בטר פלייס פונה לעם: מציעה חבילות של 65 אג' לק"מ במנגנון חיוב לפי צריכה
לאחר ארבע שנים של עבודה ו-250 מכוניות שכבר עלו על הכביש חברת Better Place של חברה לישראל בניהולו של שי אגסי משיקה הצעת מחיר חדשה וקבועה לתקופה של שלוש שנים, ובנוסף מעלה לראשונה קמפיין פרסומי רחב, זאת לאחר תקופת ה"השקה הרכה".
מייזם הרכב החשמלי בישראל יוצא החל ממחר (ב') בקמפיין והצעה הכוללת תשלום פר קילומטר. ההצעה הראשונה היא Pay as you go - מחיר קבוע ואחיד של 65 אגורות לק"מ במנגנון חיוב על פי צריכה pay כאשר מינימום הנסיעה החודשי הוא 1,000 ק"מ והחיוב מתבצע חודשי. כל ק"מ שלא נוצל, יזקף לזכותו של הלקוח ויועבר, לחודש הבא. ההצעה השנייה והמשופרת היא מחיר קבוע ואחיד של 55 אגורות לק"מ, זאת בתשלום מראש עבור קילומטרים ובהתחייבות למינימום של 40,000 ק"מ.
ההצעות כוללת בנוסף תשתית טעינה בפריסה ארצית, מוקד שירות הפועל 24/7, עמדת טעינה ביתית, גישה חופשית וללא הגבלה לעמדות הטעינה הציבורית, החלפת סוללה ללא הגבלה, Better Place Oscar - מערכת תמיכה ממוחשבת ומתקדמת לנהג במכונית, הכוללת: GPS, בקרת סוללה וטעינה וממשק מולטימדיה, שירות דרך (חילוץ והובלה) ללא תשלום, החבילה כוללת את עלות צריכת החשמל.
המכונית החשמלית המוצעת היא הפלואנס Z.E - המכונית החשמלית הראשונה בעולם המתוכננת עם סוללה מתחלפת כאשר רשת תחנות ההחלפה ועמדות הטעינה שנפרסות ברחבי הארץ יאפשרו טווח נסיעה בלתי מוגבל. מחיר המכונית עומד על 121,200 שקל ברמת גימור סטנדרטית ו- 128,100 שקל ברמת גימור גבוהה.
החברה מדווחת כי כ- 90 חברות כבר חתמו על הסכמים לרכישת מכוניות חשמליות, בהן מטריקס, סלקום, הוט, כתר, ואחרות. בנוסף חמש מחברות הליסינג המובילות בארץ כבר הודיעו על הסכמי חכירה של אלפי מכוניות חשמליות.
השקת התוכניות החדשות מגיעות בהמשך להפסד בסך של 51 מיליון דולר שרשמה בטר פלייס ברבעון הראשון של 2012.
- 11.עידן,חיפה 15/07/2012 16:25הגב לתגובה זוואני מדבר על מכונית ל-3 שנים, עד 15,000 ק"מ, ביטוחים, ותיקונים. אתם חייבים להוריד עלות בצורה מהותית כדי לקבל שוק. צר לי, אבל אני לא מכיר אף אחד, שחושב לעבור אליכם כרגע (בטח לא כשיש מכוניות מיני, ובטח לא בשביל החיוך של אגסי).
- 10.אחד שיודע 15/07/2012 15:52הגב לתגובה זושי אגסי הוא היחידי שמתווה את המדיניות. בעל העיניין עופר סומך עליו בעיניים עצומות. על המיזם הזה נכתב הספר "בגדי המלך החדשים". כבר שנה אני שומע על 90 חברות שחתמו על הסכם רכישה אבל יש רק 250 מכוניות על הכביש כולן של בטר פלייס וחברות ש עופר. תראו לי איש מקצוע רציני אחד שנוסע עם הדבר הזה.
- 9.כך זה התחיל בסלולר - מתי יגיע גולן של הרכב החשמלי ? (ל"ת)דרומי 15/07/2012 13:31הגב לתגובה זו
- 8.מזרחי יעקב 15/07/2012 12:41הגב לתגובה זוסוף סוף רכב במחיר סביר
- 7.איתן 15/07/2012 12:26הגב לתגובה זומחירים מטורפים לחבילות הנסיעה, רק בגלל המונופול. מי צריך בכלל תחנות להחלפת סוללה? תוך כמה שנים המצבר יכסה בקלות טווח נסיעה של כל מדינת ישראל. מספיק לראות במחשבים את קצב גידול הקיבולת של הזיכרון, כדי להבין שאין בעצם מודל כלכלי מאחורי החברה. רק תקווה לנצל את המונופול שהם יצרו, על מנת להפוך לתחנת תדלוק חשמלי. עובדים על המדינה בעיניים. ועוד השר עוזי לנדאו עושה להם יחסי ציבור.
- 6.עמוס 15/07/2012 12:19הגב לתגובה זוהרכב החשמלי מוגבל ובעל חסרונות רבים בהשוואה לרכב שמונע על בנזין או דיזל. המחיר צריך להיות מאד אטרקטיבי - כדי שחלק מהצרכנים יבחר בו. במחיר זה בוודאי שאין שום סיכוי.
- 5.יפה - מתחיל להיות משתלם (ל"ת)דודי 15/07/2012 11:48הגב לתגובה זו
- 4.זה שריפת מזומנים גדולה של חברה לישראל (ל"ת)בור ללא תחתית 15/07/2012 11:46הגב לתגובה זו
- אתה צודק תוך 2 3 שנים הם נסגרים (ל"ת)שועלי 15/07/2012 11:57הגב לתגובה זו
- 3.זה יותר זול מרכב רגיל? לא בטוח (ל"ת)מתלבט 15/07/2012 11:46הגב לתגובה זו
- 2.יורם 15/07/2012 11:43הגב לתגובה זומחיר לק"מ - דומה לרכב בנזין. זיהום אוויר - נמוך. טווח נסיעה - דומה לרכב בנזין. הרכב - יש רכב אחד בלבד, ועוד צרפתי (אני אישית לא חובב מכוניות צרפתיות) אבל השאלה העיקרית היא האם הנסיעה ברכב של בטר פלייס מסרטנת??
- 1.שידחפו את חבלת הסלולר דלק לתחת שלהם (ל"ת)dffd 15/07/2012 11:34הגב לתגובה זו