HOT שוברת את הכלים: מחליפה את ערוץ ביפ של 'קשת' ב'קומדי סנטרל'
חברת הכבלים HOT הודיעה הבוקר (חמישי) כי תחל בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Viacom הבינ"ל, המיוצגת בישראל על ידי חברת 'ענני תקשורת', ותעלה בינואר 2011 את ערוץ קומדי סנטרל, במקום ערוץ ביפ של 'קשת'.
זוהי למעשה מכת מחץ של חברת הכבלים על זכיינית ערוץ 2, במסגרת מערכת היחסים העכורה בין מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס ל'קשת', שהגיעה לשיא לפני כחצי שנה, עם חתימת הסכם חסות בין תוכנית 'האח הגדול' של קשת לבין העיתון 'ישראל היום', המתחרה הגדול של 'ידיעות'.
ב-HOT מתכוונים להשקיע בתחום הפקות המקור בערוץ החדש ולהגדיל את היקף שעות הרכש לרבות תוכניות רכש חדשות, שיעלו בבכורה בערוץ.
COMEDY CENTRAL משודר בכ-172 מיליון בתי אב ברחבי העולם. ב-3 השנים האחרונות, ממוקם הערוץ במקום הראשון בצפייה, בקרב גילאי 18-24 באנגליה, הולנד, פולין והונגריה ובקרב גילאי 18-49, ממוקם הערוץ באחד מ-10 המקומות הראשונים במספר גדול של מדינות, בהן ארה"ב, גרמניה, איטליה, ספרד, ניו זילנד ושוודיה. הערוץ משלב בין תוכניות רכש בתחום הבידור להפקות מקור מקומיות, סיטקומים, מופעי סטנד אפ, אנימציות ועוד.
ענני תקשורת דווחה הבוקר לבורסה ולרשות ניירות ערך, על ההסכם עם HOT, וציינה כי הערוץ ינוהל על ידי חברת הבת 'ענני ערוצים'. בהודעה צוין עוד כי "החברה תהיה זכאית לסכום קבוע מראש בעבור כל אחת משנות ההסכם, בכפוף להוראות ההסכם".
עוד נמסר כי "ההסכם כולל בין היתר הוראות בדבר אופי הערוץ, אחריות החברה לתכנים המשודרים במסגרת הערוץ לרבות לעניין מגבלות החוק והרגולציה וזכויות קניין רוחני, והתחייבות לשעות שידור חדשות מידי שנה במכסות שנקבעו".
ב-HOT הודו לביפ על שיתוף הפעולה במשך כ-10 שנים, והוסיפו כי עתה "נוצרה הזדמנות יוצאת דופן להביא לקהל לקוחותינו ערוץ טלוויזיה בינלאומי מוביל בתחומו".
מותגי השנה - 2025מסכמים שנה: 6 המותגים שנסקו ב-2025
שישה מותגים, שישה תחומי פעילות, ומכנה משותף אחד: 2025 הייתה השנה שבה מי שהצליח לחבר בין מוצר נכון, קמפיינים מדוייקים ולבסס קשר עם הצרכנים, השיג הרבה יותר משורת הרווח - מי המותגים שהובילו השנה ומה האתגרים שעומדים להם בדרך?
כבכל שנה, יש מותגים שהשנה האירה להם פנים ושמה אותם במקום אחר לגמרי מנקודת הפתיחה. זה יכול להיות גורל הנסיבות וזה בפעמים אחרות תלוי יוזמה ותעוזה של המותגים עצמם. חלק עשו פריצת דרך של ממש וחלק פשוט בלטו יותר מהאחרים, בזכות רצף של מהלכים שיצרו עקביות ושיח ציבורי חיובי לאורך השנה.
זה לא תמיד מתבטא בתוצאות הכספיות, "מותג השנה" זה מכלול של פעולות שהארגון עשה שהצליחו למקם אותו בתודעה הצרכנית. מפעילויות שיווק, מהלכי קד"מ מדויקים וגם ובעיקר החלטות אסטרטגיות שהקפיצו את המותג
השנה היו עשרות מותגים שניסו לתפוס מקום מרכזי, אבל בסופו של דבר צריכים להכתיר מנצחים. ורק שישה מהם - כל אחד מתחום אחר - הצליחו להתברג בקטגוריית "מותגי-העל" מבחינתנו ב-2025.
אלו השישה ששיחקו בליגה של הגדולים:
לאומי
השנה שבה הבנק עבר את רף מאה מיליארד השקלים והפך למותג הדומיננטי בשוק הבנקאות.
