דואר ישראל יוצאת במכרז חדש: מרחיבה את טווח המשרדים שיוכלו להשתתף

במכרז הקודם (שבוטל) הוגבלה ההשתתפות למשרדי פרסום בסדר גודל בינוני לפי פעילותם השנתית. במכרז שפורסם אתמול הורחב טווח הפעילות הכספי
משה בנימין |

חברת דואר ישראל החליטה לצאת במכרז חדש על תקציב הפרסום. זאת לאחר ביטולו של המכרז הקודם עליו התמודדו גליקמן נטלר סמסונוב, המשרד שטיפל בתקציב ב-5 השנים האחרונות וזרמון DDB, שטען בזמנו כי ביטול המכרז "מריח לא טוב". ההודעה על היציאה למכרז התפרסמה אתמול באתר דואר ישראל.

הגרסה העדכנית של המכרז שונה מקודמתה. במכרז שבוטל הוגבלה ההשתתפות למשרדי פרסום בסדר גודל בינוני, דהיינו משרדים שפעילותם הכספית בשנה החולפת הייתה בין 80 ל-180 מיליון דולר במחירי מחירון, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. במכרז שהושק אתמול הגדילה דואר ישראל את טווח המשרדים שיכולים להתמודד במכרז, כאשר קבעה כי תחום המינימום להתמודדות יהיה פעילות כספית של 67 מיליון דולר ותחום המקסימום יהיה 200 מיליון דולר, במחירי מחירון, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

כזכור, על רקע ביטולו של המכרז הקודם, בדואר ישראל מסרו לאייס, כי "ועדת המכרזים של חברת דואר ישראל החליטה על ביטול המכרז מאחר ואף משרד פרסום לא עמד בדרישות המכרז". אילון זרמון שמשרדו התמודד מול גליקמן נטלר סמסונוב במכרז הקודם ציין עם ביטולו כי: "זה נשמע לי מוזר, שהרי המכרז היה בנוי מ-2 שלבים. בתחילה נדרשנו לעמוד בתנאי הסף ועמדנו בהם. מאוחר יותר הצגנו בפני ועדת המכרזים פרזנטציית קריאייטיב שזכתה למחמאות גדולות. זה לא מריח טוב".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה