת את האנשים הטובים ביותר בתחום".
מאחורי UTURN שהוקמה ב-2009 עומדים דן אבלגון, לשעבר מנהל הפיתוח העסקי של קרן ההשקעות "סינמה ניו מדיה" ואיש קריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי וגולן כספי - בעברו מנהל השיווק של חברת הסטארט- אפ YCD , מנהל ערוצי אינטרקטיב בHOT ומנהל קריאייטיב בפרומרקט. בשנים האחרונות פעל כתסריטאי ואיש פיתוח תוכן עם אבוט רייף המאירי, קופרמן הפקות וזכיינית ערוץ 2 קשת. בהמשך הצטרף אליהם כסמנכ"ל קריאייטיב תומר ענבר, לשעבר מקאן אריקסון ושלמור אבנון עמיחי.
כאמור, אדלר חומסקי ממזג לתוך המשרד את UTURN שיובילו מעתה את הפעילות בתחום המדיה החברתית עבור לקוחות הקבוצה. לאייס נודע כי העסקה נחתמה תמורת סכום הנאמד בכ-100 אלף דולר. בשנה האחרונה ניהלו UTURN מספר פרויקטים בתחום המדיה החברתית ועבדו גם בצמוד למשרד הפרסום GPS שהשתמש בשירותיהם למען הפעילות הדיגיטלית של לקוחותיו. גורמים בענף הפרסום מוסרים לאייס כי בין הצדדים התנהלו שיחות בעבר אך אלו לא הבשילו לכדי מעשה כמו גם מו"מ עם משרדים נוספים.
- 12.Betty eblagon 14/01/2016 10:25הגב לתגובה זוestoy orgullosa de ser tu abuela
- 11.mamy 22/03/2011 20:56הגב לתגובה זוestoy muy orgullosa
- 10.ניב 22/03/2011 17:36הגב לתגובה זו:)
- 9.אבנר 22/03/2011 14:53הגב לתגובה זויו-טרן הם כרגע ללא ספק המובילים בתחום הפרסום במדיה החברתית. שאפו על המיזוג ושיהיה בהצלחה נ.ב. צריך לזכור, כששוחים עם כרישים עדיף שיהיה ביטוח חיים ...
- 8.הסכום ממש לא מדויק! תבדוק (ל"ת)מר משה בנימין 22/03/2011 14:27הגב לתגובה זו
- 7.אחד מבפנים 22/03/2011 13:20הגב לתגובה זונברו התותחית יודעת בדיוק מה היא עושה, כל צעד מחושב היטב, כל הכבוד לה, מוריד את הכובע.
- 6.גאים בכם!!!!!!!!! (ל"ת)וראייטי 22/03/2011 12:43הגב לתגובה זו
- 5.בדיחה? 22/03/2011 12:34הגב לתגובה זומה זה מאה אלף דולר לשני אנשים, זה אומר שאדלר חומסקי לא קנו כלום הם פשוט הפכו את החבר'ה האלה לשכירים של המשרד תמורת נזיד עדשים.
- (ל"ת)אל תאמין למה שכתוב 22/03/2011 14:52הגב לתגובה זו
- 4.תותחים!!! (ל"ת)חגי 22/03/2011 11:28הגב לתגובה זו
- 3.אייל שכטר 22/03/2011 10:57הגב לתגובה זויהיו צוות לעניין על בטוח
- 2.צח 22/03/2011 10:23הגב לתגובה זובסוף אבלגון יקנה את כולנו.
- 1.זעפני 22/03/2011 10:20הגב לתגובה זויוסי ארז כנראה יודע מה הוא עושה אם בחר להזיז את טל נבארו מתפקידה ולהכניס את יחידת העילית של אבלגון. אנשי הממ"ד בהלם!

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.