2025 הייתה בראש ובראשונה השנה של בנק לאומי. הבנק נהיה לחברה הציבורית הגדולה בישראל וחצה לראשונה שווי שוק של 100 מיליארד שקל. התוצאות שלו בתשעת החודשים הראשונים של מציגות רווח של 7.7 מיליארד שקל ותשואה על ההון של 17%, נתון גבוה גם בהשוואה בינלאומית. בנוסף, חילק לאומי דיבידנד רבעוני של 2 מיליארד שקל, הגבוה שנרשם אי פעם בבנק בישראל.
- "נראה שיפור בדירוג האשראי ב-2026": הנתונים שמפתיעים את השווקים
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אלא שמעבר למספרים, המותג לאומי עצמו גם הוא המריא. המנכ"ל חנן פרידמן והסמנכ"לית מיטל שירן הראל בנו אסטרטגיית שיווק רחבה שהציבה את הבנק בנקודת פתיחה ברורה מול המתחרים. גל תורן הפך לדמות כמעט משפחתית בפרסומות, עומר אדם העביר את המסרים, ולאומי היה פשוט בכל מקום. הבנק גם הציב את השירות בקדמת הבמה, בפרט מול מזרחי טפחות, עם פתיחת מוקדים 24 שעות ביממה וחשיפת הטלפונים הישירים של מנהלי הסניפים.
מסמך הפיתיון שבו השתמשה קבוצת התקיפה, קרדיט: פאלו אלטומסמך תמים, שפותח דלתות: כך פועלת יחידת הסייבר של חמאס שנחשפה על ידי פאלו אלטו
חוקרים ישראלים בפאלו אלטו, חושפים את קבוצת Ashen Lepus המזוהה עם חמאס שמפעילה קמפיין ריגול מתמשך לכריית מידע ממדינות ערב; בין היעדים שהותקפו: מצרים, ירדן, עומאן, מרוקו וגם הרשות הפלסטינית
משם הכול קורה בלי שהקורבן מרגיש. הקובץ שמתחזה למסמך מדיני מפעיל שרשרת של רכיבים שמורידים ומפעילים את ערכת התקיפה החדשה של קבוצת Ashen Lepus, קבוצת APT המזוהה עם חמאס ושפועלת כבר שנים נגד גופים ממשלתיים במזרח התיכון. רק שהפעם, כך חושפים החוקרים
הישראלים של פאלו אלטו נטוורקס, הקבוצה מגיעה עם מערך מתקדם בהרבה מבעבר.
מסמך פיתיון כפי שנחשף על ידי צוות החוקרים של פאלו אלטו
חוקרים ישראלים של פאלו אלטו חושפים: קמפיין ריגול חדש, מתמשך ומתוחכם של חמאס נגד ממשלות ערביות
צוותי UNIT 42 של פאלו אלטו נטוורקס ישראל מפרסמים דוח מקיף על קמפיין ריגול שנמשך חודשים ארוכים, ומטרתו חדירה ואיסוף מידע מגופים ממשלתיים ודיפלומטיים ברחבי המזרח התיכון. הקבוצה שעומדת
מאחורי הקמפיין היא Ashen Lepus, המכונה גם WIRTE, ואם בעבר היא נחשבה לשחקן בינוני בזירה, בזמן האחרון היא שדרגה משמעותית את היכולות שלה הן מבחינת תשתיות והן מבחינת כלים וטכניקות תקיפה.
הקמפיין היה פעיל לא רק בתקופות שקטות יחסית, אלא וביתר שאת בזמן
המערכה בין ישראל לחמאס, והקמפיין הזה נמשך גם אחרי הסכם הפסקת האש בעזה באוקטובר האחרון. כאן גם אפשר למצוא הבדל בין Ashen Lepus לבין קבוצות אחרות המזוהות עם חמאס: בעוד אחרות הורידו פעילות, הקבוצה המשיכה לפעול בעקביות, הוסיפה כלים חדשים, והרחיבה את תחומי הפעולה
והיעדים. בין המדינות שנפגעו: מצרים, ירדן, עומאן, מרוקו וגם הרשות הפלסטינית.
החוקרים מסבירים כי הפתיונות - כמו המסמך מהליגה הערבית - מותאמים בדיוק לעולמות התוכן של הקורבנות. רובם עוסקים בענייני פלסטין, החלטות מדיניות או יחסי מדינות, אך בקמפיין
הנוכחי נוספו גם מסמכים הקשורים ליחסי טורקיה–פלסטין, מה שמרמז על כיוון מודיעיני חדש של הקבוצה.
